رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الثامن 8 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية لم يكن لي من البدايه الجزء الثامن
رواية لم يكن لي من البدايه البارت الثامن
رواية لم يكن لي من البدايه الحلقة الثامنة
البارت 8
روايه لم يكن لي من البدايه
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤
ايمن بغضب جه*يمي…. وعيون حمرا
البنت اترعبت من شكلو
ايمن… بغضب… وهب قل*م نزل عل وشها وقع*ها في الارض
…. يا محمممممددددد
العسكري جه…. تحت امرك يا ايمن باشا
ايمن… البت دي تتر*مي تحت وقولهم دي تبع ايمن باشا
العسكري… امرك واخد البنت ال كانت بتترجه وعمله تعيط ونزلها تحت
ايمن كانت بيتنفس بغضب وبتوعد ليها
❤❤❤❤❤❤❤
عند عدي لبس وخرج
عدي…. انتو ال ابتد*يتو والبادي اظالم
راح مكان نزل منه وطلع في عماره
ضر*ب الجرس وبعد شويه في بنت فتحت ليه عدي ببتسمه وحشتيني
❤❤❤❤❤❤
عند المجهول
كان سرحان
وبيفتكر ازاي قدر يق*ضي عل عدي وركان
ـــــــــ فلاش ـــــــــ
عدي… بغضب… مش هتتجوزها
المجهول… لا هاخدها وبرضاكم كمان
ركان مسكو ضر*بو بوك*س
… دا عند ا*مك مش هتتجوزها انا مش هجوز اختي لوحد زيك
محمد…. بخبث… ليه مالي مش احسن ماكون بحب حبيبت اخويا وك*سرت قلبه عشان تفضل ليا
عدي مسكو من هدومه… قصدك ايه بلكلام دا
محمد بخبث… قصدي انك ياحبيبي انضر*بت عل قفا*ك ومن مين من اخوك عدي ضر*به تاني
ركان بغضب… وطلع سلا*حو … الواد دا بيكد*ب وعاوز يو*قع بينا وانا هخ*لص عليه
محمد بمكر… وانا هستفاد ايه لما او*قع بين اخوات عروستي
ركان… مثلا انك خايف انك تنكشف
وكان بيبص عليه نظرات هو وركان ال فاهمنها بس
عدي… يكنشف ازاي هو ورا ايه ماتفهمني
ركان… اقول وعرفو مين انت
محمد بخوف… خلاص ادام مش عاوزني اتجوز اختك وسابهم ومشي وهو ناوي عل حاجه
عدي… ركان في ايه
ركان… مفيش بس خالي بالك من نسمه كويس
عدي… بقلق… نسمه ليه مالها نسمه
ركان… الواد ده مش ناوي عل خير
ـــــــــ باااك ـــــــــ
شهد… محمد
محمد… نعم
شهد… خايفه من ركان اوي
محمد ببعض الخوف… وانا ركان ادام ظهر دلوقتي يبقي راجع يدم*رنا
شهد… انا كل مافتكر عملنا فيه ايه اخاف من ردت فعله واكيد رجع اقوي
محمد… واحنا عملنا ايه فيه يعني
شهد… بجديه… هو انت كد*بت الكد*به وصدقتها كلنا عارفين ال حصل يوميها
محمد… بس بس اخر*صي
شهد… لا انا كنت هم*وت يوميها وانت برضو ضحكت عل اختهم
افكرك عشان شكلك يابيبي نسيت
ـــــــــ فلاش ـــــــــ
كان واقف عدي وركان سوي بعد مامحمد مشي
ركان جاتلو مكالمه رد عليها
الو
… الو الحق عربيتك اتك*سرت تحت في واحد خب*طها وجري
ركان… تمام نزل
عدي.. في ايه
ركان… أنا هنزل وانت زي ماتفقنا
عدي… تمام
ركان نزل وراح الجراش بتاع العربيات
لقه عربيتو سليمه ولقه حد يخ*بطه عل دماغه ركان بدوخه ووجع… ااااااااه واغمي عليه
محمد… بضحكت خبث… باي
جه رجالين واخدوا ركان عل شقه
ونايمه وجات بنت نامت جانبه
محمد بعت رساله لعدي انه ركان تعبان وهو جري عل العنوان
عدي طلع ولقه الباب بتاع الشقه مفتوح خاف عل ركان ودخل
كان بيدور عليه
لحد مافتح الاوضه ال ركان موجود فيها وانصدم
عدي لصدمه ودموع… الخ*بطه جاتلي منك انت
لقه ركان وشهد في وضع م*ش كوي*س
عدي نزل ومكانش شايف قدامه
شهد اول ماعدي خرج ابتسمت واتصلت عل محمد تعرفوا إن الخطه نجحت
ومحمد ابتسم بمكر
ـــــــــ باااك ـــــــــ
شهد… وانت كملت باقي الخطه
محمد… فاكر وفاكر وقتها ركان عمل ايه
وقبل مايخرج هد*دني قدام الكل وانا ك*سرت احته وهد*مر اخوه
شهد… بس عاوزه اعرف ليه بتعمل كده فيهم عشان رفضوك انك تجوز اختهم بس ولا في سبب تاني
محمد بشرود… نفذي انتي بس يلا
شهد با*ستو من خده… اوكي يابيبي
❤❤❤❤❤❤❤❤
امه جات عليه… رباب
ايهاب… هيا مش هنا
امه… لا بعتها تجيب علاج ليا ومرجعتش من وقتها
ايهاب لخوف… انا هنزل ادور عليها
امه… طيب وطمني
ايهاب… حاضر ونزل يدور عليها راح الصيدلية وسال عليها والدكتوره قال
انه روحت من زمان
ايهاب رن عليها وعل صحابتها بس مرحتش لحد فيهم
ايهاب…. روحتي فين ي رباب
ايهاب راح مكان
❤❤❤❤❤❤
… جاي ليه
عدي… وحشتيني
… بسخريه… ولله وحشتك انت واحد كد*اب وكانت رايحه تقفل الباب
عدي… حط ايدوا يمنع الباب انه ينقفل
… شمس اسمعيني
شمس… شمس ال انت قت*لتها بيديك خلاص ما*تت اتفضل امشي من هنا
عدي.. حتي لو قولتلك
شمس بصدمه
❤❤❤❤❤
ايهاب… راح الق*سم يب*لغ عن اخت*فاء اخته
وسال عل ايمن
والعساكر دلو عل مكتبه
ايهاب… خبط ودخل
ايمن سلم عليه
… ايه جايبك هنا
ايهاب بخوف… اختي
ايمن… مالها
ايهاب… مخت*فيه وعاوز اعمل بل*اغ
ايمن… طيب مادورتش عليها ممكن تكون عند صحابها
ايهاب… لا مهاش هناك انا رنيت عليهم وقالولي انها مش معاهم
اايمن… طيب ورني صورتها
وانا اخليهم يدوروا عليها
ايهاب ورا الصوره
وايمن انصدم
❤❤❤❤❤❤
تحت في الحجز
كانو البنات اتوصو بيها اوي
ووحده منهم طلع*ت مو*س من بقها وووويتبع
❤❤❤❤❤❤
روايه لم يكن لي من البدايه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم يكن لي من البدايه)