روايات

رواية اتفاقية زواج الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة

رواية اتفاقية زواج البارت التاسع

رواية اتفاقية زواج الجزء التاسع

رواية اتفاقية زواج
رواية اتفاقية زواج

رواية اتفاقية زواج الحلقة التاسعة

ادم بصدمه حاول يدريها: اتجوزتي يا نور
نور: ايوا بس الفرح هيكون في فندق انكل يوسف هبقا مبسوطه لو جيت
ادم بحزن: طبعا هاجي مبروك يا نور مبروك يا سيف
سيف بسماجه: الله يبارك فيك عقبالك
ادمنده الممرضه واخد تاج وراح اوضه الكشف
نور قاعده متوتره وبتفرق في صوابعها من كتر التوتر
سيف قرب منها ومسك ايدها
سيف: نور اهدي متقلقيش هيبقا بخير
نور من الصدمه مكنتش عارفه تتكلم راحت سحبت ايدها بهدوء وقالت….. أنشأ الله هيكون بخير
ادم جيه….. استاذ تاج كان بيدلع عليكي يانور بس كويس عشان جيتي وشوفتك

 

سيف جز علي سنانه من العصيبه
نور بخوف: هااا يا ادم تاج كويس صح
ادم: اهدي يا نور متخفيش مفيش حاجه تاج زي الفل والله انا هكتبلو شويه فيتامينات
نور: اه يا ادم قولي علي افضل انواع اللبن وكمان الشامبو و…
ادم بضحك: اهدي يا نور انا هكتبلك علي افضل انواع البن والشامبو والكرميات والبامبرز
نور: ماشي
ده كلو سيف كان هاين عليه يقوم يموت ادم
سيف: مش يلا بقا ولا اي
نور: تمام يلا… شكرا يا ادم
ادم: مع السلامه يا نور
نزلنا من عند ادم وركبنا العربيه ورجعنا علي بيت نور
نور: شكرا يا سيف تعبتك معيا
سيف: متقوليش كده تاج بقا ابني خلاص
نور: ماشي يا سيف عن اذنك
نور اخدت تاج ودخلو البيت
نور: يلا بقا يا تجتيجو عشان تاخد الشاور بتاعك وتاكل ويلا علي النوم

 

اخدت تاج وغيرتلو واكلتو ونيمتو ورحت انا اخدت شاور ولبست بجيامه ميكي ماوس اوفر سايز ودخلت المطبخ عشان اعمل اندومي
وانا بعمل الاندومي سمعت الباب بيخبط
نور: ايوا مين
سيف: انا يا نور سيف
نور بستغراب: خير يا سيف في اي
سيف بارتباك: ان.. انا جيت اطمن علي تاج وجبت شويه حاجات للبيت
نور: شكرا يا سيف تعبت نفسك تعال انا عمله اندومي اعملك طبق
سيف بطفوله: ياريت يا نور انا جعان ااووي
نور بضحك: حاضر هعملك
نور عملت الاندومي وقعدت تاكل هيه وسيف
سيف: بجد حلو اووي يانور
نور: بالهنا والشفا
بعد شويه نور سمعت صوت تاج بيعيط قامت علطول عشان تجيبو
نور: تجتيجو صحي… سيف خليه معاك لحد ما اعملو ياكل
سيف: ماشي روحي انتي وانا وتاج هنقعد نلعب سوا
نور عملت اكل تاج وجت

 

يلا بقا يا تاج عشان تاكل…. نور فضلت تاكل سيف وتلعب معاه بكل حب وسيف قاعد يبص عليها بحب (الواد كان ناقص يطلع قلوب من عينه 😂😂)
نور اكلت تاج وسبتو مع سيف وراحت المطبخ
نور خلصت وخرجت من المطبخ لقيت سيف واخد تاج في حضنو نايمين فضلت واقفه تبص عليهم وقلبها عمال يدق بسرعه ومبسوطه بيهم ومش عارفه هيه لي بتحس كده وبعدين راحت عشان تاخد تاج وتنيمو
نور: سيف يا سيف
سيف بنوم: هااا ايوا يا نور
نور: هات عشان انيمو وانت ادخل نام في الاوضه دي
سيف فضل مصدوم انو نور قبلت انو يبات معها في البيت
نور: مالك يا سيف
سيف : هاا لا مفيش انا هدخل انا تصبحي علي خير
نور بستغراب: وانت بخير
واخدت تاج وراحت علي اوضتها
نور: ثواني كده هو ايه اللي انا عملتو ده انا ازاي سمحت لسيف يبات معيا في البيت

 

قلبها: مهو جوزك يا نور يعني مش بس يبات في البيت معاكي ده كمان حقو بيات في الاضوه معاكي
عقلها: لا مهو ده اللي ناقص 😏ناقص تقول ينام جمبها علي السرير كمان
قلبها: ايوا ومالو مهو جوزها 😛
عقلها: لا اوعي تسمعي كلامو هيوديكي في داهيه انتي عملتي كده عشان الواجب مش اكتر
قلبها: لا متكدبيش علي نفسك يا نور انتي جواكي مشاعر لسيف بس مش عوزه تعترفي
عقلها: هههه انت بتقول ايه نور وسيف لا مستحيل
نور: بس اسكتو انتو الاتنين الله يشقلب حياتكو زي ما انتو مشقلبين حياتي كده اللي هسمعو يتكلم تاني هاروح اتبرع بيكم واخلص
ونور دخلت اخدت شاور وخرجت اخدت تاج في حضنها ونامت
تاني يوم الصبح نور صحيت علي صوت خبط جاي من المطبخ نور قامت براحه وراحت ناحيت المبطخ وفجأه…….
ياتري نور شافت اي؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اتفاقية زواج)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى