رواية احببتها رغم عجزها الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم جيسي محمد
رواية احببتها رغم عجزها الجزء الرابع والعشرون
رواية احببتها رغم عجزها البارت الرابع والعشرون
رواية احببتها رغم عجزها الحلقة الرابعة والعشرون
ملك في الاوضه… بت يافاطمه اي اللي انتي عملتيه يخربيتك الواد سمعت انه بيجهز لفرح كبيره اووي وهيتجوزك
فاطمه بفرح… معملتش حاجه بس هنتجوز خلاص الف مبروك لبنك
ملك… الف مبروك ليكي انتي ياقلبي بجد طلعتي ناصحه يابت
فاطمه… تعليمك يابرنسيسه
ملك… تعليم مين دانا اللي هتعلم منك
فاطمه… ههههه مش لدرجه
ملك سمعت صوت حاجه وقعت بر
ملك بتوتر… استني اشوف في اي وراحت فتحت الباب 🙂🙂
فاطمه علي الفون… في اي مين
ملك… ها لا مافيش حاجه المهم يلا اسيبك دلوقتي عشان طالعه مشوار
فاطمه.. اشطااا بس اوع تتاخري علي فرحي
ملك.. مقدرش اتاخر ياروحي يلا باي
فاطمه… باي
فاطمه قفلت مع ملك وبضحك… ههههه وخلاص خطتتي نجحت وهتكون جوزي وهكون مرات مازن المصري وكل الاملاك دي هتكون ليا وقامت دخلت عن كيان
فاطمه وهي بتزق كيان برجلها… قومي ياخدامه عشان تباركي لستك فاطمه وسيدك مازن
كيان بستغراب… مين اللي خدامه دي وهبارك ليكم علي اي
فاطمه… النهارده فرحي انا ومازن
كيان بصدمه… مستحيل مازن جوزي انا بس
فاطمه…. هههههه كان زمان والنهارده انا اللي هكون مراته
كيان بعياط… لا مستحيل انتي كدابه مازن مستحيل يتجوزك عشان جوزي انا وبيحبني انا
فاطمه… ههههه مخلاص يلا جهزي نفسك عشان اخليكي تحضري الفرح باي عشان مش فاضيه وهروح عند الكوفير وسابتها وطلعت وقفلت عليها الاوضه
فاطمه… خلو بالكم منها عشان رايحه مشوار.
_تمام ياهانم
كيان بعياط… مستحيل هي اكيد بتكدب عليا مازن بيحبني انا بس ومستحيل يبص لحد غيري وهو ليا انا بس
عند مازن… الو اي فينك
فاطمه.. قدام الفله اهو
مازن… تمام هبعتلك السواق يوديكي الكوافيره
فاطمه… تمام بس انت مش جي معانا
مازن… عندي شغل اخلصو وهاجي اخدك
فاطمه… تمام
مازن… كيان هخدها منك ايمتا
فاطمه… بعد الفرح
مازن.. تمام سلام
فاطمه… باي يابيبي
مازن.. اشطااا واخير وبتسم
عند معتز ومحمد وبوسي
معتز… مازن بيقولكم تفرحو وتلبسه اشيك لبس
محمد… هو الواد ده اتجنن ولا اي احنا مش هنحضر الفرح اصلا بلا قرف
بوسي… بابا عندو حق انا مش هحضر برضو
معتز… لازم نحضر لان انا متاكد ان مازن بيخطط لحاجه وهيعملها وكمان فاطمه هي اللي خطفت كيان فاكيد في حاجه
بوسي… حاجه اي
معتز… معرفش بس لازم نسمع كلام مازن لحد منعرف بيعمل كل ده ليه
بوسي… يعني عايزنا نسمع الكلام ونلبس ونطلع نحضر الفرح
معتز… اه والاكبر انه بعتلك الفستان الجديد ده وعمي بدلتلك في اوضتك
محمد… لا انتو اتجننته انا مش هحضر وهسافر دلوقتي اشوف حد يعرف يساعدني في موضوع كيان
معتز… عمي اسمع الكلام وحيات كيان
محمد.. ماشي لم اشوف اخرتها اوع وسابها ومشي
بوسي قعدت علي السرير وزعلانه ومعتز قعد قدامها علي رجله
معتز… حبيبتي زعلانه ليه
بوسي.. يعني كل اللي بيحصل وبتسالني زعلانه ليه
معتز… اه انتي اخت مازن واكيد بتفهمي اخوكي من غير ميحكي حاجه فلازم تكوني فهمته انه بيحب كيان وممكن يضحي بحياته عشانها فاكيد مش هيتجوز واحدها غيرها واكيد هو بيعمل ده كله عشان في خطه بيعملها
بوسي… طيب هنعمل اي احنا دلوقتي نقف نتفرج وهو لوحدو
معتز… مازن ناصح وانا واثق فيه المطلوب مننا نسمع كلامه ونعملو
بوسي… حاضر هسمع الكلام
معتز… تمام ايو دي حبيبتي العسل يلا قومي جهزي نفسك عشان شوي كدا الضيوف هتيجي
بوسي… حاضر اطلع بر طيب
معتز… انتي هتغيري في الحمام فروحي وانا هستنا هنا عادي
بوسي… بر يلا عيب اطلع
معتز.. دانا حبيبك واول منلاقي كيان بالسلامه هكون جوزك
بوسي… كيان قالتلي مهم كان اللي قدامك ياك حته كتبنا الكتاب ميقعدش معايا في اوضه واحدها مدام متجوزتوش قدام الناس
معتز… طيب ياحضرت الشيخه انتي وهي طالع
بوسي… شاطر
معتز… عارف احسن منك
بوسي… مجنون وربنا
عند فاطمه خلصت ولبست الفستان ومستني مازن يجيلها
ملك… حبيبتي قلبي الف مبروك
فاطمه… الله يبارك فيكي يامامتي ياقمر انتي مازن جي معاكي
ملك… لا انا جي لوحدي
فاطمه.. امال هو اخر ليه كدا استني ارن عليه
مازن… الو ايو
فاطمه… فينك
مازن… في الطريق اهو دقيقه وهكون عندك
فاطمه.. تمام يابيبي بسرعه باي
ملك… ها جي
فاطمه… اه
ملك… طيب همشي انا قبل ميجي عشان ما ممكن يشك في حاجه
فاطمه… تمام ماشي
ملك… يلا باي ياحبيبتي
فاطمه… باي ياماما
مازن وصل اخد فاطمه وراح علي الفله
فاطمه… مازن انا فرحانه اووي اخير هبقا مراتك
مازن… وانا كمان ياحبيبتي
فاطمه… طيب مستني اي فين الماذون بسرعه عشان يكتب كتب الكتاب
ماذن… هيجي دلوقتي مستعجله علي اي
معتز من بعيد… فكي التكشيره عشان مش لايقه علي القمر
بوسي… اتلم الناس حولينا
معتز… محدش ليه عندي حاجه انا بتغزل في حبيبتي ومراتي المستقبليه
بوسي… قولت اتلم ها اتلم
معتز.. رخمه حاضر
فاطمه… ها يلا فين الماذون
مازن… اهو
فاطمه شدت الماذون وقعدو… يلا ياحضرت الماذون اكتب بسرعه وخلص والكل عمال يضحك عليها
الماذون… حاضر يابنتي اهدي يلا
فاطمه… حاضر
الماذون… بارك الله عليكم وبارك لكم
فاطمه… لولولولولولوي الف الف مبروك ياحبيبي
بوسي واقفه عماله تبصلهم بقرف
معتز… اضحكي شوي
بوسي… اضحك علي اي مش شايف اللي بيحصل
معتز… اضحكي عشان المفاجاء اللي هتحصل وجهزي نفسك عشان هنرقص ونهيص
بوسي بستعراب… انت شكلك اتجننت زيو
فاطمه… ماذن انا مش مصدقه نفسي اني خلاص بقيت مراتك
وصوت من علي السلم من فوق… ولا انا ياغاليه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها رغم عجزها)