روايات

رواية ممرضة قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الجزء السادس عشر

رواية ممرضة قلبي البارت السادس عشر

رواية ممرضة قلبي
رواية ممرضة قلبي

رواية ممرضة قلبي الحلقة السادسة عشر

اسراء : ماشي يلا نروح
آسر: نروح فييين انتي عارفة بتقولي اي
اسراء: هنقعد نعمل اي يعني
آسر: لا والله هتقعدي تعملي اي هو انتي بتسألينييي !!!؟
اسراء : فيي اي يا آسر
آسر: والناس دي هتروح فين
اسراء : خليهم يروحوا بردوا
آسر: هو اي اللي يروحوا
اسراء : كل واحد يروح بيته هو انا قولت حاجة غريبة
آسر : 🤦‍♂️ يلهوووي هتخليني اصوت يبنتي فوقي احنا في باريس
اسراء بغباء : ماني عارفة اللي احنا في باريس
آسر: يلهووي
اسراء : في اي انا مش فاهمة حاجة
آسر: الناس دول يروحوا ازاااااااااي واحنا في باريس
اسراء وهي بتخبط علي راسها : اااااااااه صحيح ما تقول كدا من الأول
آسر: مانا بفهمك من الصبح اعمل اي اكتر من كدا
اسراء : يا اسر يا حبيبي اسألني أسئلة مباشرة اجوبك اجابات مباشرة
آسر بضحك : انتي قلبتي علي عم بندق ولا اي 😂
اسراء : اناااا !!

 

 

عمر أتدخل: لا امي ياختي امي اللي في التربة هي اللي جت
اسراء : تب كويس اللي مش انا
عمر : استني بقا عندك انتي كنتي بتقولي آسر و حبيبي كمان صح
اسراء : ايوا آسر حبيبي وعسل كمان 🤗
عمر : بتقولييييي اييييييي !!!!!؟
اسراء : ااا اا بقول زي زي مانت ما سمعت
عمر : واناااااا
اسراء : انت اي
عمر : بقولك واناااااااااااااااااااااااااا
اسراء : والله هعيطلك هناااا إهه
عمر : ماتعيطي اعملك اي 😒
اسراء لسه جاية تعيط عمر حط ايده علي بؤها
عمر : بسسسسسسسسسس اسكتي
اسراء : لا هاسكت بحاجة واحدة بس.
عمر : اي هي
اسراء : عاملني بلطف
عمر بضيق : حاضر
اسراء : كنت بتقول اي
عمر : انتي بتقولي آسر حبيبك صح
اسراء : ايوا
عمر : وانا بالنسبالك اي
اسراء : انت روحيييييي وقلبي وحياتي كلها
عمر بفرحة : بجد ولا كلام
اسراء : بجد يروحي انا عايزة اقلك حاجة
عمر : اكييد قولي
اسراء : بحبك يسطا انا بدمنك
عمر : هههههه يسطا

 

 

اسراء: ايوا يسطا عندك مانع
عمر : لا معنديش
احمد : احم احم بلاش كلام الحب دا احنا هنعمل اي دلوقت
عمر : كلام الحب بردوا مانت كنت بتتكلم مع لميس دلوقتي
احمد : اااي بتقول اييي
اسراء : اي دااا انت اتعديت من عمر ولا اي
احمد : لي
اسراء : إلحقي يا لميس احمد مش بيسمع بردوا
لميس : ياختي هو احنا حظنا كدا علطول
احمد : ماله حظنا يا ست لميس هاا
لميس : حظنا حظنا حلو انا مش قولت حاجة
اسراء : يبنتي انتي خايفة منه لي دا هما الاتنين آخرهم ضربة مني ويموتوا فيها
عمر : نعم يعنيا آخرهم اي سمعيني كدا تاني
اسراء : ايوا اخركم ضربة مني وتموتوا
عمر : دا انتي مفعوصة
اسراء : اناااا
عمر : قصدي انتوا الاتنين
اسراء : اسكت يالا انا ممكن مش أوافق
عمر : والله انتي براحتك
اسراء : يعني مش همك يعني
عمر : وانا يهمني في اي
اسراء : اهوووووو يماما بيقول يهمني في اي يعني مش مهتم بيا اصلا امال بقا لما نتجوز هيعمل فيا اي لا لا مش ينفع كدا
لارا بطلت عياط و كانت سامعة كل حاجة وراحت تدخل ماهي دي وش الكوارث
لارا : حاجة بسيطة هتحصل لما يتجوزك عارفة هيعمل اي
محدش رد عليها وأسر بيبصلها بضيق
لارا : هيطلقك يا اسراء هيطلقك
آسر: اخرسييي في اي انتي بتدخلي كدا في اي حاجة وخلاص اسكتي عشان مش اقول فضيحتك
لارا: ههه فضيحة اي
كانوا بيتكلموا بصوت واطي
احمد : استني يا اسر انا عايز اتكلم
آسر: ماشي اتفضل اتكلم
احمد : كفاية يا لارا اللي انتي عملتيه
لارا : وانا كنت عملت اي
احمد : مش انتي بردوا اللي مامت عمر
لارا : اففف ايوا ايوا يا احمد انا اللي موتها هااا عندك حاجة
احمد : لا و بكل بساطة كدا

لارا : ايوا عشان هي اللي كانت مش عايزة عمر يتجوزني
آسر: انتي اكييييد مجنونة انتي ازاي تعملي كدا
لارا : ايوا اعمل ونص كمان وهنتجوز ومحدش هيمنعنا ولو انت منعتنا هقتلك بردوا
اسراء : هو انتي مش عارفة اللي انتي ممكن تدخلي السجن
لارا : ههه لا مش هدخل دا خطأ طبي حصل مني
اسراء : لا انتي قاصدة
عمر : لا وكمان كنتي هتموتي واحد صحح
لارا : ايوا عندك مانع
احمد شد عمر وحكي له علي حاجة من غير ما حد يسمع
احمد : *******
عمر : تسلم دماغك اللي بتفكر دي
احمد : يلا نروح لخطبتنا 😂
عمر : ههه يلا
وبيتخطبوا هما الاتنين وبيكون الكل فرحان جدااا
لما بيخلصوا الشرطة بتيجي 😱
الشرطي ( لؤي ) : احنا عندنا امر بالقبض عليكي
لارا : مين انااا!!!؟
لؤي ببرود : يعني انا مثلا يلا تعالي معانا
لارا: ……………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ممرضة قلبي)‏

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى