Uncategorized

رواية عشق الطفولة الحلقة السابعة 7 بقلم هنا

رواية عشق الطفولة الحلقة السابعة 7 بقلم هنا 

رواية عشق الطفولة الحلقة السابعة 7 بقلم هنا 

رواية عشق الطفولة الحلقة السابعة 7 بقلم هنا 

سما:هااا انت بتكدب والله انا ما قولتش كده انت كداب اوعى من وشي كده خليني امشي

اسر:ماشية راحة فين يا قطتي

سما:راحة ل سارة يا استاذ عشان افرحها بالخبر الحلو دا

اسر: هاا لا بلاش تقوليلها عشان خاطري عايز افاجئها

سما ضربته في صدره:ماشي يا حبيب يا بتاع المفاجئات

اسر:ااااه اي يا بنتي ايدك بتوجع

سما: طيب اوعى كده انا هطلع اساعد ماما ويلا قوم اطلع من اوضتي بقى

اسر:تؤتؤ اطلعي وانا هنام في اوضتك اصلها عاجباني

سما:ماشي اتخمد ياخويا وما تلمسش حاجة

اسر:اوك يا قطتي

سما طلعت وراحت اوضة عادل

سما: باباااا يا بابااا

عادل:اي يا بنتي اي عايزة اي

سما: في واحد عايز يتقدملي

اسر من وراها:مين دا ياختي بقى

فلاش بااك????️

سما:الوو مين

احمد:اي يا بطة مش فاكرة صوتي

سما:هو انت… عايز مني اي يلا انت

احمد:اه انا وبعدين مانا قولتلك ع ال انا عايزه امبارح

سما:طيب اتلم يا اما يحصل ال يزعلك فاهم

احمد: بصي يا بنت الحلال انا جاي وهدخل البيت من بابه ماشي

سما فضلت سرحانة شوية: هاا وانا موافقة

انتهاء الفلاش????️

سما:احمد ال حكتلك عنه امبارح دا يا اسرر فاكره هييجي النهاردة ليك يا بابا

اسر خرج براا البيت وهو الحزن مالي قلبه ازاي سما توافق عليه هي مش بتحبني ولا اي لا هي اكيد بتحبني انا عارف .. ووافقت عليه عشان تغيظني بس مش اكتر

*عند سما

سما:هاا يا بابا قولت اي هييجي النهاردة ولا اي

عادل:انا مش موافق وما يجيش خالص فاهمة وانت مش هتتجوزي وهتفضلي معايا

فلاش باك????️

اسر:بابا

عادل:نعم يا حبيبي في حاجة

اسر:كنت عايز اكلمك في موضوع كده

سهير:ما تتكلم يابني احنا سامعينك

اسر:انا عايز اتجوز سماا

عادل:طيب ما احنا عارفين يا حمار

اسر:هاا عارفين ازاي

سهير:اه عارفين من زمان يا متخلف ومستنيينك تقول

اسر:طيب هاا اي رأيكوا بقى

عادل:اكييد موافقين يعني هي دي فيها كلام وما تخافش لو حد اتقدملها عمرنا ما هنوافق بيه هي لك انت

انتهاء الفلاش????️

سما:بابا ازاي مش هتجوز يعني هفضل عانس طيب وكلام الناس عليا هيقولوا اي يا ترى مش بنت بنوت ولا يا ترى ما بتخلفش ولا ولا ولا

عادل:من امتى بيهمنا كلام الناس يا بنتي وبعدين في عريس متقدملك وانا موافق عليه ومش هقابل ال انت بتقولي عليه فاهمة ولا لا

سما بعياط:انت ازاي بقيت كده انت اتغيرت ليه يا بابا ليه (عادل سابها ودخل الاوضة)

سهير:اهدي يا بنتي ما تعيطيش واكيد ابوكي رفض العريس عشان في حد احسن منه اكييد.

سما:طيب مين ال متقدملي يا ماما

سهير:هااا وانا اعرف منين مش عارفة

سما دخلت الاوضة وقفلت على نفسها واسر جه بالليل وسمع صوتها وهي بتعيط فدخل…..

اسر:سمااا بتعيطي ليه يا قطتي مالك مين مزعلك

سما:شوفت يا اسر بابا مش عايز يقبل ب احمد ازاي شوفت

اسر:طيب خلاص ما تعيطيش بقى بس قوليلي المهم بتحبيه

سما:هاااا اي لا اه اه اكيد بحبه اومال هقبله ليه يعني

اسر ببرود:طيب خلاص قومي وبطلي عياط بقى وانا هقنع بابا يوافق

سما:شكرا(اسر قام وخرج من الاوضة)

سما:والله متخلف وهيفضل طول عمره متخلف فاكرني بعيط على احمد بلا احمد بلا خرا قال وكمان رايح يقنع بابا بيه اصلا هو واحد خنزيير والله خنزيير وتييس

اسر:سما بابا وافق وبيقواك اتصلي على احمد ييجي بكرة

سما:هااا طيب ماشي هتصل

سما:الو ازيك يا احمد بقولك اي بابا وافق يقابك بكرة

احمد:هااا انا اسف يا سما بس انا غيرت رأيي ومش عايز اتجوز سلاام

سما:هااااا

———

يتبع..

لقراءة الحلقة الثامنة : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية وجدت قلبي معك للكاتبة غادة محسن.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!