روايات

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الجزء الثالث والعشرون

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني البارت الثالث والعشرون

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الحلقة الثالثة والعشرون

رودي بغضب…. زقت ديدا وقعتها في الارض
واتكلمت بغضب…. انتي مجن*ونه ازاي تقربي من جوزي كدا
ديدا… بغضب…. بصت لقمر واتكلمت… دلوقتي عرفت انك جايبه الها*مجيه دي منين
قمر ورودي بصو لبغض… ومسكوها الاتنين ووادوها علقه محترمه وسهر جات تشارك معاهم
مصطفى ورعد كانو وافقين بيضحكو
سيف جه عليهم لقهم بيفتر*سو البت وقف يضحك معاهم
لين كانت طبعا بتشجع معاهم
سيف بضحك…. خلاص البت معتدتش تنفع لحاجه دول افتر*سوها يمعلم
مصطفى…. بضحك… تصدق اول مره اعرف إن رودي شرسه كدا
رعد… بضحك… انت اول مره تعرف دي كلمه شرسه قليله عليها
تعالو نحشهم من عل البت
كل واحد شال مراتو من عل ديدا
ديدا شافتهم كدا جريت عل البيت جوه
رودي بصت بغضب لمصطفي ودخلت وقمر دخلت وراها
سهر… هيا مين السل*عوه دي
سيف بصدمه… انت متعرفهاش امال كنتي بتضربي معاهم ازاي
سهر بغيظ… وه اخواتي بيضربوا مساعدهمش يعني
سيف فتح بقه ليها
ودخلو
❤❤❤❤❤
بليل
ديدا نزلت بهوت شورت وتوب
البنات اتعصبو وغاروا
رودي حطت ايدها عل عيون مصطفى وقمر عملت كدا وسهر برضو
ديدا اتجهلتهم وقعدتت تاكل عادي
هناء… مينفعش اكده يابتي تنزلي اكده في رجاله في البيت
ديدا بصتلها ونفخت ومردتش
قمر بغضب… هو محدش علمك انك تردي عل ال اكبر منك بدل حركاتك دي ولا معجبتكيش العلقه بتاعت الصبح
ديدا خافت منهم وانها لوحدها عندهم ولو قت*ل*وها ودفنوها في اي مكان محدش هيحسبهم
ديدا… اصل انا لبسي كلو كدا
قمر… جماعه بكرا عيد ميلاد أوس عارفين كدا
سهر… امممم
رودي… لازم نعمل حفله بس هو مايعرفش اوكي
مصطفى… انا هاخدهم افسحهم وانتو جهزوا الدنيا
رعد… اي رايكم نلبس نفس اللون وهو برضو
سيف… فكره حلوه اهو نعمل تغير
جميله… بس اي اللون
تيا… اي اكتر لون بيحبه أوس
سهر ورودي… الاسود
تيا… خلاص نلبس اسود كلنا
هناء.. وه هو انتو رايحين عزا عشان تلبسو اسود لاع مش اسود
قمر.. خلاص الشباب يلبسو اسود والبنات يلبسو الوان مختلفه اوكي
هناء… اذا كان اكده موافقين
رودي… محدش يعرفوا حاجه انتو غاهمين وبصت عل ديدا اوي
تيا… انا هعرف تيم
سيف… امال هو فين
تيا… مش عارفه قالي انا رايح مشوار وجاي
مصطفى… اوكي خلينا نجهز كل حاجه
رعد…. بص لقمر بنظرات فهمتها
كلهم طالعو ينامو
❤❤❤❤❤❤
الصبح
مصطفى اخد أوس واياد ولين يفسحهم
قمر ورودي وسهر كانوا بيرتبوا للحفله
تيا كانت بتنفخ البلين وخلت ديدا تنفخ معاها لحد مانفسها انتقطع
سيف ووص عل تورته لاوس
رعد اتسحب ودخل لاوضه تيم وفضل يدور فيها عل اي دليل ضد تيم
فتح الدولاب ودور فيه ملقاش حاجه
دور تحت السرير برضو ملقاش حاجه
وهو ماشي اتكعبل في السجاده وكان هيقع لقه حاجه تحت السجاده وطي ورفع السجاده لقه تحته مفتاح
رعد جابه… بستغراب… مفتاح اي دا
رعد سمع حد جاي استخبه ورا الباب
تيم دخل وراح الحمام
رعد خرج بس كان معاه المفتاح
راح اوضته ورن عل فجر
فجر… لقيت حاجه
رعد… مفتاح بس بتاع ايه معرفش
فجر… انا جاي الحفله انهارده ونشوف بتاع ايه
رعد… تمام
وقفل
❤❤❤❤❤
بليل
مصطفى وصلو البيت
اول مدخلو لقو البيت مضلم
أوس… هو النور قاطع
مصطفى… 123
وفجاء النور قد
الكل…. كل سنه وانت طيب ياوس
اوس بفرح… واو دا كلو ليا
رودي نزلت ليه وبسته… هابي بيرث داي ياعيوني
أوس.. بسها من خدها… شكرا
سهر… بسته.. كل سنه وانت طيب ياحبيبي وعقبال مليون سنه
قمر… حبيبي حبيبي عمتو هابي بيرث داي
أوس صرخ بفرحه…. شكرراااااااا
وانتو طيبين
الكل عايد اوس وادالو هديتو
قمر.. اطلع غير يا بطل
أوس… طلع ومصطفي برضو رودي اخدت ايادتغيريلو وقمر اخدتت لين تغير ليها
الكل خلص لبس ونزلو معاد مصطفى
رودي كانت حابسه في الاوضه
مصطفى… يابنتي نزليني
رودي برفض… لا مش هنزلك كدا
مصطفى برجاء… رودي بلاش هزار ونبي خليني انزل
رودي بعند… لا غير الاول
سهر وقمر خبطو عليهم
رودي.. دخلتهم
قمر.. وه ياخوي اتاخرتو قوي
مصطفى… قولي ليها مش راضيه تنزلني
سهر… لي يارودي
رودي… انزلو كد ينشقت مني لا
قمر بضحك… الصراحه مز
رودي بغيظ… شوفت اختك وعكستك انزلك كدا لا يعني لا برضو
رعد… طلع
… اي انتو طلعتو نمتو ولا ايه
مصطفى…. رعد قول لاختك تنزلني
رعد بستغراب وضحك… انتي حبسه لي
سهر… غيرنا ومش راضيه تنزلوا ياقلب اختو
سيف طلع برضو
… اي ياجماعه عاوزين نقطع التورته لقهم بيضحكو
… في ايه واقفين اكده لي
رعد… بضحك.. حبسه
سيف… يامفت*ريه نزلي الواد
رودي بغيظ… سهر انتي منزله الواد ده كدا ازاي
وانتي ياست قمر سابيه اخويا كدا ينزل عادي كدا مش خايفين ينشق*طو منكم
رعد بغيظ… رودي خليكي في جوزك ملكيش دعوه بينا
سيف بغيظ… انتي عاوزه الدنيا تنقلب يامف*تريه
رودي… بتوليع… شكلهم كدا عاوزين ينش*قطو منكم انهارده
سيف… رودي متولع*يهاش هيا ولع لوحدها
سهر… تصدقي معاكي حق
سيف اخد رعد ونزلوا وهما نزلين…. يلا ياعم بدل مالحفله تنقلب نكد
مصطفى… رودي نزلني بقا بق شكلي وحش قدمهم
رودي… لا يعني لا
بعد الحاح طويل عل رودي سمحت لمصطفي ينزل
❤❤❤❤❤
تحت اول مامصطفي نزل قبلوه تريقه
رعد..هههه. ياه اخيرا اخدت افراج
سيف… ههههه شكلو اكده بس بعد عذاب كبير
مصطفى بص عليهم بقرف… وكان بتوعد للرودي في سره
رودي كانت عيونها عل مصطفى
قمر… ههههه سيبي الواد ياخد راحتو
رودي بصت عليها بغيظ وسكتت
جه فجر عل الشباب سلم عليهم وراح عند البنات يسلم عليهم
فجر… اي الحلوه دي كلها
انتو ناوين تتجوزوا جديد ولا ايه
سهر… ههه ياك سيف يسمعك
فجر.. اني مابخفش من حد وميسمع عادي هو اني هاخاف منه
قمر… بضحك… ههه احلي حاجه في فجر انه مابيخفش من حد
تيا كانت بتبص عليها وهو كان بيبص عليها بطرف عينه
فجر… مالك يارودي زعلانه لي مصطفى مضيقك اعلق*هولك
سهر… مضيقها هيا كانت راضيه تنزلوا
فجر… ههه لي
قمر.. قال اي ياسيدي هينشق منها
فجر بص عل مصطفى… هو بصراحه مز
رودي بغيظ… شوفتو حتي فجر عكسة ولله لرايحه مطلعه فوق ومشيت
سهر بضحك… ههه خدي يابت رايح فين وجريت وراها
فضلت قمر وتيا
فجر… وانتي رعد نزل ازاي
قمر… زي الناس
فجر… اكده محبستهوش هو كمان
قمر… احبسو لي
تيا… رعد عسول طول عمره
قمر بغيظ… شكلك عاوزه علقه زي بتاعت انبارح
تيا بخوف… لا شكرا
فجر بستغراب… علقت اي
قمر بغيره…. لديدا
فجر.. مين ديدا دي
قمر… الس*لعوه ال لزقه في رعد دي
فجر… وه سيبها اكده لزقه في جوزك خليها ماتخدوا منك وابقي بعديها عيطتي
قمر… وه تاخدوا داني اطلع روحها وراحت عندهم ومسكت ايد رعد وديدا وتيم اضيقو
فضل تيا وفجر
فجر كان بيبص عليها عينه كانت جايبه من فوق لتحت بس من غير ماتاخد بالها
تيا… هو انت لسا مفكرني الافعي دي
فجر… عل فكره كنت بهزر معاكي
تيا بصدمه… اي
فجر ببتسمه… بعمل فيكي مقلب
حرام يعني مانتي بتقوليلي انت الوحش وانا قولتلك انتي الافعي بيقي خلاص خلاصنين
تيا… اي خلصنين ازاي انت كنت بتكلم معايا بغضب ساعتها وخوفتني اووي يوميها
فجر ببتسمه… انا اسف متزعليش مني
تيا… خلاص مش زعلانه
فجر… اي رايك نبقي صحاب
تيا بصتلو… صحاب
فجر… اه صحاب ومنعملش مقلب في بعض تاني
تيا… اوكي
فجر… فرح… ممكن اسالك سوال
تيا ببتسمه… اكيد
فجر… انتي بتحبي تميم
تيا… بحزن.. كنت بحبه اووي لحد ماجه وسكتت
فجر… جه اي
تيا… بدموع… جه وخا*ني مع اعز اصحابي
فجر قلبه اتقطع عليها… طيب خلاص بلاش دموع
تيا مسحت دموعها… وتيم لما عرف اتخانق معه وقطع ارتباطنا ببعض وبعدها باسبوع عرفت انه ما*ت في حادثه لحد انبارح انا كنت مفكرخ م*يت بس لما شوفته قدامي اتخضيت
فجر… يعني انتي دلةقتي لسا بتحبيه
تيا… نووو
فجر فرح… طيب تعالي نروح نقف معاهم
تيا… اوكي
وراحو
❤❤❤❤❤
تيم كان قاعد يشرب كتير
لانه جاب مشروب وحطو عل انه اساس عصير وكدا
كان بيبص عل قمر ورعد وعيونه عليهم
❤❤❤❤❤
اوس كان بيلعب مع اصحابه ولين كانت بتلعب بلفون واياد كان مع هناء وجميله يعني كانو بيلعبو قصاد عيونهم وكانو قعدين بيحكو سوي…
هناء… تيا وفجر حلوين سوي
جميله.. اه وفجر باين عليه راجل ملو هدومه كدا مش الواد ال اسمه تميم دا انا من اول ماشفتو محبتوش ابدا
هناء.. مين تميم ده
جميله… حكاتلها عن تميم وال عملو في تيا
هناء بحزن… يعني عليكي يابتي باين عليها غلبانه قوي
جميله… دي اغلب من الغلب ولله بس يعني حظها شويه عل طول
هناء… ولله لقول لاخت فجر عليها وهنفضل ورا لحد مايوافق
❤❤❤❤❤
تيم حط حاجه في عصير رعد
ديدا اخدتت العصير واداتو لرعد
رعد شرب العصير وحس بدوخه
قمر… مالك
رعد… مغيش بس حاسس بدوخه
قمر بقلق.. نطلع
رعد… دلوقتي هبق كويس متخفيش
قمر… متاكد
رعد.. اممم
فجر وتيا جهم عليهم
فجر… مالك يابني
رعد… دايخ شويه
فجر… طيب اطلع ارتاح
قمر خديه يرتاح
قمر.. اخدت رعد وطلعو عل اوضتهم
تيا… كان كويس من شويه
رودي… مالو رعد
فجر.. ماتخفيش باينو ماكلش من الصبح فعشان كدا دايخ سبيه مع قمر متبقيش عل نفسهم
رودي بغيظ… نعم هو انا ال طابقه عليهم يعني
فجر بستفزاز… اه
رودي خبطتو في كتفه… رخم
مصطفى… اسكت لتضربك
فجر… ماهيا ضربنتي ياخويا
سيف… ههه دول نزلو عل البت اكلوها انبارح
فجر… دول قصدك قمر ورودي
سيف… رودي وقمر وسهر
فجر.. بصدمه… سهر.. دي غلبانه اصدقك عل رودي وقمر بس سهر لاع
سهر… حبيبي ياخوي
وقعدوا يضحكو
❤❤❤❤❤❤
عند رعد طالعو دخلو اوضتهم
رعد قعد عل السرير
قمر… هروح اجيب ليك وكل
رعد… امممم
قمر نزلت ورعد فضل لوحدوا
شويه ووحده دخلت
رعد كان شايفه قمر
ديدا…. رعوتي انت انهارده بتاعي
رعد بدوخه… قمر
ديدا… قربت منه اوي
قمر كانت طالعه وشافت وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وحش الصعيد الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى