روايات

رواية احببت مشكله الفصل التاسع 9 بقلم رحمة محمد

رواية احببت مشكله الفصل التاسع 9 بقلم رحمة محمد

رواية احببت مشكله الجزء التاسع

رواية احببت مشكله البارت التاسع

احببت مشكله
احببت مشكله

رواية احببت مشكله الحلقة التاسعة

مازن :بس انا مش بسألك عن رأيك ده هيبقى أمر واقع ملك ارتاحت ليكي وانتي كمان بتعرفي تسيطري على الحاله بتاعتها يبقى كدا بالنسبالي الأمر محتوم
سيلا :بص يا ابني انا مقدره الحاله اللي انت فيها اصل طبيعه شغلي اني مش بتعامل مع حد عاقل اصلا فخلص كدا وروح اغسل وشك وتعال كلمني اي الفيلم الهندي ده وانا بقى هتجوزك ليه اصلا واي إلى يجبرني على الوضع ده من الأساس
مازن :انا قولت كدا وكمان السبب هيكون عندك بعد ساعه من دلوقتي بس اطمن على ملك الأول سلام وسبها ومشى؛؛
سيلا وقفت مذهوله منه ومن كلامه بس استغربت الثقه إلى هو بيتكلم بيها اوي دي؛؛ وتقولي ملك هي اللي مريضه برضو ////نروح عند حسن
حسن :يا بت انتي هبله
رقيه :اه بس اللي برا قمر يالهوي عليها جوز لنسسز اي قمر جاتنا نيله
حسن :هههههه ربنا يهديكي
رقيه :بس يا عم انت انا مش بهزر معاك بس خليني اخد معاها صوره واحده البت دي
حسن :دخليها من غير ما تكليها روحي يلا
؛؛ بعدها دخلت ورقيه فضلت واقفه متنحه جمب حسن وهو تقريبا مش قادر يكتم ضحكته اكتر من كده؛؛ على شغلك يا رقيه يلا
رقيه :اووف ماشي وبرطمه؛ منك لله بتقطع برزقي مش عارفه ليه
حسن :اهلا دكتوره ليندا اتفضلي
ليندا برقه :مفيش داعي لدكتوره يا حسن ولا مينفعش
حسن :احم لا ازاي احنا زمايل عن إذنك ثواني وهرجع
ليندا :اوك اتفضل خد راحتك
حسن خرج لي رقيه
حسن :بت يا رقيه قومي احضري معايا الاجتماع
رقيه :اوبا دعواتي جابت نتيجه والخطوبه امتى بئا
حسن 🤨🤨خطوبه مين
رقيه :خطوبتك انت والصاروخ إلى جوا دي اسمع مني اتجوزها تحسنلك النسل وانا هبقي اخد بنتك أن شاء الله لبنى علشان يحسن النسل
حسن :هههههه انتي جوزتينا لا وكمان بتتجوزي في عيالي طيب 😠😠😠قومي يا بت خليني اخلص الاجتماع ده وبعدين نشوف موضوع النسل قومي ////////////////////نروح عند مازن وسيلا
مازن :ودلوقتي لازم تيجي معايا علشان تعرفي انا هتجوزك ليه
سيلا :وانا قولتلك أن مستحيل في حاجه ممكن تجب؛ رني على الجواز منك أو من غيرك في الدنيا
مازن :لا فيه حياه ابوكي واخوكي جاد ولا ميهومكيش
سيلا بصدمه :ايييييييه
سيلا :لا ده انت مصمم تعيش في دور المسلسلات الهندي باين
مازن :تقدري تسألي سياده اللواء عن محمد الكاشف وبعدها نتكلم
سيلا :محمد كاشف مين وغامض مين وانت فاكر ابويا هجوبني عن حاجه هيقولي أسرار شغل زي ما انتي عندك أسرار مرضى
مازن :تمام ومسك ايديها علشان تمشي معاه
سيلا :سيب ايدي انا بعرف امشي لوحدي كدا مينفعش
مازن :مش وقتك خالص وأخدها معاه فعلا بعدها ركبوا عربيته ووقفها على طريق شبه مهج؛ ور
سيلا :اه جو افلام الاكشن ده انت ناوي تدب؛ حنى صح
مازن وهو بيخرج حاجه من تحت كرسي العربيه :لا
سيلا :ناوي عله اي اه انا قولت كدا انت أعجبت بيا ولما لقتني محترمه عملت الفيلم ده مش كدا
مازن 😏😏😏اه من جمالك اسكتي بئا خليني اخلص إلى بعمله
سيلا :الله اومال بتعمل اي عندك
مازن خرج المس.؛دس :بجيب ده وكلمه زياده هسيب نفسي ونفذ إلى فى دماغي واقت؛ لك واخلص
سيلا :خلاص يا كبير ده انا حتى وليه مكسوره الجناح
مازن :اه جدا انزلي وبعدها نزلوا وفضلوا يمشوا براحه ودخلوا من باب صغير موجود للمبنى من ورا
مازن :ودلوقتي هتشوفي بعينك اتفضلي بئا
سيلا 😲😲😲😲😲😲///////////////////////
____________________________________________________________________________________

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مشكله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!