رواية ملكت الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم فاطمة حسن
رواية ملكت الأسد البارت الحادي عشر
رواية ملكت الأسد الجزء الحادي عشر
رواية ملكت الأسد الحلقة الحادية عشر
.. أسد صحي بتعب وهو مسك دماغه من الصداع
بس حاسس بها تحتي
أسد بستغرب. ايي اللي حصل
أسد فضل يصحي ملك
اول لما صحيت فضلت تعيط
ملك بعيط. ابعد عنيييى. انت رجعت أسد شرير تانى
أسد. اهديي وفاهمني
ملك بتعيط بسس.
أسد مسكها من ايدها جامد. اسكتي بقق. ايي اللي حصل لكل داا
ملك بدموع. انت قطعتلي هدومي كل شوي تعمل كده لاا وفضلت تعضني من رقبتي جامد
أسد بستغرب. اعضك
ملك بدموع. ااه. انا اول مره اشوف واحد بيعض حد تانى ايي هتاكلني
أسد مسح ع وشه لأنها مش فاهمه هو كان بيعمل اييي. وبعدين ايي اللي حصل
ملك. نامت عليه وانت تقيل جدا
أسد. روحي خدي دش. هنروح عند الدكتوره
ملك بفرحة. بجد
اسد. اخلصي
ملك جت تتحرك رحت شهقت ب ألم
أسد بخوف. مالك
ملك بدموع. جسم*ي وجعني اوييي. ومش قادرة اتحرك
أسد شالها واخدها الحمام
أسد نزلها عند الدش وقعلها هدومها
ملك بكسوف. خ. خلاص
أسد…….
أسد لسه بيكمل ف اللي هو بيعملو
ملك. كفاية ارجوك
أسد سبها وخرج طلع التلفون واتصل ع ندي
ندي. اهلاا يا إستاذ أسد. حضرتك عامل ايي
أسد من غير ميرد عليها النهارده تعرفي ملك كل حاجه بتحصل بين الأزواج
ندي اتكسفت اوي بس حاولت تتكلم عادي. احم. بس الموضوع دا لسه بدري عليه. احنا لسه ف الاول
أسد بجمود. اللي قولته يحصل أنتي فاهمة
أسد قفل السكه في وشها
ملك. انت خلصت
أسد قرب منها ودفن راسه في رقبتها. راحتك حلوه اويي
ملك. بجد
أسد وهو بيحاول يبعد عنها. جداا
أسد سبها. يلاا ننزل
أسد اخدها ورحوا عند الدكتوره بسرعه
ف الوقت دا عند ندي
اتصلت على هشام بيه وقالتلو كل حاجه
هشام بهدوء. اعملي االلي قالك عليه
ندي. بس
هشام. متخافش. اسمعي الكلام
بس لازم تقولها……….
ندي. تحت امركك
ندي قفلت مع هشام وفضلت قاعده مستنيهم
عند مراد ف الشركه
كان شغال بعصبيه ومحدش عرف يتكلم معه
بنت. هو علطول كده
السكرتارية. لاا اول مرة يكون كده. بس أسد باشا هو اللي علطول كده ربنا يستر بق
البنت. ياربي ع حظي اي الفقر دا
السكرتارية. اتفضلي يلا ادخلي ب الملف بتاعك
دخلت بخوف هو كان شغال ع ورق ومشفهش
البنت. دا الملف بتاعي
مراد رفع رأسه واستغرابها
هي بصدمه وصوت واطي . ينهار اسود. خلاص راحت ف داهيه
مراد. انا شوفتك قبل كده
روح بكدب . ابدا يا فندم
مراد. طب اتفضلي
مراد شاف الملف بتاعها واعجب به جدا
مراد. تمام من النهاردة انتي هتكوني السكرتيره بتاعتي.
روح بفرحه. شكرا لحضرتك
مراد. من بكره تكوني هناا. ممكن تتفضلي
روح. تحت امركك يفندم
روح مشيت وهي فرحنا ومبسوطه انه مفتكرهش
روح. لو كان افتكرني كان زمانه… لاا الحمدلله
روح روحت البيت وهي مبسوطه
مامتها. هااا عملتي ايي
روح بفرحة. الحمدلله اشتغلت واستقبال الشغل
مامتها. الف مبروك يا قلبي. الحمد لله
عند اسد وصل هو وملك عند الدكتوره ندي
ندي بحب. ازيك يا ملك وحشتني
ملك. انتي اكتر
أسد. انا هفضل هنا
ملك وندي دخلوا اوضه الكشف
ندي. احم. بصي يا ملك هشام بيه جايبك هنا علشان اعلمك
ملك. تعلمني ايي
ندي. ف حاجات كتير لازم تكوني عرفها بس علشان انتي مكنش عندك أصحاب ولا اختلاطي بحد ولا شوفتي علشان كده متعرفيش
ملك. بجد انا عايزه اتعلم حاجات كتير انتي هتعلمني كل حاجه
ندي. ان شاء الله. احم هو ايي اللي ف رقبتك داا
ملك ببراءة. دا أسد معرفش كان ماله. ف عضني
ندي. احم لاا مش كده
ندي فهمتها كل حاجه.
ملك افتكرت كل حاجه أسد كان بيعملها
ملك وشها بق احمر من كتر الكسوف وهي بتبص ع ندى. مش لازم تتكسفي كده الموضوع دا عادي وبيحصل مع كل الناس بسس
ملك. بس ايي
ندي. لازم تكوني بتحبي وهوكمان بيحبك مش رغبة
ملك. يعني اي رغبه
ندي. يعني أسد ممكن يلمسك علشان هو عايز جسمك أو علشان هو كان علطول بينام مع بنات
ملك بصي انتي لسه متعرفيش حاجه بس لازم تفكريي كويس ومتخليش اسد يلمسك لأنك ساعتها هتكرهي جسم*ك. فاهمني يملك
ملك. اه
ندي. فضلت تعرفها حاجات كتير. زي يكون عندها رأي وتقول لاا
ملك بهدوء. شكرا ليكي. انك قولتي ع الموضوع دا
ندي. انتي زي اختك ودا رقمي علشان تكلمني براحتك
ملك. شكرا.
ملك خرجت هي وندي
واسد اخدها ومشي
أسد بعد ما ركبوا العربية
أسد. اتكلمتوا ف النهارده
ملك اتكسفت غضب عنها. هاا. ع. عادي
أسد ابتسامة بخبثه وسكت
بعد شويه وصلوا البيت
ملك طلعت بسرعه ع الاوضه
أسد طلع وراها ودخل
أسد اتكلم وهو بيقفل الباب. دلوقتي انتي عرفتي كل حاجه أظن كفايه تأجيل لحد كده
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الأسد)