رواية العقاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية العقاب الجزء الحادي عشر
رواية العقاب البارت الحادي عشر
رواية العقاب الحلقة الحادية عشر
مازن فتح الظرق و اتصدم من الي مكتوب كان مكتوب
متخولش يا مازن تضور عليها عشان هتندم و بردو مش هتلقيني اه صحيح خلي بالك من مراتك واحسن ليك ابعد عن طريقنا
مازن: ويلدل**والله بردو ما هسيبكوم و هيجبكم يعني هجيبكم
مازن رواح بسرعه عشان يطمن علي جني
مازن: جني جني اناي فين
جني: في ايه يا مازن مالك
مازن حضنها و قلها انتي كويسه
جني: انا مويسه بس ابعد امل اعده
امل كان اعده مكسوفه و حطه وشها في الارض
دياب: يسطا البت اتكسفت و علي فكره ليكوم اوضه تلمكم
مازن: الي يتغاظ منينا يجي يعمل زينا
دياب: طب والله فكره تعالي يابت هينا
امل طلغت تجري في الشقه و شدت حني و جريو هوما الاتنين و مازن و دياب بيجري و راهم
في الاخير كول واحد شد مراتو و دخلو غرفت النوم
دياب: تعالي بقا يا موزه
امل: عايز ايه
دياب: تعالي و انا هقولك
امل قربه ودياب حضنها
امل: مالك يا حبيبي
دياب: ضغط بس في الشغل
امل: في الشغل بردو
دياب: لا بوصي يا ستي هحكيلك
ودياب حكلها كول حاجه
نروح عند نور
رعد دخل عليها لقاها بتعيط
رعد: اومي و اخهزي يا عروسه
نور: عروست ايه انت اتجننت
رعد مسكها من شعرها
اتلمي بدل ملمك انا
نور: هلاص سيب شعري
رعد: ايوا احب الناس الموطيعه
نور بصتلو بي قرف و سابتو و دخلت الحمام
ورعد خرج من الاوضه
نور و هيا في الحمام: والله لوريك يا رعد عشان تتجوزني غصب
رعد: بقا تقولي عليا انة مجنون و الله لوريكي
بعد شويه
رعد: يلا عشان المئزون جه تحت
نور: خلاص خلصت اهو
نور خرجت و رعد اتصدم من جمالها
رعد: يخربيت جمال امك
نور: بتقول حاجه
رعد: احم لالا مش بقول يلا عشان ننزل
نزلو بلفعل وكتبو الكتاب.
المئزون: بارك الاه لكوم وبارك عليكوما و جمعه بينكوما في خير وعلي خير
مشي المئزون وفضل رعد و نور في الفلا
رعد: مبؤوك يا عروسه
نور: الله يبارك فيك مستعد لي حياتك الجيه
رعد: انا اه انتي الي مستعده
نور: طبعا
نور راحت غرفتها رقت رعد دخل وراعا
نور: في ايه يا شبح انت جي هينا ليه
رعد: بيقولو كيده انو دخلتنه انهرضه
نور: لا يا حبيبي ده عند الطنط
رعد: طب وليه الغلط
نور: ازا كان عاجبك
رعد قرب منها جامد وهيا خبطت في الحيط
نور: ولا انت هتعمل ايه
رعد بيغمزه: مالك يا موزه
نور: هتبعد ولالا
رعد: لا
نور خبطتو في
رعد: يخربيتك ضيعتي مستقبلي
نور: احسن عشان حظرتق وانت مسمعتش الكلام
رعد: طب والله لعلقق من افاكي
نور طلعت تجري و رعد جري وراها وبعد شويه مسكها،
رعد: تعالي اخيرا مسكتك
رعد مسكها و علقها من افاها علي الحيطه
نور: وحيات امك لتنزلني
رعد: والله لو اتنطاطي زي القرد اودامي مهنزلك ايلا بي مزاجي
نور: طب بوص هعملك اي حاجه تقول عليها بس والنبي نزلني عيزه انام
رعد: اي حاجه اي حاجه
نور: اه والله بس نزلني
رعد نزلها وهيا دخلت خدت شوار بعد ما طلعت رعد هوا كمان دخل خد الشوار
طلع من الحمام لقا نور نايم رقد جمبها وحط ايدو تحت تماغو لقا نور اتقلبت وبقت في حضنو حاول يبعيدها معرف
رعد: انا عارف انك ملكيش زنب بس انا اطريت اخطفك قبل ما هوما يخطفوكي ويخلصو عليكي
ايوا يا جماعه رعد مش هوا الخاطف الاولاني الي خطف نور من 15 سنه ده كان واحد تاني هنعلن عنو بس مش دلوقتي وبردو مش هوا الي بعت الرساله لي مازن دول العصابه التانيه عشان ميوصلش لنور و رعد قبلهوم نرجع لي قصتنا
بعد كيده باس راسها و حضنها ونام
نروح عند مازن و دياب وهوما في المكتب الي في شقه مازن
دياب: هاي يا مازن هنعمل ايه
مازن: مش عارف دماغي هتنفجر من التفكير
دياب: طب اهدا انشاء الله هنلاقي نور
مازن: والله مهرحمهوم
دياب: مالك يا مازن مهتم بي نور اوي كيده ليه انت مشفتهاش غي يومين تلاته
مازن: نور طلتت اوختي المخطوفه من15سنه يا دياب
بوم ادي المفجئه وعلي فكره مفجئتنا مش هتخلص لحد كيده
تفتكرو ايه هيكون رد دياب وهل مازن هيلاقي اختو وي اصلا عرف ازاي ان نور اختو ورعد هيعمل ايه لو العصابه لقتو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العقاب)