روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل التاسع 9 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل التاسع 9 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء التاسع

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت التاسع

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة التاسعة

بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بوجع: ااااااااااااااااه
بدر وكيان جريو علي المطبخ
بدر: في اي بيبص لقا المياه السخنة وقعت علي ايد نادين
بدر بزعيك : مش تاخدي بالك كيان هات تلج بسرعه
كيان جاب الثلج و داه لي بدر
نادين بعياط ووجع: براحه اهئ اهئ اهئ
كيان: وقعت منك الزاي المياه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين: كنت بعمل اليانسون لقيت بدر متعصب ومعاه المسد”س معرفش وقعت ازاي اهي اهي
بدر لي كيان: روح هات حاجه من الصيدله لي الحروق
كيان: حاضر يا زعيم
نادين كانت شكلها مغري اوي وهيا معيطه كانت خدودها حمره مطرح العياط
بدر محسش بنفسو وشد وشها ناحيتو وبا”سها من شفايفها برقه وحب وهي استجابت ليه ونادين طبعا مكانتش في وعيها بسبب عياطها وخوفها و حاسه انها مفيش حد جنبها
وبعد عنها لمه حس مفيش هواء
نادين بكسوف شديد واحراج: انت واحد قليل الادب و بدأت في العياط
جه كيان ومعاه حاجات لي الحروق
كيان باستغراب من شكل نادين و وشها الاحمر
كيان: مالك يا نادين وشك احمر كده ليه
بدر بعصبيه علشان ضعف قدام واحده ست
اخلص يا عم النحنوح
كيان استغرب رد بدر بس محبش يتكلم علشان شايف نادين عماله تعيط
كيان بدأ يحط المرهم
نادين بعياط زي الاطفال: براحه يا كيان بتوجع اهي اهي اهي
كيان بينفخ في ايدها و بيحط المرهم لحد ما خلص
كيان بحنيه: الف سلامه عليكي ياقلبي
بدر حسه بغيره لي اول مره
ما خلاص يا عم و ياله تعالي معايا
كيان: علي فين يا زعيم
بدر بغضب: صفقات السلا”ح بتاعت سراج اتلغت علشان عرف انو الريس مش موجود
كيان: هو ماله ومال الريس
بدر: في صفقه ما بنهم
كيان: طيب هتعمل اي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بغموض: بص يا كيان…………….. بس يا سيدي
كيان بتصفير: زعيم بمعنا الكلمه
نادين: بس كده هيكون في خطر علي حياتكم
كيان: خايفة علينا
نادين شاورت بي راسها اه
عليك انت وبس
بدر سمع كده قام وقف
انا رايح البا”ر
نادين شافت كده بدأت تعيط
كيان بهدوء: طيب انتي بتعيطي ليه دلوقتي
نادين: علشان هو واحد قليل الادب وعدو الفرح
كيان بغضب: بدر عملك حاجه قرب منك قوليلي متخافيش
نادين استغربت من رد فعله
بكذب: لا ما قربش مني بس انا عايزه اشوف ماما
كيان بشك: ماشي يا نادين
و احنا قولنا مفيش غير كيان وبدر صح و ياله انا هعمل عشاء مكانك النهارده
و اتعشو مع بعض و قعدو يتفرجو علي كرتون لحد ماكل واحد نام مكانو
جه بدر علي الساعه 3الفجر لقا نادين و كيان نايمين و التلفزيون والع علي الكرتون
ابتسم عليهم: هنا في اطفال مش ناس كبيره
بدر: كيان فوق كيان
كيان بنوم: في اي يا زعيم
بدر: قوم نام في اوضتك
كيان بص علي نادين لقاها هي كمان نايمه علي الكنبه زيه
كيان بيتاوب: ماشي هصحي البت نادين بدل ما تنام علي الكنبه كده
بدر: سبها وانا هصحيها المهم في مشوار بكره الصبح عايزك معايا
كيان بهدوء: مشوار اي
بدر: بكره هتعرف بس اهم حاجه يكون معاك المسد”س بتاعك
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان: اعتبروا حصل يا زعيم
بدر استني لما كيان طلع وبدا يصحي نادين بهدوء
بدر بهدوء: نادين فوقي نادين لقاها نايمه راح شالها وطلع بيها علي الاوضه وحطها علي السرير بكل رقه وحنان
بدر فضل باصص علي ملامحها الطفوليه و قلعها الطرحه شعرها البني اتفرد علي المخده
بدر مش قادر علي شكلها وبدا يبو”س فيها من
شفايفها برقه وحنان
وكل ده نادين بتحلم انو بدر بيبو”سها مش حقيقي
بدر بعد عنها بصعوبه بياخد نفس بل عافيه
بدر: انتي خطر عليا
و سابها و طلع من الاوضه
الصبح طلع علي ابطالنا
بدر دخل علي كيان لقاه بيلبس القميص
بدر بعصبيه خفيفه: لسه مخلصتش
كيان: انا خلصت يا زعيم
بدر: ياله بينا
خرجه وراحوا مشوار
كيان باستغراب: اي يا زعيم المكان ده
بدر بهدوء مخيف: مش عايز تجيب حق أهلك
كيان بغضب: يعني جه ابن ******والله منا سايبه
بدر: تؤ تؤ لسه مجاش من امريكا
كيان باستغراب: اومال الڨيلا دي بتاعت مين
بدر: ده ابنه (كاموا) لسه جاى من استراليا
كيان: هو مارلون مخلف امتي ده
بدر: مخلف من واحده امريكيه
كيان بخبث: طيب اي مش هنسلم عليه ده حته جه في بلدنا
بدر بابتسامه شر: من عنيا يا كيمو
ودخل من باب الفيله من وراه
كان في شاب في نص العشرينات قاعد ومعاه كاس
بدر دخل كان لابس ماسك علي وشه و كيان نفس الكلام رفعو عليه المسد”س
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كاموا بيتكلم انجليزي: who are you +من انتم
كيان: اهلا ده مش بيتكم عربي
بدر بيتكلم زيه: We are the ghost of death, O soul of your mother +احنا شبح الموت يا روح ”
امك
بدر ضربه علي راسه بل مسد”س اغم عليه
بدر وكيان شالو و حطو في العربيه
وصلو في مكان زي الصحراء دخلو في مخزن قديم جديد
حطوا كاموا علي الكرسي
كيان بقرف: تقيل تقل ابن *****
بدر دلق على وشه مياه
كاموا بغضب: I am all of you +انا ها موتكم كلكم
كيان بغيظ منو راح ضربه بل قلم
كيان بيتكلم الانجليزي زيه:
We are your death, Bin Al -Kalb +احنا الي
هنموتك يا بن الكل”ب
بدر بهدوء مرعب: انت هتفضل هنا يابن ****لحد ما ابوك يرجع ساعتها أرجع الجث”ه
كاموا مش فاهم حاجه
بدر وكيان خرجوا من المخزن
بدر شاف كيان زعلان: اهداء يا كيان طالما ابن الكل”ب ده نزل يبقا ابن ***** يبقا هينزل علشان المحروس بتاعه
كيان هز راسه
نادين صحيت من النوم لبست زي سلوبته وعليها طرحه كشميري
لقت الباب بيخبط
فتحت لقت الريس في وشها
نادين لسه هتقول له انت مين جه رجاله من ورا الريس رشو حاجه علي نادين اغم عليها
خدوها و مشيوا في نفس الوقت جه بدر وكيان دخلو لقو باب البيت مفتوح
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان خاف علي نادين وبدا ينده عليها
نادين نادين
بدر بعصبيه: البت هربت بتنده علي مين
عند نادين بعد حوالي ساعه ونص
الريس دلق عليها مياه
نادين قامت مفزوعه
الريس: اول مره اشوف واحده محترمه عند الزعيم
نادين بخوف: انت مين و عايز مني اي
الريس: اممم سؤال حلو انا الريس و عايز منك اي بصراحه انا مش عايز منك حاجه انا عايز من الزعيم بتاعكم
في نفس الوقت جه اتصال لبدر من الرجاله
بدر بعصبيه: ازاي هرب يا شويت بقر انا مشغل معايا شويت حريم وقفل في وشهم السكه
كيان: الريس هرب
بدر ساكت
كيان بخوف علي نادين: نادين لو الريس عرف مكانها هيعمل فيها ايه
بدر افتكر السلسلة جاب الاب توب فتح Gps
بدر: انا عرفت مكانها فين
هروح اجبها وانت خليك هنا
كيان باعتراض: لا انا هاجي معاك
بدر بعصبيه: قولت لا وانا لو حسيت بي خطر ها دوس علي السلسلة تمام
بدر جي يخرج من باب الشقة
بدر لي كيان: اتصل علي جماعة مكس
بدر: بس دول مش هنا يا زعيم في لندن وكمان جماعه مكس دول مش بيتفاهمو يا زعيم
بدر بغموض: اعمل الي قولتلك عليه و خليهم ينزلو مصر في اقرب وقت
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
وسابه وخرج
عند نادين الريس انا عايز الزعيم بتاعكم عايز اخد روحه
سابها و مشي
نادين بخوف و عياط: يارب انا مليش غيرك عايزه اخرج من هنا
بعد وقت كبير جه الريس تاني
الريس: اي يا حلوه كل ده عياط لسه كان هيقرب منها
الرجاله مسكو بدر
الريس: اي ده الزعيم عندنا مكنتش اتوقع انها تعزكم كده بس تصدق هي حلوه وتستاهل
بدر ببردو: خلصت الكلام هات نادين ياله
الريس برفع حاجب: صدق انا كده خفت
بدر بهدوء مرعب: لازم تخاف انا الزعيم يا روح” امك
الريس بغضب: انا اعرفك مين فينا روح” امو
بدر لسه هيطلع المسد”س
الريس ضرب” نار الاول علي بدر
نادين بصدمه: بدرر

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى