روايات

رواية معجزه الحب الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الجزء الرابع والعشرون

رواية معجزه الحب البارت الرابع والعشرون

رواية معجزه الحب الحلقة الرابعة والعشرون

صَلُّوا على من أحبّنا وأحببناه دون أن يرانا أو نراه ﷺ ❤️
رودينا: اي مكنتيش عايزاني اجي ولا اي يا إمبراطور
جاسر بصدمه: اي لي بتقوليه ده يا رودي
رودينا بهدوء عكس الي جواها : مش دي الحقيقه الي مخبيها عليا
و بعد كده كملت بدموع: مش انت اكبر عضو في الما”فيا
جاسر قرب منها علشان يهديها راحت رودينا بعدت عنو
رودينا بدموع و عصبيه: اياك تقرب مني
انت كنت بالنسبالي الامل الي هكمل بي انت خدعتني مش بس كده انت كسرت قلبي
انت زيك زي اشرف
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
جاسر بسرعه: لا يا رودينا انا مش زي الكلب ده
رودينا بانفعال: لا انت زيه و يمكن انت اكتر منو علي الاقل اشرف مش زيك خداع و مجر”م وكذااب
رودينا بهدوء قلعت الدبله و حطتها علي الترابيزه
جاسر اول لمه شاف كده اتصدم:
لا يا رودينا متعمليش كده ازعلي مني شويه لكن ماتبعديش عني
رودينا بدموع: انا اسفه مش هقدر اكمل معاك و انت مجر”م بتقتل الناس بد”م بارد
جاسر بزعل علي حبيبته: علشان خطري افضلي جنبي و انا هتغير بس خليكي جنبي
رودينا: وانا مش هكون متطمنه وانا معاك و جايه تمشي رجعت تاني
رودينا: و علي فكر انا عرفت انو بدر اخويا بيشتغل معاك او الي كان اخويا انا قطعت علاقتي بيه
في نفس الوقت نزلت نافين و قربت من جاسر و كانت لابسه لبس مش كويس خالص
رودينا بصت لي نافين من تحت لي فوق و شافت لبسها اللي
مبين اكتر ما مخبي
رودينا بدموع في عينيها:هي دي الي تشبهك
وخرجت من الفيلا و هي منهاره من العيط
نافين: What happened, Emperor? + اي الي حصل يا امبراطور
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
جاسر بغضب وزعيق: I wanted to go down now, may God destroy you. This was my shortcoming +حبكت تنزلي دلوقتي الله يخربيتك هي كانت نقصاكي
نافين باستغراب: I did just that, Emperor. I was going home and found this girl. Who is she, Emperor?+انا عملت اي بس يا امبراطور انا كنت نازله ولقيت البنت دي هي مين دي يا امبراطور
جاسر بعصبيه: دي تبقا خطبتي
نافين: Wow, this is your engagement, it doesn’t look like you at all, Emperor +واو هي دي خطبتك مش شبهك خالص يا امبراطور
جاسر: ابعدي عن وشي الساعه دي
و راح يتصل علي بدر
في بيت بدر
بدر نايم جنب نادين و فونه رن
نادين بنوم: بدر شوف مين الي بيرن
بدر خد الفون من علي الكومودينو
بدر بصوت نايم: الو
جاسر بعصبيه: انت نايم فوق يا زعيم في مصيبه حصلت على دماغنا
رودينا اختك عرفت عننا كل حاجه يا زعيم
بدر اول لمه سمع كده قام نط من السرير
نادين قامت بخوف: في اي يا بدر
بدر واقف مش عارف يقول اي:
انت بتقول اي وهي عرفت منين
جاسر: مش وقته انا جاي عندك
جاسر قفل مع بدر و طلع يلبس
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين قامت و ماسكه بطنها و بي الايد التانيه ضهرها
نادين بخوف: في اي يا بدر و مين الي عرفت
بدر و هو بيلبس هدومه: رودينا عرفت كل حاجه
نادين اتصدمه: يالهوي عرفت ازاي رد عليا يا بدر
بدر بعصبيه: امشي من قدامي دلوقتي انا مش مركز
نادين بوجع : اااااااه و قعدت علي السرير
بدر بخوف و قلق: مالك يا نادين انتي كويسه
نادين بتعب: ايوه بس معرفش حسيت بوجع فجأه
بدر بخوف: طيب تعالي نروح لي الدكتور
نادين: لا انا هبقا كويسه
بدر: طيب ارتاحي شويه و انا هنزل اشوف جاسر في حل للمصيبه دي
نادين شاورت بي راسها بي ماشي
بدر نزل و راح لي كيان و خبط علي الباب بي عن”ف
كيان قام مفزوع: في اي يا بدر نادين كويسه
بدر: نادين كويسه البس و انزل بسرعه
كيان بقلق: هو في اي بضبط
بدر بعصبيه و صوت عالي: اخلص انت لسه هتسال
بدر نزل و بعده بحوالي خمس دقايق نزل كيان و الباب خبط و كيان راح فتح لقا جاسر
كيان لي جاسر: هو في اي بضبط
جاسر دخل و بدر اول لمه شافه جاسر قام وقف
بدر بتوتر: قولي ازاي رودينا عرفت الحقيقه
جاسر: انا معرفش هي ازاي عرفت هي جاتلي وووو بداء يحكي الي حصل من ساعه لمه رودينا جت لحد ما مشيت
بدر اتصدم: يعني هي عرفت اني بشتغل في الما”فيا
جاسر: اكيد حد عارف عننا كل حاجه و الحد ده من العصا”به
بدر لسه هيتكلم سمع صوات نادين طلع جري هو و كيان و جاسر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر دخل و كيان لسه جاسر هيخش كيان منعه
كيان بعصبيه: استني هنا نادين اكيد قالعه الطرحه
جاسر واقف بره و كيان دخل
شاف نادين عماله تعيط و بدر بيحاول يهديها
بدر بخوف شديد: مالك يا حبيبتي بتعيطي ليه طيب انتي تعبانه ردي عليا يا نادين
نادين مش قادره تتكلم بس اديته الفون علي فديو
كان الفديو لمه بدر قتل”جماعت ماكس و مكتوب من تحت الفديو
{الي قتل جماعت ماكس هو جوزك حبيبك وكمان ها يقتلك في اسرع وقت وهيتخلص منك انتي ولي في بطنك علشان ده بيقتل بقلب جامد يعني مش هيهمو يقتل مراته وابنه
فاعل خير……}
بدر قراء الرساله و راح رامي الفون في الارض من كتر عصبيته
كيان بيحاول يهدي نادين وهو مش فاهم حاجه
نادين من كتر العياط جالها ديقت نفس و مكنتش قادره تاخد نفسها
بدر شاف كده راح خدها في حضنه علشان يطمنها بس نادين كانت في عالم تاني لحد ما اغم عليها
بدر بزعيق: اتصل بي الدكتور يا كيان
و شال نادين و حطها علي السرير
بدر بقلق: نادين حبيبتي فوقي نادين كان بيخبط علي وشه بي رقه لكن مفيش فايده
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان خرج جري شافه جاسر جري و وراه
جاسر لي كيان: في اي يا بني
كيان بخوف شديد: نا.. نادين اغم عليها و مش راضيه تفوق
جاسر: طيب استني هتصل بي الدكتور ياجي
كيان: طيب بسرعه يا جاسر
جاسر اتصل بي الدكتور و جه
بدر بقلق: هي كويسه صح رد عليا
دكتور: هي دلوقتي نايمه من المهدئ لكن ده خطر عليها هي و الطفل الي في بطنها ياريت تبعدوها علي اي توتر و تهتمو بي التغذيه
علشان ده ممكن يقصر علي الولاد
بدر سمع كده خاف اكتر: هو في خطر كبير على حياتها
دكتور: مش اوي كده لكن لو مهتمتوش بي صحتها هيحصل مضاعفات
بدر فضل باصص لي نادين بحزن
خرج بره كيان جري عليا
كيان: قولي الدكتور قالك اي
بدر بهدوء: سيبك من نادين هي بقت كويسه
المهم انا عايز اعرف مين الي عارف عننا كل حاجه
بدر: هاجر عرفت حاجه
كيان: انا معرفش هي عرفت وله لا اصل الفون بتاعها بايظ من اول امبارح و انا كنت هجيب واحد تاني ليها
جاسر قعد علي اقرب كرسي و حط ايده علي راسه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر: قوم ياخويا مش وقت قعده و وتحتط ايدك علي راسك
جاسر لي بدر: انا عرفت هجيب الي عرف عننا ازاي
كيان بفضول: ازاى يا امبراطور
جاسر: احنا عايزين •••••••••
بدر و كيان اتصدم من الي سمعو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى