روايات

رواية ملكتي في الجنة الفصل الرابع 4 بقلم مي أيمن

رواية ملكتي في الجنة الفصل الرابع 4 بقلم مي أيمن

رواية ملكتي في الجنة الجزء الرابع

رواية ملكتي في الجنة البارت الرابع

رواية ملكتي في الجنة الحلقة الرابعة

زين /حووووووور
نظرت اليه حور وفجاء لم تستطيع حور الرأيه بسبب ضربه علي دمغها قويه
جري زين عليها بسرعا ولكن لم يسطيع مسكها بسبب سرعه العربيه
فضل يجري ورا العربيه بس ملحقهاش
امت عند اسيا
اسيا/استني انا الي حاسب
يوسف /ليه شيفاني سوسن
اسيا /معلش بس انا مش هاكل من الاكل ده غير لما ادفع انا
يوسف /يستي اعتبرني عزمك
اسيا/الا انا هحاسب ياعم
يوسف /خلاص النص بنص
اسيا /امممم تمام موفقه
يوسف واسيا حسبو علي الاكل ومشي ومره وحده يوسف شاف زين بيجري
يوسف /زين في ايه
زين/حور يا يوسف
اسيا /ملها

 

 

زين /في عربيه جيت خطفتها
اسيا/الا حور الا يا حور
ومره وحده زين خد مفتيح العربيه من يوسف وجري ويوسف جري وره
يوسف وهو بيجري /اسيا بلغي عمر
اما عند مي
مي /اههه دماغي وجاعني
عمر/معلش استحمل شويه
مي /اههههه مش قادره الله يخليك هتلي دواء
عمر /اهي الممرضه جت
الممرضه ادتلها مسكن وهي خفت وفضلو يتكلمو شويه وفجأ
دخلت اسيا
مي /اسيا مالك
اسيا /حور يا مي
مي/ملها
اسيا /ايجت عربيه خطفتها وجريت
مي اتصدمت لم تكن واعيا ما الذي حدث
عمر/زين فين
اسيا /هو ويوسف جريو وره العربيه
عمر /هي معها تلفون
مي بتعب غي دمغها
اه معها ليه
عمر/هنبلغ البوليس
اسيا /الا يا حور الا
عمر /اهدو واحنا هنتصرف
اما عند حور فتحت عينها ونظرت حوليها ملقتش حد بس لقت ايدها ورجليها مربوطين
حور دنها تزعق وتصوت علشان حد يجي ينقظها

 

 

ايجا شخص اسمو ايهاب
ايهاب /اهلا اهلا بالعروسه
اتصدمت حور اول ما شفتو
حور /ايهاب
ايهاب /كويس انك لسه فاكرني يا بنت عمي
حور/انت عايز مني ايه
ايهاب /عايزك انتي انتي متعرفيش اني اليليه فرحنا وايه
حور /فرح مين يلا ايهاب قام من علي الكرسي
تؤتؤ متغلطيش في جوزك وضربها بالقلم
حور/انت حيوان الحقوني يا ناس
مره وحده ايهاب شد هدوم حور قطعها من عند كتفها وحور صرخت وهو كمل شد الخمار وانفتر كل شعرها
ايهاب /مكنتش اعرف اني شعرك حلو كده وانقض عليها وحور كانت بتصرخ
ومره وحده سمع صوت ضرب نار
ايهاب قام بسرعة عشان يشوف في ايه
ايهاب /في ايه
زين /هقلك انا ومره وحده اعطاه ضربه علي رأسه خله يفقد الوعي
زين كسر البابا واتصدم لما شاف منظر حور هدمها متقطعه وبشعرها وضما ريجلها اسفل صدرها وعمال تعيط زين منع يوسف من الدخول
دخل وقفل البابا وراه خلع الچكت بتاعه وغطا حور حور اول ماشفتو حضنتو وعيطت جامد
زين /حور انا بحبك جدا من اول ماشفتك وانا بحبك يا حور
حور انفجأت وعيطت اكتر
حور /وانا كمام بحبك من اول ما شفتك وانت كنت مش مهتم بيا اصلا بس انا بحبك جدا يا زين ولما عرفت انك انت صاحب الشركه انا صممت اني اشتغل فيها
زين /حور تتجوزيني
حور /ايوه اخيرا

 

 

عند يوسف رن علي عمر يجي واسيا قررت تروح معاه
مي بخوف وقلبها مش مطمن
خلاص يا اسيا روحي انتي
اول ما عمر واسيا طلعو
مجهول ايوه يا بشا مي بقت لوحدها في المستشفي
وصل عمر وطلب من اسيا تروح تشوف حور في العربيه حور قصت لها بما حدث معها هي وزين
اسيا /عبال يوسف يارب اما يجي يعترفلي كده
حور انشاء الله
زين قلهم الي حصل
عمر ويوسف بركوله جامد اوي وفرحو وبعدين اسيا ويوسف وعمر وحور وزين راحو المستشفي
اول مافتحو البابا اتصدمو
عمر 😮😮

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكتي في الجنة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى