رواية وتين الصقر الفصل الرابع 4 بقلم جنى طوبار
رواية وتين الصقر الجزء الرابع
رواية وتين الصقر البارت الرابع
رواية وتين الصقر الحلقة الرابعة
صحت و تين و هيا بتبص لصقر بحب لقت كوبايت مايه اختدها و رمتها علي صقر و فضلت تضحك
صقر و هوا قام مفزوع :اي في اي و ثواني و استنتج الي حصل
بص لي وتين بشر
وتين :اي هتعمل اي و طلعت تجري
صقر جره و راها اقفي يا وتيننننن
وتين : اهده بس اسفه والله مش هعمل كده تان ..اههه صرخت لما صقر مسكها و لزقها في الحيطه
وتين :اي هتعمل اي
صقر…
و كان باصص علا شفيفها الورديه
صقر هجم علي شفايف وتين و هيا تجوبت معا و لفت ادها حولين عنقه و بعد وقت بعد صقر عن وتين عشان تاخد نفسها و فهد اخد نفسو بصعوبه
صقر :يله نروح نعمل الفطار عشان ممكن حجات تحصل كتير و غمز لي وتين و وتين وشها احمر و جريت علي المطبخ
وهما بيعملو الاكل
صقر: وتين الخدم و الحرس هيرجعو تاني انا كنت عطلهم اجازه عشان جوزنا
وتين:اممم تمام
بعد شويه كانو بيتفرجو علي التلفزيون و وتين كانت في حضن صقر
فون صقر رن وتين قامت تجيبو لاكن صقر شدها لحضنه تاني
وتين :صقر التلفون بيرن
صقر :مش مهم
وتين :ازي يعني انا هقوم اجيبو
صقر :لا
و في ثانيه صقر كان هوا الي جاب الفون
صقر :الو …….اه تمام ..تمام نازل
وتين :مين ده وعايز اي
صقر :ده كبير الحرس عاوزني انزل
وتين بدلع :و هتنزل و تسبني
صقر و هوا بيبصلها بجرائا : ميهونش عليا يا ملبن و كان هيقرب منها لاكن الفون رن تاني
وتين :انزل يا صقر مينفعش
صقر :اففف حاضر
ونزل صقر
ياسر كبير الحرس :الف مبروك يا صقر بيه
صقر :الله يبارك فيك
صقر جمعهم كلهم :اول حاجه مفيش رجالا يخشو البيت تاني حاجه محدش يقرب من الجناح بتاعي أبدا ثالث حاجه كل الي تقول علي وتين هانم يتنفز
الخدم و الحرس : أوامرك يا باشا
صقر طلع لي وتين
صقر : وتين تيجي نخرج
وتين بفرحه :اههه يس
صقر :انا هخد شاور بسرعه و انتي تلبسي بسرعه
وتين : اشطا يا اسطا
صقر :في وحده تقول لجوزها اشطا يا اسطا
وتين بضحك :انا ..ويله خلص بسرعه دخل ياخد شاور و خلص و وتين لبست خرج صقر بي بنطلون بس وشعرو مبلول وكان قمر
وتين :اي القمر ده انت مز اوي
صقر :ههه
صقر ركز علي وتين و هيا كانت لبسه فستان اسود طويل لاكن كان ضيق
صقر بغضب :اي الي انتي لبسا ده
وتين :فستان ماله يعني
صقر :مفيش خروج بده
وتين بغضب :لا هخرج بي
صقر قرب من وتين
وفي لحظه كانت بتجري علي غرفه الملابس تغير الفستان
صقر :استني انا هجبلك علي زوقي
صقر :ده حلوه
وتين :ماشي مش بطال
كان فستان رقيق ازرق و طويل و واسع
وتين لبست بس مش عارفه تقفل السسطه وتين : صقر ممكن تقفل الفستان
صقر :ماشي يا قلبي
صقر قرب منها و دفن وشه برقبتها
وتين شهقت :صقر ابعد
صقر :هششش و مكمل في الي بيعملو و بيحاول يق*لع وتين الفستان و هيا شهقت صقر لف وتين لي و التهم شفيفها وتين بعدت صقر يله بقا
صقر طب يله عشان ميحصلش حاجه و خلصو و نزلو
و الخدم كلهم :الف مبروك يا هانم
وتين بلطف :الله يبارك فيكم
صقر :يله هنتاخر
و مشيو و راحو اتعشو في مطعم تحفه انبهرت وتين :واو تحفه
صقر :انا حجزت المكان كلو مفيش غرنا هنا
وتين :الله حلو اوي
صقر :تعالي يله ناكل قبل ما الاكل يبرد
وتين هزت راسها بفرحه
بعد ما خلصوا
صقر :تسمحيلي بلرقصه دي
وتين هزت راسها و مشت مع صقر وهوا صحبها من وسطها لي بقوه و فضلو يرقصو و كان صقر دافن وشو في رقبت وتين و
وبعد شويه بعدو عن بعد
صقر :وتين يله نروح
وتين :لا انا عاوزه اتمشه شويه
صقر :بس كده عيني
و اتمشو وبعديها روحو
طلعت وتين قبل صقر و هوا كان واقف مع الحرس بعد شويه مش كتير طلع صقر و كانت وتين .. شهق صقر …. للكاتبه جني طوبار ♥️
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وتين الصقر)