رواية حور العاصي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ولاء ابراهيم
رواية حور العاصي الجزء السادس والعشرون
رواية حور العاصي البارت السادس والعشرون
رواية حور العاصي الحلقة السادسة والعشرون
نوور بشقهات: انااا بــ كرهـك طلقني ياأدهم.
أدهم بصدمة شدها من شعرها
نور بألم: ااااه
أدهم بفحيح: أطلقك عاايزاني اطلقك ياانور
نوور بوجع: اااه ياادهم انت بتوجعني
أدهم لماا حاس إنه زودهاا ساابهاا وبص بعييد عنها: اطلعي بررره
نور واقفة مكانها وبتبكي
أدهم بغضبب: إطلعيي برررررررة قووولت.
نور خاافت وإترعشت وبكاءهاا زااد ولسه مكاانهاا.
أدهم نظر إلي نوور في عيونها بـ حنية أخدهاا في حضنه ونور مااصدقت إتشعلقت في رقبته وبكت بكتت كتييير اوووي
بعد وقت
ادهم وهو بيمسحلها دموعها: اناا اسف يانور.
نور بتبكي وبسس
أدهم بااسها من جبينهاا وقعدها علي السرير وجابلها ميه.
ادهم: خدي إشربي…. هاا هديتي
نور شااورت برأسها
ادهم: بصيلي ياانور
نور بصتله بعتااب
ادهم: ليه النظرة دي قوليلي إيه الـ مدايقك مالك؟
نور: انت الـ بقيت كده ياأدهم من من اول مااروحنا للدكتوره وانت مش طبيعي بقيت بتوجعنى ياأدهم انت بقيت وحش انت متغيير اووي ياادهم بقيت شخص تاني عايز تمتلكني وبس مش فااهمني.
أدهم قام بتوتر: انا انا.
نور: قولي مالك ياادهم انا مراتك حبيبتك ياأدهم الدكتوره كانت قالتلك إيه غيرك كده.
أدهم: مافيش يانور مافيش.
نور: لاا فيه قولي وريحني.
أدهم بعصبيه: قوووولتتت مااافيييش
نور بسررعه: خلاص خلاص مش عاوزه اعرف بس هاايجي الوقت الـ أعرف بيه ومستحيل أسامحك عليه.
أدهم غمض عيونه واخد نور في حضنه: مع نفسه … أنا اسف ياانور اسف مستحيل أقول الدكتوره قالت إيه مستتحيل ممكن تروحي فيهاا. 🥺
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في غرفة عاصي كانت حور قاعدة وبتفرك في إيديها وقلقه.
حور بـقلق: يااترا إنت فين يااعاصي الوقت ده كله يااارب بقاا
ـــــــــــــــــــــــــ
في بيت بعيد قليلا
عاصي كان بيلبس الچاكت بتااعه.
نورسين وهي بتحضنه من ضهرة: هتيجي إمتي تاني
عاصي ببرود: معرفش
نورسين باا*سته: هتوحشنني اوووي
عاصي بعدها عنه: مش خلاص بقاا عايز أمشي حور زمانها قلقانه
نورسين بكرة: حور حور حتي وانتي معاياا مش بتذكر غير حور وبسس هااخلصك منهاا قريب جدآ وتبقاا لياا انا وبسس.
عااصي بغضبب مسكها من رقبتها ولازقها في الحيطه وبشرر: لو لامستي حور بخدش ووااحد هااخلص اناا عليك حوور خط أحمرررر فاااهمه إلا حووور إنتي رخييصه بتبيعي نفسسسك لوواحد متجوز اماا هياا جوهرة وجوهرة غاللييه فااهمه قال كلامه وساابها ومشي بغضب .
نوورسين بحقد: ونا هووريك اناا هااعمل إيه فيك وفيهااا وبشررر هتبقاا بتاااعي وبس ملكككي انااا
وراحت جابت الفلاشه الـ فوق السرير وإبتسمت بشررر: ودلوقتي أقدر أقول بااي حور هااستغلك يااعاصي وقريب اوووي حور هتعرف بـعلاقتناا دي وإبتسمت بشررر.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حور لسه علي وضعهاا وقلقانه فااقت علي فتحت الباب بتبص لاقيته عااصي جريت عليه بلهفه.
عاصي انت كنت فين إتأخرت كده ليه؟
عاصي: كان عندي شويه شغل فتأخرت عليكي اناا أسف يااحور.
حور حضنته جاامد اوووي. بس ريكشاان وشها إتغيرت لما شمت برفاان حريمي علي هدوومه.
عاصي: في إيه يااحوور مالك
حوور: اناا شامة ريحه برفان حريمي وبغضب: انت كنت فيين بجد يااعاصي بتستهوون بياا وبتخووني.
عاصي قلع. الجاكت وراح قعد علي السرير بكل برروود
حوور زعقتت: انت كنت فييين يااعاصي ومع ميين جاوب عليا
عاصي فتح زراير قميصه وخل*عه ورماها علي أقرب كرسي ولسه برضو قاعد ببرود.
حوور: يااشيخ إيه البروود الـ عندك ده كنت مع واحده من بتوعي الشوارع كنت مع بنت حقيرة زيك ورخيصه صح.
عاصي بغضب شدهاا وزقها علي الـ*سـرير وهو فوق*يها وبغضب: كنت بخووونـ*ك يااحووور إرتحتي بقاا.
حووور بدموووع ووووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور العاصي)