روايات

رواية جرحتني قسوته الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية جرحتني قسوته الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية جرحتني قسوته الجزء السابع عشر

رواية جرحتني قسوته البارت السابع عشر

رواية جرحتني قسوته الحلقة السابعة عشر

صباح جريت على نوح بخوف وزقت احمد بعنف الي ايده اتعورت من السكينه الي ماسكها وسألت نوح بخوف… انت كويس وفجأه وعت على تهورها وقالت… انت كويس صح.. ءءانت لو حصلك حاجه جوزي هيروح في داهيه وانا مش هقدر والله ماهقدر اشوفه مش بخير لو مش عشاني عشان ابنه الي في بطني
نوح بصلها بتفاجأ… انتي حامل؟
صباح بخبث…. اه وولد كمان
نوح بعصبيه…. حتى لو حامل اوعا تفكري ان دا هيشفعلك وهتقعدي فيها
ازهار عيطت بحرقه…. سايق عليك النبي يابني ماتكسر بخاطري وسيبها انا نفسي اشوف حفيد يجبر بخاطري ولو شويه عن الي شوفته والنبي يانوح سيبها في شقتها
احمد بجباحه….. انتي هتتذليله كمان انا هنا الكبير وانا الي اقرر
نوح رفع حاجبه باستنكار….ودا بيتي
احمد بسخريه… لولا فلوس ابويا مكنتش جبته ولا قاطعه نوح بغضب… ابوك هو هو ابويا ودا حقي فاكرني زيك ضعيت فلوسي على تفاهات وعايش عاله على اخويا الصغير
احمد سكت بكسره من كلامه ونوح ندم على الي قاله وصباح ابتسمت بشماته وقالت في نفسها…. قال الي كان نفسي اقوله للمتخلف الي اسمه جوزي دا
نوح بصله بندم وقال وهو بيهم بالرحيل… مراتك تقعد في شقتها بس مالهاش علاقه لـ بيا ولا بمراتي وقسما عظما لو قربت مننا بس هقتلهالك بدم بارد كمان
..
داليا بدموع…. انا بحبك يانوح لي بس تكسر قلبي كدا حرام عليك بس وربنا مش هستسلم هخليك تعشقني كمان
قامت ولبست لبس خروج بس ماينفعش يتخرج بيه وشغلت اغاني وفضلت تنضف في الشقه وطلبت اكل كتير وجهزت شموع وورد احمر وفجأه ابتسمت بخبث امم مافيش مانع في شويه حرق دم للي ماتتسمى ضرتي ولبست عبايه مفتوحه وضمتها على جسمها وطرحه ونزلت لـ فريده
فريده…. مين حاضر جايه
انا داليا
د داليا مين
ضرتك ياعمري
فريده بحزن… اهلا اتفضلي في حاجه
داليا بخبث…. ممكن بس ميا قبل ما نتكلم
فريده بحسن نيه… حاضر ثواني
خرجت ومعاها الميا… ءءاتفضلي وفجأه شهقت بكسوف… انتي انتي بتعملي اي وقلعتي لي
داليا بعدم حياء…. اي احنا ستات زي بعض بردوا ياحبيبتشي
فريده بخجل…. البسي العبايه تاني لو سمحتي وقولي الي كنت ا عايزه تقوليه
داليا بجباحه…. كنت عايزه اعرف شويه حاجات عن نوح يعني بيحب اي في الاكل في لبس النوم في احم يعني ال قاطعتها فريده بكسوف شديد وغيره….. ايه الي انتي بتقوليه دا انتي مش مكسوفه
داليا ضحكت بعدم تصديق…. انتي مكسوفه يالهوي ياعيني عليك ياحبيبي انا دلوقتي عرفت اتجوزت تاني لي بقا مكسوفه من جوزك الراجل بيحب الواحده الجريئه معاه الي مش بتتكسف اي جو الاطفال دا
فريده بعصبيه…. لو سمحتي البسي هدومك واطلعي شقتك
داليا قربت منها باستفزاز…. بس اي رأيك هعجبه شكلي حلو طول عمري مزه في الاحمريكا هيهييهيهيي فوتك بعافيه ياعمري عشان الحق اجهز الليله باي باي
..
عند رودي
رودي بخوف…. ر روميساء لو سمحتي انا خايفه بلاش
روميساء… يابنتي عادي دي سهره عاديه وعيد ميلاد جو مش هنتاخر
رودي بقلق…. طب انتي ليه ماخلتنيش اقول لماما او حتى اجيب جوري معانا
روميساء بضحك…. اي جوري مين الي تيجي معانا دي هتقفلها في وشنا يابنتي مش عارفه انتي اختها ازاي انتي ايزي وعسوله انما هي كله حاجه عندها حرام حرام حرام انا خايفه في مره تقولك ماتمشيش معايا عشان حرام
رودي بضحك…. بصراحه اه هي اوفر اوي بس طيبه والله
روميساء…. بس جو مش هتحني عليه
رودي بخجل…. بصراحه انا حاسه بشويه اعجاب ليه بس خايفه ل
قاطعتها روميساء بضحك… يابنتي دا بيحبك اديله فرصه
رودي… انتي شايفه كدا
روميساء… وابو كدا كمان دا غير انه هينغنغك وباباه معاه فلوس كتير اويييي وهتبقي هانم
رودي بتفكير…. تفتكري… انا مش عارفه قلقانه لي
تعالي بس تعالي
اي دا ياروميساء… دي شقه فين الفيلا دي فين البارتي
ها جوا جوا مش سامعه الميوزك
دخلت واتنفست براحه انا لقت شباب وبنات كتير وقاعدين يرقصوا على الاغاني مافاتش خمس دقايق ودخل البوليس
الظابط بعصبيه…. لملي يابني شويه الـ *****دول على الحبس
رودي بخضه…. انا انا معملتش حاجه
الكلام دا تقوليه في القسم ياروح امك وشدها وسط صريخها
..
فريده بعييط….. مش قادره مش قادره استحمل وجع قلبي وانا شيفاه مع واحده تانيه غيري
دخل فجأه عليها نوح
نوح بقلق مخفي….. في اي
فريده مسحت دموعها بسرعه… م مافيش احضرلك الاكل ولا هه هتاكل فوق مع عروستك
نوح قرب منها جامد لدرجه ان انفاسه بتلفح في وشها…. انتي عايزاني
هزت راسها بعدم وعي منها…. اه طول ما فيا النفس مش عايزه غيرك
نوح بعد بسخريه… بس انا عايز غيرك ههههه وهطلع اكل معاها
فريده ضربت الارض برجليها بطفوله…. نينينينيني دا انت بارد اطلعلها ياخويا اطلعلها
نوح رفع حاجبه باستنكار وضحك…. اخوكي هههه حلوه دي
فريده ببرود…. اه من النهارده احنا هنبقى زي اخوات خليها بقا تنفعك يا هههه اخويا
نوح استفزه كلامها جدا وفجأه شالها بجرأه….. وانا هثبتلك دلوقتي اني عمري ماهكون اخوكيي
صرخت بكسوف…. سيبنييي ملتمسنيش روحلها هي مش انت عايزها
همس بعشق في ودنها…. عمري ما عوزت غيرك
نوح لسا هيقرب منها فونه رن ثواني وريأكشنه اتغير…. انا جاي حالا وساب فريده بسرعه من غير ولا كلمه
فريده بدموع…. اكيد راح لها
نزل في الاسانسير بس فجاه وقف في الدور الي تحته واتفتح وظهرت صباح الي دخلت في لمح البصر وعطلت الاسانسير… معايا دليل ان بنت المحروسه مراتك بريئه
نوح زقها بعيد عنه بقرف…. انا قرفت منك انتي اي ياشيخه شيطانه غوري عني بقا
صباح بحزن…. بس انابحبك طول ما فيا النفس بعشق التراب الي بتمشي عليه
نوح زقها برا الاسانسير ولسا هيطلع….
صباح بتهور…. فاكر الليله الي غلطنا فيها مع بعض وانت كنت سكران انا حملت فيها الواد الي في بطنك ابنك مش ابن احمد
نوح نفسه راح اما سمع صوت شهقه مكنتش من صباح ولسا بيلف يشوف مين وو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جرحتني قسوته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى