Uncategorized

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم سيمو أشرف

 رواية أحببت ذات النقاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم سيمو أشرف

ادم: انت ????????
سليم باحراج: عارف ان غلطان 
ادم: وليك عين تيجي هنا 
سليم: ارجوك انا جاي اعتذرلها وامشي علي طول 
ادم بنفاذ صبر فتح الطريق: اتفضل 
ايمان: هو انت بقا السبب ف حالة بنتي دي منك لله يا شيخ ????????
عمر: اهدي يا ماما دا مهما يكون ضيف ف بيتنا برضو 
سليم: انا عارف ان غلطان والله واعتذار الدنيا كلهت مش هيكفي بس ممكن تندهلها 
ادم: انا هدخل اناديلها 
ودخل لرؤي بيخبط عليها: رؤي البسي واطلعي سليم برا عاوز يعتذرلك 
رؤي اول ما سمعت اسمه فرحت بس رجعت زعلت تاني عشان ال قاله 
رؤي: قوله مش عاوزه اشوفه ومش هسامحه 
ادم: رؤي مينفعش كدا البسي واطلعي الراجل ف بيتنا احنا مش بنعامل حد بمعاملته 
رؤي بياس وزعل: حاضر يا ادم 
ولبست وطلعت 
ادم: كل دا عياط انتي عينك ورمت 
رؤي بعياط: جرحني اوي 
ادم: خلاص بقا متعيطيش تاني وخرجت برا 
وسليم اتصدم اول ما شافها 
سليم: انسه رؤي انا عارف ان اعتذار الدنيا كلها مش هيكفي بس ارجوكي سامحيني اول واخر غلطه 
رؤي: انا مش هعرف اسامحك واستقالتي هتبقي عندك بكرا……. ????
سليم بصدمه: رؤي انتي بتقولي اي ????????
رؤي بحزن : اسمي الانسه رؤي وال سمعته حضرتك ????
سليم بحزن: ارجوكي بلاش تعملي كدا والله انا اسف ومش هتتكرر تاني بس بلاش الاستقاله دي عشان خاطري ولا انا عارف ان مليش خاطر عشان خاطر ديجا ونور مش انتي بتحبيهم ????
رؤي ف نفسها: دا انت ليك خاطر كبير اوي بس انت جرحتني ????????????❤
رؤي: هسامحك عشان خاطرهم بس بس والله لو اتكر.. ❤
سليم قاطعها بلهفه: مش هكررها تاني والله 
رؤي: تمام عن اذنكو ????
ودخلت جوا من غير ما تسمع رد 
عمر: اهي طيبة قلبها دي ال هدخلها الجنه والله
سليم: انا اسف وحقك عليا بس مكنتش اعرف انكو خواتها انت متعرفش انا شفت اي قبل كدا وكان صعب عليا اشوفها وهي بتحضنك كدا عادي 
عمر بشك: وصعب لي يا بشمهندس 
سليم بارتباك: هاا لا مفيش اتشرفت جدا بمعرفتكو واسف ع الزياره المفاجاه دي نتقابل ف ظروف احسن من كدا عن اذنك 
عمر بابتسامه: اتفضل ????
ونزل ومشي وهو متاكد انو هيجي البيت دا قريب تاني ????
عبدالرحمن: الجدع طلع محترم وابن ناس اهو ????????
عمر: انا عارف يا بابا بس هو ال كان مزودها شويا وانا عارف لي 
ادم باستغراب: لي 
عمر بابتسامه وغمزه: عشان وقع وقعتنا احنا الاتنين ????????
ادم: اوعي تقول ????????❤
عمر: اه والله ????????
عبدالرحمن: ما تفهموني في اي 
عمر: انا وادم بنحب يا بابا وقعنا ومحدش سمي علينا 
ايمان راحت مزرغطه: قول والله اخيرا هفرح بيكو 
ادم بابتسامه: لسا يا ماما 
ايمان بغيظ: يا واد انت علي طول قارش ملحتي كدهو 
عمر بضحك: يا مااما قصده ان مش وقت الزغاريط لسا احنا لسا متقدمناش حتي وياعالم هيوافقو ولا لا 
ايمان: وهو حد يطول ياخد عمر وادم ولا اي بس صحيح مين دول 
ادم: ديچا اخت سليم ال كان هنا انا بحبها وكمل بضحك خطفتني بنت الذينه من اول مره 
وعمر كمل: وانا بحب نور اخت صاحب سليم ال كان هنا واخوها شريك ف الشركه ال رؤي شغاله فيها 
عبدالرحمن: ماشاء الله اللهم بارك طب وناويين تتقدمو امتي 
عمر: لسا لما نشوف ڤيلا الاول 
ادم بصدمه: ڤيلا!! 
عمر: اه حوار الشقه دا مش حلو انا عاوز نعيش كلنا مع بعض ف بيت واحد ومفيش غير ڤيلا 
ادم: بس هتبقي غاليه اوي يا عمر 
عمر بابتسامه: متشلش هم الفلوس دي هتبقي هدية فرحك 
ادم: لا لا مفيش الكلام دا خالص هشيل النص بالنص زيك بالظبط 
عبدالرحمن وايمان كانو فرحانين بينم وانهم سند لبعض 
رؤي: انا سمعت سيرة فرح وحب وڤيلا 
عمر: بسم الله الرحمن الرحيم بيطلعو امتي دول 
رؤي: ببطلعو دلوقت يا خفه مين هيروح فين وهيجوز مين 
ادم بضحك: انا وعمر هنتجوز ديجا ونور 
رؤي بلهفه: احلف 
عمر: شوف الهبله انتي مش كنتي بتعيطي من شويا 
رؤي: يعم بطل رخامه وقول هتتجوزو امتي 
ادم: لما نتقدم الاول 
رؤي: علي خير واخيرا هنفرح يا ناس وقعدت ترقص بطريقه تضحك 
ادم: لا حول ولاقوة إلا بالله البت اتهبلت يعيني 
_________$$
عدي “: سامحتك 
سليم بفرحه: اه والله وهتيجي الشغل بكرا 
عدي: ياخي فرحتني والله 
وهم قاعدين ديچا نزلت ومكلمتش سليم زي ما بتعمل ع طول 
سليم: مقموصه هانم هتفضلي متكلمنيش كدا كتير 
ديچا: عدي قوله مش هكلمه غير لما يصالح رؤي 
عدي بضحك: سمعت 
سليم: طب يا ست انا صالحتها 
ديچا بتوجه كلامها لعدي: الكلام دا صح 
عدي بضحك: اه صح 
ديچا لسليم: خلاص عفونا عنك 
سليم: لا والله كل دا عشان رؤي 
ديچا بتطلع لسانها: ااه قلبي دي  
انا ماشيه 
سليم: رايحه فين 
ديچا: رايحه اقابل البنات 
سليم باستغراب: بنات مين 
ديچا: رؤي ونور وندا 
سليم: نور ورؤي وعارفينهم مين ندا 
ديچا: دي صاحبة رؤي الانتيم وانا ورؤي هتعرفنا عليها عشان كلنا نبقي صحاب 
سليم: ما تاخدوني معاكو 
ديچا بمكر: عاوز تيجي لي 
سليم بتوهه: ولا اقولك انا تعبان اصلا هطلع انام 
ديچا: ماشي سلام 
عدي: استني هوصلك ف طريقي انا كدا كدا ماشي 
ديچا:ماشي يلا 
وراح يوصلها للكافيه ال هيتقابلو فيه 
اول ما وصلت لقتهم مستنين هناك وعدي نازل م العربيه اتفاجئ م الجمال ال واقف ادامه 
ووقف متسمر مكانه………
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى