روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السادس 6 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السادس 6 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء السادس

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت السادس

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة السادسة

بمساعدة منه سيد
بدر بعصبيه وصوت واطي: فين البت يا زفت
كيان باستغراب من بدر: في اي يا زعيم نادين بتشتري الحاجه هناك
بدر بعصبيه شديده: انت سايبها هناك و بتتفرج علي فلم يا غبي زمانها هربت دلوقتي
وجري عند نادين
راح هناك ملقاش حد
بيبص الناحية التانيه لقا نادين بتشتري الحاجه ولقا شاب بيبص لي نادين بطريقة مش حلوه
نادين كانت بتشب علشان تجيب حاجه من علي الباترينه
بدر شاف كده قرب منها و جاب الي هي مش طايلاه
بدر: خلاص كده
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بهدوء: فاضل حاجات بسيطه
بدر: طيب ياله وانا هاجي معاكي
نادين بذهول: هتيجي معايا لي
بدر بعصبيه خفيفه: قولت ياله مش عايز اسمع صوتك
وفعلا جابو الحاجات
نادين بطيبه: ممكن اجيب حاجه ليا
بدر بزهق: اخلصي عايزة اي
نادين: عايزة شامبو وكمان شيكولاته
بدر: ياله وراحو يجيبو الحاجه
نادين اول لمه شافت الشيكولاته
نادين من فرحتها سقفت وقربت من بدر وباسته من خده
نادين بفرحه: متشكره .. متشكره اووووووي
بدر اتصدم: اي اللي انتي عملتيه ده
نادين لاحظت كده راحت بعدت عن بدر خطوه
نادين باحراج : انا اسفه .. انا اصل اقل حاجه بتفرحني وبفرح زي العبيطه
بدر: للدرجه دي بتحبي الشيكولاته
نادين : يااااااااااه .. ماتعرفش قد اي بحبه قد الدنيا
بدر : انتي عندك كام سنه
نادين : ليه
بدر: من غير ليه انتي تجاوبي وبس
نادين : 19 سنه ومش معني كده اني صغيره
بدر: لا انا الصغير
خلصو كل حاجه ونادين عملت الاكل وبدأوا ياكلو
كيان بسعاده: الله الاكل طعمه تحفه
نادين بابتسامة: الف هنا يا كيان
نادين بصت لي بدر : اي مفيش اي كلمه حلوه حته
بدر بهدوء: مش عايز اسمع صوتك سيبيني اطف”ح
نادين بصوت واطي بس كله سمعه
كل وانت عامل زي الديناصور بتاكل وتكبر عدو الفرحة
كيان كان بيأكل سمع نادين بتقول كده قعد يكح جامد
نادين جابت مياه وبدا يهدا
كيان شاف بدر لقاه متعصب شاور براسه معلش
بداو ياكلو تاني وبعد كده خلصو اكل
نادين بدأت تشيل الاطباق
بدر: جهز نفسك يا كيان
كيان: حاضر يا زعيم
نادين بفضول: انتم رايحين فين
بدر بغضب: وانتي مالك انتي هنا مجرد خدامه مش اكتر
نادين بصوت عالي شويه: نعم يا حبيبي مين دي الي خدامه يعني انا مخطوفه علشان في الاخر خدامه
كيان بصوت زي الستات: يا لهوي يا بت اسكتي بدل ما الزعيم يعمل منك شاورما
نادين لسه هتتكلم لقت بدر ماسكها من قفاها زي حرامي الغسيل
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بعصبيه خفيفه: والله يا شبر ونص لو سمعت صوتك وانتي مش باينا من الارض هعمل معاكي الصح
نادين بخوف منو: خلاص يا عم
بدر برفع حاجب: عم بقا انا زعيم عصابه مافيا يتقالي عم انا اسمي الزعيم بزعيق: فاهمه
نادين: ماشي بس انا اسمي نادين مش شبر ونص ولا صغيره فاهم
بدر: والله انتي شكلك عايزة تمو”تي
نادين بشجاعه مزيفه: بطل تقولي ها مو”تك انا بقيت منكم لحد ما تودوني لي اهلي
بدر بزعيق: اي فتحتي راديو اخرسي ياله يا زفت روح غير
طلع بدر يغير هدومه
كيان خفي علي الزعيم يابت
نادين: نينينيني امشي يلا و سابته و ماشية دخلت المطبخ
كيان طلع غير هدومه ولبس و استني بدر
بدر كان لابس تي شيرت اسود وبنطلون اسود وكاب اسود
كيان كان لابس بنطلون كحلي و تي شيرت اسود وكاب كحلي
نادين شافتهم كده باستغراب: هو انتم رايحين عزه دلوقتي دي الساعه واحده ونص بي الليل
مفيش لسه هتكمل كيان حط ايده علي بوقها
كيان: بس بس يخربيت رغيك اسكتي شويه
بدر سابهم وخرج وكيان خرج معاه
بدر: تقفل الباب بل مفتاح
كيان باستغراب: ليه يا زعيم
بدر بتعب من غباء كيان: ارحم امي التعبانه شويه اسمع الكلام يالا
فعلا كيان قفل الباب بل مفتاح وركب مع بدر العربيه وراحو عند الريس بدر وقف
ورا البيت و رمه حاجه صغيره بطلع دخان
دخل بدر من الباب الرئيسي كان الريس قاعد ومعاه واحده ست الدخان مله المكان بدر قرب من الريس وحط السكي”نة علي رقبته
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بصوت مرعب: امشي معايا بدل مق”طع راسك
الريس بخوف: ز. زعيم
بدر جر”ح الريس من رقبته
بدر خرج مع الريس محدش من الحراس شافو لانو كان في دخان كتير
كيان شاف بدر جي مع الريس فتح باب العربيه
بدر ساق العربيه وكيان قعد ورا مع الريس
في مخزن في 6أكتوبر بتاع بدر
بدر كان ضارب الريس جامد
بدر بصوت يرعب اي حد: بقا انت يا زبا”لة تاخد مراتي مني
الريس بتعب بسبب الضرب: انا مليش دعوه هيا قالتلي انا عايزاك ووافقت علي طول
بدر بهدوء مرعب: امممم دق صدقتك بس انا قلبي حنين اووي قولي عايز اعمل اي وانا اعمله
كيان: اي رأيك يا زعيم العب معاه البخت وكنت عايز اجرب اعمل معاه عمليه صغيره
بدر: تؤ تؤ تؤ تؤ بس كده يا كيمو يا حبيبي هيموت في ايدك وانا عايز اعمل معاه الصح
كيان: طول عمرك قلبك كبير يا زعيم
فجاء بدر ضرب نار علي الريس جت في رجله
الرئيس بوجع: ااااااااااااااااه
بدر بصوت يرعب: ده عقاب صغير لأنك خنت الزعيم بس انا قلبي حنين هخليك تعيش مش هموتك دلوقتي عارف لي وحط المسد”س في ايد الريس المصابه
الريس كان بيموت من الوجع
بدر: علشان هوريك العذاب الوان وراح ضربه تحت الحزام واداله بالبوكس في وشه اغم عليه
خرج بدر وكيان من المخزن بدر قال للرجاله الي واقفه قدام المخزن
خلي بالكم منو كل ساعتين اضربوه بس اهم حاجه ما يموتش
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان بضحك: طول عمرك قلبك كبير يا زعيم
بدر بغرور: طبعا يا بني مش الزعيم
وركبو العربيه و وصله البيت كان الوقت متاخر
بدر بأرهاق: تصبح على خير
كيان بيتاوب: وانت من اهلو يا زعيم
وكل واحد طلع نام
علي الساعه عشره الصبح
نادين بصوات: كيييييييان بدددددددددر
تتوقعو نادين بتصوت ليه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى