روايات

رواية نلتقي في الحلال الفصل الرابع 4 بقلم جيسي محمد

رواية نلتقي في الحلال الفصل الرابع 4 بقلم جيسي محمد

رواية نلتقي في الحلال الجزء الرابع

رواية نلتقي في الحلال البارت الرابع

رواية نلتقي في الحلال الحلقة الرابعة

.. همس ياحبيبتي مالك
.. همس مافيش حاجه ياماما انا هقوم اروق البيت عشان العريس اللي جي واجهز نفسي
.. بحزن علي بنتها لانها حاسه فيها حاجه ماشي ياحبيبتي قومي
بليل
.. سلام عليكم
ابو همس وعليكم السلام اتفضل يابني اتفضل ادخلي
.. شكرا دخلو قعدو في اوضه الجلوس
.. ابو همس شرفتنا يابني شربتنا يااستاذ خالد
.. خالد اشرف لينا احنا ياستاذ محمد امال فين عروستنا
.. جو هروح انادمها اهو بعد اذنكم
.. اتفضل

 

 

.. همس فين
..جو بتجهز نفسها
.. خشي خليها تخلص الضيوف مستنياها جو
.. في الاوضه ياهمس استهدي بالله ومتسرعيش
.. همس هاله خلاص مهو ارفض بسبب اي عشان اي
.. هاله هو عشان ترفضي لازم يكون عشانه مخلاص ارفضي عشان حياتك عشان تلاقي الشخص المناسب
.. همس مهو ده الشخص المناسب ومناسب عشان اي مش بيشتغل خلاص ويقدر يعيشني خلاص هاله ارجوكي كفايه والله مش قادرها
.. ام همس هاله همس خلصت
.. هاله اه ياطنط خلصت وطالعه اهي
.. تمام ياحبيبتي يلا
.. حاضر
.. همس يلا نطلع
.. هاله همس فكري شوي تاني
.. همس سابتها وفتحت الباب خلصت مش هفكر تاني كفايه كدا ماما انا جاهزه فين العصير اللي هتدخليه
.. همس مالك يابنتي لو مش موافقه قولي
.. لا ياماما مافيش حاجه فين يلا العصير
.. اهو يابنتي
.. تمام هاتي واخدت العصير ودخلت بيه علي الضيوف

 

 

.. سلام عليكم
.. وعليكم السلام
.. بسم الله ماشاء الله بنتك قمر ياستاذ محمد
.. ام همس انتي اللي قمر ياحبيبتي همس قدميلهم العصير
.. حاضر ياماما اتفضلو
.. خالد طيب كدا نقرا الفاتحه علي البكره
.. معتز طيب مش ناخد راي العروسه
.. همس بنتي مدام انا موافق يبقا هي موافقه صح ياهمس
.. همس بحزن صح يابابا
.. معتز تمام يلا نقرا الفاتحه
.. يلا بسم الله الرحمن الرحيم.
..صدق الله العظيم كدا الشبكه هتكون بكرا عشان معتز مسافر عندو شغل
.. تمام موافقين
.. تمام ممكن اقعد مع همس شوي
.. ابو همس ماشي يابني عادي اتفضلو تعالوا نقعد احنا بر ونسيبهم يتكلمه شوي
.. يلوا
معتز لهمس.. ازيك
.. همس الحمدلله بخير وحضرتك
.. معتز ههه حضرتي اي بقا مخلاص مينفعش يكون في حضرتي ولا ياستاذ المهم اسمك حلو اووي
.. همس شكرا

 

 

.. معتز انتي ليه حاسس انك مضايقه من حاجه
.. هاله عشان مش عايز
.. همس قطعت كلامها هي قصدها مش عايزه اقعد كدا قبل مانتخطب
.. معتز ههههه تمام وانا مش هكتر عليكي يلا سلام
.. همس تمام شكر
.. معتز يلا سلام عليكم
.. همس وعليكم السلام
.. هاله انتي ليه مخلتنيش اتكلم
.. همس بعصبيه هاله والنبي كفايه بقا انا هتجوز ومش هوقف حياتي اكتر من كدا مالكيش دعوه انا عاجبني بطلي تدخلي في حياتي بقا
.. هاله بحزن من كلامها انا اسفه ومش هدخل في حياتك تاني سلام وسابتها ومشت
.. همس هاله استني بس هاله كانت مشت
.. همس دخلت اوضتها وقعدت تعيط يارب صبرني يارب يارب انا ماليش غيرك دلوقتي وكله بعد عني يارب انا اصلا مش عايزه حد عشان كله بيسيبني وانا اللي بتعب يارب وفضلت تعيط لحد ما نامت
تاني يوم الصبح
.. الو اي يامصطفي برن عليك انت والزفت هاله مش بترده ليه
.. مصطفي بتوتر لا مافيش حاجه ممكن مكناش فاضين
.. سليم مصطفي ماله كلامك حاسس في حاجه همس فيها حاجه
.. مصطفي بحزن علي اخوه ومش عارفه يقوله اللي حصل لا ياخوي مافيش حاجه المهم انت هتيجي ايمتا
.. سليم جي في الطريق اهو مهو ده اللي كنت برن عليكم فيه عشان اعرفكم اني جي وكمان هتقدم لهمس واخطبها قبل مسافر ان شاء الله

 

 

.. مصطفي اممم ان شاء الله تيجي بالسلامه ياخوي
.. سليم يارب مصطفي
.. مصطفي نعم
… سليم احكي في اي ومتكدبش
.. مصطفي همس خطوبتها النهارده
.. سليم سمع من هنا وكان حد شال قلبه من مكانه وسكت وعيونه بدات تدمع
.. مصطفي سليم انت روحت فين وبيبص سمع صوت صوات سلييممممممممم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نلتقي في الحلال)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى