روايات

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الجزء الخامس عشر

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني البارت الخامس عشر

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر

قبل العمليه بيوم
عند رعد
رعد يحدث عدي عبر الهاتف
رعد يعني العمليه بكره
عدي ايوا يا باشا
رعد عدي زينه هتكون بخير صح
عدي متقلقش زينه بعيده عن كل دا بس في مشكله هنا
رعد مشكله ايه
عدي فارس مصمم يطلع معانا العمليه دي
رعد بغضب ازاي دا لو اللي اسمه بلاك دا شافه هتبقي مصيبه
عدي والحل
رعد انا عارف ابني عنيد ومش هيرجع عن قراره
بقولك ايه انا هجيلك
عدي بصدمه تيجي فين يا عم رعد انت كمان مش هيبقي انت وأبنك
رعد باستغراب قولت حاجه يا عدي
عدي بابتسامه حبيبي يا عم رعد تحب اجي استقبلك في المطار
رعد لا يا اخويا روح انت شوف حالك ثم اقفل الخط في وجهه
عدي وهو ينظر للفون بصدمه قائلا بيحبني اوي الراجل دا
ثم عاد وجلس بجانب ملك التي كانت تشاهد التليفزيون وتاكل الفشار
عدي امسك يد ملك ثم قبلها قائلا بقولك ايه يا ملوكه ماتقومي كده اعملينا حاجه ناكلها من ايديكي الحلوه دي
ملك بعد الفيلم يا حبيبي
عدي يا وليه بقولك قومي اعملي لقمه جعان يا مفتريه
ملك بقرف وليه يلا يا بيئه
عدي بصدمه وهو يضرب يده علي صدره بيئه انا بيئه انتي اللي جبيتيه لنفسك يا ملك يا بنت ام ملك خدي هنا بقي
ملك وهي ترميه بالفشار وتطلع تجري قائله بخوف خلاص يا عدي عاااااااااااااااااااا
عدي انا بيئه يا بت
ملك بخوف مين الحمار اللي قال كده محصلش يا باشا انا اقدر بردو
عدي وهو يضيق عينيه يا شيخه
ملك بابتسامه بلهاء تحب تاكل ايه
عدي هتعمليلي اللي انا عايزه
ملك طبعا
عدي نظر لها عدي بخبث إذا كان كده بقي اعمليلي مكرونه بشاميل اه انا بحب استغل المواقف دي اوي
نظرت له مريم بصدمه اعملك ايه يا اخويا
عدي قولت حاجه يا ملوكه
ملك بخوف لا ابدا يا حبيبي حاضر ثم ذهبت من امامه
بعد ذهاب ملك
عدي بابتسامه ثقه يا سلام عليك يا عدي يا مسيطر جامد انت يا عدي جامد
عند حنين ورامز
حنين اصحي يا رامز
رامز بنوم في ايه يا حنين بتصحيني ليه
حنين بتنهيده انا جعانه اوي
رامز بنوم صدقي وانا كمان
حنين وهي تنظر له بخبث طب ايه
رامز بنفس نظره الخبث بينا علي المطبخ
حنين بينا يا ريس
ثم اتجهوا الاثنين الي المطبخ
في المطبخ
رامز استكشفي كده التلاجه شوفي فيها ايه
حنين حاضر
بعد ثواني
حنين رامز رامز في حله محشي هنا
رامز هاتيها بسرعه بسرعه
حنين بضحك حاضر وضعت حنين الحله علي المنضده
وبداوا في الاكل
رامز امممممممممم طنط ليلي دي بتعمل محشي روووووعه الله
حنين بضحك يا عم وطي صوتك انت مش شايف الساعه كام
رامز بضحك هههههههههه جعااان يا ست
حنين بضحك فاكر يوم عمو رعد ما قفشنا انا وانت وزينه وفارس واحنا بناكل محشي بردو
رامز بابتسامه طبعا فاكر من يوميها عمي رعد مسكهلنا اسبوع
حنين هههههههههههه نفسي نرجع تاني زي زمان زينه وحشتني جدا
رامز وانا كمان وحشتني اوي
فجاه دخل عليهم فارس قائلا انتو بتعملوا ايه
حنين بناكل يا بابا
رامز تعالي يا عمي بسم الله
فارس وسع كده ياض هات الحله دي
رامز ههههههه اتفضل
بدا فارس باالاكل قائلا هو انتو مش بتحرموا من اخر مره
رامز حله المحشي تتعوض يعني
فارس ههههههههه علي رايك صحيح يا رامز فارس فين
رامز بتوتر ما انا قولت قبل كده يا عمي في مهمه
فارس بجديه بلاش كدب يا رامز انا قابلت مدير فارس وقالي إنه واخد اجازه انطق وقول فارس فين
رامز بتنهيده بص يا عمي انا هقولك بس متقولش لحد
فارس انطق يااااض
رامز فارس في ايطاليا راح يرجع زينه
فارس كح كح كح كح كح ثم تحدث بغضب انت بتقول ايه
رامز عايزه يقعد يتفرج يعني يا عمي لازم يرجع مراته طبعا
فارس بغضب رعد لو عرف انت وفارس هتبقوا في خبر كان
رامز ليه يعني فارس عمل الصح
حنين: باستغراب بابا انا شايفه انكم مكبرين الموضوع فارس ضابط ودا شغله اللي خطف زينه دا مجرم وفارس واجبه إنه يقبض عليه ويرجع زينه ليه الخوف بقي
فارس: اوووووف انتو مش فاهمين حاجه
رامز: فهمنا يا عمي
فارس بتنهيده: تصبحوا علي خير
ثم تركهم وخرج
رامز بغضب :وبعدين بقي محدش عايز يفهمنا حاجه ليه يا جدعان
حنين بتنهيده: اهدي بس يا حبيبي
رامز: اووووف كمان خلص حله المحشي اعمل انا دلوقتي
حنين :هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
في اليوم التالي
في منزل احمد
فارس هنتحرك امته
احمد ساعه كده وهنمشي
فارس تمام
وفجاه يدق الباب
احمد استني هفتح الباب وراجع
فارس ماشي
ذهب احمد كي يفتح الباب
فتح احمد الباب قائلا مين حضرتك
رعد الشافعي
خادمه الوحوش ٢
بقلم sara mohamed
احمد وهي يؤدي التحيه قائلا تمام يا افندم احم احم قصدي اتفضل يا باشا اتفضل
دخل رعد الي المنزل قائلا انت احمد مش كده
احمد بتوتر ايوا
رعد فارس فين
احمد جوا
اوام له رعد وذهب معه حيث فارس
احمد اتفضل يا باشا
فارس بصدمه عند رؤيه ابيه بابا انت بتعمل ايه هنا
رعد ……..
خادمه الوحوش ٢
بقلم sara mohamed
في وقت لاحق
في منزل بلاك
بلاك موجه كلامه لزينه حبيبتي لدي عمل الان سأتاخر
اوامت له زينه
بلاك بفرحه لدي اخبار جيده لكي ولكن بعد ان انتهي من هذا العمل
زينه بفرحه ظننا منها إنه سيرجعها لعائلتها ايه الاخبار دي
بلاك عندما انتهي من عملي صغيرتي
اوامت له زينه
في هذه اللحظه دخل عدي قائلا بجديه عكس عادته هااا جاهز يا صاحبي
بلاك بابتسامه جاهز هيا بنا
خرج بلاك وخلفه عدي
ثم ركبوا سيارتهم وانطلقوا بعد ان تاكد بلاك من الحراسه علي القصر
بعد مرور ساعه
توقفت سياره بلاك وعدي في مكان مهجور
لحظات واتت مجموعه سيارات
بلاك بهمس حسنا اليوم هو نهايه لهذا العذاب
الجزار بابتسامه اهلا اهلا بلاك مضي وقت طويل
بلاك اهلا بك
اتي ادوارد من خلفهم قائلا بخبث لقد اجتمع الشياطين اخيرا
بلاك حسنا لننهي ما اتينا لاجله
الجزار اجل
وبداوا بتسليم البضاعه
دقيقه دقيقتين
واعطي عدي اشاره لاحمد بالهجوم
لحظات وكان المكان محاصر برجال الشرطه وعلي راسهم احمد
ادوارد بغضب ماذا يحدث هنا
احمد الجميع يديه لاعلي
بلاك بغضب يهمس لعدي يجب ان نخرج من هنا الان هيا عدي
ولكن عدي لم يرد عليه
بلاك باستغراب عدي
لحظه وكان عدي يوجه سلاحه علي بلاك قائلا يديك لاعلي مطلوب القبض عليك
نظر له بلاك بصدمه ماذا تفعل عدي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى