روايات

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الجزء السابع

رواية نجمة هزت كيان ظابط البارت السابع

رواية نجمة هزت كيان ظابط الحلقة السابعة

وقفنا الباارت اللي فات ان روح شافتهم وقالتلهم شرفته وصقر قام علي حيله
صقر… هو انتي
مياده… صقر انت بتعمل اي هنا وواقف مع البنت دي ليه
صقر… البنت دي فهميني الاول هو انتي اللي اتمسخرتي عليها
مياده بصت في الارض من الخوف من صقر وبتوتر…. اممم ليه
روح… اه هي ياصقر انت تعرفها
صقر بعصبيه… اه ردي يامياده انتي اللي اتمسخرتي عليها
مياده اتخضت من صوت صقر… اه ياصقر انا
صقر بعصبيه وصوت عالي…. مانتي صايعه اهو امال عامله قدامنا ليه انك المحترمه الشريفه ليه

 

 

الناس كلها اتخضت من صوت صقر وقامت علي حيلها ونجمه سمعتهم وراحت عندهم
نجمه… انت مين عشان تعالي صوتك كدا علي بنتك ولسه بتبص لاقته صقر راحت سكتت
صقر… هو انتي تعرفيها اوع تكوني مشتركه معاها برضو
نجمه… لا بص هو مش عشان بسكتلك تزيد فيها
صقر قرب منها وبعصبيه… لا والله وزيد براحتي مع واحدها اهلها رموها ومعرفوش يربوها
الكلام نزل علي نجمه كان حد ضربها كف علي وشها
خديجه بحزن علي صحبتها…. صقر باشااا انت مالكش دعوه بيها ولا بحياتها ولا باهلها وياريت بقا تخلي عند حضرتك دم ومالكش دعوه بيه انت مش عشان ظابط تجرح مشاعرها كدا كل شوي انا بجد معرفش هي اصلا حبتك وحبت فيك اي
نجمه سابتهم وجرت وخديجه جرت ورهم

 

 

 

صقر سمع كلام خديجه ان نجمه حبته وانصدم وفضل ساكت
روح… ليه عملت كدا ياصقر نجمه هي اللي ساعدتني وجابلني حقي منهم مش شريكه معهم ليه جرحتها ياصقر
صقر عرف الحقيقه وبص لروح وسابها ومشي وراح ركب العربيه
نجمه جرت دخلت الحمام بتاع الجامعه وقفلت الباب ورها وخديجه خرجت ورها وبتخبط علي الباب
خديجه… نجمه افتحي الباب ارجوكي
نجمه… انا ذنبي اي يعني ان هم سابوني ومحدش فيهم وافق يتحمل مسؤاليتي ليه الناس كلها بتعايرني بسبب كدا انا ذنبي اي
خديجه… طيب افتحي الباب ومالكيش دعوه بيهم انا جمبك ومعاكي
نجمه… حتي انتي كمان هتسيبيني زيهم وهيجي يوم اكيد وتعايريني باهلي
خديجه بعياط… والله مقدرش اعمل فيكي كدا انتي وين اختي والله واكتر افتحي الباب عشان خاطري وفضلت تخبط ونجمه مش بتتكلم
خديجه… نجمه مش بتردي عليا ليه افتحي الباب يلا اخلصي وتخبط علي الباب بس نجمه مش بترد

 

 

خديجه راحت مزعقه وطلعت جري علي بر لقت روح كانت جي عندهم
خديجه روح الحقيني تعالي نجمه مش بترد عليا في الحمام واحمد شافها جري عليها ودخلو هم التلاته!!
احمد… نجمه افتحي الباب احسن مكسرو عليكي نجمه ردي طيب
خديجه… احمد اكسر الباب شكلها اغمي عليها يلا بسرعه
احمد حاضر ارجعي ورها طيب ارجعو ورها وراح رجع ورها وراح كسر الباب
احمد كسر الباب وبيبصي لاقي نجمه مغمي عليها في الاحمام ومرمي علي الارض راحو جرو عليها واحمد جري شالها وطلع بيها علي بر

 

 

 

احمد بصوت عالي…. افتحي العربيه بسرعه عشان اخدها ونروح المستشفي
خديجه خرجت فتحت العربيه وركبت هي وروح مع احمد العربيه وخدو نجمه وطلعو بيها علي المستشفي
صقر وصل الفله بتاعته وركن العربيه ونزل ودخل جو ودخل اوضته الملاكمه بتاعته وقلع القميص وبصوت عالي
صقر…. يارب ليه بس كدا انا مستحيل احب حد ابدا مهم يحصل كفايه اللي جرالي اول مره وتاني مره كل محس من نحيت حد بالحب يختفي من حياتي حبيت امي مكملتش وخدتها مني ولم حبيت بنت الداده زينب خدتها برضو مني وختفت وكل محب حد واقرب منه تاخدو يارب مش عايزه احب تاني ارجوك ابعدها عن حياتي مش كل متقرب مني احس نحيتها بحساس غريب انا مستحيل احبها ولازم ابعد عنها وهنقل نفسي بكرا اي مكان هي مش فيه وبيبص لاقي تلفونه بيرن راح جابه ومسكه بيبص لاقي روح اللي بترن
صقر… الو اي في اي
روح بعياط…. صقر الحقني بسرعه

 

 

صقر بخضه… اي في اي احكي
روح بعياط… نجمه اغمي عليها في الحمام وجبنها المستشفي ومش راضين يكشفه عليها غير لم نعمل اجرات وان حد يقربلها يجي تعال بسرعه اتصرف معاهم عشان هي فاقدها دم كتير عشان اتعورت في دماغها
صقر سمع كدا وسكت ومش قادر يتكلم خالص وقلبه فضل يدق جامد اووي
روح… صقر انت اختفيت فين رد عليا
صقر… ها جي اهو مسافه السكه وجي سلام وقفل مع روح ومسك الجاكت وخدو هو والمفاتيح وطلع يجري علي بر ووصل لحد العربيه وجه يركب وقف
وصوت بداخله … متسيبها مهو انا كنت عايز تبعد عنها هي بعدت وهتموت وترتاح خلاص

 

 

وصوت تاني… لا ياصقر انقزها انت مستحيل تسيب حد يحتاج ليك الحق وانقزها نجمه ممكن تضيع من ايدك وانت بدات تحبها بسرعه ياصقر
صقر ركب العربيه وساق بسرعه جري علي المستشفي
خديجه… ها عملتي اي صقر جي
روح بعياط… اه جي في السكه
صقر وصل ودخل جري روح شافته قامت جرت عليه
صقر… ها فين نجمه
روح… اهي
صقر شاف نجمه وهي مغمي عليها ومرمي علي الكرسي في المسشفي مقدرش يتحرك كانه اتشل
احمد بصوت عالي… صقر ساعد نجمه بسرعه
صقر فاق من شروده وجري علي الدكتور مسكه من القميص بصوت عالي وعصبيه… يلا بسرعه خدها اكشف عليها اخلص يلا
الدكتور بخوف من صقر…. حاضر حاضر ياممرض يامررضين بسرعه دخلوها اوضته عمليات ودخلو نجمه والممرضين دخلو ورها والدكتور داخل صقر مسكه تاني
صقر بعصبيه… ان حصلها حاجه مش عارف اي هيحصلك انت سامع
الدكتور وهو بيبلع ريقه من كتر الخوف…. حاضر حاضر سيبني خليني ادخل الحقها طيب
خديجه… سيبه ياصقر خلص

 

 

صقر سابه والدكتور دخل والكل قعد خايف وعملينا يدعو لنجمه وهي جو في اوضه العمليات بعد شوي الدكتور طلع وكلهم جرو عليه
صقر… ها نجمه عامله اي
الدكتور… والله مش عارف اقولكم اي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نجمة هزت كيان ظابط)

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى