Uncategorized

رواية خطفتي قلبي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا حسن

 رواية خطفتي قلبي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا حسن

وصلنا في البارت اللي فات ان زين ونور اتقرأ فاتحتهم❤????
احمد: مش يلا نسيب العرسان لوحدهم شويه يتكلمو 
امل وميار ويارا واحمد وسهيله طلعو قعدو بره وسابو زين ونور لوحدهم يتعرفوا ع بعض 
زين: احم احم
نور:باصه فالارض وساكته 
زين:ااااحممم احمممم
نور:باصه فالارض وساكته
زين: اي هتفضلي ساكته ولا اي امال فين جعفر اللي انا شوفته 
نور: جعفر????
زين: ااه جعفر انتي نسيتي ولا اي 
نور:افتكرت االي حصل وضحكت 
زين:ضحكتت يعني قلبهاااا مال وفضل باصص لملامحها قد اي هي برئيه وملامحها هاديه 
نور:هاا اخدتلي كام صورة ياعسل????❤
زين: عسل وصورة انتي فصيله لي انتي فصيله هل انتي فصيله
نور: ووه وووه طلعت تافهه اهو????????????
زين:مع الغالين بس غير كده انا زين الشرقاوي واتكلم بغرور
نور:حاسب حاسب للغرور ياخدك ويوقعك
زين: زين الشرقاوي مبيقعش????❤وزين فرح ان كسر الحاجز الكسوف اللي كان مبينهم وانها بدأت تتعامل ع طبيعتها 
امل: مش يلا بقي يازين عشان نروح انت عجبتك القاعده ولا اي????
الجميع بما فيهم زين:ههههههههههههههه
نور :اكتفت بابتسامه خفيفه وكانت محروجه ووشها شبه الطمطمايه????????❤
وام نور:مسكت فيهم يتعشوا معاهم وزين استأذن احمد انه ياخد رقم نور يطمن عليها واحمد وافق وعدي اليوم بسلام ورحوا مبسوطين ونور كانت مبسوطه لانها اصلا اعجبت بيه اول ما شافته
زين:اتصل بحازم وحكاله وحازم فرحله اوووووي❤
حازم:بتفكير وحيران امه مش هتوافق ع جوازه من البنت اللي خطفت قلبه بس هو قرر يواجهه امه عشانها ويحاول يقنعهااا لو مقتنعتش قرر يحطاها قدام امر واقع 
زين :دخل واتكلم فيديو مع شخص..
شخص:بجد الف الف الف مبرووووككك يحبيبي فرحتلك اوي
زين:وحشتني وحشتني اووووي نفسي تبقي معايا اوووي
الشخص:قريب قريب اووي وصدقني ف فرحك هكون حاضرو 
زين :بجد 
الشخص: طبعا عمري كدبت عليك ف حاجه 
زين:ربنا يخليك ليا يارب يحبيبي هقفل بقي 
الشخص: ماشي يحبيبي وقفلوا
زين: اتصل بنور
نور:لارد
زين:هتصل تاني
نور:لارد
زين:اتصل تاني
نور:ردت الو ااسلام عليكم
زين:وعليكم السلام اي يانوري هنبدأها تقل
نور:ضحكت هههههههههههه لا ابدا كنت بصلي قيام الليل
زين:طيب خلاص سامحته بالنيه تقبل الله
نور:منا ومنكم
زين: كنتي زي الملاك النهاردة
نور:ربنا يخليك
زين:هتفضلي مكسوفه كتير كده
نور:هقفل ماما بتنادي عليا
زين:اهربي اهربي عارف الحركات دي سلميلي ع حماتي❤
واليوم عدي ع ابطالنا اللي فرحان واللي حيران واللي متعذب 
تاني يوم فالكليه 
ريم:اخس عليكي يتقرا فاتحتك من غير ماعرف
نور:والله كل حاجه جت بسرعه وطبعا ف الفرح نتي هتبقي معايا
ريم:الف الف مبروك يحبيبتي عقبااااللييي
حازم:عقبالنااا ياقمر 
نور وريم :????????حازم
حازم:ازيك يانور عامله اي وانتي ريم 
نور وريم :الحمدلله ونت
حازم:بخير الف مبروك يانور ربنا يسعدكو 
نور:ويسعدك يارب 
حازم:يارب ريم ممكن اتكلم معاكي
نور:طيب هروح اجيب بيبسي واكل وجايه اقعدو لحد ما اجي وانسحبت وزين اتصل بيها 
زين:اي يانوري عامله اي
نور:حمدلله ونت 
زين :الحمدلله 
نور: حازم صحبك هنا 
زين:عارف 
نور:في حاجه ولا ايي 
زين:وبدأ يحكيلها 
فلااااش باااك
زين:مال صوتك ياحازم
حازم:مفيش
زين: عليا قولي مالك
حازم:حبيتها اول ما شوفتها مش قادر انسي عنيها ورقتها وطيبتها
زين:هي مين اللي وقعت بتاع البنات داا
حازم:ريم ريم يازين صاحبه نور
زين: طيب واي اللي مانعك
حازم:خايف متوافقش انا حبيتها بجد وخايف من رد فعل فريده 
زين:طالما عاوزها حارب عشانها واتحدي اي حد عشانها
حازم:عندك حق يصحبي الف الف مبروك❤
زين:الله يبارك فيك وعرفني هتعمل اي 
حازم:حاضر
باااااااااااككك❤????
نور: معقوله بيحبها ااحب دا كله 
زين : ومش معقوله لي 
نور:ميعرفوش بعض ف حبها ازاي
زين:مانا مكنتش اعرفك وسحرتيني وحبيتك
نور:اتكسفت طيب هقفل دلوقتي باي
زين:ههههههههههه اي حماتي بتنادي من بيت ولا اي
نور:اتريق اتريق يلا يلا باي
زين:باي يانوري
حازم:ريم نا بحبك حبيتك من اول ماشوفتك حبيت طيبتك قلبك حنيتك خوفك ع صحبتك حبيت طفولتك حسيت ملاك كده توهت ف بحر عنيكي مش عاوز ابعد عنك عاوز اجي اتقدملك ياريت توافقي❤
ريم:مبلمه وفاتحه بوقها????????????
حازم: هتفضل متنحه كده كتير بقولك بحبك بصي مش هضغط عليكي خدي وقتك وفكري وردي عليا عن اذنك
يتبع..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صديقي المفضل للكاتبة مريم سمير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى