روايات

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الجزء الثالث عشر

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني البارت الثالث عشر

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الحلقة الثالثة عشر

بدايه جديده في حياه كل ابطالنا بعد مرور 19 سنه حب عشق ومراد ثابت مش بيتأثر مهما تواجهم الصعوبات التؤام المميز بقيوا في اخر سنه كليه الطب عمرهم 24 اسر وزين اتخرجوا من كليع الشرطه بس اسر يحمل رتبه رائد وزين نقيب عمرهم 27 لكن اسر يكبر عن زين بشهور اما عن اسيل بنت مازن فاهي تخرجت من كليه الهندسه هي وليان بنت حسام وعمرهم 25 وعمرو ابن عمر وحفيد عايده اصبح دكتور جامعي في كليه صيدله وسليم اصبح دكتور جامعي في كليه الطب وعمرهم 26وطبعا اخر العنقود الصغنن ايلين بنت مراد في اول سنه في صيدله عمرها 19
دي اهم التفاصيل عن دراستهم بس متقلقوش مش هتتلغبطوا الاحداث هتفهمكم
————————————
في فيلا السيوفي وتحديدا في الصالون
ايمان ماتشوفي ياعشق بناتك مانزلوش لحد دلوقتي ليه هيتاخروا علي الكليه
عشق والله يا ماما انا تعبت منهم حبيبي
مراد ايه يا حبيبتي
عشق بحب بليز اديهم حس علشان انا هطق منهم وخصوصا مقصوفه الرقبه الصغيره دي

 

مراد بضحك طب هو جديد عليكي انهم يصحوا ويفضلوا ساعتين تلاته منا مايجهزوا ايه الجديد يعني
عشق علشان اللي واقين ليهم دول رجليهم هتتكسر
سليم بضحك والله يا عمتي لولا اني محترم وجود عمي مراد وعمي مازن وحسام وابويا اللي قاعد لاربيهم من اول وجديد علشان ابقي دكتور جامعه محترم واتاخر بلمنظر ده
عمرو بضحك يوووه علي يوم ده انا كل يوم ايلين بتوقفني يتعملي تمثال بقي
عشق بحده لا مش معني انكم الدكاتره بتوعهم تستحملوا الاستفزاز ده بعد كده امشوا ويروحوا مع السواق دي قله ادب واهمال
ليان بنت حسام بضحك اهدي ياعمتي عمرو و سليم متعودين ومشتكوش
مازن بضحك احلي حاجه ان بنتي خلصت ونايمه ولا علي بالها
مراد بضحك متقلقش هتنزل لما تعرف ان اسر راجع انهارده
عشق بفرح بتهزر صح
زين من وراها بحب لا يا مرات عمي يا قمر سياده الرائد راجع من السفر انهارده بعد غياب سنه بحالها
عشق بدموع فرح حبيبي وضي عيني اخيرا هشوفه
مراد اممم شكلي هتنسي ولا ايه
عشق بضحك مراد انت هتغير من ابنك ايه واحشني سنه مشفتوش حقي
هشام بضحك والله يا عشق ما باين عليكم ان عيالكم كبار كده لسه زي مانتم

 

عزه بابتسامه وهيفضلوا كده ربنا يحميهم يارب
مراد بحب اكيد طبعا هفضل شايفها زي اول مره مهما تعدي السنين وباس راسها وخدها في حضنه
عشق وهي في حضنه ربنا يخليك ليا يا غالي
وفي الاثناء دي نزلت مكه اللي بقيت قمر بقي وكانت لابسه بنطلون جينز وبلوزه طويله بيضا وحجاب ابيض ودي كانت طريقتها المعتاده في اللبس اما عن مريم فكانت بتميل للبس الدريسات زي عشق مع الحجاب وده اللي كان بيخلي الناس في الجامعه يفرقوا بينهم
بص سليم لمكه بحب من اعلي السلم بس عرف يداري ده واكمل بحده ما لسه بدري يا هانم منك ليها
مكه بحده سليم انت هتزعقلي ليه محدش قالك استني ??
مريم وهي بتحط ايديها علي بوقها اكملت بس يابت اهدي حقك عليا يا سليم
مراد بحده مككه
مكه بحزن نعم يابابا
مراد انتي ازاي تكلمي ابن خالك والدكتور بتاعك بلشكل ده
مكه بغضب يابابا ما هو اللي
مراد بمقاطعه هششش مسمعش صوتك اعتذري حالا
مكه ببرود سوري وطلعت علي برا
عشق حقك علياا يا حبيبي متزعلش انت عارف مكه طقه منها شويه

 

سليم بجمود عادي يا عمتي اتعودت يلا يا مريم
مريم حاضر يلا
زين بهمس بسس بسس انتي يابت
مريم لفت واكملت بهمس نعم
زين بحب خلي بالك من نفسك
مراد بحده لا وتهمس من بعيد ليه ماتروح تكلمها وش لوش احسن يا حضره الظابط ولا اكن ابوك وابوها قاعدين
زين بتوتر حقك عليا يا عم الناس انا بقولها لو عازت حاجه تعرفني بس
مريم بضحك عن اذنكم وطلعت
ندي بضحك متظلمش الواد يا مراد الله صادق يا قلب امك
ادهم بضحك فعلا اللي اختشوا ماتوا. انا معرفتش اربي بعدين مالك يا مراد منتا عارف انهم بيحبوا بعض
مراد بغيره طب اتلم علشان بغير علي بناتي ولو راح كلمها زي البشر كنت هسكت ابن عمها وخايف عليها انما ده عاملي فيها حبيب و بيتكلم اكننا طرش مش هنسمعه وهو بيهمس
ايمان بضحك خلاص يا مراد حقك علينا محصلش حاجه منتا كنت زيه واكتر مع عشق
زين نام علي رجلها واكمل قوليله يا تيته قوليله اني بحب بنته ومش قادر اعيش من غيرها
مراد قام واكمل تعالالي بقي فازين طلع يجري علي اوضته واكمل بضحك احنا اسفين يا كبير

 

فكلهم قعدوا يضحكوا
اسراء بضحك. ابن اخويا مجنون ربنا يهديه
ياسمين ماتقعدي يا ليان مالك واقفه ليه يابنتي وانت اقعد يا عمرو
عمرو بتعب هقعد علشان شكل الليله مطوله
حسام بضحك هي دي ايلين دلوعه البيت بقي استحمل
عمرو بص لي ليان بحب واكمل منا مستحمل بس مش عارف هفضل كده لحد امتي
ليان اتكسفت ووشها احمر وقعدت جمب عشق
عشق بهمس في ودنها فاهمه كل حاجه انا بس عامله عبيطه ها
ليان بخجل خلاص بقي يا عمتي متحرجنيش
عشق بضحك حاضر يا قلب عمتك
نزلت ايلين بكامل شياكتها كانت لابسه بنطلون اسود وبلوزه بيضا وطرحه سودا وجزمه بيضا وطبعا كانت نسخه من مراد في عيونها زي اخواتها واكملت هاااي يا حبايبي
عشق ده انا هموتك كل ده توقفي دكتورك
ايلين بحب يا مامي يا قمر انتي مش اول مره هو عمور متعود اصلا قولتله كذا مره يمشي بس مش بيأمن عليا علشان اول سنه وكده والمهم. بقي راحت حضنت مراد وباست خده واكملت احلي صباح لاحلي بابي في المجره
مراد بضحك كلي بعقلي حلاوه علشان مهزقكيش بس ماشي مبلوعه يا ست ايلين

 

ايلين بضحك انت عارف غلاوتك عندي من غير حاجه اصلا يا مارو
هشام بضحك الله مارو ده امك مقالتهاش
عشق اسكت يا هشام علشان هيشلوني فينك يا قلب امك انت اللي طمر فيك التربيه
مازن بحب اهو كام ساعه وينور
ايلين بفرح لالاالا ابيه هيرجع من مهمته انهارده
ادهم بحب اه خلاص يا لولي هيرجع
ايلين بتنطيط يسسس واحشني اوووي بجد هطير انا بقي علشان الحق اجي اشوفه باي
عمرو يلا يا قرفاني يلا
ليان طب يا بابا هروح الشركه انهارده علشان اسيل معايا بس هسيبها علشان اسر جاي فهروح انا اخلص شغلي وشغلها
حسام ماشي ربنا معاكي يا حبيبتي بس تعالي بدري
عمرو بحب تعالي اوصلك معانا
ليان بحب مفيش داعي تتعب نفسك
عمرو بحب لا ولا تعب ولا حاجه يلا
ايلين بهمس وهي بتضحك طبعا تعب ايه وكلام فاضي ايه بس يا دكتره
عمرو بضحك وهما طالعين اتلمي ها
حسام هتبعك يا عمرو
عمرو بحب يا عمي ده واجبي عادي ولا يهمك احنا عيله واحده
وفعلا مشيوا
——————————–

 

في بيت هايدي
هايدي واقفه قدام صوره طارق وحاطه ايديها عليها وبتعيط واكملت بدموع الله يرحمك يا نورعيني فات سنتين علي وفاتك واحشتني اوي يا طارق
جاسر من وراها بحزن الله يرحمه يا ست الكل
هايدي بحب لفلته ومسحت دموعها واكملت حبيبي انت جيت من الصيدليه
جاسر قعد هايدي وقعد قدامها واكمل بتعب اه جيت معرفتش اكمل شغل لما افتكرت ان انهارده ذكري وفاه بابا الله يرحمه مات موته وحشه اوي
هايدي بدموع متفكرنيش يا جاسر خليني ساكته يابني
جاسر بدموع اللي انا مش عارف اتخطاه ان ليه يموت ويسبني انا بستمد قوتي منه
هايدي بدموع النصيب ياجاسر النصيب ياحبيبي
جاسر بحده ودموع لا مش النصيب ابويا معرفش يطلع من بيته طول السنين دي بسبب مراد السيوفي وعلشان كده احنا كنا دايما بننزل من غيره واليوم ده لما حصل ماث كهربائي كنا كعادتنا برا ولما رجعنا وشوفنا النار ملحقناش نخرجه ومات و بيتنا القديم ولع وهو جواه يعني عاش نص حياته مظلوم ومش واخد حقه والنص التاني هربان بسبب مراد ومات وهو هربان وليه علشان كان عايز حقه وورثه مش هسامح اي حد كان السبب. في موته ومراد هنتقم منه

 

هايدي بحده ودموع كفايه بقي كفااايه يا جاسر مش ابوك يبدا وانت تكمل راح مني بسبب ان الانتقام عماه جاسر اسمعني مراد مش بلوحاشه اللي ابوك صورهالك هو كويس والورث ده كان غير مقصود منه وهو موزعش بمزاجه ولو ان طارق طلب حاجه كان اداهاله وانتهي الحوار علي كده
جاسر بعصبيه لا منتهاش يا ام جاسر منتهاش وحق ابويا اللي مات موته بشعه ده بسب هروبه من مراد هجيبه يعني هجيبه
هايدي بدموع يابني حرام عليك بقييي مش هقدر اشوف فيك حاجه كفايه اللي حصلي
فصحي علي صوتهم مصطفي ابن هايدي وطارق اللي كانت حامل فيه شاب وسيم جداا عيونه عسلي وجسمه رياضي ولكن قرر عدم الانتقام واقتنع ان وفاه ابيه قضاء وقدر اكمل وهو بيدعك في عينه مالكم في ايه بتتخانقوا ليه علي الصبح
هايدي وهي بتمسح دموعها مفيش يامصطفي البس وروح كليتك يلا
مصطفي وهو بيبص بفزع للساعه يانهار اسود اتاخرت اوي يا ماما سيباني كل ده وجري بسرعه علي اوضته ولبس
مصطفي باس راس هايدي واكمل يلا يا ست الكل سلام عايزه حاجه
هايدي بحب سلامتك يا حبيبي
مصطفي عايز حاجه يا كبير
جاسر لا يا حبيبي خلي بالك من نفسك
ومشي
هايدي اوعدني انك هتبطل تفكيرك ده ناحيه مراد وتريح قلبي ياجاسر
جاسر قام وقف واكمل بحده وهو داخل اوضته ورحمه بويا مايحصل ودخل ورزع الباب

 

هايدي بتنهيده ودموع تعبت يارب تعبت وبصت لصوره طارق واكملت ليه شاب 22 سنه يبقي مستقبله هيضيع كده بسببك ليه تملاه حقد وكره كده ليه عايز نهايته تبقي زيك اديك سبتني لوحدي ومبقتش اقدر عليه يا طارق انا ندمت اني فيوم طاوعتك ووافقتك بعدين خليتك تملي ابني كره كده كويس مصطفي معملش زيه سلمت امري ليك يارب سلمت امري ليك
———————————-
في اوضه اسيل
اسيل وهي واقفه قدام مرايتها وخالعه التيشرت لابسه بس الكب بتتفحص اثر الحروق اللي من اول الرقبه لحد اخر بطنها بوجع واكملت بدموع ليه يحصلي كل ده ليه نصيبي بشع كده
الباب خبط
اسيل بدموع مين
عشق انا ياقلب عمتك
اسيل بتمسح دموعها واكملت ادخلي يا عمتي
عشق دخلت وقفلت الباب
واكملت بستغراب ايه يا سيلا صحيتي ومنزلتيش ليه وقالعه تيشرتك ليه كده وبتعيطي ليه في ايه يا اسيل
اسيل حضنتها بدموع واكملت تعبانه اوي يا عمتي تعبانه جسمي شكله بشع اوي برغم كل العمليات اللي عملتها لسه شكله بشع
عشق بحنان طبطبت عليها واكملت هو انتي لسه مش هتبطلي تفكري بلطريقه السلبيه دي

 

اسيل بوجع وهي بتبص في مرايتها تاني اكملت تتفكري اسر لو كان شاف المنظر ده كان هيفضل متمسك بيا زي ماعمل ولا هيغير رايه
عشق بحزن اخص عليكي من امتي اسر كده اسر راجل يا اسيل حبك من وانتي في لفتك كده اول واحد شالك كان هو برغم صغر سنه وبعدين اللي حصلك غصب عنك و لما حصلك كده كان في ثانوي واتمسك بيكي ومهموش يبين حبه ليكي قدام كل اهله ابني بيحب اسيل مش جسمها هو مش شهواني ومش متربي كده يا اسيل
اسيل بدموع واانا بعشقه وكلكم عارفين مدي حبي لاسر قد ايه انا بموت فيه بس هو حقه ياخد بنت مش مشوهه انا جسمي باظ خالص وفقدت الثقه في نفسي يا عمتي
عشق بحزن متقوليش كده يا قلب عمتك والله انا شيفاكي اهو صحيح كبير بس مش مأثر ابدا ولا علي جمالك ولا علي روح اسيل ورقتها هي هي البنت القمر
اسيل بدموع حاسه هيجي يوم يحس انه اتدبس ويبقي لغيري هو. مشافش حاجه بيتكلم وخلاص انما لو شافني هيكون ساعتها بقي جوزي ولو شوفت في عينه نظره شفقه او اشمئزاز مني انا هدمر يا عمتي
عشق دي كلها اوهام انتي بس متفكريش اسر ببحبك ومحبش غيرك ومهما يحصل مش هيكون غير ليكي
اسيل حضنتها واكملت بحب الواد اسر ده بعشق امه

 

عشق بضحك وامه بتموت فيكي يلا اجهزي بقي وفكي كده لحسن عندي ليكي مفاجاه
اسيل بستغراب مفااجاه مفاجاه ايه
عشق بفرح اسر راجع انهارده
اسيل بعدم تصديق وفرح لالا بتهزري وفضلت تنطط حبيبي رااااجع حبيبي راااجع واحشني اوووي بجد
عشق بضحك يابت اتقلي عموما مش هقوله ها كأني مشوفتش حاجه
اسيل بضحك شغل الحموات ده مش لايق عليكي يا عشق
عشق بضحك عشق يا جزمه ماشي يلا اجهزي بقي لحسن لو فضلتي تعيطي اجوز ابني واحده تانيه
اسيل بضحك لا والنبي خلاص هبقي قمر اهو
عشق بحب انتي اصلا ست البنات يلا اجهزي
وسابتها ونزلت
اسيل بفرح اخيرا هشوفك يا نورعيني ومسكت تليفونها داست علي اسم( حبيبي ) بس جالها غير متاح اكملت بفرح تلاقيه في الطياره يلا اجهز بقي بسم الله

 

وفعلا قامت لبست بنطلون جينز وبلوزه شيك جدا بيبي بلو لانه لون اسر المفضل وطرحه من نفس اللون وحطت ميكاب هادي وكانت زي القمر
اسيل وهي واقفه بتحط المسكره افتكرت
فلااااش بااااك
ايام مكانوا في ثانوي
اسر بضحك اهو جول تاني اهو
اسيل بغضب انت كل شويه تكسبني خليني اجيب فيك جول مره
اسر بضحك لا بعينك
اسيل خطر في بالها فكره فاكملت بحب وهي بتقرب تاخد الكوره اكملت ايه يا اسورتي العيون القمر دي انت زي خالي مراد خاالص يخربيت جمالك
اسر بهيام فيها مش احلي من عيونك اللي بياخدوني لدنيا تانيه يا اسيل
اسيل خدت منه الكوره بسرعه وجابت جول واكملت بضحك اهو عملتها يا حياتي
زين بضحك ثبتتك يا اسر ادي الحب وسنينه
اسر بضحك تصدقي انك عايزه تتربي علشان تستغلي نقطه ضعفي كده
اسيل وهي بتهز كتفها مش مهم المهم اني جبت فيك جول
اسر بحده طب متتراقصيش كده علشان مقلبش عليكي
اسيل الله في ايه انا بغيزك مش بتراقص

 

اسراء دخلت الجنينه واكملت اسيل معلش اقفي انتي حمري البطاطس يا حبيبتي مش فاضين
اسيل حاضر يا ماما
ودخلت المطبخ كانوا لسه ماسحين وكانت ماشيه عادي ومسكت ايد الطاسه اللي مغليه زيت بس جات تتحرك تجيب البطاطس اتزحلقت وقعت علي الارض والزيت ادلق عليها
اسيل بصراخ ووجع ملوش اخر اااااااااااااااه
كلهم جريوا عليها واولهم اسر اللي اكمل بخوف وفي ثانيه دموعه نزلت يانهااااااار اسوووود مش تخلي بااالك يا اسيل ياريتك مادخلتي ولا نيلتي
عشق بخضه بسررررعه ودوها علي المستشفي
اسراء بعياط بنتي ااه يا حبيبت قلبي الحق مااازن البت هضيع منييي
مازن بوجع علي بنته اكمل بدموع قووووميي قووومي معايا يا اسيل بسرررررررعه مفيش وقت وشالها اسر وطلعوا بيها علي المستشفي
كانت اسيل تصرخ من الالم فحقا صنف الحرق هو تاني اصعب وجع في العالم بعد الولاده كامله بدون بنج
وكانوا كلهم يبكون علي صراخها بشده وخصيصا اسر كان قلبه متحطم وعيونه مش بتوقف دموع
الدكتور خرج واكمل للاسف هيسيب اثر علي جسمها االحاله صعبه اوي
مازن بعياط هي شكلها صعب اوي يا دكتور
الدكتور بحزن من اول الرقبه لحد اخر بطنها

