رواية معجزه الحب الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة حسن
رواية معجزه الحب الجزء الخامس عشر
رواية معجزه الحب البارت الخامس عشر
رواية معجزه الحب الحلقة الخامسة عشر
اله بذكر الله تطمئن القلوب ♥✨
اشرف: لو نزلتي من هنا هتكوني طالق
رودينا: و مين قالك اني مش عايزه اطلق لا يا اشرف انا استحملت كتير و انا عايزه اطلق
و خدت بعضها و نزلت
اشرف بغضب: يابنت ****والله هوريكي يا رودينا الكلب
الامبراطور : اي يا زعيم مش هتقولنا اتفضلو ولا اي
بدر: اتفضلو
كيان استغرب لمه شاف الامبراطور: انت في حاجه
الامبراطور: اي يا زعيم مكنتش عاوزنا ناجي نشوف بيتك ولا اي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بغضب مكتوم: لا ابدا بس غريبه انك تيجي بنفسك
نافين بدلع: مسيو بدر انت زعلان اننا جينا عندك البيت
كيان بهزار: لا ده انتي نورتي البيت ده البيت مكانش منور غير لما جيتي
نافين بضحكه مايعه: مرسي مسيو كيان
كيان اول لما شاف ضحكتها: اااااااالعب بقولك اي يا منجا انتي بلاش مستر و الكلام ده قوليلي كيان او اقولك خاليها كيمو علي طول
نافين ضحكت تاني بس المرادي بصوت عالي
بدر: كيان اسكت
كيان بغزل لي نافين: يا زعيم سبني ادلع الفراوله
نادين فوق مش علي بعضها لبست اسدال الصلاه و عايزه تنزل بس خايفه من بدر يزعقلها اول لما سمعت صوت ضحكت نافين اتجننت و قررت تنزل
نزلت لقت كيان عمال يهزر ويضحك مع نافين
نادين بغيره: مين دول يا بدر
بدر بعصبيه خفيفه: اي الي نزلك مش انا قولتلك متنزليش من فوق
نادين بغيره عاميه عينيها: سيبك مني يبقا اتخانق معايا بعدين المهم مين دول
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
الامبراطور واقف احترام لي نادين
الامبراطور: اهلين يا مرات الزعيم انا الامبراطور
نادين ابتسامه جميله زيها: اهلا يا امبراطور
بدر بصوت حاد خلي نادين تدخض: نادين اطلعي فوق
نادين لسه هتتكلم
بدر: مش هعيد كلامي تاني ياله علي فوق
نادين بصت لي نافين بغضب مفهاش اي غلطه و جسمها مشدود و بصت علي نفسها
شافت نفسها تخنت شويه مطرح الحمل
بدر: علي فوق
نادين طلعت و عماله تاكل في نفسها من الغيره من نافين
الامبراطور: مراتك دي يا زعيم جميله جداً
بدر راح ضربه بالبوكس في وشه
بدر بغضب جحيمي: ايااااااك تبص لي مراتي تاني فااااهم يامه والله العظيم ادفنك مكانك
نافين جريت علي الامبراطور بخوف:انت كويس يا امبراطور
الامبراطور كان بيشوف قد اي بدر بيحب مراته
انا مش هكلمك دلوقتي علشان حسيت بي غرتك علي مراتك بس عايز اقولك اني مش من النوع ده انا مش باخد حاجه ملك غيري
الامبراطور لي نافين: يالا
الامبراطور و هو ماشي: اه صحيح ياريت متتخانقش مع مراتك شكلها بتحبك
و سابهم و مشي هو و نافين
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر قعد بتعب: انا تعبت كل ما اخلص من جماعه من الما”فيا يطلعلي عدوا جديد
كيان طبطب عليه: معلش بكره كله هيعدي
اطلع صالح نادين زمانها زعلانه
بدر انتها بتعب: نادين اختك دي تكفير ذنوب
كيان ضحك: انت هتقولي دي
إبتلاء من ربنا علي الي كنه بنعمله
……
رودينا راحت عند امها
امينه الام: مالك يا رودينا واي الشنطه دي
رودينا بدموع: انا هطلق يا ماما
امينه لطمت علي صدرها من الصدمه: ليه يابنتي تخربي بيتك بي ايدك
رودينا: تعبت يا ماما تعبت من العيشه الي انا عايشاها تعبت من بهدلت اشرف ليا تعبت و هو كل شويه يعايرني اني مش بخلف انا المفروض كنت اطلقت من بدري بس زي مبيقولو كل تأخيره و فيها خيره
امينه خدت رودينا في حضنها: عيطي يا رودينا عيطي و طلعي كل الي في قلبك
و هنا رودينا عيطت جامد و طلعت كل الي جواها
اشرف واقف قصاد اوضه النوم بتاعته هو و رودينا بيفتكر كل حاجه عدت مبنهم
راح فتح الدولاب و طلع الملف
اشرف باسف : انا اسف يا رودينا اسف علي كل كلمه قولتها في حقك و اسف علي كل جرح جرحته ليكي المفروض انا الي اتجرح مش انتي انا الي مش بخلف انا الي العيب مني بس كبريائي و رجولتي
نأحو عليا مقدرش اقولك اني مش بخلف مقدرتش اشوف نظرت الشفقا ليا
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كنت لازم افهمك انك مش بتخلفي وانا بخلف حقك عليا يا بنت عمي
عده حوالي يومين و رودينا شغاله مع بدر في الشركه و بدر معجب بيها
اشرف محاولش يكلم رودينا تاني علشان متاكده انها هترجع تاني
الامبراطور مركز مع بدر في كل حاجه في حياته
نادين فرحت انو رودينا اشتغلت مع بدر بس حاسه انو بدر متغير معاها شويه بس بترجع بتقول انو بيحبها
جه يوم المواجها
الامبراطور قرر يروح لي بدر في الشركه
الامبراطور لي رودينا: لو سمحت يا انسه
رودينا رفعت وشها لي
الامبراطور اول لمه شاف رودينا سرح فيها و في جمالها الي مخبياه بي الخمار بتاعها فضل باصص ليها بإعجاب
رودينا با احراج: في حاجه يا فندم
الامبراطور فاق من سرحانه فيها:
عايز اقابل بدر
رودينا باحترام: ممكن اسم حضرتك
الامبراطور : جاسر
رودينا راحت بلغت بدر
بدر استغرب مين جاسر و قال لي رودينا تدخله
جاسر دخل بدر اول لمه شافه واقف
بدر بعصبيه: انت اي الي جابك هنا
جاسر قعد ببرود: اي يا زعيم مش عايزني اجي وله اي
بدر بغضب مكتوم: عايز اي يا امبراطور
جاسر: مش عايز حاجه جاي اشوف انت عامل اي في الشركه
بدر لسه هيتكلم وقفه خبط علي الباب
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
رودينا:
محتاج مني حاجه يا فندم انا خلصت الشغل الي حضرتك ادتهولي
جاسر اول لما رودينا دخلت و فضل باصص ليها بدر خد باله انو جاسر بيبص لي رودينا
بدر بصوت عالي شويه: لا و ياريت متدخليش تاني طول ما في حد عندي اتفضلي علي مكتبك
رودينا اتحرجت و خرجت بسرعه
جاسر بغضب: انت ازاي يا بني ادم تكلمها كده
بدر: ملكش دعوه دي السكرتيره الخاصه بيا
جاسر قام بصله بغضب و خرج
بدر ادايق من نفسه انو اتعصب علي رودينا
وخرج وراه جاسر علي طول
جاسر وقف قصاد رودينا لسه هيتكلم فون رودينا رن و كانت هاجر
هاجر بعياط: رودينا الحقي طنط امينه اغم عليها و مش عايزه تفوق
رودينا انهارت من العياط
جاسر فهم وخد منها الفون
جاسر رد علي هاجر: هديكي اسم مستشفى تروحي فيها بسرعه
اسم المستشفى *******
في نفس الوقت خرج بدر وشاف رودينا منهاره من العياط
بدر: مالك يا رودينا بتعيطي ليه
رودينا بعياط : ماما انا عايزه ماما
جاسر صعبت عليه: اهدي ياله نروح المستشفى و فعلا كلهم راحو المستشفى كانت امينه سبقتهم
رودينا قربت من هاجر
رودينا بعياط: ماما حصلها اي يا هاجر
هاجر بدموع هي كمان: معرفش يا رودينا هي اتصلت ييا و قالتلي اطلعي بسرعه
طلعت لقتها مغم عليها و بفوقها مش بتفوق
رودينا بنهيار مش عايزه تخسر امها الي ليها في الدنيا
خرج الدكتور و كلهم جريو عليه
دكتور بيطمنهم: اهداء هي كويسه بس جتلها غيبوبة سكر شكلها مخدتش العلاج علشان كده
رودينا اتنفست براحه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
الدكتور: بس ياريت حد يروح الحسابات يدفع حق المستشفى
جاسر بغضب: انت ازاي تتكلم علي المصاريف و المريضه لسه تعبانه
دكتور: والله مش ذنبي انكم معكوش فلوس مكنتوش جبتوها علي مستشفى خاص
هنا جاسر مقدرش يمسك نفسه راح ضربه بي البوكس
جاسر بغضب جحيم: انت مرفوض
الدكتور بعصبيه : انت مين علشان ترفضني
جاسر: انا مدير المستشفى دي كلها يا روح”امك
الدكتور باسف: انا اسف يا فندم مكنتش اعرف انهم تبع حضرتك
جاسر لسه هيتكلم وقفته رودينا: معلش سماح المراضي يا فندم هو اكيد مكانش يقصد
بدر كل ده مكنش بيتكلم بس حاسس انو الست الي جوه دي تقربله
بدر اتسحب و دخل عند امينه في الاوضه
بدر بصدمه مش مصدق اللي شافو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)