روايات

رواية طفلة القاسي الفصل التاسع عشر 19 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الفصل التاسع عشر 19 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الجزء التاسع عشر

رواية طفلة القاسي البارت التاسع عشر

رواية طفلة القاسي الحلقة التاسعة عشر

غرام بصت وراها بخوف ولقيت شخص
كتم بوقها بمنديل وخد*رها وشالها وجري من الفيلا بسرعه
عند مراد كان قاعد بيشوف شغله بس حس بنغزة في قلبه وقلق
مراد اتصل بغرام بس لقي محدش بيرد اتصل المرة والتانية لحد ما القلق اتمسك منو وقرر انو هيرجع الفيلا يشوفها وب الفعل رجع مراد الفيلا وقعد ينادي
غرام بزعيق: غرام… غرام فينك
طلع دور عليها في الاوض بس ملقهاش لا في الاوض ولا المطبخ ولا اي حته ف الفيلا
مراد بجنون: هتكون راحت فين بس
مراد قرر يشوف كاميرات الفيلا وفعلا شافها بس شاف قدامو عزيز وهو بيخطف غرام من المطبخ وخدرها بمنديل وشالها ومشي بيها بسرعه
مراد بعصبية: هجيبك يابن ال…
وف الوقت ده تليفون مراد رن
مراد بص ع فونه لقاه رقم غريب: الو
عزيز بخبث: اهلا ي. مراد باشا
مراد وهو عارف نبرة الصوت: قسما بالله ي عزيز لو عملت حاجة لمراتي او مسيت شعرة منها ل هق*تلك بايدي ونت عارفني
عزيز بحدة: طب اسمع بقا انت هتجيلي ع المكان ده…… تديني ورق الصفقة وهديك مراتك في ظرف ساعة ملقتش قدامي هخلص عليها ويبقي كده هي ما*تت والي في بطنها كمان
مراد بعصبية: تمام وقفل
مراد بتفكير: انا لازم اعمل كده
مراد جاب ورق الصفقة من شركته وراح بسرعه ع المكان
نزل من عربيته ودخل المكان ده
كان مكان عبارة عن مخزن كبير بس ضلمة وفيه ضوء خفيف جدا جدا لقي غرام مرمية قدامو مغمي عليها اتحرك لعندها بسرعه بخوف
مراد بخوف: غرام.. غرام فوقي ي حبيبتي
عزيز من وراه: متخفش هي هتفوق بعد ساعتين مفعول المخدر
مراد بعصبية ومسكه من هدومه: عارف لو جرالها حاجة هكون مخلص عليك ي كلب
عزيز باستفزاز: اهدي ي وحش واحمد ربك اني ملمستها*ش اصلها بصراحة جا*مدة
مراد الدم غلي في عروقة وادالو بو*كس قوي في وشو
عزيز بعصبية: انت ازاي تمد ايدك عليا انت اتجننت
مراد بخبث: اه اتجننت وعشان جناني بقا ده عايزك تسمعني كويس الزرق الي ف ايدك ده مش الورق الحقيقي ده ورق مزور وكمان مش كل الورق كامل انت قريت اول حته وسبت الباقي
عزيز بصدمة: يبقي اتشهد ع روحك
وطلع سلا*حه
وقبل ما يطلق النا*ر عليه كان للحراس بتاعت مراد اقتحمو المكان
مراد بسرعه شاور للحارس يديله السلا*ح ومراد مسك المسد*س واطلق نا*ر علي عزيز كانت الطل*قة تصيبو في صدرو وقع مغشي عليه
مراد بزعيق: خدووه بسرعه ودوه المخزن وهاتوله دكتور يوقف النزيف ده اتحركوو
مراد اتحرك عند غرام بسرعه وشالها وعمال يفوقها بس مش بتفوق
وداها مستشفي ف لندن
الممرضة وكانت مصرية: هي مالها في اي
مراد بلهفة: عايز دكتورة مراتي مغمي عليها بسبب مخدر
الممرضة: تمام تمام
واخدت غرام علي الاوضة وكانت الدكتورة مش مصرية من لندن
الممرضة طلعت عشان هي مصرية وقالت: حضرتك المدام هتفوق بعد ساعة وتقدر تاخدها عقبال ما المحلول يخلص لان مرات حضرتك حامل ف شهرين
مراد بتعب:تمام شكرا وطلع لها فلوس ب العملة بتاعت البلد واداها: متشكر جدا لمساعدتك
الممرضة ابتسمت ومشت
وبعد ساعة كاملة اخد مراد غرام كانت فاقت بس لسه مش مستوعبة ف اخدها الفيلا وريحها ع السرير وغطاها كويس ومشي ع المخزن بتاعو
فتح المخزن ولقي حارسين قاعدين جنب عزيز
مراد بابتسامه خبيثة: جتلي برجليك ي عزيز وقابل للي جاي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة القاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى