رواية مراتي مجنناني الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم شهد أحمد
رواية مراتي مجنناني البارت الرابع والأربعون
رواية مراتي مجنناني الجزء الرابع والأربعون
رواية مراتي مجنناني الحلقة الرابعة والأربعون
حازم. اتصل علي بريا
بريا. الو
حازم. الو بريو اجهزي انتي والولاد وأنا جاي
بريا. في اي ي حازم
حازم. ملك في المستشفى بتولد وماما عندها
بريا. طيب ماما لي مقلتش وانا كنت رحت معاها
حازم. معرفش وبعدين أنا قائل مفيش نزول من البيت من غيري و اجهزي وانا جاي
بريا. حاضر باي
حازم. باي
بريا. قفلت مع حازم وقالت ليه يعني مفيش نزول من البيت من غيره اي ده هيحبسني يعني بالولاد ده حتي من ساعه ما ولادت وهو مخرجنيش ولا حتي سافرنا مع بعض كام يوم وحتي لو سافرنا الولاد هيروحوا فين يوووه بقا
وراحت تلبس كيان وأيان وراحت تلبس
لبست سلوبته بقط وكان عليها جاكت ورفعت شعرها وحطت مكياج خفيف
وشويه وحازم وصل
حازم. يلا جهزتي
بريا. اه خود شيل الولاد
حازم. طيب شيل كيان
بريا. شالت كيان
حازم. اخدهم ونزلوا وشويه ووصلوا المستشفي
بريا. ماما ملك عامله ايه
مامت حازم . لسه بتولد ي بنتي معرفش اخرت لي كده
فهد. انا قلقان عليها اوي
حازم. اهدا ي فهد ملك هتبقا كويسه
فهد . ي رب
وفجاه سمعوا صوت البيبي بيعيط
والممرضه طلعت بيه وقالت جاتلكم بنت زي القمر
فهد. طيب ومراتي عامله ايه طمنيني
الممرضه. الولاده كانت صعبه عليها وكانت حياتها في خطر بس قدرنا ننقذها وهتتنقل اوضه تانيه
فهد. اقدر اشوفها
الممرضه اه طبعا بس لما ننقلها اوضه تانيه
فهد. اوكي
و نقولوا ملك اوضه تانيه وكله دخل يشوفها
مامت حازم. عامله ايه ي ملك
ملك. كويسه ي ماما
فهد. راح باسها وقال عامله اي ي ملوكه
ملك. كويسه فين البيبي
فهد. اهي بنت زي القمر
ملك. خليني اشوفها
فهد عطا البنت ل ملك وملك شالتها
ملك. حلوه اوي ي فهد
حازم. مبروك ي ملك هتسمي اي
فهد. هنسمي ليان اي رئيك ي ملك
ملك. حلو ي فهد
بريا. مبروك عليكي ليان ي ملك
ملك. الله يبارك فيك وعقبال ما تجيبي تاني
بريا. هههههه لا انا و زوما توبنا كفايه أيان وكيان ولا اي رئيك ي زوما
حازم. ملك الكلب اسكتي بريا حبيبتي معاها حق كفايه أيان وكيان
ملك. هههه طيب ي اخويا
عند ريان و زويا
زويا. ريان يلا بقا ننزل البحر
ريان. حاضر واخدها ونزلوا وراحوا قعدوا علي الشاطيء
وكان في بنات بتبص ل ريان زويا قامت قعدت علشان متخليش حد يبص علي ريان ومع ذلك كانوا بيبصوا زويا كان معاها فوطه راحت حطتها علي كتفها وعلشان تحجز بيها علي ريان ومحدش يشوفه
ريان. مالك قاعده مش علي بعضك ليه ولسه هيقوم
زويا. خاليك مكانك
ريان. في اي ي زويا وراح بص وراها ولقي البنات بتبص عليه هههههه كل ده علشان البنات بتبص
زويا. اه
ريان. اي غيرانه
زويا. احم لا ابدا بس اقعد مكانك
البنات كانوا قاعدين وفي بنت منهم قالت هخليه ياجي عندي وهلفت نظره
البنات مش هتعرفي في بنت معاه وشكلها غيرانه اووي ههههه
البنت قالت هتشوفوا هعمل ايه
فجاه البنت نطت في البحر وعملت أنها بتغرق واصحابها راحوا مزعقين وقالوا حد يلحقها بتغرق
ريان. و زويا كانوا بيبصوا عليها
وريان. راح علشان ينقذها
زويا. مسكت أيده وقالت انت رايح فين
ريان هنقذ البنت وسابها ونزل في المايه يلحق البنت و زويا كانت واقفه غيرانه اووي وأن البنت قريبه من ريان وكمان كانت لبسه مايوه مبين جسمها
ريان شال البنت
زويا . كانت علي اخرها وبتقول مخليها قريبه من حضنه وهيا حضناه اااعاا
ريان . طلع البنت وفوقها والبنت فاقت وقال عيب عليكم اللي عاملته ده انا قاعد و واخد بالي من اللي عاملته ولقي زويا جايه عليه راح اخدها في حضنه وقال دي مراتي
زويا اخدت ريان وقعدوا مكانهم وكانت بتنشف ليه شعره وقالت ما كنت خليها قريبه من حضنك كمان
ريان. شكلك غيرانه ي قلب ريان وراح شدها وقعت في حضنه
زويا. ريان سبني احنا علي الشاطيء كله بيبص علينا
ريان. مش هسيبك غير لما تعترفي انك غيرانه وكنتي هتموتي من الغيره علشان هيا قريبه من حضني
زويا. اااه غيرانه ارتحت كده
ريان. طبعا ارتحت ي قلب ريان هههههه
زويا. راحت خبطته علي صدره وقالت يلا انت قولت هتنزلني المياه
ريان. حاضر واخدها ونزلوا وقعدوا يلعبوا في المياه ويرشوا علي بعض ويعوموا ويعملوا سباق و ريان كان بيكسبها
زويا. امممم انت كل مره بتكسبني سبني مره اكسب
ريان. ههههه حاضر يلا اخر مره وبعدين هنطلع
زويا. اوكي وانا اللي هكسب
ريان. و زويا فضوا يعوموا وريان خلها زويا تسبقه وهيا اللي تكسب
زويا. هههي هههي انا كسبتك ورطلعت لسانها
ريان. هههه متجوز طفله
زويا. انا مش طفله ي رينو
ريان. لا انا طفلتي وبنتي قبل ما تكوني حبيبتي ومراتي
زويا. حبيبي ي رينو وراحت باسته
وطلعوا من المايه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)