رواية احببت مرات اخويا الفصل السادس 6 بقلم بسملة حسن
رواية احببت مرات اخويا الجزء السادس
رواية احببت مرات اخويا البارت السادس
رواية احببت مرات اخويا الحلقة السادسة
احمد.. حامل 😳
دكتور.. ايوه يا فندم بس نازم تهتموا بيها في الشهور الأول علشان الحمل ضعيف
احمد… شكرا يا دكتور خرجه احمد وساره من عند الدكتور
ساره شافت احمد مصدوم فكرة انو مش عايز اطفال من نها ركبت جنبه في العربيه ساره كانت بتعيط جامد احمد أتخض عليه
(بقلم بسمله حسن)
احمد بقلق.. مالك يا ساره انتي تعبانه في حاجه وجعاكي
ساره كانت بتعيط وبس
احمد كان هيجنن علشان يعرف مله احمد كان هيلف ويرجع عند الدكتور لكن ساره اتكلمت بصوت ضعيف من كتر العياط
ساره… انا.. كو.. كويسه.. مفيش حاجه وجعني
احمد استريح… طيب الحمدلله المال مالك بتعيط ليه
ساره وشه احم*ر من كتر العياط… علشان انت مش عايز البيبي وزاده في العياط
احمد اتفاجئ من تفكره.. انا 😳
ساره بعيط… ايوه انت 😫😭
احمد… مين الي قالك كده انا عايز البيبي ده
ساره… لا انت كداب انت اول المه عرفت اني حامل اتصدمت وانا عرفت انك مش عايز البيبي
احمد خدها في حضنه… مين الي قالك مش عايز البيبي انا من فرحتي كن مصدوم لكن انا عايز البيبي ده علشان رمز حبنا
(بقلم بسمله حسن)
ساره خرجت من حضنه… يعني انت حابب تجيب مني اطفال
احمد بي يمسح دمعها… طبعا يا هبله انا لو مكنتش عايز اطفال كنت هقولك اني مش عايز اطفال منك صح وله غلط
ساره بسعاد… عارف يا احمد انا مبسوطه اوي انو هجيب بيبي صغير شبهك
احمد… طيب اي مش هنفرح اهلك واهلي
ساره بيسعاد.. ياله بينا نروح عند ماما
احمد كان سايق و عمال يفكر في البيبي الي جي وكلام نفسه( ياريت ماجيت انا مش عايزك)
محمد كان قاعد في القسم في مكتبه الباب خبت
محمد… ادخل
(بقلم بسمله حسن)
كان الضابط الي مخليه يراقب كل حاجه علي محمود
الضابط ابراهيم… تمام يافندم كل المعلومات اللي طلبته موجود في الملف ده
محمد خد الملف… امممم وعرفت حاجه علي اخته
ابراهيم… ايوه يا محمد
محمد ساب الملف الي فايده..اي هي المعلومات دي
ابراهيم… هي اتجوزت من واحد سعودي و اطلقت بعدها بشهرين وهي دلوقتي متجوز واحد تاني من الكويت و عايشه معها
محمد بي عصبيه… طيب امشي من قدامي حالا ياااااااله
ابراهيم خاف منو وخرج
محمد في سره اتجوزتي مرتين علشان الفلوس طيب كنتي استني شويه كنت جبت لك الفلوس وكل الي نفسك في لكن اقول اي كلكم زي بعد كلكم خا*ينين وخرج من المكتب و ركب العربيه ومشي
(بقلم بسمله حسن)
ادم وهو مروح لقاء شبين بيشدوها بنت في العربيه والبنت كان بتصوت لكن هما كانو عاوزنه ادم وقف العربيه ونزل منها
ادم بعصبيه… سيب ياله ملك ليه البت
واحد من الشباب … هي تخصك يا زميلي
ادم بصوت عالي وعصبيه… اها تخصني يا رو*ح ام*ك
الشاب 2… لا ده انت عايز ام*ك تعيط عليك وطلع سلا*ح ابيض (مطوه) كان هيضرب ادم بيها بس ادم ضربه وقع السلا*ح من ايده
الشاب1… ساب البنت وراح يضرب ادم بس ادم ضربه زي التاني
ادم راح البنت… ادم.. انتي كويسه يا انسه
البنت بصوت ضعيف من كتر الخوف… كو.. كويس..
ادم… طيب تعال انا هوصلك البنت خافت منو ادم فهم من نظرته
ادم… متخافيش منى انا مش هاجي جنبك وكمان انا ضابط شرطه لسه مخلصه الكلام
البنت… خالي باااالك
ادم لفه ومسك الولد الي كان معاه مط*وه ادم نزل في ضرب الود التاني شاف كده طلع جري
ادم… ياله علشان اوصلك البنت وهي مشيا معاه لقت د*م على قميص ادم
البنت بخوف عليه… انت بتنزف
ادم… متخافيش انا كويس
البنت… لا انت مش كويس ايدك كله د*م تعالي انظفلك الجرح انا ممرضه
(بقلم بسمله حسن)
ادم استسلم واديها ايده الي البنت وفعلا البنت شافت الجرح لقته سطحي
البنت من بعد نظفت ايد ادم من الد*م البنت… شكرا انك انقزتني
ادم… علي اي انا معملتش غير واجبي المهم ياله علشان اروحك يا انتي اسمك اي
البنت… اسمي سلمي
ادم في سره انتي المفروض يسموكي جميله مش سلمى ادم فاق علي صوت سلمى… وانت اسمك اي
ادم… اسمي ادم بس انتي اي الي مشاكي في الحته المقطوعه دي
سلمى… ما لقيتش مواصلات قلت امشي لحد اول الشارع
ادم بعصبيه خفيف… ما تمشيش لوحدك تاني في الحته المقطوعه دي
سلمى بهدوء… ماشي
(بقلم بسمله حسن)
نتعرف علي سلمي..(سلمي علي) بنت هاديه جدا ملامحها جذابه بشرتها بيضاء وعيونها عسل فاتح وزاد جمله بحجاب سلمي هاديه في كلمه و خجوله اوي عندها 22سنه وبنت عم ساره
ادم… طيب ممكن تقولي عنوانكم فين
سلمي بهدوء…انا سكنه………………؟!
نروح عند محمد كان قاعد قصاد النيل وبيفكر بملك
………. فلاش بالك……………….
محمد وملك كان واقفين قصاد بيت جميل
محمد… اي ريك في البيت ده
ملك… حلو يا حبيبي بس انا عايز اسكن في الڨيله زي بتاعتكم
محمد… منا قلتلك يا حبيبتي الڨيله هتكون كبير علينا بس اوعدك لمه نجيب اطفال اجيب لك قصر مش فيلا اي ريك بقا
ملك… ماشي ياله بقا علشان تعبت
محمد فاق من سرحانه.
بيتكم بسره انا الي غلطان اني حبيت واحد مش من امتى
عند احمد وساره ام ساره مبسوطه وعماله تزغرط من فرحتي اللي بنتها حامل
(بقلم بسمله حسن)
سعاد بفرح… الف الف مبروك يا حبيبتي ربنا يتمملك علي خير
عبدالله بسعاده… مبروك يا حبيبتي مبروك يا احمد يابني
احمد… الله يبارك فيك يا عمي
سعاد… خلاص انتي تقعدي معايا شويه اهتم بصحتك
احمد… امل انا روحت فين يا حماتي انا موجود اهتم بيه
سعاد… ايو بس انت هتكون في الشغل ربنا معاك هاتهتم بيها ازاي
احمد… متخافيش ده في عيوني
سعاد… ايوه بس عبدالله قطعة في نص الكلام
عبدالله… خلاص بقا يا سعاد وانا متاكده انو احمد هيخلي باله منها صح يا احمد
احمد بتسامه… صح يا عمي مش ياله بينا يا ساره علشان نروح عند ماما في البيت ونفرحه
سعاد… لسه بدري خليكم شويه
احمد… المره الجايه ان شآء الله ونزله من عند اهلي ساره
ادم وصل في منطقة شعبية.. ادم انتي سكانه هنا
سلمي بكسفوف… اها
(بقلم بسمله حسن)
ادم… طيب مالك مكسوفه كده ليه بس تصدقي المنطقة طلعت حلوه علشان شوفت بنت عمري في حياتي ماشفته
سلمي بكسفوف جامد مش عارفه تتكلم… ط.. طيب ششكرا ونزلت من العربيه سلمي فجاء لقت حد صوتت
تتوقعه اي الي هيحصل مين الي سلمي شافته وصوت وليه احمد مش عايز البيبي……….؟!
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)