روايات

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم آية سلمان

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم آية سلمان

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني الجزء الخامس

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني البارت الخامس

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني الحلقة الخامسة

فاقت حور من شرودها ع صوت فهد ال بيكلمها
*كانت بتتخيل ي جماعه عايزين البت تنضرب و خلاص 🙄😂*
افاقت حور لقت نفسها واقفه قدامه و مصطفي مش موجود
حور ب انتباه : هه بتقول اي
فهد ببرود : بقول اي اي بقالي ساعه بكلمك
حور : هو مصطفي راح فين
فهد ب غيرة : قولتله يتفضل جوة حضرتك واقفه هنا معاه لوحدكوا ليه
حور ب هدوء : انا كنت واقفه و هو جه لوحده و بعدين انت مالك بيا انت مش اخويا او ابويا
فهد و هو بيتمالك اعصابه و قرب عليها : انا م
قاطعه دخول ليليان
ليليان بدلع : فهد بتعمل اي هنا
و بصت ع حور من تحت ل فوق : حور ازيك
حور ب برود : الحمد لله
ليليان و هي بتمسك ايد فهد : اي مش هتقوليلنا مبروك
حور و هي بتبص ل فهد : مبروك

 

 

ليليان ب دلع و ضحكه مستفزة : طيب مش هتسيبينا لوحدنا بقا حبة يعني ولا اي هههه
فهد حب يغيظها ف حط ايده ع وسط ليليان
حور ب اشمئزاز : عن ازنكم
اول ما حور خرجت فهد بعد عن ليليان و بصلها ب عصبية : انا مش قولتلك متقربيش مني اي مبتفهميش
ليليان ب دهشه : انت بتقولي انا الكلام دا ي فهد
و كملت ب غضب : انا خطيبتك و من حقي اعمل ال انا عايزاه
فهد ببرود مخيف قرب منها : لا مش حرة و اياكي تقربي مني كده تاني
ليليان ب دموع و خوف : ا انت بتعمل معايا كده ليه ي فهد انا بحبك ليه بتعمل معايا كده
فهد بعد عنها : و انا مطلبتش منك تحبيني
ليليان ب دموع : هو الحب بينطلب ي فهد غصب عني و ع فكرة انا عارفه انك خطبتني مش عشان زي ما قولت ل بابا انك معجب بيا انا متأكده ان ف سبب تاني
فهد بعد عنها و لق وشه الناحيه التانيه : ولا سبب تاني و لا حاجه انا معجب بيكي ف طلبت ايدك منه
ليليان و هي بتقف قصاده : لاااااا ي فهد بلاش تكذب لو معجب بيا و لو بنسبة بسيطه مكنتش اتعاملتك معايا كده
و مسكت ايده و لفت وشه و شاورت ع حور
ليليان ب دموع : انت عملت كده عشانها عشان تغيظها انت بتحبها ي فهد
فهد ب برود : مفيش حاجه من ال بتفكري فيها دي ي ليليان
ليليان و هي بتمسح دموعها : و انا هصدقك ي فهد و اوعدك هخليك تحبني انا
فهد حس بالذنب تجاه ليليان انه دخلها ف اللعبة دي هو فعلا خطبها عشان يستفز حور
فهد مسك ايد ليليان و دخلوا جوة تحت صدمة ليليان انه مسك ايدها
فهد ب هدوء : انا اسف اني خوفتك مكنش قصدي
ليليان ب ابتسامه : انا مش زعلانه منك ي فهد
انتهت الليلة و كلهم روحوا البيت و ناموا من التعب

 

 

تاني يوم كل واحد اتجة ل شغلة
اذان العشا كان فهد داخل القصر لقا فيه عربية واقفه غريبة دخل القصر من جوة سمع صوت ضحكات جاي من الصالون ف دخل لقي مصطفي و معاه ست كبيرة قاعده
محمد ب ابتسامه : اهو فهد جه اهو
فهد ب برود : ف حاجة ولا اي
محمد و هو بيبص ل مصطفي : دا مصطفي اكيد عارفه زميل حور جه و اتقدملها و بصراحه الولد كويس جدا
مصطفي ب ابتسامة : ربنا يخليك ي عمي اوعدك ابقي عند حسن ظن حضرتك
ف اللحظه دي دخلت حور ب فستان بيبي بلو طويل و لاكن صك * ديق من فوق لتحت بس مش اوي يعني *
امنية والده مصطفي ب ابتسامه : اهي عروستنا جت ماشاء الله تبارك الله زي القمر
فهد حس انه لو فضل واقف هيجراله حاجه ف خرج بسرعه تحت انظار الجميع و هو بيستأذن
فهد بسرعه : عن ازنكوا بس جاي تعبان من الشغل
خرج و طلع وراه سيف
سيف : فهههد
فهد وقف : نعم ي بابا
سيف ب حنية : مينفعش تسيب الناس و تمشي كده
فهد ب تعب : معلش ي بابا بس تعبان شوية و عايز ارتاح
سيف : طيب ع الاقل اقعد ٥ دقايق بس
فهد بص ل سيف جامد : ارجوك ي بابا متضغطش عليا
سيف ب حنية : خلاص يبني براحتك
طلع فهد ع فوق و رمي نفسه ع السرير و فضل يفكر هيعمل اي حوريتة بتروح من ايده
عدي وقت ميعرفش قد اي من التفكير و اخده النوم
الساعه ١٢ بالليل حس ب نفس حد جمبة و كان هيفتح عينة بس سكت لما سمع صوتها
حور ب دموع : وحشتني اوي ي فهد وحشني هزارك معايا وحشتني كلمة حوري منك (شهقة) معرفش اتغيرت كده ليه (شهقه) هونت عليك تزعلني كل دا (شهقه)
حطت حور ايدها ع وشه و اتفزعت لما لقتة مسك أيدها
حور ب توتر و خوف : ا ا نت صاحي ا انا اسفه مكنش قص
فهد و هو بيشدها ليه : ششششش اهدي
حور ب خوف و دموع : ي يعني انت مش مدايق مني
فهد حضنها : لا اهدي و خليكي كده
حور ب خجل : ف فهد مينفعش كده ع عيب
فهد و هو بيشدد ع حضنها : وحشتيني اوي ي حوري
حور ب دموع : حوري ا انت قولتلي حوري وحشتني اوي الكلمة دي منك ي فهد
فهد و هو بيمسح دموعها : و انتي وحشتيني اوي ي حوري
حور ب دموع : انا محتجاك اوي ي فهد انا محتارة

 

 

فهد و هو بحسس ع شعرها ب حنية : مالك ي قلب فهد
حور و هي بتبص ف عيونة : مش عارفه بس بس حاسة اني عايزاك معايا انا و بس معرفش ليه عارف لما قولتلك اني معجبة ب مصطفي ك كان من غيظي عشان انت عليت صوتك عليا و لما شوفتك بتلبس ليليان الدبلة اتغاظت اكتر ف ف
و عيطت
فهد و هو بيحاول يهديها : اهدي و امسحي دموعك دموعك دي غالية عندي اوي قولي عملتي اي
حور و بشهقات : ا انا انا بعدها مصطفي طلب ايدي و و انا وافقت
فهد اتعصب و لاكن حاول يتمالك نفسه : اممم كملي
حور و هي بتحضنه : ا انا مكنتش عايزة دا يحصل ب بس
فهد و هو بيطبطب عليها : سهله
حور بهمس : ازاي
فهد ب هدوء : هتقولي ل ابوكي انك مش عايزاه و انا كمان هعمل كده
حور بعدت عنة : لا مقدرش اعمل كده مقدرش
فهد ب استغراب و رفعة حاجب : متقدريش ليه
حور و هي بتقفف عينها جامد : م مقدرش اجرحة ا انا اسفه انت تقدر تعمل كده مع ليليان انا مقدرش مش هقدر اخدك منها ولا هقدر اكسر قلب مصطفي
فهد زقها جامد و قام من ع السرير و اداها ضهره و اتكلم ببرود
فهد ببرود : بمعني
حور قامت وقفت قدامه و اتكلمت ب دموع : ا انا اسفه ي فهد ب بس مش هقدر
فهد مسكها من دراعها جامد : اسفففففههههه اااااسففففه ههههههه انتييييي شايفاااااااني لعبههههه ف اييييدك ي حووووور شوية عاااايزاني و شويةةة لااااا
حور ب خوف من شكله : ا انا
فهد بصلها جامد : حور هي كلمه واحده انتي بتحبيني ولا لا
حور ب دموع : ا انا
فهد ب صوت عالي : بقوووووووولك بتحبيييييني ولااااااا لااااااا
حور حست ان رجلها معدتش شايلاها ف قعدت قدام فهد : ايوا ايواااااا بحبك بس مقققدررررش اخدك منهااااا
فهد نزل ل مستواها : حوور حوور بصيلي انا و انتي بنحب بعض يبقي ليه نعذب بعض هه و كمان لو فضلنا معاهم هنظلمهم
حور ب دموع : مقدرش مقدرش ي فهد ا ا نا اسفه
فهد زقها بعيد و قام
فهد ببرود : اطلعي بره

 

 

حور ب دموع : فهد
فهد ب زعيق : قووووولتلك بررررررة
حور خرجت بسرعه و راحت اوضتها
و لحسن الحظ ان اوضه فهد بعيده عن باقي الاوض عشان كده محدش سمعهم
حور جريت ع اوضتها و فضلت تعيط لغاية كا نامت اما فهد ف نزل ع اوضة التمرين بتاعتة و فضل يتدرب كتير اوي لغاية الصبح

يتبع…

لقراءة افصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!