رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الجزء الرابع والعشرون
رواية وحش الصعيد الجزء الثاني البارت الرابع والعشرون
رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الحلقة الرابعة والعشرون
قمر شافت كدا راحت مسكت ديدا من شعرها وخرجتها بره وقفلت الباب في وشها بس قبل ماتقفل… متقربيش من الاوضه دي تاني او رعد لاني مش هرحمك باي وقفلت في وشها
ديدا… اتعصبت وراحت اوضتها
قمر قفلت الباب وراحت عند رعد
قمر… بغضب… اي ال انت بتعملو ده مش اتفاقنا
رعد بخبث… امال اي اتفاقنا
وقرب منها
قمر بنفخ… البت دي كانت عاوزه اي منك
رعد… عاوزني ومفكرني نايم ووهتعمل ال هيا عاوزه وكدا
راح قعد عل السرير.. متعرفش اني مشربتش العصير اصلا
فلاش
تيم حط الدوا في العصير مصطفى شافو راح مغير الكاسات بتاعت العصير ورعد شرب الهصير المتبدل قدام تيم
وعمل نفسه تعبان
بااك
قمر… بغيره… دي لو قربت منك كنت مو*تكم انتو الاتنين
رعد بمكر… ياواد ياجامد تعالي وبعدين
❤❤❤❤❤❤
العصير ال تيم حط فيه الدوا هو شربه
(من حفر حفر لاخيه)
تيم كان مصدع اوووي ودايخ كان في اوضته وتعبان اووي
تيم خرج من اوضته راح خبط عل حد
تيم… بدوخه… دخل ومخرجش غير تاني يوم
❤❤❤❤❤
عند فجر دخل اوضته تيم بعد ماخرج وفضل يدور فيها لقه لوحه عل الحيطه بيدور وراها لقه خزنها وراها
فجر… بستغراب… فيها اي الخزنه دي
فجر سمع صوت جاي من بره استخبي لحد مدخل الشخص دا وكان سيف
سيف بصوت واطي… فجر انت فين
فجر طلع… خضتني ياخي
سيف… لقيت حاجه
فجر… اه لقت دي ورفع الوحه لقو الخزنه
… انت عمرك شفتها
سيف… لا انا اول مره اشوفها
تيا كانت رايحه تشرب ولبسه لبس نوم
شافتهم واقفين
تيا بستغراب.. بتعملو ايه هنا
سيف بخضه… شعفتيني
فجر بص عل تيا بغضب من هدومها
… انتي اي ال انتي لبسه ده
تيا بصت عل هدومه بشهقه… نسيت ولله اصل انا كنت رايحه اشرب وشوفتكم كدا
فجر… روحي نامي وماتنزليش اكده تاني البيت في رجاله
تيا هزت راسها وجريت عل اوضتها
سيف كان بيبص عليه بخبث… حلوه
فجر… مين دي
سيف بخبث… ال كنت غيران عليه من شويه
فجر بصله ومشي
سيف.. بضجك… اخيرا الجبل اتحرك بركاتك ياست تيا
سيف راح نام وفجر راح لتيا
فجر دخل من غير مايخبط
تيا بصدمه… انت بتعمل ايه هنا اتفضل اخرج بره
فجر بقه يقرب وهيا بتبعد
فجر… البس دا اخرك بيه الحمام مش هنا كمان انتي فاهمه
تيا… بعند… نوو
انت ملكش تتحكم فيا
فجر بمكر.. لا ليا وبعدين انا مينقلش ليا نوو انتي سامعه
تيا.. بخوف بس دراتو… لا مش سامعه
فجر قطعها بطريقتو
تيا كانت مصدمه ورفع ايديها في الهوا وهو ايدوا عل وسطها
بعد ششويه فجر بعد… اتكلم… انا مينقلش ليا غير حاضر ماشي
تيا كانت فاتحه بقها ومصدومه
فجر ضحك عليها وغمز ليها ومشي
هيا فضلت واقفه مكانه
❤❤❤❤❤
فجر راح عند الوحش
فجر.. تيم مخبي خزنه في البيت عندينا
الوحش وهو بيلعب بايدوا… عارف انا عاوز اعرف ال في الخزنه ده ايه
فجر بستغراب… عرفت ازاي
الوحش… عرفت لان تيم كان حافر في الحيطه من زمان من اول مره نزل فيها الصعيد اهنه
فجر.. طيب معرفتنيش لي
الوحش… مش لازم كل حاجه تعرفها انت فاهم انا ال امر هنا وبس وانت تنفذ عل طول وكان بيتكلم بغضب
فجر… اول مره الوحش يتكلم معاه كدا بطريقه الوح*شه دي
فجر عرف ان في حاجه… فاكلم بغضب هو كمان
… اني مش شغال عنديك اني شغال معاك مش تتامر عليا
الوحش… عرف ان فجر فهمه… انت بتكلمني بطريقه دي انت ناسي اني مين وانت مين
فجر… بغضب… اني معدش ليا مكان عنديك طريقنا مبقاش واحد ياوحش وسابه ومشي بس وهو ماشي لمح تميم واقف
تميم مشي ورا فجر
الوحش بضحك… اغب*ياء
وفضل يلعب بايدوا الخواتم ال كانت في ايدوا كانت بتجرح جرحت ايدوا التانيه
❤❤❤❤❤❤
تميم مشي ورا فجر
تميم… فجر انتظر اريد التحدث معاك
فجر.. وقف… نعم لو هتكلم عن الوحش يبقي تسيبني امشي
فجر بغضب… انا عاوز اتت*قم من الوحش هو هان كرامتي اوي واني مبسمحش بكده ابدا
تميم بخبث.. اعلم ان الوحش اساء المعمله معاك لكن لايجب عليك الاتن*قام منه هو صديقنا
فجر بغضب… متقولش صديقي انا قطعت علاقتي بيه تماما وسابه ومشي وهو بيبتسم بخبث
تميم… انت مفتاح دمار الوحش ولن استغن عنك
وكلم ديدا ال كانت نايمه
تميم… علاقه الوحش وفجر تحطمت تماما
ديدا… خلاص خليه يبقي معانا
تميم.. يريد الاتنق*ام من الوحش
ديدا بخبث… نخليه ينت*قم من الوحش
وقفلت معاه
ديدا عل ال نايم جانبها… كلة تمام
الشخص… بصله بخبث… وابتسم
❤❤❤❤❤❤
عند تيم كان خرج من البيت خالص ووكان نايم مع وحده صحبته
❤❤❤❤❤
الصبح
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وحش الصعيد الجزء الثاني)