نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السادس 6 بقلم رنا أحمد
نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السادس 6 بقلم رنا أحمد |
نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السادس 6 بقلم رنا أحمد
في فيلا الجارحي .
في جناح فهد وعشق .
كانت تقف عشق وهي تتضع يدها علي بطنها بسعاده غامره فبالفعل أثبتت التحاليل أنها تحمل في أحشائها طفلا منه عمره ايام ولكن في عز ذلك الفرحه يبتلع ريقها غصه مريره فكانت تتمنا ان يسعده سويا بذلك الخبر السعيد لتحدث ذاتها بالم .
/يااه ي فهد ربنا اعلا من كل شي اثبتلك انك ولا حاجه ومستحيل تقف قدام إرادته سبحان الله فيه ناس بتقعد بالسنين متخلف وانا حملت من اول يوم ي مانت كريم يارب بس لازم اعذبك ي فهد وادفعك تمن الي عملته واعرفك ازي ترفضني وانا في حضنك بالشكل ده صحيح كل حاجه فيك وحشاني بس برضه لازم تتعلم.
عشق الكبيره بغضب/عشق ايه الي انتي عملتيه ده ازي تخرجي من غيري.
عشق بأسف/انا اسفه ي طنط انا نزلت بدري ومحبتش اقلقلك كنتي نايمه.
عشق الكبيره بلهفه/المهم طمنيني ايه الاخبار.
عشق بمكر وحزن مصتنع/للاسف ي ماما مفيش حمل انشاء الله ربنا هيسهل ده احنا لسه في الاول.
عشق الكبيره بحزن/ربنا معاكم ي بنتي متزعليش .
عشق/انا مش زعلانه ي ماما انت كنت متاكده لكن حضرتك الي كنتي شاكه ارجوكي متزعليش ليكي عليا اني هملالك البيت عيال.
عشق الكبيره بابتسامه/انشاء الله ي حبيبتي هسيبك انا بقا وأروح ل عمك فهد.
عشق /اتفضلي ي ماما انا كمان هروح الجريده .
عشق الكبيره بحده/جريده جريده ايه يعشق انتي ناسيه انك لسه عروسه جديده ولا ايه.
عشق /معلش يا ماما انا كلمت فهد وهو عارف .
عشق بصراخ وضيق/براحتك ي عشق انتي وفهد خليكم كده محدش عايز يتكلم وكل حاجه علي هواكم زي مايكونوا ملكوش كبير.
عشق بحب/حبيبه قلبي ي امي احنا اسفين لو كنا مسبيين كل ده ليكي بس انشاء الله هتعرفي كل حاجه قريب ويريت ساعتها تسمحيني .
في امريكا فيلا البوص ..
كان يسير الي الداخل بخطأ ثابته ينظر يمينا .
مارك /اهلا شبح .
ادم بثبات/ماذا تريدون مني ي مارك .
البوص بقوه /اريد ابني ي شبح .
ليلتفت إليه ولكم يعلق نظره بمن تخرج من جناحه وهي شبه ميته من عنف ذلك الحقير معاها كانت تنظر إليه بدموع ندم عشق واشتياق اما هو فكان ينظر إليها باستحقار من أعلي الي اسفل فهي كانت حبيبته الذي طالما كان يحاول إقناعها أن يعودوا عن ذلك الطريق لكنها كانت دائما تتمسك وتتطمع بالمال حتي وصل بها الحال لذلك النهايه امراه للمتعه ليس اكتر.
البوص /اذهبي انتي ي سوزي .
ادم بغضب/انا ليس لدي وقت ماذا تريد مني .
البوص بسخرية/أوه الشبح أصبح لا يستهان به .
ادم بقوه /ماذا تقصد .
البوص/عشق زوجه الفهد اريدها في اقرب وقت وباي تمن .
ادم بانهيار/ماذا تقصد انت تعلم جيدا أن ذلك الطريق الحقير ليس لدي اي دخلا به .
البوص بغضب/ستنفذ ذلك الأمر ي شبح والا حياه سامر اخيك ستكون التمن .
ادم برعب /سامر .
البوص بنبره غير قابله للنقاش /الي سمعته ايريدها وبأي تمن والا انت تعلم جيدا ماذا افعل ..
في الجامعه …
في أجتماع ام حوريه كانوا يجلسون الفتيات سويا ومعهم رحمه .
ام حوريه /نرحب باختنا الجديده رحمه انضمت معانا جديد وهتبقا انشاء الله ثوابها كبير في هدايه الطلبات .
رحمه /اكيد طبعا تبقا سعيده جدا لما تعتبروني اخت ليكم .
ام حوريه /انتي خلاص بقيتي اخت لينا ي رحمه بس احنا لازم نتكلم في المهم البنات خلاص بقوا أقوا من الرجاله من ناحيه الفجوز والعيذوا بالله وده بقا دورنا احنا أننا لازم نوعيهم .
رحمه بتايد /صح ي ام حوريه لازما نوعيهم وتخليهم يلتزموا زينا حتي لو بالضرب .
ام حوريه /بارك الله فيكي ي اخت رحمه هو ده الي لازم يحصل وكليتنا دي استغفر الله العظيم البنات والاولاد مع بعض والاختلاط لازم منكونش شركاء فيه ولت الدكاتره الي معندهومش أي التزام زي دكتور فارس الي شايف نفسه دنجوان الجامعه وفرحان بالبنات الي حواليه لازم حتي محاضرته منحضرهاش.
رحمه بغلل/ايوه الدكتور المحترم الي منعني من المحاضره بتاعته لمجرد اني اعترضت علي مشهد فاضح استغفر الله العظيم.
ام حوريه بخبث/استغفر الله العظيم يبقا احنا لازم نبدا في نشاطنا علشان ننقذ البلد من الفجور الي بقا ماليها .
في وزاره الداخليه ..
كان يسير الي الداخل بخطوات ثابته وغرور وهيبه طاغيه كانوا الجميع ينظرون إليه بفزع فهو الفهد .
كريم بابتسامه /حمد لله علي السلامه ي فهد .
الفهد /الله يسلمك ي كريم ايه إخباره .
كريم /الشبح برضه .
الفهد بتوعد /هو انا ورايا غيره ده انا راجعولوا مخصوص .
كريم بضحك /هههههههه مش سهل انت ي فهد اطمن كل حاجه مترتبه واصلنا اخبار أنه بيحضر لدخول شحنه كبيره اوي البلد .
الفهد بغضب //يااااه نفسي بقا اجيبه تحت رجلي واخلص العالم من شره ومن سمومه الي عماله تتدمر في للناس .
كريم /قريب ي فهد متقلقش البوص وكل الي معاه عيكونوا تحت أيدينا .
انجي بمرح /صباح الفل .
الفهد /اقعدي ي بت لدورك مكتب .
انجي بمرح /تمام سعادتك انا كنت جايه اسلم عليكم لاني خادت اجازه ومسافره بكره امريكا.
كريم بخوف /الشبح برضه هو مفيش فايده فيكي .
الفهد /صوتك ميعلاش عليها يلا وانا قاعد فيه ايه مش فاهمك.
كريم بغضب /مش فاهم ايه ي فهد انا مش شايف بتعرض حياتها للخطر ولتكون روحها.
الفهد بمكر /وانت ايه الي مخوفك كده .
انجي بغضب/اظن ي ساده التقدم اني ظابط شرطه مش عيله صغيره مهمتي أن تقبض الي المجرمين الي مكانهم لازم يكون السجن متخافش عليا عن اذنكم .
الفهد بمعزا/بتحبها .
كريم بياس/ازي ي فهد بس هي مش حاسه بيا خالص وده الي وجعني .
فهد /انجي ذكيه ي كريم ممكن تكون حاسه بس مستحيل تبين استنا بس لما القضيه دي تخلص وساعتها هتبوا قادرين تقربوا من بعض اكتر.
كريم بأمل /يارب ي فهد يارب ..
من الجريده التي تعمل بها عشق ..
صلاح رئيس تحرير بإعجاب/بصراحه ي عشق التقرير مفيش احسن من كده انا نشرته دلوقتي مقدرتش استنا للصبح .
عشق /الحمد لله سيادتك ده من توجيهات حضرتك وبعدين الناس دول فضايحهم كترت ولازم يقفوا عند حداهم وانشاء الله سعادتك نهايتكم قربت اوي .
صلاح بتشجيع/ربنا معاكبني بنتي ..
في فيلا سليم الجارحي .
نادين بغضب /ي عني ايه ي عني الكلام ده علي اساس أنه اشتراها سليم الواد ده لازم يتربا.
سليم بتعب/والله بنتك مش مديه فرصه لاي حد يدخل بتهرب مني .
نادين بغيظ/وبتهرب مني انا كمان عارفه أن الكلام الي بتقوله لةعشق مش هيدخل دماغي ابداةبس الي انا حاسه بيه أن فهد هيدمر حياه بنتي .
سليم /بس للاسف بنتك بتحبه .
نادين بغضب/ملعون أبوها الحب الي يذل صاحبه حب ايه وزفت ايهةي سليم .
سليم بتنعيده /سيبيهم ي نادين واكيد هنعرفوا هما لوحدهم هيوصلواةلايه .
في فيلا الجارحي .
في جناح عشق وفهد الكبار .
فهد بقلق /قصدك ايه ي عشق قلقتيتي.
عشق بشك /مش عارفه ي فهد بس حاسه أن البت عشق مخبيه عليا حاجه.
فهد باستغراب/وهي لو عشق حامل ي عشق تخبئ عليكي ليه .
عشق /علشان الي فكرنا فيه قبل كده أن فهد مش عايزها تخلف علشان كده وقت مهتحمل هتخاف فهتخلي عن الكل .
فهد بقلق /والعمل .
عشق بتذكر/هي البت سلمي صاحبتها الدكتوره هي دي الي هعرف منها كل حاجه لازم اروحلها.
في فيلا الجارحي ❤️.
جناح عشق وفهد .
كانت تقف أمامه بقميص نومها الحريري الذي يظهر مفاتنها وهي تعدل الملاه كانت تتدل لمعاقبته فذلك الشرط الذي وضعته بعدم ملامستها تعلم جيدا أنه قاسي لكن هذا هو الحل.
فهد بغيظ /مش هتخلصي بقا ولا ايه .
عشق بدلع مصتنع لاثارته/خلاص اهو هووانا اخرت .
لم يستطيع الصمود اكتر من ذلك ليمسكهاجيدا من خصرها ليلقيها بعنف علي السرير كان في قمه أثارته وجنونه وعشقه بها لكن أوقفته كلماتها كالمومياء.
عشق بدموع /مش هتلمسني ي فهد انا مش واحده من الشارع هتقضي معاها ليله وبعدين ترميها انت عارف شرطي طول مانت مش عيزنا نخلف مش هتلمس مني شعره واحده .
فهد بغضب جحيمي يسرع الي الدرج المجاور لياخذمنه حباه من حبوب منع الحمل ليمسك ثغرها بغضب وعنف .
فهد بغضب شديد /قسما بالله ى عشق لتاخدي الحبايه بالعافيه وهعمل معاكي كل الي عايزه وبرضه مش هنخلف دلوقتي ..