 

فأغمض اسر عينه بقهر علي حبيبته اللي تتألم.في ليالي الصيف الحااره
اسر بعصبيه انت سايبها تصرخ كده اعملها اي حاجه قلبي واجعني عليها انت مش بتحس
مراد اهدي يا اسر عيب كده معلش يا دكتور بس ابن خالها وخايف عليها
الدكتور انا بعمل اللي عليا حضراتكم وبعت اجيب بنج لانها مش هتنام كده من شده الالم
وطبعا كانت اسيل بتبكي بشده وسمعاهم
اسراء بعياط وصراخ يارتني مقولتلك تدخلي يا اسيل مستقبلك ضاع بسببي يا بنتي وبقيتي مشوهه هتتجوزي ازاي بعدين يا حبيبتي مني لله اااه ااارب هون عليهاااا يارب مليش غيرررهاااا
اسر بحده عمتييي من زمان وانا بقولهالكم اسيل هتبقي مراتي انا وكل الهبل ده ميفرقش معايا هي بس تقوم بلسلامه ده عندي بلدنيا
مازن بحده مدخلش الهزار في الجد يا اسر
اسر بحده لا مش هزار انا بحب بنتك وكلكم عارفين
مراد بتنهيده بص لابنه فشاف فعيونه حب صادق لاسيل مش من دلوقتي ده من زمان من ايام مكانت صغيره وبيخاف عليها اكمل مش وقته يا اسر عارفين بس انت لسه عيل تالته ثانوي مينفعش تتكلم كده وهي صغيره يعالم لما تكبروا النصيب فين
اسر العيل ده هيكبر وهياخدها وهيوريكم ان نصيبها انها تتكتب علي اسمي انا
مازن بتعب قعد علي الارض واكمل مراد سكت ابنك ارجوك مش ناقصه هي بصراحه
اسر بوجع ودموع اثر صراخها اللي سامعه اكمل محدش هيحبها قدي يا خالي وسواء دلوقتي او بعدين عايزك تعرف ان بنتك مش لحد غيري

 

الدكتور طلع واكمل غطيتها اتفضلوا لو عايزين
جري اسر ودخل مسك ايديها باسها واكمل بدموع ووجع انشاء الله انا وانتي لا يا قلب اسر يارتني ماشوفت فيكي الوجع ده كله حاسس نفسي ضعيف ومتكتف وانا مش قادر اعملك حاجه
اسيل بانهيار اسر انا بقيت مشوهه ووحشه اوي جسمي بقي شكله بشع انت مش هتتجوزني صح انت هتسبني
اسر بدموع انتي احلي بنت عيني شافتها وهتشوفها يا اسيل كل ده مش فارقلي يا ست البنات وقولتهالم انا هاخدك يا اسيل ومش هتكوني لحد غيري انا بحبك ومش هسيبك قطع لسان اللي يقول عليكي مشوهه انتي في نظري مهما يحصل ست البنات
اسيل بعياط انا بحبك
اسر بدموع وانا اكتر
وكلهم اطمنوا عليها بحزن بالغ والدكتور ادالها حقنه ونامت بعد تعب وصراع
تمر السنين لحد قبل ما اسر بقي رائد وهي اتخرجت تحديدا قبل ما يسافر علطول يعني من سنه علشان بقاله سنه مسافر
اسيل بدموع في الجنينه هتواحشني
اسر بحب مسح دموعها و حضنها واكمل وانتي اكتررر يا نورعيوني
اسيل بدموع هسألك السؤال اللي كل سنه بسألهولك

 

اسر بحب من غير ما تسألي بحبك وعايزك ومش هشوف غيرك ومستحيل اتخيل اني احب والمس بنت غيرك يا اسيل حتي لو جسمك مش عاجبك مش فارقلي كل ده انا عايز اسيل وبس
اسيل بدموع خايفه تزهق لما تشوفني لما نتجوز وتطلقني او تبصلي نظرات اشمئزاز او شفقه مش هستحمل
اسر بضحك وهو بيمسح دموعها يجي بس اليوم ده بعدين نشوف موضوع خوفك ده والنظرات
اسيل بخجل بطل قله ادب
اسر باس راسها واكمل اصل انتي مجنونه يابنت خالي يابت انا ربيتك علي ايدي ومن وانتي في لفتك بحبك ومشوفتش غيرك وتشهدي بنفسك علي ايدك روحت اوضه المدير وجالي استدعاء ولي امر بسببك اللي عمرها ماحصلت في حياتي وفضلت بحبك حتي بعد الحادثه دي وعاندت ابوكي وانا لسه عيل في ثانوي جايه بعد ماخلاص قربنا نبقي واحد تقوليلي الكلام ده دي تبقي هبله ومتعرفيش حبيبك
اسيل بدموع انا عارفه حبك ليا قد بس انت مشوفتش حاجه
اسر بحب من غير ماشوف قفلي بقي علي الهبل ده مش كل شويه نفتحه
اسيل بدموع مش هستحمل تيجي في يوم تحس انك ادبست وتحب غيري وتاخد غيري يا اسر
اسر بحب وعد يا ست البنات مفيش ست هتتجوزني غيرك ولا هحب بنت والمس بنت غيرك
اسيل حضنته واكملت خلي بالك من نفسك ارجعلي بسرعه
اسر بحب حاضر يا نورعيني يلا بقي بدل ما مازن يشوفنا وانا حاضنك كده يطربقها علي دماغنا
اسيل بضحك يلا

 

بااااااااااااك
اسيل بحب اخيرا يا اسر اخيرا يا حب عمري هشوفك
عشق بصوت عالي بفرح اسيل يلا اسر جيه
اسيل سمعت صوت عربيته نزلت جري
ودخل اسر ببدلته الانيقه ووسامته كأنه نسخه عن ابيه فكل شئ
عشق حضنته واكملت بدموع فرح حبيبي يا نورعيني واحشتني اوييييي
اسر بحب وانتي اكتر يا ست الكل
مراد حضنه واكمل واحشتني يا سياده الرائد
اسر بحب وانت يا حبيبي واحشتني اوي
زين حضنته واكمل الشق حبيب قلب اخوه نورت مصر
اسر بحب بنورك يا قلب اخوك
وكلهم سلموا عليه بفرح كبير وجيه دور اسيل اللي مهتمتش بوجود حد وحضنته جااامد وهي بتقول بفرح واحشتني يا حبيبي واحشتني اوي السنه دي مرت عليا قرن مش سنه
مازن بضحك يابت اتلمي ابوكي واقف
مراد بضحك ده زمن مايعلم بيه الا ربنا
اسر حاوط ضهرها بايده وباس راسها بس بحزن مش عادته يرحب بيها كده
ودخلت بنت لابسه فستان قصير ضيق وسايبه شعرها القصير اللي واصل لحد اخر الرقبه بس وكانت حلوه بس متجيش حاجه قصاد جمال بنات عيله السيوفي وحطت ايديها علي كتف اسر واكملت بدلع مين دي يا بيبي

 

اسر بجمود بعد اسيل عنه واكمل دي بنت عمتي وبنت خالي في نفس الوقت يا شروق
شروق وبنت خالك تحضنك كده ??
اسيل بحده انتي اللي مين وايه بيبي دي انتي مجنونه
عشق بحده مين دي يا اسر
اسر وقف جمبها واكمل دي شروق خطيبتي
اسيل بوجع ودموع اكملت ايييه خطيبتك !!!!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي الجزء الثاني)

للعودة لقراءة الجزء الأول من الرواية  اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى