روايات

رواية هوس اربعيني الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم نورة عبدالرحمن

رواية هوس اربعيني الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم نورة عبدالرحمن

رواية هوس اربعيني الجزء الثاني الجزء الخامس

رواية هوس اربعيني الجزء الثاني البارت الخامس

رواية هوس اربعيني الجزء الثاني الحلقة الخامسة

اوس هكون عايز ايه يعني عايزك تعمليلي مساج عشان تعبان..
لبنى بصدمه افندم ..انت مصحيني من النوم عشان كده.
اوس وهو يستلقى على بطنه ااومال اصحي مين..
لبنى انت بتهزر صح..
استدار اليها واهزر ليه مش مراتي وراحتي تهمك.
لبنى بضيق مبعرفش اعمل
اوس تتعلمي حاولي….
لبنى لااا واضح انك مش طبيعي لتنهض بغيظ
امسك يدها وجذبهالتسقط بين يديها…دنى منها يريد تقبلها لتقول بسرعة وارتباك مش عايزني اعملك مساج..
ضحك على مظهرها..ليقول لأ دلوقتي عايز حاجه تانيه..
ليأخذها بقبلة طويلة تأكد حينها بأنها قبلتها الأول اراد ان يكمل مابدأه لكنه ابتعد عنها بابتسامة توردت وجنتاها بخجل…
وادرات وجهها عنه ليجذبها الى احضانه كانت انفاسها الساخنه تلفح صدرها العاري الذي يصعد ويهبط من هول المشاعر التي اجتاحته..
حاولت الابتعاد عنه لكنه همس لها خليكي مش هعمل حاجه..
ليستليقي على السرير ويأخذها بحضنه والاخرى لم تتفوه بكلمه مازالت تحت تأثير قبلة…مشاعر مختلطه شعرت بها..لتسمع صوته الهادء نمتي..
لبنى….
أوس انحنى ونظر الى وجهها ليجدها مازالت خجله.. ليقول الكسوف ده لازم تنسيه معايا..
لبنى…..
أوس لبنى…صحابك لزاز جدا…انتي تعرفيهم من امتى
لبنى احنا بالكلية نفسها هما صحابي من زمان
أوس اهااا
لبنى ممكن تسيبني عشان انام..
أوس نامي هو انا مانعك..
لبنى مش بعرف انام كده..
.اوس شدد باحتضانها ليهمس بنعاس يبقى تتعودي.. ليدفن وجهه بشعرها وينام..
**************
في اليوم التالي.
امير بمعاكسه صباح الجمال.
المى بحرج افندم
امير امير نصار ازيك..
المى بتجاهب حضرتك عايز حد..
امير باعجاب مهند بيه هناا.
المى ايووا حضرتك اقوله مين..
امير بابتسامه خبيثه وغمزه امير نصار..لحقتي تنسي
رفعت المى السماعه وبلغت مهند الذي خرج بسرعه ترتسم على وجهه ابتسامه عريضه.
مهند امير والله.وحشني ..رجعت امتى
امير بابتسامه امبارح ..
طيب اتفضل اتفضل واقف هنا ليه لينظرا الى المى التي تتأمله ببلاها لو سمحتي اتنين قهوه مضبوط..ياالمى
اشارت برأسها بابتسام..
امير اسمك جميل على فكره
مهند يعم مش عاتق . لينظر الى المى معلش ياالمى استعجليلنا بالقهوه ودخل معه المكتب
امير عامل ايه
مهند الحمدلله ..وانت عامل ايه لسه صايع زي منتا واضح انك مش هتتوي..
امير هو حد يطول يبقى صايع ويفكر يتوب.
مهند مصيرك هتعقل وتتوب
امير وانت الجوى بتاعك عامل معاه ايه لسه مكمل معاه
مهند اتخطبنا..
امير بصدمه اي بتتكلم بجد خطبت نوال..
مهند اه بنحب بعض فيها اي دي..
امير بضيق هاااا لا مفيهاش ربنا يسعدك..
مهند وانت مش ناوي تخطب وتفرحنا بيك..
امير لا معلش انا هعيش واموت سنجل..
**************
كانت تقف في الشرفه شاردة حتى شعرت بيدين تحتضنها من الخلف. قبل عنقها برقه وهمس صباح الخير.
لبنى حاوبت الابتعاد بارتباك لكنه يمنعها..
لبنى صحيت امتى ..
من شويه وقلقت عشان مكنتيش جمبي..
لبنى….
اوس مالك
لبنى ممكن اسالك سؤال..
أوس بابتسامه سؤال سؤالين تلاته اربعه ومع كل كلمه قبله..
لبنى استدارت ونظرت الى عينيه اتجوزتني ليه..
اوس ابعد خصلات شعرها اي السؤال ده..
لبنى ده مش جواب.على فكره.
اوس وده مش سؤال يتسأل..
لبنى طب انت عارف انا اتجوزتك ليه..
اوس بابتسامه اي الاسئله دي..اكيد شفتيني مناسب ليكي ووافقتي…
لبنى لا انا اتجوزتك عشان الشراكة..
اوس بصدمه اي..
لبنى ده اللي حصل انا مغصوبه عليك واللي حصل امبارح ياريت ميتكررش..تاني.
ازس بحده انتي بتقولي ايه .ومين اللي غصبك اوعي تقولي رائد ابوكي او اخوك..انا عارفهم كويس مش ممكن يعملووو كده..
لبنى انا اللي غصبت نفسي ووافقت عالجوازه عشان باب ميتعبش اكتر .
لكن للأسف مش عارف اتقبلك كجزوج حاولت معرفتش ياريت بقى تفهم وتبعد عني..
امسك ذراعه بعنف انتي بتقولي اي..اي الجنان ده عالصبح..
لبنى ابعدت يده عنها اول حاجه انت اكبر مني تاني حاجه بتاع ستات تالت حاجه والاهم مش عارفه اتقبلك يااخي مش عارفه هو اي بالعافيه يعني..
دفعها داخل الغرفة بعنف…
ليتبعها لاااا مهو مش بمزاجك مدام انت قولتيها اتجوزتيني عشان ..الفلوس …
انتي خدتي المقابل وتمت الشراكه لكن فضل حقي بالصفقه دي..وانا متعودتش اطلع خسران من اي صفقه بعملها
لبنى انت بتقول ايه..
أوس زي ماسمعتي..قالها وهو يخلع قميصه ويتجه نحوها اسرعت تريد الاختباء بالحمام لكنه جذبها وووووو

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس اربعيني الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!