روايات

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل العشرون 20 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل العشرون 20 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الجزء العشرون

رواية وبرغم من قسوتها احببتها البارت العشرون

رواية وبرغم من قسوتها احببتها
رواية وبرغم من قسوتها احببتها

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الحلقة العشرون

غرام بخوف وبكاء: زين اسراء علشان خاطري متاذيهوش دا دا طفل صغير متخديهوش بزنبي ارجوكي متوجعيش قلبي عليه
ريان بخوف: اسراء اوعي تاذيه هعملك الي انتي عايزاه
اسراء بجنون: وانا عايزك انت تقدر تبعد عنها وتجيلي وسعتها تنقذ حيات ابنك
غرام ببكاء وصراخ: انتي مجنونهههههههههههه
اسراء ببرود: مجنونه بحب ريان
ريان: دا مش حب دا جنون وكلام فاضي
غرام ببكاء: انا فعلا ندمانه اني عرفت وحده زيك في يوم انتي بني ادمه وحشه وخبيثه
اسراء ببرود: خلصتي ولا لسه ناويه تكملي كلامك مش خلاص عرفتيني هينفعك بايه الندم
غرام ببكاء: صح معاكي حق انا الي غلطط… انا وقفت في وش امي واختي وحبيبي عشانك كلو حظرني منك وانا قلت لا اسراء صحبتي وعمرها متاذيني بس كلهم طلع عندهم حق وانا الوحيده الي غلطانه بس ليه انا عملتلك ايه
اسراء ببرود: معملتيش حاجه بس انا الي بغير منك وعايزه اخد كل حاجه منك ثم تقرب السكينه اكتر وتضعها علي رقبت زين
وتقول: ها ياريان موافق ولا ابنك يموت

 

 

ريان بخوف: لا لا موافق
غرام بصدمه: ايه
اسراء: تعالي هنا جمبي
ريان: حاضر
غرام ببكاء: لا ياريان
ويذهب ريان الي اسراء
اسراء: خليك واقف هنا وانا جايه
وكان بيدها كيس وتاخذ زين والكيس وتدخل الي الحمام
تذهب غرام سريعا لريان
غرام: ريان انت هتسبني
ريان: متخفيش ياغرام عمري مهسيبك ثم يسمعون فتح الباب وتعود غرام الي مكانها سريعا وتطلع اسراء وهي ترتدي قميص نوم قصير حدا لونه احمر يفضح اكثر مما يخفي وتذهب لجانب ريان
اسراء: شوفت ياحبيبي ايه رايك يلا بقا نعمل الي بيعملو اي اتنين متجوزين يوم دخلتهم
غرام بصراخ: انتي مجنونههههههه لا اوعي ياريان
اسراء: انا هوريكي الجنان علي اصوله ريان بوسني
ريان بصدمه: ايه
اسراء: بوسني والا هموت ابنك

 

 

ريان: حاضر
ويقرب خطوه ثم خطوه ثم خطوه ثم دخول مفجاء لبيبرس ومعه العائله والبوليس ويقبدون علي اسراء وتذهب غرام سريعا وتاخذ زين وتذهب لريان وريان ياخذها في حضنه
وقبل ان تذهب اسراء مع البوليس
ريان: استنو
يقفون ثم يذهب ريان ويقف امام اسراء ويقول
ريان بابتسامة: طبعا دلوقتي عايزن تعرفي بيبرس عرف منين انك في الاوضه وجاب البوليس انا هقولك انتي فكره اني عبيط لاكن انا اذكي منك لما انتي كنتي بتتكلمي مع غرام بعت رساله بسرعه بيبرس وقولتلو يجيب البوليس ويطلع اوضتي وانتي طبعا مخدتيش بالك علشان كدا لما قولتيلي تعالي جنبي جيت غير كدا مكنتش هاجي اكيد ابني زين غالي عندي بس مش اغلي من غرام وبعدين زين لسامبقلوش يومين معانا هحبو اكتر من غرامي ازاي وبعدين كنا نقدر نجيب غيرو بس انتي فكرتي اني ممكن اتخلي عن حبي لغرام ثم يقول خدوها
اسراء بغضب : مش هسيبك ياريان انت وغرام مش هسيبكو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وبعد مرور سبع اشهر كان جميع العائله جالسين ويلعبون مع زين
غرام بحب: ريان هو انت ممكن تسيبني في يوم من الايام
ريان: ايوا
غرام بصدمه: ايه
ريان بحب: لما اموت ياحبيبتي مافيش حاجه هتفرق ريان عن غرامه الا الموت
غرام بحب: بحبك بس متقولش كدا تاني
ريان بحب: حاضر بعشقك وبموت فيكي
غرام: طيب ممكن سوال تاني
ريان بمزاح: اسالتك كترت اوي اسالي ياروحي

 

 

غرام: هي حكيتنا خلصت هنا
ريان: لا طبعا لسا بدري علي حكيتنا حكيتنا لسا مخلصتش بلعكس دي بتبتدي عشق ريان لغرام لسا مخلصش
غرام: يعني لسا مستمرين
ريان: ايوا ياحبيبتي
غرام: طيب هتفضل تحبني
ريان: هفضل احبك لحد ما اموت ياغرام الريان

نهاية الجزء الأول من الرواية

إلى اللقاء في الجزء الثاني

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وبرغم من قسوتها احببتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى