روايات

رواية قسوة الأدهم الفصل التاسع عشر 19 بقلم سارة

رواية قسوة الأدهم الفصل التاسع عشر 19 بقلم سارة

رواية قسوة الأدهم الجزء التاسع عشر

رواية قسوة الأدهم البارت التاسع عشر

رواية قسوة الأدهم الحلقة التاسعة عشر

رامي : اااه ليه
أدهم: ايه اخوك الكبير وبربيك
مراد: هههه ي حرام صعبت عليا
أدهم: عندك اعتراض ولا حاجة
رامي : لا خالص ياعم
أدهم: اممم بحسب
رامي: متحسبش ياخويا
جاءت رانيا
رانيا: إزيك ي رامي
رامي: تمام انتي ازيك
رانيا: الحمد لله أدهم الي كانت تبعك ف المستشفي دي جات
أدهم :يادي القرف
مراد: والله تستاهل انا نفسي تلبس ف دي هفرح فيك فرح
أدهم وهو ينظر الي مراد بغيظ : اعوذ بالله ثم خرج وقابل رنا
رنا: ازيك أدهمعامل ايه دلوقتي
ادهم: تمام عايزة حاجة

 

 

رنا: لا جيت اطمن عليك
أدهم: رنا ممكن تستوعبي إننا خلاص سبنا بعض انا مش قادر احبك لأنك اذتيني لما بعدتي تارا عني شوفي نصيبك وأكيد هتلاقي الي يحبك
رنا بدموع: بس انا بحبك أنت
أدهم: انسيني ي رنا انا خلاص متجوز اصلا مش هينفع
رنا: هو أنت محبتنيش خالص
أدهم : انا عمري قولتلك بحبك جاوبي ف مرة قولتلك بحبك
رنا : لا
أدهم: تمام أنت حطيتي ف بالك مدام بنتكلم كده بنحب بعض انا بعتبرك صحبتي إنتي كنت تطلبي من اتقدملك مكنش برضي اكسفك علشان متزعليش لكن بعد ما عرفت انك انتي الي بعدتي عني تارا مبقتش اطيقك ياريت متخلنيش اكرهك أكتر من كده شوفي حياتك وعيشي زي مانا هشوف حياتي أحمد اتصل بيا واتعتذر وعرفت انك كنتي عايزة تأذي تارا تاني
رنا: انا
أدهم: خلاص رنا لو إنتي بتحبيني بجد هتتمنيلي الخير
رنا بدموع: طيب ي أدهم سلام وألف مبروك على الفرح
أدهم: الله يبارك فيكي وعقبالك
رنا: شكرا ثم رحلت
رجع أدهم إلي الشباب
مراد: ها خلصت منها
أدهم: اه هقوم اتصل ب تارا
مراد: ماشي
قام أدهم بالاتصال ب تارا : وحشتيني
تارا: هههه لسه كنت معاك يدوب من ساعة
أدهم: بتوحشيني من ساعة برضو
تارا: اممم
أدهم: مش بوحشك ولا ايه
تارا: لا بتوحشني
أدهم: طيب عايز اقولك اني الفرح هيكون يوم ٢٩
تارا : طيب

 

 

أدهم : انا حددت اليوم انتي اختاري القاعة بقي
تارا بتفكير: امممم قاعة “””””
أدهم: ماشي حلوة
فريدة: يلا ي أدهم تعال اتغدي
أدهم: طيب
تارا: روح اتغدي ونبقي نتكلم واتس
أدهم: ماشي
تارا : باي
أدهم: باي
فريدة: يلا بالهنا ي ولاد ثم نظرت الي رامي : مش بتاكل ليه ي رامي
رامي: مفيش
أدهم: كُل بدل ما اربيك تاني
رامي بتلقائية : ما تسبني سليم لحد فرح اطلع بيه بوحدة تهون عليا ياعم
فريدة: شوف الواد
مراد: هههه عايز يشيل الهم بدري
رانيا برفعه حاجب: وهو الجواز هم ي مراد
أدهم: هههه رد
مراد بغيظ: ابدا ي حياتي ثم نظر الي أدهم ورامي: اطفحو وانتو ساكتين بقي
جاء يوم الفرح
في القاعة
أدهم وهو يمسك بخصر تارا ويرقصو علي اغنية هادئة : زي القمر
تارا : وأنت طالع حلو اوي
أدهم: بحبك
تارا: وانا كمان بحبك
عند عمر وميار
عمر: عقبالك ي قولتيلي اسمك ايه
ميار بغيظ : اسمي ميار
عمر: اممم الي مستواكي مش قد كده ف الدرس
ميار: مستويا اتحسن ع فكرة وهبقي مهندسة

 

 

عمر : هههه إن شاء الله
ميار: بارد
عمر: سمعتك ومفيش حد بارد غيرك
ميار: انا مش باردة
عمر: هههه طيب عن اذنك
عند مراد ورامي : يختي تعبت يولا
رامي: ههههه عقبال فرحك
رانيا: نعم فرح ايه انت عبيط
رامي: مقصدش طلعت مني كده
رانيا بغيظ: بقف
رامي بصدمة : انا بقف
عند أدهم
تارا: هو رامي دا بيعمل ايه مش قولة انك هتسجنو
أدهم: غبي كان ماشي ورا شيطانو
تارا : سامحته
أدهم: اخويا مقدرش اسجنو وهو الي جه واعترف
تارا: ازاي
أدهم:بعدين ابقي احكيلك الي حصل
تارا : طيب
انتهي الفرح وصعد أدهم الي غرفتهو
تارا : انت غيرت الاوضة ليه
أدهم: عادي تغيير وخلاص سيبك من الاوضة خليكي معايا
تارا: اممم طيب انا جعانة
أدهم: مش مهم ثم جذبها الي حضنه وقام بتقبيلها …………..
بعد ثلاث سنوات
انجبت تارا بنت سمتها *جني* عندها سنة
عدي: عمو انا هدوز ابت دي /هتجوز
رامي: لا
عدي: ليه بس
رامي : ابوها متوحش

 

 

عدي: متوحس
رامي : ههههه اه
عدي ذهب ل أدهم وقال : عمو هو انت متوحس
أدهم: نعم مين الي قالك كده
عدي: عمو رامي
أدهم: اه ي رامي الكلب لا ي حبيبي مش متوحش
عدي: طب هات بنتك ابوسها
أدهم: نعم لا يحبيبي انا موحش فعلا
تارا: ف اي ي أدهم متخليه ي بوسها
أدهم: طيب بوسها يخويا
عدي باسها وقال: هو انا لما اكبر وهي تكبر عادي ابوسها برضو
أدهم: انت تربيه مراد ورامي هتطلع ازاي امشي يلا من هنا
عدي وهو يقف امام الغرفة: ع فكرة بقي انت هتعجز وانا هتجوزها غصب عنك وهبوسها براحتي
أدهم وهو يمثل انه يقوم له: امشي يابن ذهب عدي ونزل ل اسفل
تارا بضحك : عسل عدي
أدهم: لا يشيخة
تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قسوة الأدهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى