رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الجزء الرابع عشر
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني البارت الرابع عشر
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الحلقة الرابعة عشر
رعد وادهم جالسين يتحدثون في الجنينه
رعد بحزن علي حاله أخيه انت شايف حالتك بقت عامله ازاى فوق يا ادهم زينه هترجع صدقني
ادهم بحزن خايف عليها يا رعد خايف اللي حصل زمان يتكرر تاني خايف اخسر بنتي يا رعد
وضع رعد يده علي كتف ادهم قائلا وعد مني هتكون قدامك في نهايه الاسبوع دا
ادهم بجد يارعد
رعد بابتسامه بجد وبعدين يا سيدى انا وحشني وجع الدماغ اللي كانت جايباه ليا طول الوقت
ادهم بابتسامه هي ترجع بس وتوجع دماغنا براحتها فاكر فاكر لما صحتنا كلنا سته الصبح علي صوت الاغاني والمهرجانات
رعد بضحك طبعا فاكر
فلاش باك
في غرفه زينه
استيقظت زينه صباحا بنشاط علي غير العاده قائله صباه الفل يا بت يا زينه ثم نظرت في الفون وجدت الساعه ٥:٥٥ صباحا
زينه بصدمه وهي تحدث الفون نعم يا عنيا اعمل ايه انا دلوقتي انا المفروض اصحي الساعه ٦ ارجع انام تاني الخمس دقائق دول ااه اهم حاجه النوم اومال ثم سحبت البطانيه ورجعت نامت تاني لحظه لحظتين
زينه اووووف ايه الهبل دا انام تاني ازاى قومي يا حجه قومي عندك محاضرات خرجت من غرفتها
وجدت حاله من الصمت
طبعا البيت كله نايم
زينه ايه الكل لسه نايم ثم اكملت بخبث بسيطه نصحيهم ههقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهق(ضحكه شريره 😂😂)
ثم دخلت غرفتها مره اخرى وبدأت بتشغيل المهرجانات واخدت ترقص وتغني بصوت عالي
في غرفه رعد وليلي
استيقظ رعد من نومه قائلا بغضب مين الحيوان اللي مشغل القرف دا علي الصبح
ليلي استيقظت بخضه قائله في ايه في ايه في فرح ولا ايه
رعد بغضب يومه اسود اللي مشغل الزفت دا
ثم خرج من غرفته وخلفه ليلي
في غرفه ادهم وفاطمه
ادهم بغضب ااااه يا دماغي يا اني اكيد بنتك اللي عامله الدوشه دى
فاطمه ااااه دماغي بنت الجزمه والله لاربيها
ثم خرجوا من الغرفه
أيضا وكذلك جاسر وهند
هند قائله هو في فيح ويا ايه
قابلتهم فارس واميره
فارس في ايه يا جماعه
جاسر مش عارفين
لحظه وتجمع الكل أمام غرفه زينه
رعد بغضب ادهم افتح الباب دا وادخل لبنتك عشان انا لو شوفتها هرميها من البلكونه
ادهم وهو يدق الباب قائلا افتحي الباب دا يا بنت الكلب انتي
فتحت زينه الباب وعلي وجهها ابتسامه كبيره قائله صباح الفل علي احلي ادهم في الدنيا ثم نظرت خلفه وجدت الجميع حتي فارس ورامز وحنين
زينه ايه الكل صحي طيب كويس ثم وجهت كلامها لحنين قائلا يلا يا حنين عندنا محاضرات هنتاخر
حنين وهي تكتم ضحكتها قائله محاضرات مين يا زينه النهارده الجمعه يا حبيبتي
زينه بصدمه احلفي ثم نظرت للجميع بخوف وجدت نظراتهم لا تبشر بالخير
زينه بخوف ايه يا جماعه عيل وغلط والله ما كان قصدي وطلعت تجرى وتقريبا البيت كله طلع يجرى وراها
باااااك
رعد وقد تذكر ذلك اليوم وانفجر ضاحكا هو وادهم
في ايطاليا في بيت احمد
يجتمع كل من احمد وعدي وفارس في المكتب
احمد وانت عرفت معاد العمليه امته
عدى ايوا كمان ٣ ايام بالظبط وهتكون فى……………
هنقبض علي الكل وتقدر تاخد زينه وترجع مصر
فارس بتنهيده وبلاك وعلاقتك بيه
احمد ايوا صح انا ازاى معرفش حاجه عن علاقتكم دى
وانت مقولتش ليه
عدى بتنهيده خوفت لو حد عرف الموضوع يبعدوني عن المهمه دى وقتها حياه بلاك هتبقي في خطر
فارس ناوى علي ايه
عدى ناوى اخرج بلاك من كل دا لو مش برضاه هيبقي غصب عنه حاولت معاه زمان ومقدرتش ارجعه المره دى لا هرجع بلاك صاحبي بتاع زمان الموجود دلوقتي واحد مش بيتعامل غير بالقتل وبس
فارس انا هكون معاكم في العمليه دى
عدى وانا مش موافق
فارس انا مش باخد رايك علفكره
عدى احترم نفسك انا اعلي منك هااا
فارس بردو انا معاكم في العمليه دى
احمد بضحك خلاص يا وحوش
فارس همشي انا بقي
احمد وعدى في صوت واحد رايح فين
فارس بتنهيده عايز اطمن علي زينه
عدى بغضب معلش يا احمد ممكن تجيب الفازه اللي جنبك دى لما اكسرها علي دماغه واخلص يا بني افهم تروح فين انت ناسي انت خرجت من القصر امبارح ازاى لولا ستر ربنا كان زمانك ميت دلوقتي
فارس انا قلقان عليها
عدى قولتلك قبل كده متقلقش مفيش حد بيأذي حد بيحبه وبلاك بيعشق زينه مش بس بيحبها
فارس بعصبيه انت عايز تنرفزني وخلاص يحب مين ويعشق مين زينه حبيبتي انا ومراتي انا فاهم
احمد أهدى يا فارس عدى مش قصده
عدى فارس اصبر ٣ ايام بس زينه هترجعلك تاني
احمد عدى معاه حق يا فارس احنا مش عايزين بلاك يعرف بوجودك هنا
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني)