روايات

رواية مين هيجنن مين الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم هدى زايد

موقع كتابك في سطور

رواية مين هيجنن مين الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم هدى زايد

رواية مين هيجنن مين البارت الرابع والعشرون

رواية مين هيجنن مين الجزء الرابع والعشرون

مين هيجنن مين
مين هيجنن مين

رواية مين هيجنن مين الحلقة الرابعة والعشرون

غسان بصدمه وذهول/ انتي مين
ملك / انا ملك حبيبتك ايه مش عارفني والايه
غسان بستغراب/ اللي قدمي دي مش ملك دي. واحدة تانيه خاااااااااالص
ملك / واحدة تانيه ازاي أنا مراتك حبيبتك مالك بقي ها
غسان / امسكي نفسك في ايه وبعدين انتي مشربتيش اللبن ليه
ملك / اصل انا بحب عصير المانجا وكان شكلها حلو فاخدتها منك هههههههههههه
غسان / استني كده
ملك / ليه بتعمل كده تعالي شوفني وانا لبسه للانجيري كده حلو صح
غسان وجد حبه من الحبوب المنشطات الجنسيه وهنا قال
غسان بغيظ/ اااه يابنت الكلب
ملك / هههههههههههه انت بتشتم زي عيب انت رجل اعمال كبير مينفعش كده
بقولك ايه
غسان / قولي
ملك / ماتسيبك من الكلام اللي انا قولته وتعالي تخليها دخله علي طول
غسان / لا مش هينفع دلوقتي
ملك / ليه بقي مش من شويه كنت عايز دخله نت مش بتحبني صح
غسان / الغلط أن انا بحبك وبموت فيكي كمان ونفسي اوووووووووي بس مش هينفع عشان انتي مش في وعيك ومش عارفه انتي بتقولي ايه عشان انتي لوعارفه كنتي هتموتي من الكسوف الله يخليكي اسكتي بقي
ملك / اتكسف ليه مش انا جوزك وانت مراتي
غسان/ أنا مراتك ماشي بس انا مش عايزك ارتاحتي بقي وسبيني عشان انا خلاص تعبت والله مش عارف امسك نفسي اكتر من كده
ملك /مانا بقولك تعالي وانت مش راضي
غسان / انا هنزل اشوف الحفله وأشوف الزفته وارجعلك تاني تكوني غيرتي هدومك دي
وتلبسي حاجه محترمه عشان اعرف اقعد معاكي اتكلم ماشي
ملك / هههههههههههه محترمه هو انا والدتك أنا مراتك افهم بقي
غسان / هههههههههههه والله مانتي عارفه حاجه
وبعد مرور وقت قصير ذهب غسان الي الحفله مرة أخرى وكان يبحث عن شاهيناز في كل مكان ولكن دون جدوى
ولكن راي صديقه وهو دكتور ويدعي معتز
وهنا دار الحديث
غسان /ازيك يادكتور
معتز/ ازيك ياغسان مبروك
غسان بخبث / الله يبارك فيك بقولك انا لقيت شريط المسكن ده في المطبخ وكنت عايز اعرف هو مسكن قوي ولالا
معتز/ هههههههههههه ومين قالك أن ده مسكن
غسان / معرفش انا يمكن يكون ده مسكن امال ده ايه
معتز/ ده ياسيدي منشطات جنسية زي الفياجرا بس اقوي شويه أو عشان اكون ادق هو مفيش وجه مقارنه بينهم
غسان /ياااه لدرجه مفعوله قوي
معتز/ اقولك علي حاجه من فترة جتلي عروسه متجوزة بقالها حوالي شهرين
وكانت حامل عارف ايه اللي حصل
غسان بستغراب/ ايه اللي حصل
معتز/ سقطت
غسان / ياساتر يارب ليه كده
معتز/ بصراحه انا في الاول فكرتها حالة اغتصاب ومقتنعتيش انها مراته غير لما شوفت القسيمة الجواز بنفسي وكمان هي اكدتلي ده وهو نفسه جوزها كان مستغرب ازاي يعني مش عارف يسيطر على نفسه معها
ولما سألته جاب المنشطات دي منين قالي أنه مسافر وان واحد احبه قاله انها دواء جديد
لعلاج الصداع و كان صاحبه مصمم أنه ياخده واللي أكتشف بعد أنه شاذ
غسان بصدمه وذهول/ انت بتقول ايه
معتز/ بقولك اوعي تفكر تاخد النوع ده لأنه خطير واصلا مش موجود في مصر ومش اي حد بياخده ومش اي حد يعرف يسيطر علي نفسه بسببه
غسان / طب وهو عمل ايه بعد كده لما عرف أن صاحبه يعني
معتز/ ابدا ساب البلد كلها بسببه وكان بيحاول يخلي مراته ترجع زي الاول لأنها طبعا حالها ازمه نفسيه
غسان/ ياااه معقول كانت عايزة تخلي اعمل كده مع ملك
معتز/ بتقول حاجه ياغسان
غسان / ها لاابدا عن ازنك يامعتز شويه
معتز / اتفضل
وبعد مرور وقت قصير وصل غسان الي غرفته وكانت ملك ترتدي قميص نوم مثير جدا
وهنا قال غسان
غسان / اموت واعرف انتي بتجبي اللبس ده منين
ملك / من الصندوق ده ياسوني
غسان / تصدقي اني انا طلعت غبي انا نسيت اصلا اشيل الصندوق ده من هنا
ملك بدلع / هو ده كل اللي همك طب الاول قولي ايه رايك فيا هو انت معندكش دم ليه انهاردة
غسان / اشتمي اشتمي براحتك انا عارف انك مش في واعيك بس هقول ايه منك لله ياشاهيناز
كنتي هتضيعي البت منك لله ياشيخة. عشان خليتني اشوف يوم ربنا يقدرني ويعدي علي خير
ملك / تعرف انا كنت فاهمه انك اول ما تشوفي هتبقي مبسوط بس طلعت غلطانه وانت
متعرفش حاجه في الرومانسيه ابدا
غسان / بصي بقي انا حيوان وغبي وحمار وكل المسميات اللي في الدنيا كلها ماشي بس اللي انتي عايزاه مش هيحصل عشان انتي مش في واعيك ولما تفوقي كده نبقي نتكلم راجل لراجل
ملك / هههههههههههه هههههههههههه بقي الانوثه والجمال ده كله وتقولي راجل فعلا والله غبي
غسان بغيظ/ أيوة انا شايفك راجل وبشنب كمان عندك مانع
ملك/ مانع مسافر الكويت هههههههههههه هههههههههههه
غسان بنفذ صبر/ لا دي الحاله اتدهورت خاااااااااالص انا لازم اروح البيت عندنا قومي عشان تلبسي
ملك / انت ليه محساسني اني قاعدة حماده ابن اختي ههههه
غسان / هي وصلت لحمادة يالا قبل متقلب لسوسن وانا واقف يالا اقسم بالله لو تعرفي انتي بتقولي ايه لتموتي وانتي واقف مكانك يالا البسي
ملك / براحه مستعجل ليه وبعد الحفله شاغله هتقولهم ايه
غسان / لا الحفله خلاص خلصت وكلهم سألوه علي سعادتك وانا قولتلك انك نمتي
ملك / وانت بتكدب ليه انت عارف اللي بيكدب بيروح فين
غسان / اه عارف بيروح النار خلاص اسكتي بقي
ملك / لاياعبيط بيروح مارينا هههههههههههه
غسان / هههههههههههه طب ماشي اتفضلي بقي عشان ننزل ومتعمليش اي صوت فاهمه
ملك / ماشي يالا بينا
هبط غسان ومعه ملك وقابلتهم داده مديحه وهنا دار الحديث بينهم
مديحه/ الله انت هتمشي يابني ليه بس
غسان / انا مش هينفع اقعد هنا ياداده انتي مش شايفه حالتها هي برضو الزفته شاهيناز ماظهرتش
مديحه/ / وهي معقول تظهر دلوقتي برضو
ملك/ يالا بقي ياسوني انا تعبت من الوقفه
غسان / حاضر وقولتلك واطي صوتك
ملك / حاضر
ملك بهمس / باي بقي ياداده أصل غسان مش فاضي وراء حاجه مهمه ادعيلو
غسان بنفذ صبر/ الله يخربيتك انتي بتقولي ايه اسكتي سوري ياداده انتي عارفه ملك مش في واعيها
مديحه هههههههههههه هههههههههههه ربنا معاك الليله دي صعبه عليك
حاول تخليها تشرب قهوه كتير
غسان / حاضر
مديحه/ صحيح نسيت اقولك انا لقيت الشوكولاته دي في المطبخ ولما فتحت العلبه لقيتها شوكولا وفيها خمرة استغفر الله العظيم
ولما سالت طقم الشغالين اللي هنا في واحدة قالت إنها شاهيناز هي جبتها وخدت منها تلات واحدت قولت اسالك يمكن تعرف عنها حاجه
غسان بستغراب/ لا معرفش عنهم حاجه
ملك / بس انا بقي اعرف
غسان ومديحة تعرفي ايه
ملك / شاهيناز جاتلي الاوضه وطلبت مني اسامحها علي اللي حصل منها وانا وافقت قالتلي بمانه انا سامحتها يبقي اخد منها الشوكولاته وبصراحة انا بموت في الشوكولاته واخدتها وبعدها شربت عصير المانجا ومن بعدها وانا حاسه اني طايرة هههههههههههه
غسان / الله كملت ده هي مخططه كل حاجه ماشي حسابك معايا بعدين وانتي اتفضلي معايا باي ياداده
ملك / ادعيلي ياداده هههههههههههه براحه يامجنون
مديحه/ هههههههههههه ربنا يسترها عليك وتستحمل ياغسان هههههههههههه
وبعد مرور وقت وصلوه ملك وغسان الي قصرهم
وهنا قال غسان
غسان / اسمعي اطلعي فوق وشوفي حاجه محترمه والبسيها خلاص وانا هعمل عشا واعملك برميل قهوة عشان تفوقي
ملك بنفذصبر/ هههههههههههه والله قاعدة مع ابن اختي علي العموم ماشي براحتك انت الخسران
وبعد مرور وقت قصير انتهت من لبسها وكان عبارة عن قميص ولكن ليس قميص نوم بل قميص غسان وهو بلون الاسود وكان مثير للغاية
وهبطت الي المطبخ ووجدت غسان انتهى من اعداد الطعام وقامت بطبع قبلة على وجنتيه وقالت
ملك / ايه ده كله انا جوعت اوووووووووي
غسان بنفذ صبر/ هو انتي ايه حكايتك هو حد مسلتطك عليا طب انا اروح منك فين
ملك بدلع / ليه بس ياسوني هو عملت حاجه
غسان بغيظ/ خاااااااااالص ابدا انتي بس بتختبري قدرتي علي التحمل وانا لو قاعد علي جهاز كان زمانه فرقع في وشك أن شاءالله
ملك / هههههههههههه والله انت ظالمني ده احنا غلباااااانه
غسان / اوووووووووي الصراحه
ملك بدلع / طب انا جعانه اكلني بقي
غسان بنفذ صبر/ بصي اسمعني كويس انا جبت اخري خلاص فإنني اعتبرني اخوكي واقعدي كلي لوحدك ماشي
ملك / هو انت قرفان مني ولاتحت درسك حبهان هههههههههههه
غسان / هههههههههههه والله انتي مشكله خلاصتي اكل
ملك / امممممم تسلم ايدك تعرف أن اكلك لذيذ
غسان / ماشي بس متاخديش علي كده عشان الخدامين بعد يومين ودلوقتي اتفضلي القهوة
ملك / واااااااااو كل دي قهوه انت بتحبني اووووي كده
غسان بحب/ هو انا لو مكنتش بحبك كنتي هتلاقي مراتي ولا اصبر الشهر اللي عندك بيه
ثم اخذها في أحضانه وقال بكل حب وحنان وشوق ولهفه
وطبع قبله علي جبينها وقال وهو يملس علي شعرها الطويل الناعم
غسان/ بحبك وبموت فيكي وربنا يقدرني واسعدك انتي احلي حاجه حصلتلي في حياتي كلها
بحبك ياغلي من روحي
ملك / وانا كمان ياسوني بحبك وبموت فيك بس لوتسمع كلامي هحبك اكتر
غسان / لا كفايه كده وكفايه عليا انك تنامي في حضني
فجأة
ملك / قاعدة لوحدي كده زهقانه شيطان يقولي قومي ارقصي
ليه ياسوني مش عايز تسمع الكلام
قولي يالا
غسان / هههههههههههه بس يابنتي كفايه كده وقومي يالا عرفتي يالا
ملك / طب قولي ايه رايك في واحد بيحب واحدة ومش عايزها ده تقوله قوله يالا فهمني يالا
غسان /هههههههههههه اقول عليه ربنا يحميه ويثبته علي اللي هو فيه اهي اهي اهي حرم والله هو انتي معندكيش اخوات صبيان
ملك / هههههههههههه هههههههههههه والله انت مسخرة
غسان بنفذ صبر بقولك ايه
ملك/ امممممم
غسان حمل ملك وقال لها
غسان / اتحملي نتيجة اخطاءك ماشي
مستعدة
ملك / اكيييد يالا بقي وايوة بقااااا وبس بقي عشان بتكثف
غسان بغيظ/ لا والله انتي خليتي فيها كسوف
ملك / ايوه طبعا عندك مانع
غسان / لا هو أنا أقدر بس انتي بقي خليتها خل خاااااااااالص وانا كان نفسي اعملك كده من بدري
ملك / اااااااااااااااااااه حرم عليكي ياغسان المياة متاح كفايه بقي
غسان / لا مش كفايه لازم تفوقي انتي شاربه خمس مجات قهوة ومش عايزة تفوقي وهو ده الحل الوحيد لاني خلاص مش قادر فااااااهمه
ملك / خلاص فوقت والله اقفل المياه بقي
غسان / اتفضلي غيري هدومك وده لبسك انتي ملكيش دعوة بلبسي تاني فاهمه ولا عقابك انتي عرفتي ماشي قدمك خمس دقايق وبعدها تخرجي عشان تشربي القهوة بتاعتك ونام ده اذا جالي نوم اصلا اهي اهي اهي
ملك / هههههههههههه مجنون علي فكرة
وبعدمرور وقت قصير وصلت ملك الي غسان وقالت له
ملك / اااااااه دماغي هتنفجر ومش قادره افتح عيني من كتر الصداع
غسان بسخرية/ طبعا منتظر ايه من واحدة واخدة منشطات
ملك بستغراب/ منشطات ايه
غسان / خدي الاول القهوة دي وخدي المسكن ده وبعد كده نتكلم
ملك بستغراب/ انا عايزه اعرف انا جيت الفيلا هنا وايه اللي حصل انا مش قادرة انا دماغي هتنفجر من كتر الصداع ااااه
غسان / بصي بقي ياستي كل اللي انك وقص عليها كل شي حدث
ملك بصدمه وذهول/ يانهار اسووووود كل ده حصل وانا قولت كل الكلام ده غسان انت سكت ليه
غسان / هههههههههههه هههههههههههه والله مش عارف ارد الصراحه هههههههههههه هههههههههههه بس بصراحه كانت ليله جامدة جدا
ملك / طب غسان قولي الصراحه هو هو في
وقبل أن تكمل حديثها قاطعها وقال
غسان / ششششششش اوعي تمكلي انا استحملتك بكل الاغراءات اللي انتي عملتيها عشان بس بحبك وعارف انك نفسك نتجوز في نفس اليوم مع مريم وكريم لكن انا عمري ما هستغلك ابدا واخد منك حاجه مش برضاكي
وهنا ارتمت في أحضانه وتحدثت معه وهي فخورة بيه وقالت
ملك بفخر/ انا فخورة اووووي بيك ربنا يخليك ليا ومتحرمش منك ابدا انت بجد نعمه الرجولة وانا عرفت يعني ايه الزوج الحنين يبقي رزق
غسان بسعادة/ وانا كمان بموت في كل حاجه فيكي ياعمري وكفايه عليا أن أكون في حضنك ضمني اكتر ياملك خلينيي احس اكتر بالأمان خليني اشبع من ريحتك
ملك بحب/ بحبك وبموت فيك
غسان بلهفة/ اااااه ياملكي اااااه وانا بعشقك ياروح قلبي انتي اقسم بالله ماعايز حاجه من الدنيا دي تاني خلاص كفايه عليا حضنك الدافئ ده انا بحبك يا ياحلي حاجه حلوه حصلتلي وفي حياتي كلها
ملك / هههههههههههه وايه ملكي دي بقي
غسان / انا كنت بحب ملك بنت عمي حب ولاد صغيره يعني وكنت بحب اقولها ياملكي
ملك بحزن / بس انا مش بنت عمك ياغسان
غسان بابتسامة/ ممكن اعرف ليه الحزن ده
ملك بكذب / لا ابدا
غسان / اقولك علي اقسم بالله اني لو كانت ملك لسه عايشه ماكنت حبتها زيك انتي تخطتيتي مرحله الحب من زمان
ملك / ممكن اسالك سؤال
غسان / سؤال واحد بس وبعدها هنام علي طول ماشي
ملك / ماشي هي لو ملك الله يرحمها كانت عايشه يعني لوكانت ضاعت بس ورجعت بعد فترة كده انا ظهرت في حياتك كنت هتختار مين
غسان امسك المصحف الشريف وقال لها بكل حب وحنان وشوق ولهفه
غسان / بصي انا عمري ماحلفت علي المصحف بس عشانك انتي وبس هحلف لاول واخر مرة في حياتي والمصحف الشريف ده انا لوكنت قبلت ملك بنت عمي حتي مليون سنه وانتي ظهرتي لكنت اختارتك انتي برضو ياملكي عشان انتي وبس اللي حبيبتي ومراتي وان شاءالله ام عيالي
صدقتي بقي
ملك / بحبك يا سوني
غسان وانا بموت فيكي ياقلبي
ولكن لا تدوم طويلا هذه السعادة
ياتري ايه اللي هيحصل 😍

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مين هيجنن مين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى