رواية جحيم العشاق الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفى
رواية جحيم العشاق الجزء الثالث عشر
رواية جحيم العشاق البارت الثالث عشر
رواية جحيم العشاق الحلقة الثالثة عشر
زين فتح الظرف ولقي فلاشه حطها في اللاب توب بتاعه واتصدم وملامح وشه اقل مايوصف من غضب وغيره
مجهول:زين الجبلوي مراتك حلوه اوي بس يخصاره مراتك مخطوفه تصدق وتؤمن بالله انت بتعرف تختار ديه ملاك برئ ولا انا مخدوع
أسيل :زين هيقتلك يازين متجيش
مجهول:اخرصي وضربها علي راسها بالمسدس
زين :اسيييل
مجهول:اكيد دلوقتي ملامحك وعروقك برزت بس مراتك ديه يا إما أوراق الثفقه الجديدة الي انت عقدها مع شركه mog لو موافق من غير شوشره وشرطه هتروح عند محطه القطر وتركب وتنزل القاهره وهناك بقي اول مهتنزل هتلقي حارس امن هو هيوصلك ليا أسمه حامد
والفيديو قفل
زين وهو متعصب وجسمه كله بيتنفض عصابيه وعروق جبينه زهرت كسر كل المكتب واي حاجه حواليه
عنود بخضه :زين بيه مالك
زين جابها من شعرها :انتي السبب في خطف أسيل صح
عنود :واا والله ابداا
زين زقها وقعت علي الارض سابها وتف عليها
عمار:فيه ايه يازين
زين :خدها المخزن وتعالا ورايا
عمار:حاضر
أسيل :ارجوك سيبه متقتلهوش
مجهول :مقتلهوش ومسكها من شعرها وقال ده مدمر أسمي في السوق
أسيل :سيب شعري اوعا مش انا الضعيفه وراحت ضربت برجلها المسدس وقع من إيد مجهول ووقفت علي الكرسي
مجهول: بقي فكيتي نفسك من بدري بس هتروحي مني فين ياقطه
أسيل تعالا اقفشيني يا بطه انا اهو واقفه
مجهول جري عليها علشان يقفشها أسيل نطت في الهوا ونزلت من وراه خد الكرسي
ووقع.أسيل صفرت وقالت بركه يا جامع:احيهه انتوا بجد ولا خيال
واحد جري عليها علشان يضربها أسيل وطت تفادت الضربه واكلته نص وقع علي الارض وواحد تاني جه من وراها علشان يديها بونيه مسكت أيديه واديته بالرصيه
أسيل بدوخه :يخربيتك راسك ديه ولا حله
وا تاني جه من وراها ولسه هيضربها بالنار أسيل وطت وكان لسه مجهول واقع هو والكرسي والرصاصه جت في 🙂🙂🙂🙂🙂
مجهول :اااااااااه يابنت ال 🐕
اسيل وهي بتضحك :كل الي جاي في عقلي هتعملها ازاي 😹😹😹
وجريت
مجهول :امسكوها ديه بنت شياطين وربنا لوريكي يا اسيل الكلب
أسيل وهي بتجري لقيت تليفون اخدته واتصلت علي زين
زين :الوا
أسيل وهي بتجري : الحقني يا زين
زين:أسيل فينك
عند جاسر وملك
ملك :جاسر انا خايفه اوي
جاسر مسك إيديها وقالها :متخفيش ياقلب جاسر انا مرضك وانا علاجك ❤️
طه : متخفيش يا ملوكه هتكوني بخير
ملك بضحكه : إنشاء الله ياعمي
سليمان :عايزينك قويه
ملك :حاضر
سلسبيل باستها من جبنها وقالت :بنتي لوكا قويه وقدها صح يا ملوك
ملك :صح يا سيلوا ياقمر
قاسم : إنشاءالله يامرات اخويا هتكوني بخير
ملك بدموع:إياد لو كان هنا كان زمانه قلب الجو هزار وهزر معايا وطمني وحشني أوي
سلسبيل بعياط:ربنا يرحمه يا بنتي إدعوله بالرحمه
نسيبهم في مستشفى ونروح في مكان اول مره نروحه في بيت عمار
حنين:يا أسر ألبس يا حبيبي مينغع تبقي بلوطي كده
أسر :اوف بقي الجو حر
حنين :طب تعالا هنتفاهم
أسر :اجري بقي يا وليه شوفي بتتطبخي ايه
حنين :لو مجتش هطبخلك ابو رجل مسلوخه
أسر :هااار مدوحس جاي جاي لبسيني بسرعه بسرعه ربنا علي الظالم والمفتري يا شيخه
حنين بضحكه خبث :كان هيكلك وكانت الشمامه جت كلتك لو مغسلتش إيديك تعالا بسرعه نغسلها
أسر برعب : ياستي حرام عليكي انا ابنك مش عدوك انتي بتخوفيني ليه
حنين :انا خالث علي فكره
عند المجهول وأسيل والعصابه وجو الاكشن بقي
اسيل :المجهول وانا بوطي علشان اتفادا الرصاصه كان واقع هو والكرسي والرصاصه جت في منطقه غير سلميه يازين
زين بخوف :رصاص أسيل انتي كويسه
أسيل :انا لو اتقشت المجهول هيعبطني بقولك الرصاصه جت في حته مش صح
زين :جت فين يا اسيل الاول انتي فين انا اهو داخل علي القاهره
أسيل :انا هبقي في محطه المترو عند حلوان
زين :طيب هقبلك هناك حاولي متخلهمش يمسكوكي الا هي الرصاصه جت فين
أسيل :كان واقع بضهره وحاجات بقي
زين:اوعي يكون الي في باله
اسيل :ربنا يسهالها عليه ويعرف يعملها ومشلش ذنبه
زين انفجر من الضحك
أسيل :مش لو كنت معاك كنت قعدت أتأمل غمزاتك ❤️
زين :طيب بصي انتي حامل حاولي متجريش كتر
اسيل :حاض….. أعا اوعاا سبني يا حيوان
زين أسيييييل
عمار :الو يازين
زين بغضب :بنت ال🐕تظبطهالي
عمار :مين
زين: عنود
عمار:هتوصي بيها
زين :مش علي الفاضي انت هتقررها علي مكان أسيل ومين مجهول علشان ورحمه ابويا هتكون جنازتها انهارده علي إيدي
عمار:اسيل اتخطفت
زين :ايوه ابعتلي رجاله علي القاهره انا بقيت في القاهره
عمار :سلام
زين وقف العربيه وسأل علي عمي حامد
حامد : انت زين
زين: أيوه هتوصلني
حامد:اه امشي ورانا
في مخزن
أسيل:طب اقعد هنتفاهم
مجهول بغضب :انتي بدل مبتهديني بتنطتيني اكتر هقعد ازاي
أسيل : والله مش انا الثبب ده الثبب (سبب)
وشاورت الي كان هيضربها بالنار
مجهول:ده
أسيل : اخيه بجد عليه
مجهول ضربه رصاصه في قلبه جاب أجلوا
اسيل برعب :نهار مشمس بالالوان ودخل زين
اسيل :زين الحقني
زين:أسيل
أسيل :متوحش ده قتل الراجل بص
زين بص علي الراجل وكان حاطط هند فري في ودنه علشان يقدر الحكومه تهجم في وقت لو حصل فيه ضرب نار وخناقه
جدعان البارت الجاي هيكون جامد اوي بصوا هحرقلكم رعد هيعرف الحقيقه أسيل هتولد علشان هنسرع الاحداث بعد ولاده أسيل صدفه هتحمل
وفي البارت ال ١٧هنتكلم عن ولاد الابطال وملك بقي ……. نسيبها مفجأه ✌🏻😎انا ليه متسرعه اوي كنت حمستكم شويه بس والله ابدا هي جت في دماغي احرق مفجات أه ورحمه بقي في البارت الجاي هنظبطوها 😹😹افرحوا
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم العشاق)