روايات

رواية نبض قلبي لك الفصل السادس والعشرون 26 بقلم مارلي إيهاب

رواية نبض قلبي لك الفصل السادس والعشرون 26 بقلم مارلي إيهاب

رواية نبض قلبي لك البارت السادس والعشرون

رواية نبض قلبي لك الجزء السادس والعشرون

رواية نبض قلبي لك
رواية نبض قلبي لك

رواية نبض قلبي لك الحلقة السادسة والعشرون

لا تتوقف حتى تصبح فخوراً بنفسك .
______________________________________
خالد فرمل العربية مره واحدة وزعق مره واحدة وقال نعم ياروح ام*ك
ريهام برعب من نظراته المرعبة….. في ايه ياخالد هو انا قولت حاجة غلط ده الشرع اللي ربنا محلله ليا هو انا قولت همشي معه
خالد بعصبية وزعق…… دانتي عايزة تجلطيني مين ده يا بت انطقي يلا مين ابن******ده انطقي
ريهام بخوف….. زبون كان جاي يشتري حاجة لاخته واتعرفت عليه وبعديها جه طلب ايدي انهارده
وبعدين انت بتزعقلي كده ليه ها
خالد حاسس بضيق وصوته مكتوم….. وانتي موافقة
ريهام بخبث….. بصراحة هو واحد ميتسبش طول بعرض واسلوب ومركز حاجة كده اسبيشسل
خالد بدموع بص قدامه وسكت وقال….. براحتك
ريهام اتغاظت منه. وانه مرفضتش معترفش بحبه…. مش عاوز تقول حاجة رايك اي حاجه يعني
خالد بضيق….. لا مش عاوز اقول حاجة

 

ريهام بصريخ وغيظ….. هو انت البعيد جبله ايه يا جدع معندكش ذره دم خالص كده ايه مش بتحس نو مشاعر نو احساس خالص كده يا راجل اتكلم بقولك جايلي عريس فاهم مستوعب الموضوع ولا مش فارق معاك اصلا انت هتجلطني روحني بقولك روحني دلوقتي
خالد كان ينظر ليها بصدمه معني كده انها بتحبه وعاوزة يعترف بحبه لكن هو كتم ابتسامته وروحها وهي نازلة من العربية رزعت باب العربية جامد وهو فضل يضحك وهي طلعت شقتها ودخلت اوضتها وفضلت تعيط وهو ركن العربية وطلع شقته وغير هدومه ونام علي السرير وهو بيفكر هيعمل ايه
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
عند ممدوح كان يصرخ من الالم وعايدة بتبكي ومش قادرة تعمل ليه حاجة
ممدوح ببكى وصراخ…. مش قادر يا عايدة هموت ساعديني يا عايدة مش قادر هاتي العلاج هاتي بسرعة
عايدة ببكاء…. ياحبيبي انت لغاية دلوقتي واخد اتنين في ساعة واحدة مينفعش
ممدوح صرخ فيها…. بقولك هاتي العلاج بسرعة
عايدة راحت جابت الشريط بسرعة وهو خطفه من ايديها وشرب تلاته مع بعض وعايدة صرخت بخوف…. يالهوي كل ده كده غلط
ممدوح نام علي السرير بتعب شديد وهو بيبكي… ربنا ياخدني ويريحني
عايدة ببكى…. بعد الشر عليك متقولش كده نام وارتاح
______________________________________

 

عند وفاء كانت قاعدة مع عاصم وخايفة تتكلم
عاصم بضيق… بقالك ساعة عاوزه تقولي حاجة قوليها يا وفاء خلصي
وفاء….. بص يا خويا كلنا بنغلط ومحدش معصوم من الغلط وابوك غلط وربنا عقبه عقاب شديد متبقاش انت كمان عليه يا حبيبي روحله اطمن عليه ده محتاجك دلوقتي وانسي اللي حصل زمان مهما كان ده ابوك وليه حق عليك مهما عمل علي الاقل م
لما تجي تقف قدام ربنا متبقاش ظالم حد
عاصم بدموع…. بعد كل اللي عمله وانا ابقي ظالم
وفاء… مقصدش يا حبيبي انا اقصد مهما الاب والام عملوا انت الابن لازم تعمل اللي ربنا امرك بيه وبالولدين احساناً ياحبيبي وقتها تقف قدام ربنا وانت مظلوم وعملت كل اللي امرك بيه يلا روح شوف ابوك واطمن عليه المرض ده ربنا يبعده عننا وعنه قادر ياكريم ويشفي كل مريض متعب وابوك سنه كبير يا حبيبي
عاصم مسك ايديها وباسها وقال…. ربنا يخليكي ليا يا اجمل واحن زوجة وميحرمنيش منك ابدا
وفاء…. ويخليك يا حبيبي يلا روح ومتعتبش ابوك هو مش ناقص كفاية اللي هو فيه.
عاصم…. حاضر
وفعلا خرج عاصم من بيته وراح بيت ابوه وخبط ومامته فتحت وبصتله بحزن وبكت وهو حضنها وقال… اهدي يا امي
عايدة ببكى… ابوك بيموت يا عاصم
عاصم بهدوء.ربنا ياخد بيده ويشفيه يارب انا داخل اشوفه
عاصم دخل علي ولده الاوضة وقرب من السرير واول ما ممدوح فتح عينيه وشافه عمل حاجة صدمته هو ومامته صادمة كبيرة
***********************************

 

اما عند احمد كان بيتكلم مع مامته
مامته بهدوء… بصراحة يا احمد تقدر تقولي هنروح نقولهم ايه بتشتغل ايه عندك بيت عندك فلوس تجهز نفسك عندك فلوس تجيب شبكة ودهب
احمد بهدوء….. اه عندي انتي ناسية اني شغال في مطعم ومحوش مبلغ حلو اجيب الشبكة واعمل خطوبة علي قدي انا وهي ياماما مش عاوزها تضيع مني نور حبي الاول مش عاوزها تضيع اكلمه بقي
مامته…كلمه يا بني انت حر بس ازاي يعني هتفضل خاطب ست سنين ليه يعني
احمد…. لا طبعا بس اصبري بكره الصبح هكلة وبعد سنتين نتجوز هنا معاكي. ونتخرج سوا الموضوع مش مشكله يعني
مامته.. براحتك
**********************************
عند هادي كان قاعد وبعت رساله من اكونت تاني بيقول فيها قد ايه هو بيحبها ومستني اليوم المناسب علشان يجي يتقدم وتبقي علي اسمه وحلاله
كارما كل الرسايل اللي باعتها كانت بتشدها ردت عليه وقالت… انت مين وعاوز ايه
هادي رد بحب…. انا واحد الحب تعبه وجارح قلبه وبينيمه في عذاب قصاد صورتك اللي محفوره في عقلي وخيالي كفاية عندي اشوف صورة بروفيلك قبل ما انام بتخليني حاسس اني في امل انك تبقي ليا وحلالي في يوم من الايام
كارما اتأثرت بلكلام ده اوي وقالت… وايه منعك تجي تتقدم بدام بتحبني الحب ده كله
هادي…. اول حاجة خايف ترفضيني والتاني اني في كلية الشرطة وفي معسكر ومش قادر اتحرك
كارما فرحت انه في كلية الشرطة

 

ولكن استغربت…… وانا ارفضك ليه
هادي مش عارف يرد…. لانك شوفتني قبل كده وعارفني وعلمتي عليا قصاد الكل
كارما استغربت اكتر وافتكرت هادي وشهقت اوي وقالت في رسالة…. هادي
هادي ابتسم انها عارفة…. ايوه هادي هادي اللي من يوم ما علمتي عليه وهو حبك وحب شخصيتك وقلبك هادي اللي كل ما يقراء اسمك وصورتك قلبي بحس انه عاوز ينفجر من كتر الدق ايوه يا كارما بحب بقالي سبع شهور وكنت خايف ترفضيني بس وللهي انا توبت ومش هممني نور ولا حاجه نور دلوقتي زي اختي بظبط لكن انتي حبيبتي ارجوكي متعمليش بلوك اما وللهي بحبك اقسم بالله بحبك
كارما كانت فرحانة علي مكسوفة علي شوية خوف وقلق منه…. مقدرتش ترد سكتت وهو مرادش يضغط عليها اكتر وقال يسيبها شوية تفكر
##################$$$###$$######
اما كارما قامت دخلت عند اختها بسرعة وحكتلها علي اللي حصل
نور ابتسمت…. بصراحة وامانه من ساعة اللي عملتيه فيه وهو بقي يشوفني يبص في الارض حتي اخر يوم في الامتحانات قرب مني واعتذر وانه مكنش يقصد لو بيحبك بجد اديله فرصة يمكن يستحق فرصة تانية نسيت اقولك احمد هيجي يطلب ايدي
كارما بفرح…. اخيرا يا نونو دانتي كل يوم تجي تقولي فيه اشعار وحب ايه يا بت اخيرا ابو الهول نطق
نور…. متتوقعيش سعادتي وهو بيقولي هاتي رقم ولدك علشان اجي اتقدم قلبي وقع في رجلي
كارما… ربنا يتتم علي خير يارب
نور ابتسمت… ليا وليكي يارب
هنا تنتهي حلقتنا استنوني في حلقة جديدة بعد قليل

 

ايه رايكم في طلب احمد انه يتقدم
اية رايكم في رد فعل ريهام
وياتري خالد هيعمل ايه
وممدوح عمل ايه لما شاف عاصم
وياتري عاصم هيوافق علي الكلام وطلب احمد ولا هيرفض
كارما هتدي فرصة لهادي ولا لاء استنوني
السابع والعشرون ما قبل الاخير من نبض قلبي لك
بقلم مارلي إيهاب
🌹🌹♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
كن باباً يدخل منه الخير.. ‏فإن لم تستطع فنافذة ينفذ منها الضوء.. ‏فإن لم تستطع فجداراً يسند رؤوس المتعبين
🌹♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ريهام صحيت من النوم لقيت رسالة خالد باعتها ليها من ساعة فتحتها بسرعه شافت مكتوب فيها صباح الخير البسي بسرعة و تعالي علي العنوان ده

 

ريهام استغربت ولكن قامت لبست بسرعة ونزل ركبت عربيتها وراحت علي العنوان شافت مطعم كبير اوي دخلت وكان فاضي خالص سالت وقالت… في حجز هنا بإسم استاذ خالد لو سمحت
الموظف… ايوه يا فندم اتفضلي معايا
ريهام استغربت ومشيت وراه وازاي مطعم كبير زي ده فاضي
دخلها اوضة فيها ترابيزة وكرسين وقعدت
الموظف…. هو جاي دلوقتي يا فندم بعد اذنك
وخرج الموظف وبعد شوية دخل خالد وقال بابتسامة…. صباح الخير
ريهام ابتسمت…. صباح النور ايه يابني المكان الفاضي ده
خالد ابتسم… علشان نكون علي راحتنا
الجرسون خبط ودخل بترابيزة متحركة وحط قالب تورته علي شكل قلب ❤ جميل ومكتوب عليه اسمها واسمه هي استغربت وفرحت واتمنت ان اللي فكرت فيه صح وانه يعترف ليها
الجرسون حط التورته وخرج وقفل الباب اما خالد طلع علبة من جيب الجاكت وكان فيها انسيال جميل… كل سنه وانتي طيبة وفرحانة بولادك وفي وسطينا وومعايا طول ايامي اللي جاية
ريهام ابتسمت بدموع… وقالت… انت عرفت عيد ميلادي ازاي
خالد ابتسم… هو ده اللي فرج معاكي يا ريهام عرفته وانا بصور البطاقة علشان اكتب عقد الاتلية

 

انا بحبك جدا ياريهام ونفسي تقبلي تتجوزني
ريهام فرحت جدا وبدموع… اخيرا نطقت كنت هتموتني يا اخي حرام عليك
خالد بحزن.. كنت خايف تبعدي عني لو قولتلك وتكوني لسه بتحبي احمد رحمة الله عليه
ريهام ابتسمت… انا حبيت احمد
خالد نظر ليها بحزن.
ريهام كملت بحب….. بس انت اللي قلبي عشقك ونبض ليك اكتر منه اللي كل نبضة كانت بتطلع كنت بحس. اني هموت من قوتها كنت بحس ان قلبي هيطلع من مكانه علشان اسمع منك كلمة تطمني عليك عمري ما شفت راجل في شهامتك وجدعنتك معايا انا وولادي كنت بنام علي سرير وبقول معقول في رجالة بشهامة والحب والجدعنة دي وقولت ربنا خد مني حاجة علشان يديني ويعوضني الاحسن ما كان في ايدي ده مش معناه ان احمد كان وحش لا كانت طيبة الدنيا فيها بس انت اللي القلب دق بجد وعشق بجد انا استحملت بعد احمد عني لكن مقدرش استحمل انت بعدك عني اليوم اللي مش بتجي فيه عندي الاتلية بحس ان اليوم مكركب في طاقة سلبية مكنتش قادرة مشوفكش قصاد عيني واحس انك هتفضل جنبي طول عمري انا بعشقك يا خالد مش بحبك انت هو نبض قلبي
خالد ابتسم بفرح والدنيا مكنتش سيعاه وطلع علبة فيها دبلتين وطلع بتاعتها ومسك ايديها ولبسهالها وباس ايدها
وادلها الدبلة علشان تلبسهاله وفعلا مسكت ايده ولبستها ليه وبعدين ابتسمت وقالت…. منزلتش علي ركبتك ليه واتقدمت ليا بالخاتم

 

خالد رفع حاجبة بطريقة مضحكة…. ليه حد قالك اني زي. العيال الفافي اللي هتنزل علي الارض علي ركبتها وتتقدم ماله التقديم ده يعني ماله ولا انتوا بتحبي الحاجات المايعة واللي بيعملها ميبقاش اسمه راجل
ريهام ابتسمت…. حقك عليا انا غلطانة نسيت انك ليك دماغ لوحدها معلش دول فعلا مش رجالة انت صح
خالد قطع القالب التورته وحط في الطبق وجاب الشوكة واكلها بايدة وهي كذلك وبعد شوية بصلها وقال بحده… مين اللي اتقدملك امبارح
ريهام ضحكت اوي….. محدش انا كنت بضحك عليك علشان تتكلم لاني زهقت من كتر ما بحاول ابيان اهتمامي وانت ولا هنا
خالد رفع ليقه القميص بتكبر مصتنع وقال… كنت واخد بالي علي فكرة
ريهام ابتسمت…. يافرحة امي بيك ما انت واخد بالك ومش بتتكلم استفدت ايه انا بقي
خالد باحراج… خلاص هتمسكيها زله
ريهام ابتسمت وجات ليها فكرة مجنونة… قوم نتجوز
خالد ابتسم… ما احنا هنتجوز
ريهام ابتسمت…. لا دلوقتي
خالد… كيف يعني
ريهام…. انهاردة عيد ميلادي وعاوزه يكون ذكرة عيد ميلادي وجوزي مع بعض يلا

 

خالد بهدوء… طب والفرح الحاجة
ريهام بهدوء…. انا مش هعمل فرح كفاية عليا وانت موجود ثم احنا الاتنين منعرفش حد هنعزم مين يلا دي حاجات كلها شكليات
وبعدين حطت ايديها علي وسطها وقالت… ولا انت عاوز تخلع
خالد قام ومسك الجاكت.. لا مش عاوز اخلع. يلا. نتجوز
وخرجوا من المطعم بعد ما دفع الحساب وراح علي مكتب مأذون وكلم الشاب اللي شغال معه في المحل ويبجيب واحد كمان معه علشان هيكتب كتابه
وخلال نصف ساعة وصلوا الاتنين شباب والماذون كتب الكتاب وقال بارك لكم وجمع بينكم في خير
الشاب… الف مبروك يا معلم خالد
الشاب التاني… الف مبروك يا معلم خالد
خالد… الله يبارك فيكوا
وطلع مبلغ لكل واحد والشباب خرجوا مبسوطين
وهما روحوا علي شقة ريهام
ودخل ريهام كانوا ولادها تلات سنين صغيرين وكانوا بيحبوا خالد جدا
ريهام قربت منهم وقالت…. عمو خالد بقي زي بابا بظبط انا وعمو خالد اتجوزنا وهنعيش كلنا مع بعض علي طول
همس قربت من خالد وحضنته…. بجد هنعيش كلنا سوا
مالك كمان فرح جدا زي اخته وهما فرحوا ان مفيش اعتراض

 

ريهام…. سميرة
ريهام نادت علي الدادة اللي بتفضل طول ما هما بره…..
سميرة… ايوه يا ست هانم
ريهام ابتسمت… انا واستاذ خالد اتجوزنا وكنت حابة اعرفك
سميرة بفرح زغرطت… مبروك يا هانم مبروك يااستاذ خالد
الله يبارك فيكي يا سميرة
خالد… طيب خدي بالك من الاولاد وانا مدام ريهام هنروح مشوار وجايين
سميرة… من عنيا
ريهام استغربت بس سكتت وهو اخدها ونزل
….. احنا رايحين فين خالد… هنروح نجيب علبة حلويات ونعزم علي الجيران ونعرفهم اننا اتجوزنا يا ريهام
ريهام ابتسمت انه مش ناسي اي حاجة وراحوا جبوا علبة حلويات وادوا للبواب وبارك ليهم وخلوه يطلع يدي سكان العمارة ويعرفهم وطلعوا وهما ولسه ريهام هتروح علي شقته شفته مسك ايديها وقال… تعالي هنا ودخلها شقته
ريهام… جينا هنا ليه
خالد ابتسم. وهو بيفك الجرافته…. تفتكري احنا جايين هنا ليه يعني
ريهام ابتسمت بخجل…. اتلم ياخالد
خالد ابتسم… مش انتي اللي خلتينا نتجوز بسرعة دي وقرب منها فجاة وحضنها بحب وقال….. بحبك جدا ياريهام
ريهام بحب… وانا بعشقك ياقلب ريهام
خالد مال علي وجهها والتهم شفتيها في قبلة شوق وحب
وهي اتجوبت معه وقبلته بشوق وهو اخدها علي الغرفة
وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

اما عند ممدوح اول ما والده فتح عينه وشافه مسك ايده وباسها وهو يبكي كالطفل الصغير
ممدوح ببكاء…. انا اسف يا عاصم ما تسبنيش لوحدي يا بني مليش غيركم انت وامك يا حبيبي ابوس ايدك يا حبيبي سامحني وحاول يبوس ايده ولكن عاصم الدموع بانت في عينيه بسبب حالة والده… بس يا بابا انا اللي ابوس ايدك مش العكس وانا مسامحك من قلبي يا بابا صدقني اهدي
ممدوح ببكى… تعبان اوي يا عاصم تعبان
عاصم بدموع…. هوديك لاكبر الدكاترة وان شاء الله هتخف
ممدوح ببكى…. لا يا بني انا روحت لتلات دكاترة احست من بعض وكلهم اجمعوا ان باقي ليا ايام معدوده يا بني اسمعني عاوز اخلص زمتي قصاد ربنا يمكن يسامحني حق مرات اخوك ويعيالها دور عليها ورجعوه ليها يا حبيبي ابوس ايدك اخوك مش سايبني في المنام الفترة دي ملازمني وبيعاتبني ويقولي عملت كده ليه يابا علشان خاطري يا عاصم ابوس ايدك يا بني
عاصم بدموع. طبطب عليه… حاضر يا حبيبي حاضر. اهدي انت بس
ممدوح ببكى…. مسامحني من قلبك يا عاصم
عاصم باس راسه وايده… مسامحك يا حبيبي نام وارتاح شوية
وعاصم نايمة وخرج وهو حزين علي حاله ابوه وبيفكر هيلقي ريهام فين هو اصلا ميعرفش هي لسة في بورسعيد ولا لاء
عايدة… هتلقيها يا بني هتلقيها.
عاصم…. ان شاء الله انا ماشي. وهبقي اجاي اشوفة واطمن عليه
عايدة…. ماشي يا حبيبي

 

وخرج وروح بيته وهو زعلان
وافتكر مكالمة احمد بانه عاوز يتقدم لنور وانه ادله معاد يجي بكره
روح وباله مشغول وحكي. لمراته كل حاجه
وفاء… ان شاء الله هتلقيها وبنسبة لاحمد ايه رايك فيه
عاصم…. احمد محترم وانا اصلا سألت عليه قبل كده. في المنطقة ساعة الحدثة ايها علشان اوصل للبيت والناس كانوا بيقولوا عليهم محترمين
وفاء بفرح… نسال تاني ويبقي بالبركة
عاصم…. بس يا وفاء
وفاء…. في ايه يا خويا
عاصم…. ده في الكلية يعني هيفضل ست سنين خاطبها مني لغاية ما يتخرج
وفاء…. اهدي ونشوف هو هيقول ايه هيستني ولا هيتجوز وهو في الكلية هنعرف التفاصيل دي. لما يجوا بكره
عاصم…. ربنا يسهل
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
تاني يوم صحيت ريهام من النوم وفاقت وشافت خالد واقف في الشباك بيشرب قهوة
ريهام ابتسمت بحب…. صباح الخير

 

خالد ابتسم ولف ليها… صباح الورد والياسمين وقرب منها وحضنها…. كل ده نوم
ريهام اتخضت…. العيال
خالد ابتسم…. متقلقيش في معاد مروح سميرة روحت خدت العيال وجبتهم ونايمين في الاوضة جوه
ريهام ابتسمت… حبيبي ربنا ما يحرمني منك بس قولي احنا هنقعد في اي شقة علشان نشوف هننقل الحاجات ولا لاء
خالد ابتسم… هنا
ريهام ابتسمت…. طب ما تجي هناك
خالد ابتسم… طب اقولك نقضي قعدتنا هناك ناكل نشرب وبعدين نجيب العيال وننام هنا لاني مش برتاح غير في الشقة والسرير ده ومنها الشقة متتقفلش احنا اشترنهم تمليك مفيش دعي نقفلها
ريهام ابتسمت…. موافقه
روح هات هدوم ليا بقي من هنا علي ما اخد شور بسرعة
خالد…. اوك
خرج خالد وراح جاب هدوم وسابهم علي السرير بتاعها وراح يصحي العيال ريهام خرجت من الحمام لبسة البشكير وابتدات تلبس وبعدين خرجت شافته صحي الولاد وواقف يحضر الفطار
دخلت المطبخ…. انت بتعمل الفطار ليه امال انا بعمل ايه
خالد قرب منها وقال….. انتي عروسة يا قلبي انا اللي هعمل الفطار
قربت منه وقالت بدلع…. اساعدك يا قلبي

 

خالد ابتسم…. بلاش دلع دلوقتي علشان ورانا شغل
ريهام ابتسمت بدلع… مش لسه قايل عروسه في عروسه وعريس يروحوا الشغل
خالد ابتسم اوي…. علي فكرة انتي ناسية ان في عميل مهم جاي من امريكا علشان تتعقدوا عقد شركة
ريهام بصدمه…. يخربيتك الساعة واحدة فاضل ساعة لازم اروح اجهز اوعي
خالد ضحك جدا وقال…. طب مش هتفطري
ريهام بصت بغيظ… لا كل انت
وراحت الشقة جابت الملفات والحاجة وخرجت من الشقة ولسة هتنزل شافت سميرة طالعة وخالد والعيال
خالد… سميرة خدي العيال عشان نمشي
سميرة خدت العيال وهو نزل ومسك ايد ريهام وقال…. بقي عاوزة تنزلي من غير اخص عليكي
ريهام ابتسمت…. هو انا اقدر كنت جاية اخدك انت رايح السوبر ماركت
خالد ابتسم… لا جاي معاكي يا قلبي
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
في المساء كان يجلس عاصم مع احمد
احمد… بص يا عمي انا شغال مع الكلية في مطعم جرسون وباخد 4000 في الشهر غير التبس اللي بيطلع ليا
وممكن نتخطب سنتين وبعدين نتجوز في شقة امي لان اكيد مش هستني لست سنين يعني
وانا اقدر اجيب شبكة سبع تلاف بس

 

عاصم ابتسم… انا فرحان بيك يا احمد وانت واحد طموح وواحد بتعرف يعني ايه تشيل المسؤولية مش من شباب اليومين دول وانا سألت عليك و سمعتك مشاء الله كويسة بس اديني فرصة اخد راي بنتي وهرد عليك
احمد ابتسم بفرح…. حاضر مفيش مشكلة وان شاء الله يكون في قبول ونصيب
عاصم… ان شاءلله يا حبيبي
واخدوا الواجب ومشوا ونور كانت مبسوطة وقالت موافقتها لوالدها
❤❤❤❤❤❤❤❤
وفاء خلاص نعمل خطوبتهم كمان اسبوع بدام جاهز
عاصم…. وابويا يا وفاء
وفاء ابتسمت… يا حبيبي ده يفرحة ويخرحه من المود الوحش اللي هو فيه
عاصم…. هفكر
وفاء…. ان شاءلله توافق وتعقلها في دماغك

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نبض قلبي لك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى