رواية منقذي البارت الخامس عشر 15 بقلم ياسمينا
رواية منقذي البارت الخامس عشر 15 بقلم ياسمينا |
رواية منقذي البارت الخامس عشر 15 بقلم ياسمينا
نجمه لقت ادهم حضنها جامد وبعدين سمعت ضرب نااااار لقت ادهم شويه شويه بدأ يسند عليها الكل جري علي ادهم ونور شافت كدا وكانت هتجري عليه بس زياد مسك أيدها وهي رجعت تراقب من بعيد وبتعيط
نجمه بصدمه : ادددددهم
ادهم وهو بيتوجع: متخافيش جت في كتفي
فهد جري ورا القناص أما ادم قعد جمب ادهم بخوف
ادم بخوف : انت كويس
ادهم : بركاااتك ياشيخه نجمه مش قولتلك انتي نحس
نجمه بدموع : انا اسفه
ادهم بحب : اهدي بقا وعلفكره انا قبل كدا اخدت طلقه جمب قلبي وبعدين بقيت كويس يعني متعود
ادم : انا اتصلت بلأسعاف
ادهم غمز لي نجمه وقالها: هبقا احكيلك بطولاتي واحنا في العربيه
ادم بسخرية : لا ياحبيبي ماتجي نكمل الفرح وانت خفيف وظريف كدا
ادهم بضحك : ياريت يلاا
عزيز وفيروز كانو واقفين وخايفين علي ابنهم بس عزيز اطمن لما شاف ادهم بيهزر وحضن فيروز الي كانت هتموت خوف علي ابنها
أما عند فهد قدر يمسك القناص وطبعا في الفرح كان في ظباط كتير وقبضو علي القناص وعربيه الإسعاف جت وشالو ادهم وادهم مسك ايد نجمه علشان كان خايف عليها اووووي وركبو العربيه الإسعاف وكان معاهم ادم وفهد خد البنات ومشي ورا عربيه الإسعاف
????في عربية الإسعاف ????
ادهم كان ماسك ايد نجمه الي بتعيط
ادهم : اوف هتفضلي تعيطي كدا
نجمه بدموع : انا بحبك اووي
ادهم بأبتسامه: مانا عارف انك بتعشقيني
نجمه بحب : طيب متاكد انك مش موجوع
ادهم بضحك : يابنتي دي رصاصه عاديه في كتفي مش قصه يعني
ادم بسخرية : بوظلنا الفرح
نجمه : فداااه اي حاجه المهم يقوم بسلامه
ادهم : والله انا كويس بس ايه رأيك هنقضي شهر العسل في مستشفي شوفتي وشك العسل عليا
نجمه بضحك : ومالو علي اقل نبقا مميزين
ادم : لا معا نفسكم بقا
ادهم : خاين
ادم ونجمه وادهم فضلو يضحكو وادهم قدر يشيل الخوف من قلبهم ويطمنهم عليه اينعم هو بيتوجع بس حزنهم عليه بيوجعو اكتر
_______________________________
????في عربيه فهد????
فهد بحسره: ياعيني عليك يا فهد فرحتك مكملتش
اموش بحزن: يارب ادهم يكون كويس
قمر بدموع : والله كنت هموت بجد من الخوف لما شوفت رصاصه جت فيه
فهد حاول يروقهم ف شغل اغنيه
اموش بغيظ : ده وقتو
فهد تجاهلها وبدأ يغني معا الاغنيه وفضل بسقف ويغمزلهم
قمر ضحكت وبصت لي فهد وبصوت واحد قالو: ضحكت يعني قلبها مال وخلاص الفرق مابنا اتشال يلا ياقلبي روحلها وقولها كل الي بيتقاااال
اموش ضحكت غصب عنها وقالت : انت تعرف الاغاني دي منين وامتا
فهد غمزلها وقال : من ساعت ماعرفتك ياجميل
قمر بمرح : طب من ساعت ماعرفتني سمعت اغاني ايه
فهد بضحك : بقت اسمع اغنية بابا فييين
اموش بضحك: بابا هنااا قولو مين
فهد :قولوو عمو
قمر قربت من فهد ومسكتوووو من قربتوووو
قمر : قصدك اني طفله
فهد : بخريبك هنعمل حادثه وسعي
قمر سابت رقبت فهد
فهد بضحك : وبااااابا فييييين
قمر بزعيق : فهههههههههههههههد
فهد : خلاص والله هسكت
فهد سكت وفرح انو قدر يضحكهم وحلف انو مش هيرحم الي عمل كدا ….
_____________________________________
عند نور ركبت عربية زياد ومشيو ورا عربية الإسعاف
زياد : الي احنا بنعملو ده ملهوش لازمه
نور بضيق : معلش اخر طلب هطمن عليه ونمشي
زياد : طب انا مش عايز الكرك انو اتجوز خلاص وباين اووي انو بيحب مراتو
نور بحزن : عندك بيحبها اوي باين
زياد : تمام كويس انك عارفه
نور : انا اخر مره هشوفو انهارده وخلاص مش هشوفو تاني
زياد بأبتسامه : ماشي هنشوف
نور : انا عايزه البس الحجاب
زياد : قولت لما تكوني انتي عايزه
نور : انا عايزه بجد
زياد بأبتسامه : اقدر اقولك دلوقتي مبرووك بس ايه الي خلكي عايزه تلبسي الحجاب
نور : شوفت بنات كتير لبسينو وبشكل حلو وكمان حجاب بمعنه كلمه وشكلهم حلو وكمان لبسهم شيك جدااا جداااا خلوني احس اني عايزه ابقا كدا
زياد بسعاده : مبسوط بيكي
نور بأبتسامه : شكرا ليك بجد
زياد اكتفا بأبتسامه وكمل سواقه
_____________________________________
عند جبل عرف أن العمليه فشلت وراجل بتاعو اتقبض عليه استقبل الخبر ببرود اكنو كان عارف ان ده الي هيحصل
جبل : كنت عارف ان ده الي هيحصل
عادل واحد من رجالتو : طب والحل ياباشا
جبل : سامر لازم يموت
عادل: حاضر بس ليه انا من رأي لو احنا هربناه من سجن هيبقا افضل
جبل : لا طبعا هيبقا حمل علينا وخلاص انا الي مخليني قاعد هنا في مصر هي الشحنه الي جايه هاخد فلوسها وبعدين اسافر وطبعا مش ناسي قمر هقتلها يعني هقتلها
عادل : طب ياباشا بمنسبة الشحنه هي شحنه دي تستاهل يعني
جبل بسخريه : اكيد طبعا دي فلوسها كتير اووووي
عادل : ماشي يا باشا طب وهنعمل ايه معا قمر دي
جبل بضيق : بفكر
عادل : ياباشا أنا سألت علي بنت لقتها كويسه جداا يعني مش زاي بنات الي بنقتلها
جبل بغضب : انا اعمل الي انا عايزو فاهم
عادل : فاهم طبعا بس لو مفروض نقتل حد ف هو فهد واختو وامو ونخلص
جبل بخبث : جتلي فكره تجنن
عادل : ايه هي
جبل : مش دلوقتي روح دلوقتي
عادل مشي من قدام جبل وجبل استنا دقيقه وقام طلع أوضتو وكان في الاوضه باب مشترك لاوضه تانيه دخل الاوضه التانيه وشاف الي نايمه علي سرير بتعب والبنت اول ماشافتو قامت بسرعه بخوف
جبل بسخرية : ايه خايفه
اسما بخوف : امتا ترحمني
جبل بغضب : لما اقتل كل ناس الخاينه الي زايك
اسما بزعيق : جبل سبني في حالي بقا مش كفايه الي عملتو فيا
جبل بسخرية : عملت فيكي ايه كسرت ايدك ورجلك عملتلك شويه حروق اغتصبتك وايه تاني استني افتكر اه وحلقت شعرك كلووو وعملتلك شويه جروح في وشك وبعذبك هو انتي لسا شوفتي حاجه لسا الي جااي تقيل
اسما بدموع : طب اقتلني وخلصني
جبل : انتي الي جبتيه لنفسك حبيتك حب كبير وانتي دايما كنتي بتحسسيني بنقص علشان مش غني زاي ابوكي اشتغلت معا ابوكي في كل حاجه وبقت غني واغنه من ابوكي نفسو عملتي ايه انتي تكوووني مراتي انا وتخونيني معا واحد وتنين وتلاته مش كفايه سكت علي شربك للمخدرات
اسما : انا غلطت بس اهو انت اخدت حقك سبني بقا انا بجد مبقتش قادره وشي وشوهتو حياتي ودمرتها وقتلت ابويا جسمي مبقاش جسم انسانه اصلا ومحتني من الحياه وقولت عني موت خلاص يااما تموتني يااما تسبني
جبل تجاهلها ومسك الحبل بتاعو وقرب منها وهي كانت بتبعد وبعدين مسكها وربط الحبل علي رقبتها كان بيخنقها ويوصلها لمرحلة أنها تكون حاسه انها هتموت وبعدين يرجع يفك الحبل وهي كانت في ايده زاي عروسه ولا قادره تتحرك ولا قادره تحمي نفسها …………
______________________________________
????في المستشفي ????
ادهم دخل اوضة العمليات وكل كان واقف قدام الاوضه
ادم بضيق : الفرح باظ
فهد : اه والله كان جميل
قمر : مفيش دم ابدا اخوك جوا في اوضة العمليات
فهد : ياحبيبتي دي رصاصه في كتف يعني عادي
آدم بسخريه : انت بتفهم مين دول حمير مبيفهموش
قمر بخبث : طيب ياادم اقسملك بالله مانا ماشيه من هناااا غير لما يخف خااااالص
ادم بصلها بصدمه : مش احنا كنا متفقين نسافر
قمر : اخويا حبيبي اسيبووو مستحيل
اموش بضحك : طبعااا وانا زايها
فهد بضيق : دا انتي لسا عارفه انو ابن عمك من. اسبوعين اومال لو من سنين كنتي عملتي ايه
ادم بضيق : اقسم بالله حمير
قمر بضحك : ماشي حمير حمير
فهد راح قعد جمب نجمه الي كانت سرحانه
فهد : مالك
نجمه : ها مفيش
فهد : خايفه علي ادهم
نجمه : طبعا بس بفكر في حاجه تانيه
فهد : وهي ايه
نجمه بحزن : هقولك بس متتعصبش عليا
فهد : امممم هفكر قولي
نجمه : فهد انا انهارده شوفت جبل ده
فهد بصدمه : نعممم
الكل سمع صوت فهد وقربو منو
نجمه بضيق : شوفت فضحتني
فهد بغضب : ومش قولتيلي ليبيه وجالك ليه وعمل فيكي ايه ولسا جايه تقوليلي هاااا
نجمه: اسمع بس
ادم بغضب : انتي اتجننتي ازاي مقولتيش
فهد بضيق : متزعقش لأختي
ادم بغيظ : ياشيخ اتنيل انت واختك احكي اخلصي
فهد بغضب : متقولهاش اخلصي كلمها بحترام
ادم قرب من نجمه ومسك أيدها جامد وخدها علي جمب
فهد بضيق : انسان همجي
ادم من بعيد : مسمعش صوتك خليني اعرف اتكلم معا الحماره دي
نجمه بضيق : ماشي انا هحترمك بس علشان انا محترمه
ادم بسخرية : انجزي علشان مقلش ادبي عليكي قال جايه بكل سهوله تقول انا شوفت جبل انهارده
فهد بغضب : لا انت زودتها
ادم : اتكلم كلمه زياده هسجلك اختك
نجمه : خلاص هحكيلكم اهدو بقا
ادم بسخرية : احكي يااخر صبري احكي احكي
نجمه بصتلو بضيق وبدأت تحكي
فلاش باك????
نجمه كانت في اوضتها بتلبس الفستان طلعت لقت جبل قاعد علي سرير ومعه الحبل بتاعو نجمه حاولت متخفش منو وتبقا شجاعه
نجمه كملت لبسها وقعدت قدام مرايتها وبدأت تعمل شعرها وتجاهلتو خالص وهو انصدم
جبل : انتي يازفت
نجمه تجاهلتو قرب منها ومسك شعرها الي كانت بتسرحو حاولت مش تبينلو أنها بتتألم
جبل : مش بكلمك
نجمه : لا والله مسمعتش حاجه
جبل بغضب : انتي اتجننتي
نجمه : مش فاهمه انت عايز ايه دلوقتي
جبل بضيق : ايه بتحاولي مش تبيني خوفك
نجمه بضحك : خوفي لا انت مبقتش تخوف ابداااااا
جبل بسخرية : هصدق
نجمه : حبيبي دي حريه شخصيه صدق متصدقش ميخصتيش المهم هتقتلني ولا ارجع اكمل الميك اب
جبل اضايق اووووي من اسلوبها وهو كان بيستمتع لما ناس تخاف وتتعرب منو وبذات البنات الي بيقتلها
جبل بصلها بغضب : لو حد عرف اني جيت مش هرحمك
نجمه بسخرية : ماشي انا خوفت ومش هقولهم
جبل مشي ونجمه قعدت علي سرير مكنتش قادره تقف علي رجلها من الخوف
نجمه : دانا عظيمه اوي دانا كنت ميته من الخوف والله انفع ممثله
انتها فلاش باك????
ادم : يارب هو انا مفيش في حياتي غير بنات غبيه
نجمه : ليه عملت ايه
فهد بغصب : كنتي اتصلتي علينا فورا علشان نلحقو
نجمه : وتقوم حرب وكل واحده من دي تخسر جوزها صح وفرحتنا تنكسر
ادم : وهي دلوقتي مش مكسوره
نجمه : لا بلعكس طلعنا بأقل خساير وادهم كويس وكلنا كويسين وفرحنا صح ولالا
اموش : الصراحه نجمه عندها حق
قمر : وبعدين احمد ربنا. انو مقتلهاش الشخص ده مريض ده لو كان بس حس انها خايفه كان قتلها زاي البنات هو عايز الي يقف قدامو كدا وميخفش منو
فهد بضيق : طب متقوليش حاجه لي ادهم علشان ميطلقكيش فيها
نجمه : اممم ماشي
ادم بسخرية : يارب خد الحمير الي في حياتي كلها
نجمه بصتلو بغضب وسكتت
الدكتور طلع من اوضه العمليات وقالهم أن ادهم بقا كويس ونقلوه اوضه عاديه
????في اوضة ادهم????
ادهم كان نايم وهما حاوليه
نجمه : ادم
ادم : متكلمنيش انا مخاصمك
فهد بسخريه : شغل عيال صح
اموش : علفكره احنا هنبات معا ادهم
ادم بسخرية : مهو ده الي ناقص
قمر : بس عايزين نغير الفساتين دي
ادم بسخرية : ياعيني عليك ياادم هتقضي شهر العسل في المستشفي
ادهم كان بدأ يفوق وهما اتجمعو حواليه ادهم فتح عينو وشافهم
ادهم : اعوذو بالله من الشيطان الرجيم انا موت ودخلت نار ولا ايه
ادم : وليك عين تهزر مش كفايه أن احنا هنبات معاك هنا
ادهم بسعاده : بجد
فهد : وانت مالك مبسوط كدا ليه
ادهم بضحك : لا ولا حاجه علي عموم احنا هنسافر فعلا شرم شيخ بكرا
اموش بسعاده : بجد حبيبي يادومتي
ادم بسخرية : انتي مبسوطه كدا ليه مهو ده طبيعي الي لازم يحصل
فهد : هنروح وانت تعبان
ادهم : لا دي رصاصه في كتفي يومين وبقا كويس المهم نسافر
ادم : اشطا بكرا صبح بقا
اموش : احنا هنبات معاك
فهد : فييين هنبات فين
قمر : هاتولنا 5 سراير
ادم بسخرية : اه مهي مستشفي ابوونا
قمر : اتصرررف
ادهم لحظ سكوت نجمه مسك أيدها وقعدها علي سرير جمبو
ادهم : خليهم 4 نجمه هتنام جمبي
فهد بخبث : خليهم 3 قمر هتنام جمبي
قمر بخبث : اه اه فعلا
ادم بغضب : لا انتو عايزين تموتوني انهارده صح هما سريرين واحد ليك وواحد لينا وخلصنا
قمر بضحك : بنحب نعصبك يابيبي
فهد بضحك : طيب هروح اطلب السراير تعال معايا
فهد وادم طلعو برا الاوضه
ادهم : الهانم ضربه بوظ ليه
نجمه بأبتسامه : يستوعب
ادهم : اممم بتستوعبي ايه
نجمه : ادهم انت انقذتني انت ضحيت بنفسك علشاني معقول بسهوله دي نسيت نور
ادهم : بسرعه البرق صح بصي مانا قولتلك بجد لقيت فيكي حاجات كتير حلوووه حبيتك بجد تعرفي انا كنت خايف عليكي اوي ومفكرتش لحظه اني اجي واخد طلقه مكانك
نجمه بأبتسامه : انا بحبك اوي بجد ومبسوطه انك بتحبني الحب ده
اموش : احممم احمممم
قمر بدموع : سبيهم يكملو
ادهم : اهو طلفه بتعيط اهو
قمر بضيق : لم نفسك بقااا البسلكم ايه علشان تصدقووو اني انسه مش طفله
ادهم بضحك : والله لو لبستي ايه انتي شكلك طفله وشك وش طفله
نجمه بحب : اجمل طفله
قمر : ياقلبي والله اكتر واحده بحبها
اموش : اه وانا اتنسيت
قمر وهي بتحضنها : دانتي اختي يابنتي إجمل حد في حياتي
فهد وادم دخلو وجابو السراير
فهد : هو انا هنام جمبك كدا بفستان منفوش ده ايه قرف ده
اموش بسخرية وهي بتغني : بيعملني بطيبه وإحساس بيدلعني قدام الناس بيعرف اني رومانسيه بيلعب علي وتر الحساس
الكل ضحك عليها
فهد بضحك : انا ماليش في رومانسيه اخلصي ازفتي ونامي
اموش بسخرية : هستنا ايه من واحد اسمو فهد
فهد تجاهلها علشان يغظها اكتر ونام علي سرير
فهد : تصبحو علي خير ياعيله فقر مشوفتش يوم حلو معاكم
اموش بضيق : علي اساس مش هو سبب في كل ده
وبعدين راحت تنام جمبو وهي متعصبه
فهد بضيق : لمي فستانك ده أحسلك
اموش بضيق: طيب
اموش نامت جمب فهد وفهد حضنها من ضهرها
فهد بحب : تصبحي علي خير ياحبي
اموش : لييييه لييييه كلام حب في الاخر مانا قدامك من بدري
فهد بضحك : علشان بحب عصبيتك الحلوه دي
اموش بأبتسامه : طيب ناام
فهد : تصبحي علي خير يانوري
اموش بأبتسامه : وانت من اهلو يافهودي
قمر كانت واقفه قدام سريرلهم وابتسمت بسعاده
قمر : شوفت الرومانسيه
ادم بسخرية : طيب تعالي نتخمد
قمر راحت نامت علي سرير مش هتنكر أنها كانت بتمثل أنها كويسه وبتهزر بس بجد هي كانت خايفه وزعلانه من ابوها الي باعها علشان يطلع من سجن وكانت خايفه علي صحبة عمرها وعلي اخوها ادم الوحيد الي حس بيها وحس بخوفها
ادم : قمري الحلو زعلان ليه
قمر بهمس : مبقتش حاسه بأمان
ادم : حتي وانا معاكي
قمر : لا طبعا انت اماني اصلا بس خايفه من جبل ده
ادم قرب منها وحضنها وحاول يحسسها بلأمان
ادم بحب : انا جمبك متخافيش
ادم بص لي قمر لقها نامت في حضنو من تعب ابتسم ونايمها علي سرير وهو جمبها
أما ادهم كان بيحاول يروق نجمتو
ادهم : اول مااخرج من هنا هجبلك بوكس شوكولاته كبيررر
نجمه بسعاده : بجد
ادهم :اه بس اضحكي
نجمه بضحك : ماشي يلا بقا نام
ادهم : اممم طيب بس مفيش بوسه قبل نوم
نجمه بتذكر : يلهوييي انا نسيت ابوس فهد
نجمه جايه تقوم من علي سرير ادهم مسك أيدها بغضب
ادهم : عارفه لو قومتي من جمبي هيبقا اخر يوم في حياتك
نجمه بأبتسامه : طيب هبوسو بكرا بقا
ادهم بصلها بغضب ونام ودها ضهرو وهي قرب منو وبستو
نجمه : تصبح علي خير ياحبيبي
نجمه نامت جمبو وهو ابتسم بسعاده
______________________________________
برا المستشفي نور كانت قاعده في العربيه معا زياد
نور : عايزه ادخل اشوفو
زياد بضيق : ليه يعني
نور : معلش اخر طلب
زياد بغضب : انفضلي
نور نزلت من العربيه هي وزياد ودخلو مستشفي ووصلو اوضة ادهم نور دخلت الاوضة بلهفه وكان النور مقفول وده ساعدها بس كان فيه نور خفيف وكانو كلهم نايمين قربت من سرير ادهم وفضلت واقفه بتتأملو وهو نايم جمب نور وبدأت تعيط في صمت زياد كان متابع كل ده بضيق قربت منو وحطت أيدها علي وشو وحشها كل حاجه فيه وفاجأه ادهم فتح عينو وهي اتخضت ورجعت خطوه لي ورا وهو انصدم لما شافها
ادهم : انتي مين
نور مقدرتش تكلم وجت تمشي لقت ادهم مسك أيدها وفي لحظه دي نجمه صحيت وشافت منظر ده وادهم اول ماشافت نجمه ساب ايد نور ونور جريت برا الأوضه
نجمه : مين دي
ادهم : والله ماعرف انا بس مسكت أيدها علشان
نجمه قطعتو : مالك ياادهم مصدقاك والله
ادهم بصدمه : بجد
نجمه : اه والله
ادهم براحه : كنت بحسبك هتزعلي
نجمه بضحك : انت اهبل ياادهم ازعل من ايه انا واثقه فيك
ادهم بأبتسامه : انا فعلا اخترت صح بحبك اوووي
نجمه بأبتسامه : وانا كمان بس بردو مين بنت دي
ادهم بثقه : انا عندي معجبين كتير اكيد دي واحده منهم
نجمه بضحك : طيب ياحبيبي يخليهوملك
نجمه رجعت تنام تاني وادهم نام جمبها وكان مبسوط أن نجمه واثقه فيه اوي كدااا
______________________________________
برا المستشفي نور ركبت عربية زياد وهي بتعيط علي حب حياتها الي ضاع منها وزياد ركب عربيتو ومكلمهاش خالص وتحرك اما نور مبطلتش عياط …..
_____________________________________
????في صباح يوم جديد ????
الكل صحي وقمر واموش راحو القصر علشان يجهزو لبسهم وفهد وادم جهزو كل حاجه لسفر
عند ادهم ????
نجمه :ادهم انجز يلا هنتاخر مستنينا تحت
ادهم بسخرية : معلش ياحبيبتي واخد رصاصه في كتفي مش عارف البس بسرعه
نجمه ضحكت وراحت ساعدتو علشان يلبس
نجمه : يلا بينا بقا
ادهم : ايه رأيك فيا
نجمه وهي ماسكه خدودو : قمر ياحبيبي كالعاده
ادهم وهو بيشيل أيدها : عارفه لو عملتي حركه دي تاني هقتلك
نجمه : ماشي ياسيدي يلا بينا
ادهم : استني بس علشان تكون متفقين اولا اشوفك كدا بلبس قصير واحنا هناك والله هكسر راقبتك
نجمه بضيق : تمام
ادهم : مش هتنزلي بحر غير معايا
نجمه : نعم انت متعور في كتفك ازاي هتنزل
ادهم بضحك : لا ياحبيبتي بعد مااخف
نجمه بصتلو بغضب ومشيت من قدامو
ادهم : استني يابنتي مش هتسندني
نجمه بغيظ : أسند نفسك
ادهم بضحك : ماشي
______________________________________
قدام المستشفي ادم كان واقف متعصب
ادم : اعمل ايه ياربي في البهايم الي في حياتي دي
فهد : انت بتغلط فيا
ادم بسخرية : جيبلنا عربيه واحده نركبها احنا 6 اومال بيقولو عليك ذكي ليه
فهد : علفكره ده امان لينا كلنا نبقا معا بعض واخرس بقا
أدهم ونجمه نزلو وشافو ادم وهو متعصب
ادهم : مالك
ادم : الباشا جيبلنا عربيه واحده
ادهم : صح علشان نبقا في امان اكتر
فهد بص لي ادم وضحك جامد
قمر : شوفت كسفه
ادم : انا جوزك ياماما
قمر بضحك : اه مانا عارفه
اموش : يلا علشان هنتأخر
ادم بسخرية : أما نشوف دي هتخدنا ازاي
فهد ركب قدام علشان يسوق وجمبو ادم وورا كان ادم ونجمه وقمر واموش
فهد بص وراه وقال : اهو العربيه كبيره وكفت
ادم : طب اتحرك علشان انا مش طايقك من امبارح
فهد اتحرك
قمر : شغلها اغنيه
فهد بضحك :هشغلك اغنيه شخبط شخبيط
قمر بغضب : فهد اتلم
فهد شغل اغنيه وبدأ يغني معاهااا والبنات غنو معه
الكل بدأ يغني : يتعلمو يتعلمو من رقه دي يتعلمو شوف هما فين وحبيبييي فين مشفوش كدا ولا يحلموو الي عندو ضحكه زاي ديا ولي لون عيونو مش عاديه يجي هنا جمبي يجي ليااا احكيلو الي شوفتو انا بعنيااا اموووووت اموووووت علي ضحكه دي اموووت اموووت في نظره دي الله الله الله عيني عليه ………
يتبع..
لقراءة البارت السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية ابن الجيران للكاتبة سهيلة سعيد