روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثامن 8 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثامن 8 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الثامن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الثامن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الثامنة

بدر فضل ساكت لأن كل كلمه قالتها صح اصلا من ساعه ما نادين قعدت في البيت وبدر عرف عنها كل حاجه
كيان: واحنا دخلنا العالم ده علشان ننتقم من الي مو”تو اهلي
نادين شهقت وحطت ايديها علي بوقها: هو انتم اهلكم ما”تو من العصابه
بدر: ابويا كان مصاحب ابو كيان كانو صحاب مع بعض في كل حاجه و دخلو في صفقه مع راجل و ميعرفوش انو الراجل ده من المافيا
كيان: و طبعا هما عرفو كده وحبو يخرجو بس طبعا مفيش حد بيخرج طالما دخلت عالم المافيا يبقا مفيش غير حلين ياأمه يمو”تو ياأمه يفضله موجدين في المافيا
بدر: و ابويا حب يخرج من العالم ده هو وعم احمد بس كانو عرفو
كيان بحزن شديد: و كانو الضحية هما وأمي واختي
نادين بحزن عليهم: ازاي
كيان بدموع لما افتكر امه واخته:
ماما كانت والده اختي هدير واختي بقا عندها 3شهور
وبابا جاب بيت لي ماما وهدير بيت بعيد بس
هدير تعبت اوي ماما راحت بيها المستشفى وهي جايه
مسكها (مارلون) وده كان الزعيم الي خله الراجل التاني يدخل بابا وعم محمد
في المافيا
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
مارلون هدد بابا بي ماما وهدير
بابا قاله اعمل الي تعمله هما مش هنا
بس مارلون سمع صوت ماما لي بابا في الفون
____فلاش بااااك ________
امل ام كيان بخوف: الحقني يا احمد انا مخطوفه انا وهدير
مارلون ببتسامه سخيفه زيه:المقابل انكم تفضلو معانا
محمد بعصبيه: سبهم يابن **********
فجاء سمع صوت ضرب نا”ر
احمد بانهيار: قتلهم قتل مراتي وبنتي
محمد بزعل علي مرات اخوه وهدير الطفله الي لسه متعرفش حاجه في الدنيا
محمد: احنا لازم نبلغ الشرطه
احمد بعياط: مو”تو روحي يا محمد مو”تو الانسانه الي كان حلم حياتي اني اتجوزها
محمد طبطب علي كتفه: احنا لازم نجيب حقها وحق بنتك
احمد قام ولسه هيخرجو من باب الفيلا حصل انفجار في الفيلا
______باااااااااااك _______
كيان بعياط علي اهله الي ما”تو: بس اهلي ما”تو و عم محمد
وحنا دخلنا العالم علشان ننتقم انا وبدر
نادين كانت بتعيط علي الي بتسمعه
نادين بدموع: ربنا يرحمهم ويغفر لهم
طيب وانتم عرفته منين
بدر: لانو كان بابا حاطت كل حاجه في الخزنة اللي في الشركه وكمان كان في تسجيلات صوت
بدر قام راح يشرب خمر”ه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بزعل: معلش يا كيان هما في مكان احسن
كيان قرب منها وراح حضنها جامد و عيط اكتر
نادين كانت هتبعدو عنها بس لما لقت كيان كده طبطبت عليه
نادين بدموع: خلاص يا كيان علشان خاطري مش انا زي هدير اختك
كيان طلع من حضنها وكان عيونهم هما الاتنين زي بعض حمره من العياط
كيان: انا فعلا حاسس انك اختي
نادين بهزار خفيف: لا الواد القمر ده يبقا اخويا تؤ تؤ تؤ لا لو جوزي معنديش مانع لكن اخويا لا
كيان: امشي يا صغيره انا اتجوز طفله مش باينا من الارض
نادين بغيظ: على فكره انا طولي 156انت الي طويل اوي
كيان: والله عندك حق انا الي طويل ولا انتي الي قصيره
نادين لسه هتتكلم كيان حط ايدو علي بوقها
كيان: شووووووووو بس انا هطلع انام شويه منك لله يابعيده الساعه بقت 3
نادين شالت ايدو من علي بوقها: وانا كمان قامت شالت الاطباق وجهزت لي بدر عصير
وراحت عنده
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بهدوء: عملتلك عصير
بدر: اخرجي بره
نادين بغيظ منو: تصدق انا غلطانه اني عملتك عصير و سابته وجايه تخرج
بدر: نادين استني
نادين استغربت انو اول مره ينده اسمها لفت وشها
بدر طبع سلسلة علي شكل فراشه كانت جميله جدا واداها لنادين
البسي السلسلة دي متقلعياش ابدا
نادين بهدوء: شكرا بس انا معايا بتاعتي كنت لبساها سلسله صغيره كده علي شكل قلب كانت رقيقه اوي
بدر: وانا مش جايبها حبن فيكي كل واحد مننا لابس واحده وانتي جبتلك دي علشان بقيتي تبع الزعيم
نادين خدتها منو
بدر بصوت يرعب: علي الله تقلعيها من رقبتك انتي فاهمه
نادين بخوف هزت راسها بي اه
وطلعت الاوضه نامت لحد بي الليل
نزلت لقت بدر قاعد بيتفرج علي التلفزيون ومعاه كاس خمر”ه
نادين بوجع في بطنها: هي الساعه كام
بدر بهدوء: الساعه 8
نادين اتصدمت: يا لهوي انا نمت كل ده
جه كيان من وراها: نموستك كحلي اي النوم ده
ده انا فكرتك مو”تي ولا حاجه
نادين: معرفش نمت كتير كده ليه انا هعمل يانسون حد هيشرب حاجه
كيان: اعملي معاكي قهوه
بدر قام: انا هعمل مكالمه و هاجي و طلع وسابهم
نادين وقفت في المطبخ ماسكه المياه السخنة
اتخضت من بدر وهو نازل من السلم بيزعق و متعصب ومعاه المسد”س
بقلم بسمله حسن ب
مساعدة منه سيد
نادين بوجع: ااااااااااااااااه
تتوقعو اي الي حصل لي نادين وليه بدر متعصب و معاه المسد”س

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى