روايات

رواية احببت مرات اخويا الفصل السابع 7 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الفصل السابع 7 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الجزء السابع

رواية احببت مرات اخويا البارت السابع

رواية احببت مرات اخويا الحلقة السابعة

سلمي بصوات… ساااااره و جريت عليه
ساره كانت حسه بدوخه وكانت هتقع سلمي اول لمه صوت احمد بسه وراه ولقي ساره هتقع راح امسكها بسرعه
احمد بقلق… سارة حبيبتي مالك
ساره بتعب… مش قادره يا احمد ديخا اوي احمد شاله وركبه العربيه سلمي جت علي ساره
سلمي…مالك يا ساره حسه بياء
ادم جه علي عربيه احمد.. ادم… ماله مدام ساره يا احمد في حاجه لا اقدر الله
(بقلم بسمله حسن)
احمد… لا الحمدلله بس هي دايخه شويه بسبب الحمل
سلمي بذهول… حمل انتي حامل يا ساره متقوليش ماشي انا زعلانه منك
ساره… والله ابدا انا لسه عرفه انهارده وجيت وسالت عليكي عمو علي ونور قالولي انك لسه ما جيتيش من الشغل وقلت اول لمه اروح اكلمك واقول لك

 

سلمي بزعل طفولي… بس انا زعلان منك لو عايز تصلحين هاتيلي شيبسي و شيكولاته ها سلمي كانت بتكلم مكنتش وخده باله من ادم الي عمال يبصلها
احمد خاد باله من ادم
(بقلم بسمله حسن)
احمد… بس انت بتعمل اي هنا يا ادم
ادم بارتباك…انا.. انا.. كنت بوصل الانسه سلمي بس معرفش هي تبقا قريبه مدام ساره
احمد… اها بس برضه ما قلتليش بتوصلها ليه انتوا تعرفوا بعض
ادم… لا بس انا شفته و حكلهم الي حصل
ساره… يا حبيبتي يا سلمي كل ده حصل لك كويس ان استاذ ادم انقذك
(بقلم بسمله حسن)
احمد… طيب ياله يا ادم هاتمشي معانا وله لا
ادم اتحرج… اه.. آه ماشي ياله بينا
ساره… خالي بالك من نفسك يا سوسو ماشي وانا هبقا اكلمك
سلمي بتسامه… ماشي ياقلبي وانتي كمان خلي بالك من نفسك ومن البيبي ومشي ورا بعض بالعربيات
احمد وصل ساره عند هبه

 

ساره بخوف… انت ريح فين يا احمد تعال خشه معايا انا خايفه
(بقلم بسمله حسن)
احمد… خايف من اي يا ساره مفيش عفر*يت جوه يا حبيبتي ياله بقا
ساره في سره لا في عفر*يت جوه اخوك اكبر عفر*يت
ساره فاقت على صوت احمد
ساره… ماشي يا حبيبي بس متاخر عليه
احمد بحب مكنه مش ها يشوفه تاني… حاضر ياروحي بس اوعديني انك تخلي بالك من نفسك ومن البيبي لحد ماجي
ساره خافت اكتر عمري ما اكلمها كده… احمد انت رايح فين
احمد… رايح مشوار صغير وجي تاني
ساره حضنت احمد جامد كانت خايفه عليه واحمد نفسه الكلام
(بقلم بسمله حسن)
ساره… بحبك ❤
احمد… وانا كمان بحبك ❤
وساره دخلت من بابا الڨيله واحمد مشي ساره كانت خايفه اوى علي احمد بس اول لمه شافت هبه استريحت شويه
هبه بسعاده… ساره حبيبتي عامله ايه وحشتيني اووي

 

ساره… وانتي اكتر يا ماما والله وحشتيني اووي
هبه بعتاب… انا لو كنت وحشتك كنتي جيتي شفتيني
ساره… انا اسفه يا ماما وانا جيت اهو و معايا مفاجأة حلو اوي
هبه… مفاجاه اي
ساره بسعادة… انا حامل
هبه بفرحه انو هيكون عندها حفيد… بجد يا ساره انتي حامل
ساره… آه والله يا ماما كنت عند الدكتور النهارده وقالي اني حامل في شهرين
(بقلم بسمله حسن)
هبه… الف مبروك ياحبيبتي ربنا يتمملك علي خير
احمد بعد مخلص مشواره اتصل بي محمد
احمد… الو يا محمد عامل اي
محمد…____________
احمد… طيب يا سيدي تعالي نخرج انهارده
محمد…___________

 

احمد… لا مليش دعوه انا عزمك علي الغداء وهات معاك الواد ادم ماكني لسه شايفه بس نسيت اقوله
محمد…_____________
احمد… والله هزعل انا قولتلك اهو ياله انا قاعده مستنيك سلام
(بقلم بسمله حسن)
وفعلا محمد وادم جمه
ادم… اي يا عم امنا لسه شايفك لحقت وحشتك
احمد… لا يا خفيف بس انا هعزم محمد لو ما قلتلكش كنت هتزعل قلت اعزمك بل مره خلاص
ادم… اي ده يا عني انا مش معزوم
محمد واحمد بصوت واحد…. اها
ادم بصوت اللمبي… وماله انا عزمت نفسي
ضحكوا الشباب مع بعض لحد محصل حاجه ما كانوش متوقعينها
يا ترى ايه اللي هيحصل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى