رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت السادس 6 بقلم أسماء محمد
لقراءة الجزء الأول كامل : اضغط هنا
رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت السادس 6 بقلم أسماء محمد |
رواية عشقها الأسد الجزء 2 البارت السادس 6 بقلم أسماء محمد
في المستشفى
الشخص دخل الأوضه الي فيها نرمين وابتسم بخبث وحط وشال جهاز التنفس من علي نرمين وحط المخده علي وشها لكتم نفسها
نرمين فاقت وبتحاول تدافع عن نفسها وبتذق أيده من عليها
نرمين :: اممممممممممممم وبترفس برجليها وفشلت في أبعاده لحد اما دخلت يارا واتصدمت لما شافته
في فيلا اسد
الكل موجود معادا الشباب
ياسمين:: زمان يارا وصلت دلوقتي لنرمين
سناء :: انا مش عارفه هي راحت اصلا
ريم بحزن :: حرام يا طنط دي حتي لسه ابنها ميت وهي يا عيني في المستشفى وكمان محضرتش دفن ابنها وانتي عارفه يارا قلبها طيب فحبت تطمن عليها
سناء بعدم رضا :: طيب
ياسمين :: بجد علي ماكنش يستاهل أنه يموت بس انا عرفت أن اسد هو المقصود
ريم بخضه :: ايه ليه مين عايز يقتله تاني هو مش حازم مات
ندي :: علي حسب التحريات بتقول انه شخص قريب جدا لانه عارف كل حاجه عننا يعني اكيد الخاين بينا او علي الاقل حط جاسوس ليه هنا
بعد كلام ندي الكل بص لبعض ومتوترين
في القسم
اسد جري علي حاتم
اسد بغضب وغل :: قتلت ابني ليه ها مين الي باعتك وضربه بوكس ولكمه مره اخري واحمد وايمن بيحاولوا يبعدوا اسد عنه
في الوقت ده في واحد فوق برج ومعاه قناص وموجه الليزر ناحيه حاتم ومعتز خد باله لانه الوحيد الي بعيد عنهم ولسه الشخص هيضرب نار كان معتز
معتز بيجري عليهم وبزعيق :: كله ينزل علي الأرض ايمن وبيشاور بايده علي حاتم ايمن فهم ولحق نفسه بسرعه وساعد حاتم وخلي الكل ينزل علي الأرض في الوقت ده الرصاصه طلعت من القناصه وللاسف صابت شخص والكل واقف في صدمه من اصابه هذا الشخص
في المستشفى
يارا اول اما دخلت الاوضه وشافت الشخص الملثم وهو بيخنق نرمين
يارا بصريخ وبتجري عليه :: نرمين انت مين يا حيوان الشخص اتوتر جدا منها وبتصرخ وهي ماسكه فيه الحقونا
نرمين :: كح كح كح وبتعيط ومتوتره
الشخص بيحاول يبعد عن يارا علشان يهرب منها ومش عارف لان يارا ماسكه فيه جامد
الشخص لنفسه :: مافيش غير الحل ده علشان اهرب وهمس ليها انا اسف وقبل ما يخلص الكلمه كانت يارا واقعه علي الارض وسايحه في دمها وهو طبعا هرب
نرمين بزعر من الموقف وخوف :: اعااااااااااااااا اعااااااااااااااا اعااااااااااااااا يارااااااااااا الحقونا وقامت من علي السرير ونزلت جمب يارا
في فيلا اسد
الكل كان مريح علي بعضه ونايم ريم نايمه علي كتف ندي وندي نايمه علي دماغها ياسمين سانده علي المخده ونايمه وسناء نايمه جمب يا سمين
وسعاد جت تشيل القهوه من قدامهم وفجاءه القهوه وقعت
لما سناء وياسمين وريم قاموا برعب من النوم وهما بيقولوا في صوت واحد
ريم بصريخ :: اسااااااااااااد
سناء وياسمين :: يارااااااااااا
ندي :: ايه في ايه
ريم بعياط :: حلمت حلم وحش اوي حلمت أن اسد اضرب بالرصاص ومحدش عارف يلحقه وبينادي عليا وعلي يارا وبيقول الحقوني وبعدين بص ليارا وبص ليا وقالي الحقي يارا هتقع بس وقعت وملحقتش الحقها
سناء وياسمين بخوف وفي صوت واحد :: مستحيل نفس حلمي وبعدين بصوا لبعض وكملوا بصوت واحد بس يارا كانت بتغرق واسد كان بيحاول ينقذها فغرق
ندي والكل بخوف :: لالالا أن شاء الله خير
سعاد بقلق :: لا مش خير خالص انا بعرف في تفسير الاحلام اكيد حد منهم في مصيبه
الكل بقلق من كلام سعاد
سناء :: يعني ايه انا لازم اتصل علي يارا
ريم :: وانا هتصل علي اسد
في القسم
احمد جري علي اسد
وبزعيق:: اسااااااااااااد
اسد لما شاف معتز بيزعق وبيقول ليهم انزلوا تحت شاف القناص وغير اتجاه حاتم والرصاص جه في صدره
معتز بزعيق :: بسرعه علي المستشفي
ايمن شال اسد ووداه علي المستشفى
بعد مرور خمس ساعات في المستشفى من القلق والتوتر الكل كان عرف بالي حصل لاسد والي حصل ليارا
يارا بعد 3ساعات خرجت من العمليات لان الاصابه ماكنتش خطيره اوي وهتفوق الصبح
اسد بقالوا خمس ساعات في العمليات والكل قلقان ومتوتر
واخيرا الدكتور خرج
ريم جريب عليه
ريم بعياط:: اسد كويس صح
الدكتور بيحاول يطمنها :: الحمد لله العمليه نجحت بس الاصابه كانت خطيره اوي ومن حسن الحظ أنها كانت جمب القلب بالظبط ولو كان غير مكانه كانت الرصاص جه في القلب علي طول
الكل بارتياح كبير:: الحمد لله
معتز :: طب هيفوق امتي
الدكتور :: علي بكره الصبح أن شاء الله بعد اذنكوا
ريم :: الحمد لله يا رب الحمدلله
يتبع..
لقراءة البارت السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
لقراءة الجزء الأول كامل : اضغط هنا