Uncategorized

رواية أنثى الصقر الفصل العشرون 20 بقلم ملك أيمن

 رواية أنثى الصقر الفصل العشرون 20 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل العشرون 20 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل العشرون 20 بقلم ملك أيمن

_’وكأن قلبي بيت مهجور وانت من عمره_”
بقلمي ملك ايمن..البارت ال٢٠… انثي الصقر????❤️
مالك: انتي مستغنيه عن نفسك 
ليلي: انا حافظ ع نفسي
مالك: طب كفايه تعالي يلا
ليلي:بس بقا جسمي هيبرد
مالك بخبث:اسخنهولك بس مش هنا
ليلي:ياقليل الادب
رن تلفون ليلي ليلي الو
فيبي:ايواه يافاندم ياسر الدوسري عايش…….
ليلي كانت فاقده الكلام والسمع وكل حاجه مالك اتخض من شكلها وسالها….ليلي مالك ياقلبي ليلي بصتلو بدموع وقالت ياسر…….وفقدت الوعي شالها مالك وطلع بيها الاوضه عشان يفوقها ودخل يوسف كمان
يوسف:اي ده في اي
مالك:معرفش جالها تلفون وقالت ياسر واغم عليها واثناء حديثه فاقت ليلي 
ليلي:ياسر اااه 
مالك بلهفه:حبيبتي انتي كويسه
ليلي وقد تذكرت:اطلعو بره
يوسف في نفسه كنت عارف انك هتتعبي
مالك:حبيبتي اهدي بس وقوليلي مالك
ليلي:قلت بره
مالك:خلاص اخرج يا يوسف
ليلي:كلكو براه
خرج مالك ويوسف ومالك مش فاهم حاجه
مالك انا عايز افهم اي ياسر ده
يوسف:هحكيلك
عند ليلي
ليلي:معقول لسه عايش ازاي بس ازاي………
فلاش بااااك##
مروه:يلا ياحبيبتي عشان ناكل
ليلي:حاضر يامامي
وقعدو ع السفر وقاطعهم تلفون ليلي…..ليلي الو…لالالالا وابتدت تكسر كل حاجه
عامر:حبيبتي مالك في اي
ليلي بانهيار:ياااااااسر مات يابابا مات 
وراحو كلهم ع المطار والخبر كان انو الطياره انفجرت بلي فيها
ليلي:عايزه اشوفو ونبي خلوني 
اشوفو
الظابط:يا انسه ده محروق مش هتستفادي حاجه
ليلي:لالالا ونبي ياسر ونبي متسبنيش ونبي وحياتي عندك مقدرش اعيش من غيرك واغم عليها
فاقت ليلي بعد فتره ووجدت نفسها في الغرفه اتتفضت
مروه:اهدي ياحبيبتي
ليلي:ياسر الدفنه
مروه:حبيبتي ياسر ادفن امبارح
ليلي:ااازاي ه هروح ازور قبرو
عند قبر ياسر
ليلي قعده ع ركبتها قدام القبر وبعياط قالت
حبيبي انت سامعني هه وحشتيني ازاي اهون عليك تسبني كده اوعدك مش هكون لغيرك ياعمري انا محدش هيملك قلبي غيرك وعد
بااااااك##
ليلي:مين الي مات ومين الي كنت بزورو
ويوم الدفنه انا محضرتهوش في حلقه مفقوده
عند مالك
مالك:يعني ياسر حبيبها الي مات
يوسف:بظبط وظهورو دلوقتي هيعملك مشكله
مالك:مشكله لي بقا انشاء الله وربي ومااعبد لو فكر بس يقرب من ليلي لقتلو
يوسف:ليلي اساسا مش هتديلو فرصه بس المشكله ان ده خلي ثقت ليلي في كل الي حواليها تنكسر وطبعا هتحاول تبعدك عنها
مالك:اوووووف طب و……
قاطع كلام مالك ليلي وهيا خارجه من غرفتها ولابسه بنطالوت ابيض وتشرت ابيض  وجاكيت جلد اسود وكتش اسود وشعرها ديل حصان 
مالك:انتي رايحه فين
ليلي:عندي شغل
مالك:انت
يوسف:مالك سيبها
………في مكان لم نزره من قبل
شخص:يعني اي عرفت اوف انتو فاهمين يعني اي اللعب معاها ده جبروتها ممكن يهد عالم
مجهول:عندنا خطه هيا دلوقتي جريحه وقوتها مش زي الاول لسه ودي فرصتنا نخلص منها
الشخص:لما نشوف راي…….الاول
………..بقلمي ملك ايمن
عامر:يوسف فين ليلي
يوسف:ااااه معرفش
عامر:بقا انت متعرفش ماشي 
مالك:يوسف تعال عايزك
يوسف:في اي
مالك:ليلي اتاخرت ليه انا هموت من القلق
يوسف:متخافش ليلي بتاخد حقها وبس
بعد فتره دخلت ليلي وطلعت اوضتها وطلع وراها مالك
مالك:انتي كويسه
ليلي:تعالي يامالك عايزه اتكلم معاك شويه
مالك:في اي 
ليلي:انا عارفه اني مراتك وليك حق عندي بس لو تستني
مالك:ليلي انا متجوزتكيش عشان جسمك ولا عشان عندي رغبه فيكي انا بحبك
ليلي:اسمعني انا دلوقتي متلغبطه وانا عارفه انو يوسف حكالك كل حاجه انا اهو وبوعدك اخد حقي منهم ووقتها هكون ملكك 
مالك:ليلي انتي كويسه
ليلي:كويسه ياحبيبي متخافش
مالك:اي قلتي اي 
ليلي:قلت متخافش
مالك:الي قبلها
ليلي:كويسه
مالك:لا قلتي يا اي
ليلي:بكسوف احم بس بقا خلاص
مالك:يالهوي تعالي ننام
ليلي:مااالك
مالك:دماغك وسخه هنام عادي بس
ونامو همل الاتنين………
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المقاس للكاتبة فاطمة الدمرداش

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!