رواية طفلة القاسي الفصل الثامن عشر 18 بقلم دنيا محمد
رواية طفلة القاسي الجزء الثامن عشر
رواية طفلة القاسي البارت الثامن عشر
رواية طفلة القاسي الحلقة الثامنة عشر
مراد بعصبية: انت مين؟؟!
مجهول: انا عزيز ي مراد فاكرني
مراد بصدمة: عزيز
عزيز بزعيق: قسما بالله ي مراد لو الصفقة دي مخدتهاش ل هقت*لك مراتك الي حامل وهحزنك عليها وعلي الي ف بطنها
مراد بغضب: اسمع بقا يروح امك انا عمري ما هتنازل ع الصفقة دي واحب اقولك. ان لو فكرت بس تقرب من مراتي او حد يخص عيلتي صدقني انا الي هقت*لك كلو الا مراتي يا……
عزيز بخبث: حلو اوي قابل بقا وخلي بالك ع السنيورة الايام الجاية
مراد قفل في وشو وغرام كانت صحت من صوت مراد العالي
غرام بخوف: في اي ي مراد مالك
مراد بعصبية: غراام سبيني دلوقت.. وقام واتصل بشخص
مراد بشر: انا عايز منك خدمة لان عزيز مش هيسبنا وعايز الصفقة وطبعا عمري ما هسيبها ليه
الشخص: طب وهنعمل اي يبااشا
مراد بخبث: هنعمل****************
الشخص: امرك يباشا بس امتي
مراد: بس نتقل ع الحوار كده نلعب شوية معاه
الشخص: تمام ي باشا
غرام جت حضنت مراد
غرام باهتمام: مالك ي حبيبي
مراد بحب وباس ايديها: مفيش ي حبيبتي.. ومتزعليش مني انا اسف عارف اني زعقت فيكي بس غصب عني كنت متعصب
غرام بحب: مش زعلانة ي مراد بس انت فيك اي مالك
مراد بتنهيدة: تعبان ي غرام مشاكل بتحاوطني من كل ناحية بحس كل مفرح الاقي مشكلة وحاجة جديدة طلعة ليا
غرام بحب وباست مراد وبطمنه انها معاه: انا معاك ي مراد وكفاية اني بحبك
مراد بعشق: انتي احسن حاجة دخلتلي حياتي صدقيني انا عديت الحب خلاص بقيت بعشقك
وباسها ثم شالها وووو
تاني يوم استيقظ مراد من نومه
قام ياخد شور وساب غرام نايمة شوية ونزل يعمل كام شغل ليه في المكتب
غرام قامت من النوم وقامت تستحمي وطلعت نزلت تحت لما ملقيتش مراد
مراد بحب: صباح الخير ي حبيبي
غرام بابتسامة: صباح النور
مراد بابتسامة؛ طب احنا بكره هنسافر.
غرام بفرحة طفولية: بجد الله هنسافر فين
مراد بحب: لندن ي روحي
غرام كانت فرحانه جدا لدرجة انها اتنططت من الفرح
مراد بضحك: اهدي يابت انتي حامل
غرام افتكرت ف وقفت عادي وحضنتو جامد
اسر كان اخد حبيبة الغردقة يقدو شهر العسل هناك وكانو مبسوطين ببعض جدا وحبهم بيزيد يوم عن يوم
مراد كان بيعمل كام شغل قبل ما يسافر عشان ميحصلش مشاكل
اليوم كان ماشي تمام وغرام جهزت شنطتهم وكل حاجة ليهم
مراد بحب: غمضي عينك ي غرامي
غرام غمضت بابتسامة
مراد بحب: فتحي ي قمري
غرام فتحت لقتو مقدم ليها خاتم جميل جدا سولتير وباين عليه انو غالي
غرام بفرحة وسعادة مالية وشها: الله ي مراد ده ليا انا ده كتير عليا اوي
مراد قرب ومسك ايديها ولبسهولها: انتي مقامك اعلي من كده ي غرامي
غرام باست ايديه وحضنتو: ربنا يخليك ليا ي مرادي
مراد بصدمة: مرادي
غرام بحب: اه ياء الملكية
مراد حضنها وبعدها عن الارض: انتي طفلة المراد ي غرامي
غرام حضنتو جامد
مراد بخبث: طب يلا ننام عشان نسافر بدل ما تروح علينا السفرية بسببك
غرام ضحكت وراحت تنام ومراد نام واخدها ف حضنو بعشق
تاني يوم قاموا كانت الساعة سابعة صباحا
مراد دخل يستحمي وطلع جهز وكان لابس قميص اسود وبنطلون ابيض كان شكلو جميل جدا
وغرام بطنها كانت كبيرة شوية لبست فستان اسود جميل واسع وباكمام وبعد الركبة بشوية وسابت شعرها
مراد بتقييم: لميلي شعرك ده ي هانم
غرام اتأففت: اووف حاضر
غرام لمت شعرها وعملتو كحكة فيضوية
مراد بصلها بحب: كده حلو يلا بينا
وطبعا كانو معرفين البيت انهم هيسافرو
مراد وصل وركب هو وغرام الطيارة وطبعا كانو واخدين باذن من الدكتورة ان غرام تركب الطيارة وقالت عادي لانها لسه بدري ع الشهر التالت
وبعد عددت ساعات كانو في لندن
مراد نزل من الطيارو هو وغرام كانت في سابع نومة
مراد بحب: ااصحي ي غرامي وصلنا
غرام بنوم: عايزة انام منمتش
مراد بضحك: ييا حبيبتي انتي نايمة ساعات الطيارة كلها
غرام فاقت وكانت نايمة علي كتفو بس هو اخدها ع صدرو عشان. ترتاح اكتر
غرام بصدمة: انا كل ده نايمة عليك
مراد بضحك: يلا ي غرام ننزل
وكانو وصلوا فيلا في لندن وكانت غرام فرحانة جدا ومبهورة ب المكان
غرام: المكان حلو اوي اوي ي مراد
مراد بحب: حبيب مراد انتي
غرام باستو من خده: بحبك
مراد حضنها بحب
مراد بحب: انا بقا محضر شوية خروجات لينا في السفرية دي هتعجبك جدا
غرام بفرحة: بجد شكرا ي مرادي
مراد حضنها جامد ودفن وشو في عنقها
وعدت الايام ومراد مسبش حته ف لندن الا وغرام راحت فيها
في يوم
مراد بحب: انا هنزل ي حبيبتي اخلص كام حاجة هنا وارجعلك ماشي
غرام بحب باست مراد من خده: ترجع بالف سلامة ي حبيبي خلي بالك ع نفسك
مراد حضنها ومشي وغرام كانت قعدو لوحديها ودخلت المطبخ تاكل فجأة حست بحد وراها
غرام بخوف وبصت وراها لقت
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة القاسي)