روايات

رواية أحببت ذئب الفصل السادس 6 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الفصل السادس 6 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الجزء السادس

رواية أحببت ذئب البارت السادس

أحببت ذئب
أحببت ذئب

رواية أحببت ذئب الحلقة السادسة

لمار: مرااد
مراد: امم مستغربه ليه
لمار بتوتر: اي.. لا مفيش بس جي دلوقتي ليه
مراد: نسيتي الفون
لمار: اه تمام شكرا
مراد: عفوا
تسنيم: مين علي الباب
لمار : استاذ مراد مديري
تسنيم: ايوه.. اتفضل
مراد: لا شكرا جدا عن اذنك ومشي
تسنيم: هو جى ليه
لمار:علشان نسيت الفون
تسنيم:طب كان يدهولك في المكتب
لمار: معرفش…ويله انا تعبانه عايزه انام يله خدي الباب في ايدك واطفي النور
تسنيم: ماشي ماشي
لمار: اااه الحمدلله مسمعش
*~~*~~*~~*~~*~~~*~~~~*~~~*في الصباح 🌤
لمار بتخبط براحه علي الباب المكتب
مراد: اتفصل
لمار: دي الملفات الي طلبت مني اخلصها

 

 

 

 

مراد: تمام حطيها علي مكتب
لمار: حاضر
مراد: الحفله هتتعمل في الفندق*** مش عايزه غلطه واحده
لمار: تمام انا روح دلوقتي اجهز الترتيبات
مراد: ماشي… استني
لمار: نعم
مراد: عايز الملف بتاع****
لمار: تمام حاضر حاجه تانيه
مراد: لا اتفضلي
لمار راحت علي مكتبها
لمار: هو فين الملف ده انا مش لقيها….. اهو الحمدلله بس ده فوق الناس الي في الشركه دي مش مراعيه ان في ناس قصيره
جابت كرسي وطلعت عليه
لمار: لا لسه مش طيله
جابت كرسي تاني وطلعت عليه
لمار: اي ده لدرجاتي انا قصيره وشبت علشان تجيبه الكرسي اتهز بيها وعلي وشك انها هتقع
مراد: استاذه لمار….
لمار: اعععاااا….. كانت مغمضه عنيها وفتحت لقت مراد شايلها ويعتبر في حضنه
عاشو لحظه لرومانسه
مراد نزلها
لمار: احمم شكرا
مراد: طالما انتي قصيره كده نادي علي حد طويل يجيه… وجاب الملف
لمار بغضب طفولي: بس انا مش قصيره
مراد: اومال مين الي لسه قايل مراد قلد صوتها لدرجاتي انا قصيره
لمار بعصبيه وبدب برجليها: اووف بعد اذنك انا راحه اجهز للحفله ومشيت
مراد ضحك عل طفولتها
ادم: اي ده مراد الشناوي ضحك

 

 

 

مراد بجديه: طب وفيها اي يعني
ادم: انت كل ماتشوفني تتعصب مش فاهم ليه
مراد: تعالي تعالي وبطل رغي ورانا شغل كتير
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*
مجهول: هتلبس زي فريق العمل الي جيبنهم
_تمام
مجهول: اوعي حد يشك فيكم مفهوم
_متقلقش من الموضوع ده خالص
مجهول: عايز اسمع خبر حلو
_تحت امرك
*~~~*~~~*~~~~*~~~~*~~~*
لمار: حطو دي هناك.. ايوه كده وعلقو الزينة دي…. لا لا مش كده… اعدلها… ايوه كده شكلها احلي
سيف: استاذه لمار
لمار: ايوه
سيف: شكلك من الصبح بتشتغلي
لمار: امم
سيف: جبتلك قهوه علشان تسعدك شويه
لمار بإبتسامة: شكرا
سيف: اي رأيك فيها
لمار: جميله.. بعد اذنك علشان وريا شغل كتير
سيف: اتفضلي طبعا
لمار: مرسي علي القهوه ومشيت
سيف: شكلي وقعت خلاص
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*

 

 

 

لمار: احمم استاذ مراد
مراد: اتفضلي
لمار: انا خلصت شغل في الحفله ممكن اورح اجهز
مراد: ايوه اتفضلي
لمار: تمام شكرا
مراد: امم اتفضلي تقدري تروحي
لمار: كنت عايزه اسال سؤال بس لو ينفع
مراد: امم قولي
لمار: ينفع بس اجيب صحبتي معايا علشان تساعدني بس انهارده
مراد:….. ماشي
لمار بفرحه: شكرا جدا
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*
تسنيم: جيتي بدري يعني
لمار: لا منا ه هاجهز وهروح تاني
تسنيم: تجهزي ليه وتروحي
لمار: منتي جايه معايه انهارده عاملين حفله بمناسبه مضه عقد مع شركه تانيه وانتي هاتيجي معايا ومفيش كلام ويله علشان هنتأخر
تسنيم: والله انا هتبره منك هو اي حاجه تخديني معاكي
لمار: ايوه ويله
لمار: ها حلو الفستان
تسنيم: طلعه اقمر اوي اوي بجد
لمار: مش احلي منك انت ياموز انت وضحكه
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*

 

 

 

ادم: ها اي رأيك في البداله
مراد: ماشيه حالها
ادم: يعم اجبر بخاطري وقولي حلوه طيب
مراد: حلوه
ادم: مع انها مش طالعه من القلب بس صدقتك… بس اي الحمدان ده بس
مراد بتكبر: طول عمري
ادم: نفسي في ربع ثقتك بس
مراد بضحك: طب يله
ادم: وه واخير شفتك ضحكت لا لا ده في تغير كبير اوي
مراد: انت بتجيب الكلام ده كله منين يله يعم ادم
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
مجهول: قرب يوصل في نص الحفله كده تنقذو
_تمام
مجهول بشر: واخيرا هشوفك يا مراد بيا مكفن و في قبرك
*~~~~*~~~~*~~~~*~~~*~~*
ادم: اي ده انا عمري ماشفت حفله ب الجمدااان ده بجد
مراد بستغراب: هي ازاي عملتها
ادم: هو اي الي ازاي بجد تنظيمها حلو اوي
مراد:………
ادم: سرحان ف…….
سيف: اي يجدعان اي الحفله الجامده دي… اي محدش بيرد لي…….
لمار: استاذ مراد.. استاذ مراد
مراد : ايوه
لمار: عجبتك الديكور الحفله

 

 

 

مراد: جدا جدا
لمار: ميرسي.
مراد استوعب: احم.. هي دي صحبتك
لمار: ايوه
ادم: ثانيه انا شفتك قبل كده صح
تسنيم: مش انت الي خبطني في دراعي
ادم: انتي الي خبطيني علي فكره
تسنيم: لا ان..
لمار: خلاص ياتسنيم
سيف: اهلا بالقمر
لمار: شكرا
سيف: طالعه انهارده شبه القمر بالظبط
لمار: احم مرسي وانت كمان طالع حلو
مراد اتعصب بس مش عارف سبب العصبيه
لمار وتسنيم وسيف وادم فضلو يتكلمه
مراد واقف ماسك المكرفون وبيتكلم
لمار لحظت النجفه بتقع
لمار بصو*يت: مرراااااددد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ذئب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى