روايات

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه الجزء التاسع

رواية لم يكن لي من البدايه البارت التاسع

رواية لم يكن لي من البدايه الحلقة التاسعة

البارت 9
من روايه لم يكن لي من البدايه
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤❤
ايمن بصدمه… دي اختك
ايهاب بستغراب… ااه في حاجه
ايمن…. يا محمممممددددد
العسكري جه… تحت امرك ياباشا
ايمن… هات البنت ال قولتلك نزلها تحت
محمد… بتاعت التوصيه
ايمن… انت لسا هتسال وخرج جري راح يجبها من ايدين المتو*حش*ين ال تحت
ايمن في سره… يارب الحقها قبل مايعملو فيها حاجه
ونزل جري الكل كانو مستغرابين هو بيجري ليه ايهاب كان بيجري ورا
… ايمن بتجري كدا ليه
ايمن مردش ونزل جري.بامر… افتح الز*ن*زانه دي يابني بسرعه
العسكري فتحها
لقه البنات متج*معين عليها وبيحت*فلو بيها احلا احتفال
ايمن بزعيق… كل وحده عل مكانها بسرعه
واحده اسمها سميره… قربت منه بدلع… ايمن باشا عندنا يادي النور يادي النور
ايمن بغضب… فين البنت الجديده عملتو فيها ايه
سميره بنشكاح… عملنا ليها حفله ترحيب ياباشا
حتي بص وشاوره عل بنت قاعده في ركن ومنزله وشها بين رجليها
ايمن بص ليها وبص عل الارض بصدمه وعل سميره برضو
ايمن بصدمه… قت*لتي البت
سميره بتصنع البراءه… انت عارف كدا عني ياباشا دا انا حتي غلبانه
ايمن راح عند رباب ونزل لمستوها… يا انسه
ردي عليا انتي كويسه
رباب رفعت وشها براحه وكانت بتعيط
ايمن كان مصدوم 😳من شكلها بجد
❤❤❤❤❤❤
عند عدي
عدي… حتي لو قولتلك انه خا*ن ثقتي فيه
شمس بصدمه… ابيه ركان مش خا*ين انت الخ*اين وبطل ترمي بلو*يك عل غيرك
عدي بوجع… لا دي الحقيقه ياشمس ركان خ*اين وخا*ني مع اكتر انسانه قلبي حبها
شمس بغضب… مستحيل مستحيل ابيه مش كدا انت ال كدا بس مش ركان مفكرتش حتي مره انك تقعد مع نفسك وتقول ركان اخويا طيب استفاد ايه لو فعلا كان خا*نك معاها زي مابتقول
عدي بغضب… استفاد انه يكس*رني وياخدها
شمس بسخريه… بجد طيب بعد ماخالو طر*دوا من البيت وات*بري منه مارحش اتجوزها ليه ها ادام كان بيحبها عمرك مافكرت دايما بتتسرع وخلاص ودلوقتي تقدر تمشي وقتك انتهي وقفلت الباب في وشه
عدي نزل بس كلام شمس لسا في دماغو وبيدور فيها مليون سوال
فعلا لو هو بيحبها متجوزهاش ليه
عدي رجع البيت ودخل عل نسمه
❤❤❤❤❤❤
عند ركان كان في الشغل وال حصل كلو بيدور في دماغو مش عارف يشتغل
ركان ساب الشغل
ومسك دماغو من كتر الصداع
… شكلك تعبان ممكن تروح ترتاح
ركان بتعب… لا انت كويس متقلقش
.. عملت ايه مع اهلك
ركان بحزن… ماخلاص مابقوش اهلي انت ال اهلي بس
… ركان انت عارف اني معاك عل طول وفي اي وقت وعارف انك صحبي مش مدير اعمالي بس صح
ركان ببتسمه… عارف لولك بعد ربنا اني اكون في الوضع ال انا فيه دلوقتي
… ماتقولش كدا هزعل منك انت اخوي ياض
ركان حضنه… اخويا ماعملش كدا عشاني ربنا يخليك ليا يارب
… يارب
❤❤❤❤❤❤❤
احمد كان في الصيدليه
… نادين شوفي حد يقف معاكي في الصيدليه عشان متنقفلش
نادين… في عندي وحده
احمد… ممتاز قولي لها تيجي بس لازم تكون امينه لان العقارات ال هيا لو طلعت غلط ممكن تعمل مصا*يب وانتي عارفه بكدا صح
نادين… متخفش يا دكتور هيا بنت خالتي وامينه
احمد… تمام خاليها تبدا من بكرا إن شاءلله
نادين… تمام يا دكتور
نادين… هرن عليها تيجي دلوقتي تدرب
احمد.. تمام
نادين رنت عليها وعرفتها والبنت واقفت وجات
نادين… خمس دقايق وهتكون هنا يا دكتور
احمد… تمام
وكان بشتغل
بعد خمس دقايق
البنت جات… السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
احمد ونادين… وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
احمد كان وشه في الورق ال في ايده
نادين ببتسمه… دكتور دي بنت خالتي
احمد… رفع وشه من الورق وانصدم من البنت ال قدامه
البنت بصدمه… انت
❤❤❤❤❤❤❤
ايمن… بعصبيه… اي ال انتو عملينو فيها دا
سميره بنشكاح… عجبك عملتلك وشها خر*يطه
ايمن… محمد خد سميره عل الح*بس الانفرادي
محمد… اخد سميره وايهاب دخل اخد رباب في حضنه وكان مصدوم 😳من شكلها
ايمن في سره… يلهوي البت معدش فيها حته سليمه ربنا يستر
اخدوها وراحو عل المستشفى وايمن حكا لايهاب كل ال حصل مع اخته
ايهاب كان مصدوم 😳
الدكتوره لمت ليها الجر*وح ال في وشها
ايمن باسف… انا اسف
رباب بغضب

يتبع….

لقراءة الفصل التالي :  اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم يكن لي من البدايه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى