روايات

رواية وقعت بين يدي الشيطان الفصل الخامس 5 بقلم شهد وائل

رواية وقعت بين يدي الشيطان الفصل الخامس 5 بقلم شهد وائل

رواية وقعت بين يدي الشيطان الجزء الخامس

رواية وقعت بين يدي الشيطان البارت الخامس

رواية وقعت بين يدي الشيطان الحلقة الخامسة

سفيان بقلق حوريه ارمي السك*ينه حوريه فوقي
حوريه بعياط مكنش قصدي ي سفيان والله افهمني والله ما روحت من دماغي
سفيان بخوف عارف والله تعالي بس اسمعي كلامي وقرب منها أهدي كدا ومسك منها سك*ينه
حوريه واترمت في حضنه وفضلت تعيط صدقني يا سفيان والله ما عملت حاجه
سفيان وحضنها مصدقك والله مصدقك حوريه انتي طيبه اوي وغلبانه وقعت مغمي عليها في حضنه سفيان بخوف حوريه وشالها وطلع بيها علي مستشفى
نروح مكان تاني بقا
مها بقولك اي يخويا أنا عملت اللي قالت علي البت ابوها ما*تت بسبب صدمه وامها مش عايزها وجوزها مش طايقها اصلا وجواز مصلحه وهيطلقها
مهران بخبث أنا تضربني باقلم بنت حسين تستاهل ولسه اللي جاي ونشوف بقا سفيان بيه هيعمل ايه لما يشوف مراته مفضوحه في شوارع كدا وكل بيبص علي
مها بصدمه من هاذا الشيطان يخربيت دماغك انته أي يراجل شيطا*ن رج*يم
افرض حد عرف اننا وراء ده كله تفتكر هيعملوا ايه فينا ي مهران ده مش بعيد يموتونا ي مهران لا يخويا اخاف
مهران اقفلي خشمك ده يفقر انتي ومين هيعرفه ياوليه اسكتي
مها وكمان سفيان مش بيتخبى عليه حاجه ده يعرف اصغرها حته في بلد وجاي تقولي اقفل خشمي يشيخ اسكت
مهران قومي من هنا وانتي ست فقر كدا قومي ياوليه روحي شوفي انتي راحه فين
مها همشي يخويا وجوزي زمانه راجع من الشغل يلا سلام
مهران بضحكه يلا يا اختي لاحسن يقتلك ونرتاح منك
مها بخوف يمري وهو هيعرف ازاي لا يخويا سلام بقا
سفيان بخوف هي كويسه صح طمنيني
الدكتوره دي خامس مره تسالني هي كويسه ولا لا قلت لك كويسه يا فندم ما تخافش هي بس ادينا لها حقنه مهدئه ان شاء الله على بكره هتفوق أو كمان ساعه
سفيان شكرا طب ينفع ادخل اشوفها واطمن عليها
دكتوره اتفضل
بعد مرور يوم فاقت حوريه وروحت القصر وسفيان كان مهتم بيها وكان خايف من سكتها وسرحانها
مها وخبطت على باب القصر وفتحت ليها الخدامه اتفضلي عايزه مين
مها وبتشوف القصر ومبهوره من جماله ها هي حوريه هنا
صباح ايوه هنا عايزه ايه
مها قوليلها صحبتك جايه تعزيكي
صباح طيب ثواني ودخلت الحوريه تقول لها ي هانم في واحده بره عايزاكي
حوريه مقالتش مين
صباح لا
حوريه طيب دخليها راحت صباح ودخلت مها القصر واعدتها في غرفه الضيوف عقبال ما حوريه تنزل لها
حوريه بغصب ليكي عين تيجي هنا ي مها انتي ايه مش كفايه ابويا ما*ت
مها بخبث وبضحكه لا يا حبيبتي ابوكي انت اللي مو*تيه والله يا حبيبتي ما حدش ضر*بك على ايدك عشان تيجي معايا ده كان بمزاجك ثاني حاجه يا اختي ما انتي عايشه اهو يا اختي وفي حاجه كبيره وابها وخدم وعربيات واشي واشي ما تدينا شويه يا حوريه ولا نسيتي مها حبيبه قلبك
حوريه ولا نسيتك ولا فاكراكي ولا عايزه اشوفك اصلا سيبيني بقى ابويا ما*ت انتم عايزين ايه مني تاني مش هترتاحوا غير لما انا كمان امو*ت
مها بخبث مهران باعت لك دول وبيقول لك الف مبروك وربنا يتمم بخير بس مش تنسينا
حوريه بخوف مهران وده عايز مني ايه ده كمان قولي لمهران يبعد عني دلوقتي ست متجوزه
مها بخبث والله ومهران مش كان حبيب القلب قبل ان تكمل حديثها دخل عليهم سفيان وكله غضب وووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي :  اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت بين يدي الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى