روايات

رواية أحببت ذئب الفصل السابع 7 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الفصل السابع 7 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الجزء السابع

رواية أحببت ذئب البارت السابع

أحببت ذئب
أحببت ذئب

رواية أحببت ذئب الحلقة السابعة

لمار بصو*يت: مرررراااااد
جريت عليه وزق*ته وقع علي الارض وهي وقعت عليه ونجفه وقعت علي رجلها
تسنيم: لماررر
وجريت عليه وادم ويوسف جريوه
لمار اغ’مي عليها من الد*م النز*فته الازاز دخل في رجلها
مراد بصدمه: لمار.. لماررر..وشلها
مراد بز*عيق جامد وعصبيه: هاتو الدكتور بسرعهههههه
وطلع بيها الغرفه الي في الفندق
تسنيم بعياط: لمار حبيبتي فوقي بالله عليكي
ادم: دكتور جه
دكتور: ممكن تستنو بره واحد بس الي يدخل
مراد: اطلعو انا هفضل معاها
دكتور طلع الازاز من رجليها وضمضها
مراد: نوديها المستشفي احسن
دكتور: لا هي كويسه دلوقتي هي اغ’مي عليها علشان نز*فت كتير بس لزم ترتاح وتشرب سوايل كتير علشان الد*م النز*فته وده العلاج الي هتحطه علي رجليها
مراد: تمام يا دكتور شكرا
تسنيم دخلت
تسنيم: هي عامله اي قال اي الدكتور
مراد: هي كويسه لزم ترتاح… ادم
ادم: نعم.
مراد: هات العلاج ده
ادم: تمام
سيف: خلاص يا تسنيم هي هتبقي بخير
تسنيم: انشاء الله… انا هجيب تكسي علشان نروح
مراد كان هيتكلم سيف سبقه
سيف: تكسي وانا موجود والله عيب انا هوصلكو بس تفوق علشان مش هينفع تمشي كده
لمار بتفوق: اااه
تسنيم: لمار انتي كويسه
لمار: انا فين
تسنيم: انتي لسه في الفندق
مراد: انتي كويسه
لمار: اه الحمدلله.. انت اتأذيت او حاجه

 

 

 

مراد: لا.. والفضل بيرجعلك
لمار: الحمدلله… انا عايزه اروح
تسنيم: طيب حاضر.
سيف: انا هوصل…
مراد: متتعبش نفسك انا هوصلهم
سيف: بس
مراد: انا وقولت كلمه ااادم
ادم: ايوه
مراد: جبت العلاج
ادم: امم اهو
مراد: تمام.. خد سيف وامشو يله
ادم: تمام يله يا سيف
تسنيم: علي مهلك
لمار بألم: ااه رجلي مش حسه بيها
مراد: استني انا هسعدك
لمار: لا شكرا… ااههههه
مراد شلها
لمار: انت بتعمل اي نزلني
مراد: هششش
لمار: بقولك نزلني
مراد: كلمه كمان.و….
لمار: و اي
مراد: وانتي عارفه
لمار بصتله وفضلت سرحانه في عيونه
مراد ركبها العربيه وجي يمشي سلسلتهم شبكو بعض وكان قر*يب منها جداا

 

 

 

 

لمار كانت بتحاول تفكهم بعفويه
مراد مس*ك ايد*ها
لمار حسه بر*عشه فضلت بصاله وهو كمان
مراد: اهدي انا هفكها… وبعد كذه محاوله فك فعلا السلسله وتسنيم كانت كل ده مرقباهم ومبتسمه
لمار: احم تمام
مراد ركب و دور العربيه ومشي
تسنيم: ايوه هنا شكرا
مراد: عفوا
لمار: تعالي اسنديني وابقي اتشكري بعدين
مراد منغير كلمه شلها علي طول
لمار بعصبيه: هو انت استحلتها يعني ولا اي
مراد:…….
لمار: هو انا مش بكلمك
مراد:…….
لمار بز*هق: اووف
تسنيم فتحت باب الشقه ومراد دخل وقعدها علي الكنبه
مراد: دي الأدويه
تسنيم: تمام شكرا
مراد بص لمار: احمم.. ش.. شكرا
لمار بستغراب و في سرها: اي ده المتكبر المغرور بيشكرني وه مش معقول
مراد: لمار
لمار: ها
مراد: شكرا
لمار: عادي لو اي حد مكانك كنت عملت كده
مراد اتضا*يق: امم تمام.. سلام
لمار: سلام…
ومشي
لمار: بتبصيلي كده ليه
تسنيم: يبت مشفتيش كان قلقان عليكي ازاي ولا اكنك حبيبته لا واي..
لمار: بسس انا دخله انام ممكن تسعديني وتبطلي رغي
تسنيم: تعالي اخلصي والله حتي وانتي تعبانه كده بتكبسي الواحد

 

 

 

لمار: مش عايزه حاجه منك هاتي العجاز ده
تسنيم: الللله انا عملت حاجه
لمار خدت العجاز ودخلت غيرت هدومها وقعدت علي السرير وفضلت تفكر فيه
لمار: بعيد انك متكبر بس مخبي حنيه كبير وره العصبيه والتكبر وعيونه الي بغرق فيها ومالمحه الهاديه لمه بصص فيها برتحاح …. اي ده اي الي انا بقوله ده لا لا مش علشان سعدك يبقا خلاص انا انام احسن
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
ادم: اول مره اشوف مراد قلقان بشكل ده
سيف بسرحان: امم
ادم: هو اي الي امم
سيف: اي كنت بتقول اي
ادم: لا ده انت مش معايا خالص كنت سرحان في اي بقا
سيف: في لمار شكلي حبيتها بجد
ادم في سره: ومراد برضو شكله حبها دي تبقا نصيبه
سيف: سمعتني
ادم: اه.. بس هي شكلها مش بتبدلك نفس الشعور
سيف: اي الاحباط ده بس نزلني ياادم
ادم: اي يبني انت زعلت
سيف: هزعل من كلامك انت يعني البيت اهو
ادم: ايوه صح وقف العربيه وسيف نزل وادم كمل
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
مراد: انا اول مره اشكر حد في حياتي كلها.. انا قلقت عليها اوي كده ليه وحتي لمه سيف كان عايز يوصلها مردتش ليه وشكلها الطفولي وعفويتها وخجلها وعصبيتها لمه ببصلها بحس اني فعالم تاني مش ممكن اكون حبيتها انا مينفعش اقع في الحب تاني مستحيل فوق لنفسك
Flash back
مراد بصدمه: انتي بتعملي اي هنا
نيهال: استنه بس افهمك
مراد بعصبيه: تفهميني اي بتخو*نيني وتقولي افهمك
نيهال: انت فهمت غلط
مراد: طخخخ ضر*بها بالقلم
انا كنت بحبك من قلبي كنت بتمناه الرضي ترضي كنت بجبلك كل حاجه كنت بعملك كل الي انتي عايزه ليه تعملي فيا كده وتخو*نيني وتكسر*ي قلبي ليييييه ردي علييا عملت فيكي اي علشان تكسر*يني بشكل ده قولييي انا عمري ماحبيت حد في حياتي قدك
نيهال: مراد انا
مراد: متنطقيش اسمي علي لسانك القزر ده و مش عايزه اشوف وشك تاني انتي فاهمهههه ومشي وسبها
BACK

 

 

 

مراد بعياط: ليه عملتي فيا كده لحد دلوقتي مش قادر انسي لحد دلوقتي مبقتش اثق في حد بسببك بتمناه في حياتي ماشفش وشك تانييي
*~~~~*~~~~*~~~*~~~*~~~*
_احنا عملنا كل الي قولتنا عليه وكانت هتقع عليه بس واحده انقصته
مجهول: امم اسمها لمار
_ايوه
مجهول: لو انقصته مره مش هتعرف تنقصه التانيه
_مش فاهم
مجهول بشر:………..
_تمام
*~~~~*~~~~*~~~*~~~*~~*~~*في الصباح 🌤
تسنيم: لمار لمار قومي
لمار بنوم: امممم
تسنيم: مراد بره وعايز يتطمن عليكي
لمار قامت بسرعه: بره بجد
تسنيم بضحك: اه لو تشوفي وشك
لمار: يعني بتضحكي عليا
تسنيم: اه
لمار: طب غوري من وشي
تسنيم: بس حد تاني بره
لمار بستغراب: مين؟
تسنيم: سيف
لمار: وده عايز اي
تسنيم: معرفش اكيد يطمن
لمار: طب نوليني العجاز جدو ده واعملي حاجه يشربها اعقبال ما اغير
تسنيم: ماشي
لمار قامت خدت دش وغيرت وطلعت
سيف : صباح الخير
لمار: صباح النور
سيف: عامله اي دلوقتى
لمار: بخير الحمدلله
تسنيم: اتفضل القهوه
سيف: شكرا
سيف: هو انتي خاطرتي بنفسك علشان تنقذي مراد ليه
لمار: لو اي حد مكانه كنت عملت كده
سيف بإرتياح: امم

 

 

 

فضلو يتكلمه شويه لحد ما سيف قام
سيف:استأذن انا بقا
لمار: نورتنا الشويه دول والله
سيف: ده نورك انتي
لمار: مرسي
جرس رن لمار كانت قايمه
سيف:لا خليكي انا كده كده ماشي هفتحه
لمار:شكرا
سيف فتح الباب
سيف بصدمه: علي😳

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ذئب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى