روايات

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الجزء الخامس والعشرون

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني البارت الخامس والعشرون

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الحلقة الخامسة والعشرون

الصبح
كانو كلهم قعدين بيفطروا
كان تيم دماغو تقيله من اثر الدوا
رعد بمكر… مالك حسك تعبان
تيم بتعب… مصدع شويه
تيا بخوف… قلبي انت كويس
تيم… اممم متخفيش بس شويه صداع 🤕بس
تيا… متاكد
تيم… اه
فجر… السلام عليكم ببتسمه… شكل حماتي بيتحبني
جميله بصت عليه.. واتكلمت بمكر… بتحبك اوى
هناء… اقعد كللك لوقه تلاقيك عل لحم بطنك
من الصبح
جميله.. هو فجر مش مجوز
هناء… بمكر وتصنع الحزن… لاع كل مانقوله عل وحده يطلع فيها القطط الفط*سانه ولله اني زهقت منيه
سيف بخبث… لاع متقلقيش قريب قوي هيخطب
فجر بصله بتحزير
هناء… مين دي ياواد
سيف… اكيد في واحده امال هيفضل اكده لحد متي
رعد كان بيبص عليهم بمكر وبيبتسم
قمر… بهمس… ببتبسم عل ايه
رعد بخبث… عل المسلسل ال بيحصل قدامي دا
قمر بمكر… شطرين قوي في التمثيل
رعد بصلها… انتي عارفه
قمر ببتسمه مكر… اممم
رعد… بصلها… مين
قمر بهمس… تيا بيفكروا يجوزها لفجر
رعد… اتاريكي مش سهله وانا معرفش
قمر… بغرور… تعليمك
رعد ضحك
رودي… بقلق… مصطفى اي ال في ايدك دا
مصطفى بص لايده وتوتر… حبيبتي دا جرح بسيط
رودي بقلق… من اي دي شكلها اله حاده ال معوراك
مصطفى… بص عليهم كلهم واتكلم بتوتر… اهدي بس انا كنت بخيط واحد وهو بيشد ايدوا الابره عورتني
هناء… مش تحاسب ياولدي
مصطفى… ان شاءلله المره الجايه وبص عل ايدو بتوتر.. في سره… لازم اداري الجرح ده باي طريقه
سهر راحت جابت علبه الاسعافات
… وريني يدك
مصطفى.. ملوش داعي يا حبيبتي ده جرح صغير
سهر بعند… لاع وريني يدك ومسكت ايدوا وبدات تعقم الجرح
فجر… كان بيبص عل تيا وتيا كانت متجهله نظراتو وكل دا تحت نظرات هناء وجميله المكره
❤❤❤❤❤❤
تميم راح عند ديدا
تميم… ماذا عليا ان افعل
ديدا… خالي فجر ينت*قم من الوحش بس قولي الاول فجر يعرف مين هو الوحش
تميم… لا اعلم
ديدا قامت وقفت… لازم نتاكد لان فجر دراع اليمين للوحش ومش لازم نوثق فيه
تميم بسخريه.. لا اعتقد العلاقه بينهم تدمرت تماما وفجر ليس بهذا الدهاء يعني الذكاء
ديدا… مش لازم نستخف باي حد لو هو مش ذكي اكيد الوحش ذكي
تميم بضحك… ههه جميلتي انا اعيش في عرين الوحش ولا احد يعرف سري لا اعتقد انهم اذكياء انتي تخفين فقط
ديدا… طيب شوف هتعمل ايه
تميم… وتيم
ديدا… مالو
تميم… نسيتي اني اريد الانت*قام منه
ديدا… متخفش نقطة ضعف تيم هيا تيا ولو عاوز تنت*قم منه خد تيا واهرب اي مكان وساعتها هيكون تيم في عداد الامو*ات
تميم… جميلتي يعجبني ذكاءك ههههه
اريدك
ديدا بضحك… ههههه وبعدين
❤❤❤❤❤❤
لين كانت بتلعب هيا واياد
أوس… بغضب… لين
لين اتاففات… ومردتش وفضلت تلعب مع اياد
اوس… راح عندها… مش انا بتكلم معاكي
لين ببرود… نعم
اوس… اي ال انتي لبسه دا
لين ببرود… وانت مالك البس ال انا عاوزه
أوس… لين انا قولتلك قبل كدا متلبسيش قصير تاني
لين… نطرت شعرها ورا… انت مالك انتي بتحب كلمه انت مالك كتير
أوس… بص عليها بغضب… وسابها ومشي
❤❤❤❤❤
تتميم… انت تريد حقا الانت*قام من الوحش
فجر… بكل جوارحي
تميم… لماذا كل هذا الغل
فجر… بغضب… لانه كان بيتامر عليا كتير واكتر من مره اهان كرامتي وكاني عبد عنده
تميم… انا لدي صديق يريد الانت*قام من الوحش
فجر بخبث… مين
تميم… يعمل لادا الافعي
فجر… الافعي
تميم… اجل
فجر… عاوز اتعرف عليه
تميم… ليس بهذه السهوله
فجر..بغموض… امال
تميم… لازم يتاكد من صدق نواياك
فجر… انا موافق باي تمن بس عاوز الاتن*قام بس
تميم… هل انت تعلم من هو الوحش
فجر… لا الوحش لابس قناع ومحدش يعرفوا حتي اعز رجالتو
تميم بستغراب… لماذا يختبي من الناس
فجر.. بسخريه وخبث… قال اي ياسيدي عشان محدش يعرف هو مين ال بيعمل خير وكدا
تميم… تمام جهز نفسك لانك هتقبله
فجر… امتي
تميم… سوف اتحدث معه
فجر… تمام
تميم مشي وفضل فجر واقف
مكانه ويبتسم بمكر
❤❤❤❤❤❤
تميم عرف ديدا وديدا وافقت انه يشوفها
تميم عرف فجر
ديدا… اهلا بيك
فجر بصدمه… انتي
ديدا… اه انا بكون الافعي
فجر… من اول مشوفتك قولت عليكي مش سالكه
ديدا بضحك… هههه تعجبني انت فعلا عاوز تنت*قم من الوحش
فجر… بشر.. اه
ديدا… اولا لازم تقولي نعرف الوحش ازاي
فجر… الوحش محدش يعرفوا بس لابس قي ايدوا خواتم عامله زي التونز كدا بينعرف بيهم
ديدا… خواتم طيب معاك صوره ليهم
فجر… اه استني وطلع فونه وورا الصوره ليها
ديدا… ابعت ليا الصوره
فجر.. اوكي وبعت ليها الصوره
ديدا… اوكي
تميم… ماذا جميلتي
فجر بخبث وضحك… هيا دي جميلتك
تميم بضحك… اجل ياعزيزي
فجر.. طيب وتيا
تميم حضن ديدا… ههه تيا دي صوره
لانها هيا نقطة ضعف تيم وانا اريد الانت: قام منه
فجر… تمام امتي هنبدا
ديدا بضحك… ونظرات خبيثه لفجر… ههه انت مستعجل كدا لي
فجر… بخبث… بحب ادق الحديد وهو حامي واني دمي حامي
ديدا… تمام الخطه…..
فجر كان بيسمع وهو بيلعن فيهم وبتوعد ليهم وخاف عل تيا لانه عرف ان تميم هياخدها ويسافر بس ميعرفش امتي وازاي
فجر… طيب امتي هتخطف تيا
ديدا… انت مش عاوز تناقم من الوحش ملكش دعوه بقا بتيا
فجر بصله واتصنع الابتسامه… تمام
ديدا… تميم ممكن تصوبلي كاس
تميم… تحت امرك جميلتي
وراح
ديدا… بدلع عل فجر… انت حلو اوي يافجر
فجر… شكرا
ديدا… بنظرات خبيثه… اي رايك فيا
فجر مرفعش عينه من الارض… حلوه
ديدا حاولت ترفع راسه… حلوه ازاي وانت مبصتش عليا
فجر… زمان تميم جاي ومايصحش انه يشوفنا كدا
ديدا عجبه فجر اووي… طيب اي رايك اننا نتكلم لوحدينا وحطت ايديها عل رقبته
فجر.. كان قرفان وهير*جع
تميم جه وادا الكاس لديدا… اتفضلي جميلتي
وقعد معاهم
كان فجر بجد قرفان منهم الاتنين
❤❤❤❤❤❤
عند قمر ورودي اخدوا تيم وتيا ونزلهم تحت انهم يقعدوا في الجنينه لحد مارعد وسيف فتحو الخزنه بلمفتاح ال رعد لقاه
لقو علبه قطيفه في الخزنه
سيف بستغراب… معقوله الخزنه دي كلها عشان العلبه دي
رعد… فتح العلبه لقها فاضيه
.. اكيد كان جواها حاجه
تيم كان قاعد تحت وبتسم عل غباءهم
تيم… في سره… ههه مفكرني معرفتش انكم كشفتوني
ههه ال في العلبه محدش يعرف كان فيها اي غيري هههه
واني مش حاطط كاميرا صغيره في اوضتي
قمر.. تيم بتضحك عل ايه
تيم… مفيش بس عاوز اخد لين ونخرج شويه مواقفه ياليني
لين… اكيد
أوس… لا مفيش خروج
لين… انت مالك هو انت بابي او مامي عشان اخد رايهم
اوس… انا قولت مفيش خروج
لين… تيمو هطلع البس
تيم… تمام ولين طلعت تلبس وتيم فضل قاعد تحت لحد مانزلت واخدها وخرجو
رودي… مالك ياقلبي مضايق لي
أوس… هو انا بينسمع كلامي عشان مضايقش
قمر…حبيبي لين عنيده ومش بتحب الاوامر
اوس نفخ
❤❤❤❤❤
في العربيه عند تيم
لين بسعاده… هنروح فين
تيم بخبث… مكان جميل مرحتهوش قبل كدا
لين بفضول… فين
تيم… قربنا نوصل
بعد شويه
تيم.. انزلي وصلنا لين نزلت
لين.. تيمو احنا فين المكان شكلو يرعب
جه عليه رجاله
تيم بشر… خدوها واربوطوها
لين بخوف وعياط…. تيم مين الناس دول
انا خايفه خليهم يسوبوني
تيم… شاور للرجاله انهم ياخدوا لين
واحد منهم خدرها
تيم… العب ابتدا هههههه
❤❤❤❤❤❤
قمر كانت قلقانه اووي ةقلبها بيغلي
سهر… إن شاءلله هترجع اهدي انتي بس
قمر… بخوف… مش عارفه حسه انها في خطر
رعد نزل هو وسيف
… رعد بقلق… في ايه
رودي… قمر خايفه عل لين
رعد بخوف… لي هيا لين فين
قمر بدموع… مع تيم
سيف بص لرعد ورعد بصلو… بتقولي اي
فجر… دخل بقلق… الافعي واحده
مصطفى… دخل… لا مش واحده دي راجل
رعد… بصدمه… مش ديدا
قمر وسهر ورودي بصو لبعض بصدمه
مصطفى… لا دا واحد وبكون تيم
تيم هو الافعي الحقيقه مش ديدا ديدا مجرد صوره
سيف… انت اي عرفك
مصطفى… انبارح كان خارج ورقبته ولقيتو بيلتقي مع ديدا
فلاش
ديدا… فجرعلاقتو مع الوحش انتقطعت يافعي
الافعي… الكل لسا ميعرفش عني حاجه صح
ديدا بضحك… هما اغبياء بيدوروا عل الافعي والافعي اصلا في بيتهم
تيم خرج من الضلمه… هههه دول اغبياء اوي
وميعرفوش اني قدرت اعرف مين هو الوحش
ديدا… مين هو الوحش
تيم… ملكيش فيه دلوقتي حاولي توقعي فجر في شباكك
ديدا… هايجي يقبلني بكرا
تيم… خالي بالك لانه مش سهل
ديدا… تمام تيم وحشتيني
تيم… بضحك… ههههه وبعدين
باااك
مصطفى… وانا بهرب ايدي اتعورت وعشان كدا حاولت اداريها من تيم
فجر بقلق… فين تيا
جميله بخوف… تيا خرجت من الصبح
ولسا مرجعتش
فجر بخوف… اي وخرج جري
رعد راح لديدا ومسكها من شعرها
رعد بفحيح الافعي…. فين تيم
ديدا… بخوف… معرفش
سيف طلع سلاحه وحطو غل راسها… فين تيم وال مو*تك
ديدابخوف… تيم في العنوان ***
وبسرعه لانه هيسافر
قمر مسكتها من شعرها رعد جري وركب عربيتو وساق باقصي سرعه
سيف ومصطفي مشيو ورا
رعد… وصل المكان ال فيه لين
رعد دخل لقه لين مربوطه ونايمه
رعد بخوف… لين وكمل بصوت عالي… تيممممم
تيم خرج وحط مسدس عل راس لين
رعد بغضب… سيبها وخاليك راجل لارجل
تيم بضحك… هههه راجل وانت مستخبي ورا قناع
رعد… قصدك اي
تيم… بحب استعباطك اوووي بس انا هقولك
اهلا بيك ياوحش الصعيد
وخرجت رصاصه وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وحش الصعيد الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى