روايات

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثالث 3 بقلم دنيا

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثالث 3 بقلم دنيا

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الجزء الثالث

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية البارت الثالث

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الحلقة الثالثة

سمع صوت اصتدام حاجه قويه على الارض
ومسك مش بترد
طارق مسك انتي كويسه مسك
مسك متقلقيش انا جيلك
وكان نزل
حبيبه طارق رايح فين
طارق ريح اشوف مسك ياحبيبه
كانت بكلمها بس صوتها كان متغير وفجاه سمعت صوت حاجه بتقع وهي مش بترد
حبيبه طب استنا خدني معاك
طارق مش وقته ياحبيبه انا لزم امشي دلوقتي اشوف مالها وسبها ومشي
حبيبه طارق طارق

 

 

في بيت مسك
طارق وصل البيت لقه مسك وقعه علي الارض وشكلها تعبان
شلها ودخلها الاوضه وقعد يفوق فيها
مسك بدات تفوق
طارق انتي كويسه
مسك بتعب اه
طارق اه ايه انتي مش شايفه نفسك انتي تعبانه ولزم تروحي الدكتور
مسك شكرا على قلقك دا بس انا كويسه
طارق كويسه ايه وز، فت ايه قومي البس خليني اخدك الدكتور
مسك علي فكره انا مش حمل عشان الخوف دا كله
طارق كان هيرد عليها بس سمع صوت الباب
طارق ثانيه اشوف مين وارجعلك ارد على كلامك دا
وعلي فكره انا مش خايف عليكي عشان فكرك حمل
و راح فتح الباب وانصدم من لي جت
طارق حبيبه انتي ايه لي جبك ومين لي معاكي دي
حبيبه ايه ياطارق في ايه جايه اشوف مرت جوزي ودي الدكتور رنيا دكتوره نساء هتكشف عليها وتشفها حمل ولا ايه ولو مفيش حمل يبقا ليه التاخير دا كله
مسك بخوف بس بس انا مش عاوزه اكشف
حبيبه ليه بس دا انا جيبلك دكتوره رنيا دكتوره شاطره خالص هتشوف انتى حمل ولا لأ ولو مش حمل هتشوف المشكله فين بس
مسك ببكاء ونبي لأ انا بخاف انتي مش شايفه مسكه ايه لأ ونبي وقعدت طعيط بهسترياء
طارق رحلها واخدها في حضنه وقعد يملس علي شعرها بحنان كي تهدا من حالت الرعب اللي تملكتها
طارق حبيبه وقفي المهزله دي ومشي الدكتوره بتعاتك دي بدل معمل تصرف مش يعجبك وانتي عارفه
حبيبه ماشي ياطارق

 

 

وفعلا حبيبه مشت الدكتوره لي كانت جيبها
حبيبه وبعدين هتفضل حضنها كدا كتير
طارق اه
مسك خرجت من حضنه بهدوا
مسك بتأسف انا اسفه بس انا بخاف من الدكترا
وما شفتها وشفت الحاجه اللي معاها مقدرتش اتحمل
طارق ولا يهمك المهم ان انتي كويسه
حبيبه يا حنين
طارق في حاجه ياحبيبه
حبيبه لا ياقلبي كانت بكح بس
طارق اه بحسب
حبيبه بيبي ممكن تجبلي مياه عشان عطشانا ومش عارفه مكان المطبخ
طارق المطبخ في اخر الطرقه
حبيبه بليز ممكن تجبهلي انت عشان زي منتا عارف مبحبش ادخل بيوت حد حتا لو كان البيت دا بيت جوزي حبيبي
طارق ماشي ياحبيبه واح يجبلها مياه
حبيبه اوعي تكوني مفكره بشويت المسكانه لي انتي لسه عملهم دلوقتي انك هتعرفي تخدي، جوزي مني، او تخلي يحبك لأ انسي، ياماما طارق بيحبني انا انا وبس وانتي هنا مجرد جوز ، مصلحه يعني زي متقولي كدا راحم، للايجار وبس انا سيبكي هنا بس عشان تجبي، الولد وبس، وطبعا زي منتي عارفه انه هيتكتب، باسمي واني انا لي هربيه، طبعا مش هخلي ابني وابن طارق يتربه مع واحده زيك رخي، صه كل همها الفلو، س قبلت انها تتجوز راجل متجوزه وقبلت تبيع، ابنها بلفلوس انا بقولك كدا يا شاطره بس عشان تفضلي فكرة انتي هنا ليه وتشيلي من دماغك خالص فكره انك تخلي طارق يحبك وعلي فكره طارق بيعملك حلو بس عشان هو قلبه طيب وبيحب يشفق، علي الناس الغلبا لي زيك وزي ابوكي بس هو يعني ميعرفش اصلكوا وانكم عالم رخي، صه
مسك خالصتي كلامك
حبيبه اه
مسك طب عن اذنك وسبتها وخرجت تجري وهي بتبكي بحرقه علي كلمها القسي ولي حسسها قد ايه هي رخيصه بس تعمل ايه دا كله كان غصب عنها كله بسبب ابوها وطمعه
طارق خدي

 

 

حبيبه مرسي ياحبيبي
طارق امال مسك فين
حبيبه معرفش
خراج طارق
وقعد يدور على مسك ملقهش
فراح عند الحمام
طارق مسك مسك انتي كويسه مسك انتي مش بتردي ليه مسك افتحي مسك بقولك افتحي احسن مافتح انا
طارق طب تمام وحول يفتح الباب بس لقه مقفول من جوه
طارق مسك افتحي احسن والله اكسر البا
لقها فتحت
طارق مبترديش ليه قلقتني عليكي
مسك…..
حبيبه بصوت عالي
اه ياحيو*نه، ياز*باله، يا خط*فت الر*جله، والله لوريكي
وجريت على مسك وشدتها من، شعرها
مسك اه حرام عليكي شعري، شعري

 

 

طارق بيبعد حبيبه عن مسك
طارق اه لي انتي بتهببي، ايه
حبيبه انت بتسلني انا اسأل الهانم لي لقيت دا في دولبها
طارق ايه دا
حبيبه اتفضل يادكتور شوف ايه دا مش دا برشم، منع، الحمل….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى