روايات

رواية نبض الصقر الفصل الثامن عشر 18 بقلم دينا عبدالله

رواية نبض الصقر الفصل الثامن عشر 18 بقلم دينا عبدالله

رواية نبض الصقر الجزء الثامن عشر

رواية نبض الصقر البارت الثامن عشر

رواية نبض الصقر الحلقة الثامنة عشر

صقر: انجي هنتجوز بكرا
انجي حضنته بخبث: انا فرحااانه اوي
عند رهف
زين دخلها،
زين: رهف بصراحه انا مخبي عنك حاجه
رهف: اي في اي
زين: بصراحه كدا صقر مش فاقد الذاكره وبيعمل كدا عشانك لان انجي عاوزه تموتك
رهف بصدمه: هاا واي دخل انجي في الموضوع
زين: صقر شافها مع العصابه وكانت واحده منهم عاوزه تاخد كل امللك صقر بعد موتك
رهف قامت بسرعه ومشيت لصقر
رهف: تااكسييي
وقف تاكسي رهف ركبت: لو سمحت ****
السواق فجاه رش عليها مخدر
بعد نص ساعه وصلوا مكان فخم جداا
السواق شال رهف. وطلع بيها
بعد شويه كانت رهف صحيت لقيت نفسها في غرفه نوم كانت جميله اوي
فجاه ظهر سواق التاكسي
رهف: ص ص صقر
صقر: حد. قالك اخرجييي
رهف: انت اللي جبتني هنا ورشيت عليا مخدر
صقر بعصبيه: رهفف انا قولت اخرجي
رهف: صقر انا عرفت كل حاجه
صقر: عرفتي اي
رهف: انت مش فاقد الذاكره وفاكرني
صقر ببرود : امم
رهف: لي عملت كدا
صقر: عشان مش بحبك وهنطلق
رهف: بس انت قولت بتحبني
صقر: بتسلي بيكي مش اكتر
رهف: لا لا صقر والله انا مش حمل صدمات تاني انا تعبت والله
صقر: لازم نطلق
رهف: لي عملتلك اي اتجوزتني غصب عني طيب لي دلوقتي عاوز تطلقني
صقر: هتجوز انجي
رهف بصدمه: اغمي عليها
صقر بخوف بيحاول يفوقها
رهف بعياط: عاوزه امشي من هنا
صقر: لا مفيش خروج من هناا فاااهمه ومسك دراعاها جامد قسما بالله لو خرجتي او عملتي اي تصرف معجبنيش لازعلك ي رهف
رهف:: مش انت هتطلقني خلاص سيبني في حالي بقا
صقر: الاكل عندك تقومي تاكلي ومفيش خروج ي رهف فااااهمه
رهف: ممكن سؤال والنبي
صقر: اممم
رهف: بتحبني
صقر: ملكيش دعوه وجاي يخرج
رهف مسكت ايده: تعالي كدا بقا مفيش خروج انت كمان انا بخاف اقعد لوحدي
صقر بيقرب منها: والله
رهف: صقرر
صقر قرب منها وطبع قبله رقيقه
رهف بعدت عنه باحراج
صقر شالها ع السرير: يلا ننام
رهف: لا مش عاوزه
صقر: انا عاوز بقا وشدها وقعت عليه
رهف: انت بتتحول لي
صقر ضحك ضحكه جذابه: ازاي ي بنوتي
رهف: شويه تقول هتطلقني وشويه تحبني انت جننتني
صقر: غصب عني والله كل حاجه هتتغير بس اسمعي الكلام انا مش عاوز اخسرك ي رهف
رهف قربت منه وحط راسها ع راسه: مش هتخسرني ومش هسيبك
صقر: توعديني
رهف: اوعدك
صقر: ننام بقا
رهف: برضو
تن تن تن
صقر: الو
انجي: حبيبي انت فين
صقر: عاوزه اي
رهف بصتله بصه طفوليه غاضبه
صقر: شويه وجايلك سلام
رهف::والله بقااااااا
صقر: صووتك
رهف: صقر هتروحلها
صقر: اكيد دا هي صاحبه الليله
رهف: يعني اي
صقر بكسره: هنتجوز انا وانجي
رهف رجعت ورا بحزن: ليي
صقر كان حاسس بيها.: هتفهمي كل حاجه بعدين
رهف ضربته في صدره: مش عاوزه افهم حاجه سيبني بقا في حالييييييي
صقر: رهف
رهف: طلقني ي صقر ارجوك
صقر سابها وقفل عليها ومشي
عند انجي
صقر كان وصل وجاب الشهود والماذون
صقر كان قاعد وبيمضي العقد
انجي بخبث مضته
الماذون بخبث: بارك الله لكماا
بعد شويه الظباط كلهم وكل القوات دخلوا
انجي بخوف: صقر
صقر بضحكه هزت كل ارجاء المكان: خلاص حدوتك خلصت
انجي: خلاااص اتجوزتني
صقر: ههه اتجوزتك دا كلو كذب انا مش فاقد الذاكره يوم ماشوفتك مع العصابه عملت كل الخطه دي ودا مش عقد جواز دا مجرد ورقه اعتراف ليكي بكل الجرايم اللي عملتيها ي*****
صقر: خد يبني الفلاشه دي شغلها
كانت عباره عن كل جرائم انجي وهي بتقتل واما كانت مع العصابه كانت كل الجرائم
صقر: خدوها من وشييي
انجي: لاااا والله لاندمك ي صقر لاااالاالاااااااااا وخدوها ومشيوا
زين: مهمتك خلصت يعم يلا ع رهف بقا
صقر: زييين اسمها ميجيش ع لساانك
زين: خلاص ي عم
صقر مشي وراح ل رهف
رهف كانت قاعده وعماله تعيط
صقر دخل عليها: احمم احمم
رهف بصت الناحيه التانيه
عند زين
الو
فاطمه: الو يبني
زين: ملاك عامله اي
ملاك خدت الفون من فاطمه: عاوز اي ياض
زين: ينهارك اسود يااض
ملاك: اه
زين: اما اجيلك بس
ملاك: مش هفتحلك اصلا
زين: انتي اللي جبتيه لنفسك بقا
زين خد الماذون وراح لها
فاطمه بضحك: اي العيله اللي بتتجوز بسرعه دي
ملاك: اي داا
زين: وحيات امك لنتجوز دلوقتي
ملاك: لاااا مش موافقه
زين: يلا يا مولانا
ملاك: قولت مش موااافقه
زين: بس يبت انا بقا هتجوزك مخصوص عشان اربيكي
الماذون: امضي هنا يبنتي
ملاك: لاااااا
زين: يلا وهجبلك شوكولاته
ملاك: بالبندق
زين: اه اللي انتي عوزاه
ملاك حضنته: حبيبااااي امشي فين يا شيخنا
فاطمه بضحك: معرفتش اربي
زين: ولا يهمك انا هربيها
الماذون: بارك الله لكما وبارك عليكما
زين: يلا ع بيتنا ي عروستي
ملاك: لا لا متفقناش ع كدا
زين: بعد اذنك ي طنط بقا وشالها ومشي ركبوا العربيه
ملاك: عاوزه ماما
زين: اعتبريني ماما
ملاك: والنبييي ماماااااااااا
زين: بس بقاااا متجوز مجنونه انا
عند رهف
صقر: انا جعان
رهف: روح كل
صقر: موافقه يعني
رهف: اي
صقر: اكلك
رهف: لا روح لست انجي
صقر: خلاص بقا قلبك ابيض
صقر طلع الفلاشه ووراها كل حاجه
رهف: يخربيت دماغك ي عم
صقر: بحبك متزعليش مني بقا
رهف: اتحايل عليا طيب
صقر نزل لمستواها وشالهاا: بحبكككككك
رهف: نزلنيييي
صقر: واحد وشايل مراته عاوزه حاجه
رهف: تؤتؤ
صقر وداها ع السرير: انا اسف متزعليش مني حقك عليا كل دا كان عشان مصلحتك والله مكنتش هقدر اعيش لو جرالك حاجه
رهف بدموع حضنته: بحبك اوي يصقر
صقر: عاوز نونو
رهف بخجل: قليل ادب
صقر: مراتي وانا حر قرب منها وقبلها ورااحوا في بحور عشقهم
عند زين
زين: شال ملاك وطلع بيها ع فلته
ملاك: زين
زين حط ايده ع بوقها: بسس ملاك انا بحبك والله لو عملت اي حاجه تزعلك مني انا اسف بس مكنتش اقدر استحمل اشوفك مع حد غيري ايا كان مين هو
ملاك بدموع: والله وانا اكتر
زين شالها ولف بيها: بحبككككككك

تمت…

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نبض الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى