روايات

رواية نبض قلبي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شروق خالد

رواية نبض قلبي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شروق خالد

رواية نبض قلبي البارت الثاني والعشرون

رواية نبض قلبي الجزء الثاني والعشرون

رواية نبض قلبي
رواية نبض قلبي

رواية نبض قلبي الحلقة الثانية والعشرون

يدق الباب علي فارس
فارس ارتاحي انتي وانا هشوف مين
حسن واسماء يخرج خلف فارس بخوف
اميره… وهي تجلس علي السرير بتعب
فارس.. يفتح الباب
ملك.. تنظر اليه وتجري تترمي في حضنه وتبكي فارس حبيبي
اسد.. يدوس علي يده بغضب ويقول في سره لاانا مش هعمل حاجه خالص سلام من بعيد
فارس. يضمها ويمشي يده علي ظهرها اختي وصحبتي وحبيبتي
اسد.. لا ده كتير اوي كده ويمسك يد ملك ويشدها
فارس.. بسرعه انت مجنون اذاى بتعمل كده سيب اختي
ملك.. بتنظر الي اسد وتضحك
حسن.. ملاكي ويجري ويضمها
اسد.. ايه الناس اللي مش متربيه دي اسماء تبكي وتجري عليها
اسد.. يسحب ملك اليه اهدو ايه في كلو بيخضن ما فيش ادب ليه كده
تخرج اميره علي الصوت العالي
فارس تعالي يا اميره حبيب قلبي اهي
اسد بصوت عالي انت بتعملي ايه هنا يا اميره وامسكها من يدها ويعوز يرميها من البيت بغضب
فارس هو يصرخ علي سيبها مالك بها وانت تعرفها منين اساسا
اميره وهي تترك يد اسد وتجري على فارس وتستخبى خلفه
اسد.. انا عايز اعرف البنت دي بتعمل ايه هنا كفايه قوي اللي هي عملته معايا انت كل حد اكون انا باعرف عايزه تدمر له حياته ما تبعدي عني بقى وسيبيني في حالي كفايه قوي يا اميره اللي حصل منك لايك كده وامشي اطلعي بره مش عايز اشوف وشك انا ثاني
اميره.. ببكاء ارجوكي اسد اسمعني انا ما عملت لك حاجه كل حاجه
اسد.. اخرسي انا مش عايز اسمع صوتك وامشي غوري من وشي وهيحاول ان يمسك يدها ويجرها
اسماء وحسن وهم يجروا عليها ابعد عنها سيبها انت عايز ايه مننا انت اللي تمشي تطلع بره
ملك.. وهي تمسك اميره وتحضنها وتدخل بها الاوضه
اسد… وهو يصرخ مثل الطير المذبوح انا عايز اعرف يافارس البت دي بتعمل ايه هنا عندك
فارس.. ممكن افهم الاول انت تعرفها من البت دي وانت من اساسا
اسد.. انا باكون جوز اختك
فارس.. نعم يا حبيبتي جوز اخت مين يا بابا
اسد وهو يجلس على الكرسي اسمع يا فارس انا هاحكي لك كل حاجه بوضوح وانت لازم تقول البنت دي بتعمل ايه عندك هنا تمام
فارس.. بغضب وصوت عالي لا ما فيش حاجه تمام وانت ما لكش اي علاقه بالبنت اللي معي دي وتفضل اطلع بره وشكرا قوي انك جبت له اختي والف شكر لك يا شيخ ولغايه هنا متشكرين قوي
اسد وهو يسرق بصوت عالي يعني ايه متشكرين دي كمان انا باقول لك ملك مراتي على سنه الله ورسوله انت ايه ما بتفهم
بجد انت بتتكلم بجد يعني هي دلوقت في البيت عند فارس طب تمام خليك عندك ولو حاولت تخرج من غير اللي بتقول عليه اللي معها ده تجيبها لي على المخزن اتفقنا يلا سلام
اخيرا رحت فين يا ملك وهاخذ حقي منك
نهى وهي تصرخ بقى له صوتها ابعدوا عنك كفايه بقى حرام عليكم انتم بتعملوا ليه كده
مروان وهو يدخل عليها الاوضه ممكن افهم ست الهانم ايه اللي مزعلها هنا لتكون الاقامه ما عجبكيش ولا الخدمه مش مريحاك ويمسكها من شعرها انت هنا يا حبيبتي شغاله في كباريه يعني اي زبون عايزك هتكوني ليه فاهمه ولا ما فاهماشي اللي كنت هتعمليه في البت اللي بعتها لي اه يا حبيبتي بيتعمل فيك وصوتك ده مش عايزه اسمعه انت فاهمه ولا مش فاهمه ويرميها على الارض

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نبض قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!